Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Niedożywienie związane z chorobą Zapobieganie Leczenie

Niedożywienie związane z chorobą Zapobieganie Leczenie

89.00zł
12 kroków uczciwej sprzedaży 49.00zł 34.79zł
12 kroków uczciwej sprzedaży

Tytuł: 12 kroków uczciwej sprzedaży
Autor: Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
ISBN: 978-83-246-4774-3
Ilość stron: 336
Data wydania: 04/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub… wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.

W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:

  • Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?
  • Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?
  • Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?
  • Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?
  • Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?

Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!

Rozdziały:

Test 1 - część pierwsza (15)

Rozdział 1. DEFINICJA SPRZEDAŻY (17)

  • Czym jest sprzedaż i jak zrozumienie jej definicji wpływa na Twój sukces? (19)
  • Sprzedaż (19)
  • Sprzedaż jako proces zaspokajania potrzeb (27)
  • Proces wymiany wartości (28)
  • Rezultat sprzedaży (29)
  • Wnioski z rozdziału "DEFINICJA SPRZEDAŻY" (30)
  • Korzyści z akceptacji definicji sprzedaży (30)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "DEFINICJA SPRZEDAŻY" (32)

Rozdział 2. WIEDZA (35)

  • Jaką wiedzę powinieneś posiadać, aby nie tylko "uwieść" klienta swoją osobowością, ale również zaimponować mu swoim profesjonalizmem? (37)
  • Proces sprzedaży (43)
  • "12 kroków uczciwej sprzedaży" Agreement(r) (44)
  • Koło zamachowe sprzedaży (47)
  • Warunki rynkowe (48)
  • Zasady procesu 12 kroków uczciwej sprzedaży (51)
  • Rynek (52)
  • Produkt (53)
  • Wnioski z rozdziału "WIEDZA" (54)
  • Korzyści ze zdobywania wiedzy (55)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WIEDZA" (56)

Rozdział 3. AKTYWNY HANDLOWIEC (59)

  • Co oznacza aktywność w odniesieniu do działań handlowca i w jakim stopniu ta aktywność wpływa na wyniki w sprzedaży? (61)
  • Model Aktywnego Handlowca (61)
  • System wartości (64)
  • Paradygmat handlowca (64)
  • Test 2 "Aktywny Handlowiec" (69)
  • Wnioski z testu 2 (70)
  • Strategia działania handlowca (70)
  • Dźwignia rezultatów handlowca (72)
  • Jak długo można być aktywnym handlowcem, którego działanie ciągle jest na wysokim poziomie? (74)
  • Planowanie (76)
  • Priorytety (79)
  • Wnioski z rozdziału "AKTYWNY HANDLOWIEC" (84)
  • Korzyści ze zgodności Twojego Modelu Aktywnego Handlowca (85)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "AKTYWNY HANDLOWIEC" (86)

Rozdział 4. DECYZJA (89)

  • Co oznacza podjęcie świadomej decyzji o byciu handlowcem i jakie są tego konsekwencje dla Ciebie? (91)
  • Siła decyzji (91)
  • Motywacja (94)
  • Autosugestia (94)
  • Umiejętności (98)
  • Twoja decyzja (101)
  • Nawyki (105)
  • Wnioski z rozdziału "DECYZJA" (107)
  • Korzyści z podjęcia decyzji o byciu handlowcem (107)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "DECYZJA" (108)

Rozdział 5. PIERWSZY KONTAKT (111)

  • Gdy już staniesz po raz pierwszy przed klientem, zrób wszystko, aby była to "miłość od pierwszego wejrzenia" (113)
  • Pierwszy kontakt (113)
  • Pierwsze wrażenie (114)
  • "Z jego ust i moich oczu do mojego umysłu" (120)
  • Dostosuj się do atmosfery i warunków spotkania (121)
  • Skup się na kliencie, jego zachowaniu i otoczeniu (121)
  • Słuchaj uważnie odpowiedzi klienta i pokaż, jakie są ważne (124)
  • Utrzymuj kontakt wzrokowy, kontroluj swój język ciała (126)
  • Etykieta biznesu (127)
  • Zasady etykiety biznesu w pierwszym kontakcie (129)
  • Ubiór handlowca (130)
  • Wnioski z rozdziału "PIERWSZY KONTAKT" (131)
  • Korzyści z pozytywnego pierwszego kontaktu z klientem (132)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "PIERWSZY KONTAKT" (133)

Rozdział 6. STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW (135)

  • Posiadanie wiedzy na temat zachowań ludzkich, umiejętność rozpoznawania tych zachowań oraz zdolność ich akceptacji to warunek dobrych relacji z klientem (137)
  • Style Zachowań (137)
  • Podstawowe cechy Stylów Zachowań (144)
  • Połączenia Stylów Zachowań (147)
  • Postępowanie z klientami o poszczególnych Stylach Zachowań (148)
  • Wnioski z rozdziału "STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW" (151)
  • Korzyści z rozpoznawania stylów zachowań (152)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW" (153)

Rozdział 7. WYWIAD (155)

  • Skoro nawet sam klient nie zawsze zdaje sobie sprawę ze swoich potrzeb, to w jaki sposób ma do nich dotrzeć handlowiec? (157)
  • Potrzeby klienta (158)
  • Zakupy a uczucia (167)
  • Właściwe pytania we właściwym czasie (168)
  • Wywiad a Style Zachowań (173)
  • Wnioski z rozdziału "WYWIAD" (175)
  • Korzyści z dotarcia podczas wywiadu do prawdziwych potrzeb klienta (176)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WYWIAD" (177)

Rozdział 8. PREZENTACJA (179)

  • Slajdy, katalogi, ulotki, certyfikaty, a nawet sam produkt to tylko pomoc w prezentacji i nie zastąpią one Ciebie, a zwłaszcza Twoich emocji (181)
  • Zasady prezentacji (181)
  • Struktura prezentacji (183)
  • Cechy dobrej prezentacji (185)
  • Wstęp do prezentacji (187)
  • Treść prezentacji (189)
  • Dyskusja (193)
  • Zakończenie prezentacji (194)
  • Kierunki prezentacji (195)
  • Przekaz niewerbalny (198)
  • Siła oddziaływania przekazu niewerbalnego (203)
  • Dominujące motywy zakupów a Style Zachowań (204)
  • Wnioski z rozdziału "PREZENTACJA" (207)
  • Korzyści z efektywnej prezentacji (208)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "PREZENTACJA" (209)

Rozdział 9. CENA (213)

  • Klienci chcą kupować oszczędnie, ale mylą zakup opłacalny z najniższą ceną - tylko najlepsi handlowcy potrafią wyprowadzić ich z tego błędu (215)
  • Prezentacja ceny (216)
  • Prezentacja ceny - kiedy? (217)
  • Prezentacja ceny - jakiej? (221)
  • Formuła prezentacji ceny (223)
  • Wątpliwości klienta (224)
  • Wnioski z rozdziału "CENA" (226)
  • Korzyści z właściwie ustalonej i przekonująco zaprezentowanej ceny (227)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "CENA" (228)

Rozdział 10. WZMOCNIENIE (231)

  • To, co sam mówisz o sobie, to tylko przechwałki. To, co inni mówią o Tobie, to opinie i fakty (233)
  • Zaufanie (233)
  • Weryfikacja potrzeb klienta (237)
  • Formuła wzmocnienia - przełożenie cech produktu na korzyści (239)
  • Wzmocnienie a Style Zachowań (241)
  • Obiekcje i ryzyko zakupu (243)
  • Wzmocnienie czy manipulacja? (245)
  • Formalne potwierdzenie jakości produktu (247)
  • Przedstawienie referencji (249)
  • Perswazja (252)
  • Rezultaty wzmocnienia (254)
  • Wnioski z rozdziału "WZMOCNIENIE" (255)
  • Korzyści z usunięcia wątpliwości klienta i wzmocnienia chęci zakupu (256)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WZMOCNIENIE" (257)

Rozdział 11. NEGOCJACJE (261)

  • Twoja pozycja podczas negocjacji zależy w równym stopniu od argumentów, jakie posiadasz, jak i od argumentów, których nie masz, ale których posiadanie przypisuje Ci klient (263)
  • Negocjacje (263)
  • Negocjacje a perswazja (266)
  • Zakres negocjacji (267)
  • Rozwiązania alternatywne (271)
  • Wady minimum negocjacyjnego (271)
  • BATNA (273)
  • Podstawowe zasady negocjowania (276)
  • Rozpoczęcie negocjacji (278)
  • Podpuszczanie (279)
  • Magia słów "TAK, JEŚLI" (281)
  • Metoda połówek (284)
  • Na zakończenie negocjacji (285)
  • Eskalacja (286)
  • Zagrożenia w negocjacjach (288)
  • Zaangażowanie (288)
  • Ograniczona wielkość tortu (290)
  • Kotwica negocjacyjna (290)
  • Perspektywa w negocjacjach (292)
  • Poczucie sprawiedliwości (294)
  • Emocje w negocjacjach (295)
  • Zaniechanie negocjacji (299)
  • Model negocjacji (300)
  • Wskazówki dotyczące negocjacji (301)
  • Wnioski z rozdziału "NEGOCJACJE" (302)
  • Korzyści z wygranych negocjacji (303)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "NEGOCJACJE" (304)

Rozdział 12. REALIZACJA (309)

  • Realizacja kontraktu to już ostatni krok w bieżącej sprzedaży lub już pierwszy w następnej. Wybór należy do Ciebie (311)
  • Zamknięcie sprzedaży (312)
  • Pytania zamykające wstępne (313)
  • Pytania zamykające końcowe (314)
  • Realizacja kontraktu (316)
  • Wnioski z rozdziału "REALIZACJA" (320)
  • Korzyści z satysfakcjonującej realizacji kontraktu (320)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "REALIZACJA" (321)

Test 1 - część druga (323)

  • Ocena Twojego zachowania (325)

Słownik podstawowych pojęć handlowych (327)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,79zł

Tytuł książki: "12 kroków uczciwej sprzedaży"
Autor: Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pakt z diabłem
Pakt z diabłem
Meghan March
HELION
Foucault Historiozofia zdarzenia
Foucault Historiozofia zdarzenia
Falkowski Tomasz
WNU im. A. Mickiewicza
Tablice czasowników hiszpańskich
Tablice czasowników hiszpańskich
Izabella Fabjańska-Potapczuk
PWN
Słupskie tramwaje
Słupskie tramwaje
Michał Szymajda
Księży Młyn
Okupowana Europa Podobieństwa i różnice
Okupowana Europa Podobieństwa i różnice
Grabowski Waldemar
IPN
Zapomniane miejsca Dolnego Śląśka. Sudety Wschodnie
Zapomniane miejsca Dolnego Śląśka. Sudety Wschodnie
Jakub Jagiełło
Ciekawe Miejsca
 Koszyk
1 x Chrześcijaństwo pierwotne jako system religijny
1 x Siła Sekretu Praktyczny poradnik programowania przyszłości
1 x Keith Richards Niezniszczalny
1 x Czynniki sukcesu i poziom wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w Polsce
1 x Dzieje kultury latynoamerykańskiej
1 x Kultura jakości, doskonałości i bezpieczeństwa w organizacji
1 x Potęga mitu
1 x Europejski Trybunał Praw Człowieka Wybór Orzeczeń 2012
1 x Kapitał w finansowaniu działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce Źródła i modele
1 x Dendrologia Wydanie 5
1 x Mitologia Greków i Rzymian
1 x The Bankruptcy and Reorganisation Law Prawo upadłościowe i naprawcze
1 x Fizjologia roślin sadowniczych Tom 2 Plonowanie i udział różnych czynników w tym procesie
1 x 50 idei, które powinieneś znać Filozofia
1 x Podstawy fizjoterapii Część 2 Podstawy metodyczne i technika wykonywania niektórych zabiegów
1 x Dokumentacja gabinetu stomatologicznego. Wzory pism, komentarz i orzecznictwo
1 x Atlas treningu siłowego Wydanie 2
1 x Prawo wekslowe i czekowe
1 x Autobiografia Stalina
1 x Leczenie chorób proktologicznych w okresie ciąży i porodu
1 x Budżet a finanse publiczne
1 x Dlaczego zebry nie mają wrzodów Psychofizjologia stresu
1 x Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy Wydanie 2
1 x Dawaj czasy! Czyli wyzwolenie po sowiecku
1 x Być lekarzem, być pacjentem Rozmowy o psychologii relacji
1 x Bez litości Poznaj moc treningu mentalnego
1 x Europa atlas samochodowy 1:800 000
1 x Chemia Fundamenty Zadania przedmaturalne Zakres rozszerzony
1 x Biblia rozstania Jak odzyskać równowagę emocjonalną po rozstaniu
1 x Zielnik
1 x Lustra na pokolenia Poradnik dla rodziców i nie tylko… Droga do zrozumienia wychowania i świadomego rodzicielstwa
1 x Integracja sensoryczna na co dzień
1 x Dress Code Tajemnice męskiej elegancji
1 x Elementy informatyki medycznej część 2 z płytą CD Genomika
2,045.99zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Liceum w tablicach Geografia Poziom podstawowy i rozszerzony

Liceum w tablicach Geografia Poziom podstawowy i rozszerzony

29.90zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium