Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
12 kroków uczciwej sprzedaży 49.00zł 34.79zł
12 kroków uczciwej sprzedaży

Tytuł: 12 kroków uczciwej sprzedaży
Autor: Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
ISBN: 978-83-246-4774-3
Ilość stron: 336
Data wydania: 04/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub… wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.

W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:

  • Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?
  • Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?
  • Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?
  • Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?
  • Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?

Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!

Rozdziały:

Test 1 - część pierwsza (15)

Rozdział 1. DEFINICJA SPRZEDAŻY (17)

  • Czym jest sprzedaż i jak zrozumienie jej definicji wpływa na Twój sukces? (19)
  • Sprzedaż (19)
  • Sprzedaż jako proces zaspokajania potrzeb (27)
  • Proces wymiany wartości (28)
  • Rezultat sprzedaży (29)
  • Wnioski z rozdziału "DEFINICJA SPRZEDAŻY" (30)
  • Korzyści z akceptacji definicji sprzedaży (30)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "DEFINICJA SPRZEDAŻY" (32)

Rozdział 2. WIEDZA (35)

  • Jaką wiedzę powinieneś posiadać, aby nie tylko "uwieść" klienta swoją osobowością, ale również zaimponować mu swoim profesjonalizmem? (37)
  • Proces sprzedaży (43)
  • "12 kroków uczciwej sprzedaży" Agreement(r) (44)
  • Koło zamachowe sprzedaży (47)
  • Warunki rynkowe (48)
  • Zasady procesu 12 kroków uczciwej sprzedaży (51)
  • Rynek (52)
  • Produkt (53)
  • Wnioski z rozdziału "WIEDZA" (54)
  • Korzyści ze zdobywania wiedzy (55)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WIEDZA" (56)

Rozdział 3. AKTYWNY HANDLOWIEC (59)

  • Co oznacza aktywność w odniesieniu do działań handlowca i w jakim stopniu ta aktywność wpływa na wyniki w sprzedaży? (61)
  • Model Aktywnego Handlowca (61)
  • System wartości (64)
  • Paradygmat handlowca (64)
  • Test 2 "Aktywny Handlowiec" (69)
  • Wnioski z testu 2 (70)
  • Strategia działania handlowca (70)
  • Dźwignia rezultatów handlowca (72)
  • Jak długo można być aktywnym handlowcem, którego działanie ciągle jest na wysokim poziomie? (74)
  • Planowanie (76)
  • Priorytety (79)
  • Wnioski z rozdziału "AKTYWNY HANDLOWIEC" (84)
  • Korzyści ze zgodności Twojego Modelu Aktywnego Handlowca (85)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "AKTYWNY HANDLOWIEC" (86)

Rozdział 4. DECYZJA (89)

  • Co oznacza podjęcie świadomej decyzji o byciu handlowcem i jakie są tego konsekwencje dla Ciebie? (91)
  • Siła decyzji (91)
  • Motywacja (94)
  • Autosugestia (94)
  • Umiejętności (98)
  • Twoja decyzja (101)
  • Nawyki (105)
  • Wnioski z rozdziału "DECYZJA" (107)
  • Korzyści z podjęcia decyzji o byciu handlowcem (107)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "DECYZJA" (108)

Rozdział 5. PIERWSZY KONTAKT (111)

  • Gdy już staniesz po raz pierwszy przed klientem, zrób wszystko, aby była to "miłość od pierwszego wejrzenia" (113)
  • Pierwszy kontakt (113)
  • Pierwsze wrażenie (114)
  • "Z jego ust i moich oczu do mojego umysłu" (120)
  • Dostosuj się do atmosfery i warunków spotkania (121)
  • Skup się na kliencie, jego zachowaniu i otoczeniu (121)
  • Słuchaj uważnie odpowiedzi klienta i pokaż, jakie są ważne (124)
  • Utrzymuj kontakt wzrokowy, kontroluj swój język ciała (126)
  • Etykieta biznesu (127)
  • Zasady etykiety biznesu w pierwszym kontakcie (129)
  • Ubiór handlowca (130)
  • Wnioski z rozdziału "PIERWSZY KONTAKT" (131)
  • Korzyści z pozytywnego pierwszego kontaktu z klientem (132)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "PIERWSZY KONTAKT" (133)

Rozdział 6. STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW (135)

  • Posiadanie wiedzy na temat zachowań ludzkich, umiejętność rozpoznawania tych zachowań oraz zdolność ich akceptacji to warunek dobrych relacji z klientem (137)
  • Style Zachowań (137)
  • Podstawowe cechy Stylów Zachowań (144)
  • Połączenia Stylów Zachowań (147)
  • Postępowanie z klientami o poszczególnych Stylach Zachowań (148)
  • Wnioski z rozdziału "STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW" (151)
  • Korzyści z rozpoznawania stylów zachowań (152)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW" (153)

Rozdział 7. WYWIAD (155)

  • Skoro nawet sam klient nie zawsze zdaje sobie sprawę ze swoich potrzeb, to w jaki sposób ma do nich dotrzeć handlowiec? (157)
  • Potrzeby klienta (158)
  • Zakupy a uczucia (167)
  • Właściwe pytania we właściwym czasie (168)
  • Wywiad a Style Zachowań (173)
  • Wnioski z rozdziału "WYWIAD" (175)
  • Korzyści z dotarcia podczas wywiadu do prawdziwych potrzeb klienta (176)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WYWIAD" (177)

Rozdział 8. PREZENTACJA (179)

  • Slajdy, katalogi, ulotki, certyfikaty, a nawet sam produkt to tylko pomoc w prezentacji i nie zastąpią one Ciebie, a zwłaszcza Twoich emocji (181)
  • Zasady prezentacji (181)
  • Struktura prezentacji (183)
  • Cechy dobrej prezentacji (185)
  • Wstęp do prezentacji (187)
  • Treść prezentacji (189)
  • Dyskusja (193)
  • Zakończenie prezentacji (194)
  • Kierunki prezentacji (195)
  • Przekaz niewerbalny (198)
  • Siła oddziaływania przekazu niewerbalnego (203)
  • Dominujące motywy zakupów a Style Zachowań (204)
  • Wnioski z rozdziału "PREZENTACJA" (207)
  • Korzyści z efektywnej prezentacji (208)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "PREZENTACJA" (209)

Rozdział 9. CENA (213)

  • Klienci chcą kupować oszczędnie, ale mylą zakup opłacalny z najniższą ceną - tylko najlepsi handlowcy potrafią wyprowadzić ich z tego błędu (215)
  • Prezentacja ceny (216)
  • Prezentacja ceny - kiedy? (217)
  • Prezentacja ceny - jakiej? (221)
  • Formuła prezentacji ceny (223)
  • Wątpliwości klienta (224)
  • Wnioski z rozdziału "CENA" (226)
  • Korzyści z właściwie ustalonej i przekonująco zaprezentowanej ceny (227)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "CENA" (228)

Rozdział 10. WZMOCNIENIE (231)

  • To, co sam mówisz o sobie, to tylko przechwałki. To, co inni mówią o Tobie, to opinie i fakty (233)
  • Zaufanie (233)
  • Weryfikacja potrzeb klienta (237)
  • Formuła wzmocnienia - przełożenie cech produktu na korzyści (239)
  • Wzmocnienie a Style Zachowań (241)
  • Obiekcje i ryzyko zakupu (243)
  • Wzmocnienie czy manipulacja? (245)
  • Formalne potwierdzenie jakości produktu (247)
  • Przedstawienie referencji (249)
  • Perswazja (252)
  • Rezultaty wzmocnienia (254)
  • Wnioski z rozdziału "WZMOCNIENIE" (255)
  • Korzyści z usunięcia wątpliwości klienta i wzmocnienia chęci zakupu (256)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WZMOCNIENIE" (257)

Rozdział 11. NEGOCJACJE (261)

  • Twoja pozycja podczas negocjacji zależy w równym stopniu od argumentów, jakie posiadasz, jak i od argumentów, których nie masz, ale których posiadanie przypisuje Ci klient (263)
  • Negocjacje (263)
  • Negocjacje a perswazja (266)
  • Zakres negocjacji (267)
  • Rozwiązania alternatywne (271)
  • Wady minimum negocjacyjnego (271)
  • BATNA (273)
  • Podstawowe zasady negocjowania (276)
  • Rozpoczęcie negocjacji (278)
  • Podpuszczanie (279)
  • Magia słów "TAK, JEŚLI" (281)
  • Metoda połówek (284)
  • Na zakończenie negocjacji (285)
  • Eskalacja (286)
  • Zagrożenia w negocjacjach (288)
  • Zaangażowanie (288)
  • Ograniczona wielkość tortu (290)
  • Kotwica negocjacyjna (290)
  • Perspektywa w negocjacjach (292)
  • Poczucie sprawiedliwości (294)
  • Emocje w negocjacjach (295)
  • Zaniechanie negocjacji (299)
  • Model negocjacji (300)
  • Wskazówki dotyczące negocjacji (301)
  • Wnioski z rozdziału "NEGOCJACJE" (302)
  • Korzyści z wygranych negocjacji (303)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "NEGOCJACJE" (304)

Rozdział 12. REALIZACJA (309)

  • Realizacja kontraktu to już ostatni krok w bieżącej sprzedaży lub już pierwszy w następnej. Wybór należy do Ciebie (311)
  • Zamknięcie sprzedaży (312)
  • Pytania zamykające wstępne (313)
  • Pytania zamykające końcowe (314)
  • Realizacja kontraktu (316)
  • Wnioski z rozdziału "REALIZACJA" (320)
  • Korzyści z satysfakcjonującej realizacji kontraktu (320)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "REALIZACJA" (321)

Test 1 - część druga (323)

  • Ocena Twojego zachowania (325)

Słownik podstawowych pojęć handlowych (327)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,79zł

Tytuł książki: "12 kroków uczciwej sprzedaży"
Autor: Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Bycie i czas Wydanie 2
Bycie i czas Wydanie 2
Martin Heidegger
PWN
Parazytologia medyczna Kompendium
Parazytologia medyczna Kompendium
Jolanta Morozińska-Gogol
PZWL
Miejsca mało znane
Miejsca mało znane
Robert Pasieczny
Multico
Światła i znaki nawigacyjne na śródlądziu
Światła i znaki nawigacyjne na śródlądziu
Jacek Czajewski
Alma Press
Plan ratunkowy dla tarczycy i nadnerczy Jak w cztery tygodnie uregulować metabolizm, ustabilizować hormony i poprawić swój nastrój
Plan ratunkowy dla tarczycy i nadnerczy Jak w cztery tygodnie uregulować metabolizm, ustabilizować hormony i poprawić swój nastrój
Aviva Romm
Czarna Owca
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
Baczyńska Anna, Czarczyńska Anna
Poltext
 Koszyk
1 x Andropauza
1 x Angielski Megatest Twój osobisty trener języka angielskiego
1 x Emocje w równaniach Proste prawdy o szczęściu i sukcesie
1 x Encyklopedia cudów świata
1 x Astma dziecięca Wybrane zagadnienia
1 x Drwal. Miłość, która narodziła się z natury
1 x Dzieła zebrane tom 2 Moc ducha źródło Twojej siły
1 x Aktualne problemy pedagogiczne Konteksty i wyzwania
1 x Algorytmy diagnostyczne i terapeutyczne w chorobach płuc
1 x Podstawy budowy maszyn
1 x LGB Zdrowie psychiczne i seksualne
1 x Biuro Wszelkiego Pocieszenia. Ministerstwo absurdu 2
1 x Alfons Mucha i jego świat
1 x Badania jakościowe metody i zastosowania
1 x Frazeografia polska Teoria i praktyka
1 x Kompendium ortopedii
1 x Narodziny to moja specjalność
1 x Cień modernizmu
1 x Farmakodynamika Tom 1/2
1 x Globalne uwarunkowania rachunkowości
1 x Wykłady z anestezjologii
1 x Różne odmiany jakości i ch praktyczne wykorzystanie
1 x Laryngologia onkologiczna Diagnostyka, leczenie i rehabilitacja
1 x Atlas osadu moczu
1 x Aktywny zeolit klinoptylolit Od boreliozy po choroby autoimmunologiczne
1 x Aleksander Alechin
1 x Anatomia ludzkiej destrukcyjności
1 x Biblia i jej czasy
1 x Dom Rozwodu nie będzie
1 x Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji
1 x Atlas nieba
1 x Mężczyzna z klasą Przewodnik współczesnego gentlemana
1 x Dietetyka. Żywienie zdrowego i chorego człowieka Wydanie 4
1 x Sztuka karmienia piersią
1 x Język polski Korepetycje maturzysty
1 x Najpiękniejsza pamiątka
1 x Gazy jelitowe
1 x Histologia Wydanie 6
1 x Mężczyzna, który pomylił swoją żonę z kapeluszem
1 x 250 badań laboratoryjnych Kiedy zlecać Jak interpretować Wydanie 3
1 x Kreol Magnolia #1
1 x Jak leczyć osteoporozę
1 x Ginekologia praktyczna
1 x Atestacja wartości szacunkowych w rewizji finansowej
1 x Językoznawstwo kognitywne a poetyka przekładu
1 x Artretyzm Lekarz rodzinny
1 x Dziecko z ADHD Jak ujarzmić nadmierne pokłady energii
1 x Procedury operacyjne w ortopedii pediatrycznej Tachdjian
1 x Fizjoterapia w geriatrii
1 x Anatomia kliniczna głowy i szyi
1 x Bajkowy słownik wyrazów podobnych i przeciwstawnych
1 x Kraina dinozaurów Ilustrowana encyklopedia
1 x Uzasadnianie w aksjologii i etyce w badaniach polskich i zagranicznych
1 x Dizionario italo-polacco della terminologia politica e sociale Włosko-polski słownik terminologii politycznej i społecznej
1 x Mała encyklopedia małżeńska
1 x Okulistyka kliniczna Kanski
1 x Aktywna strona nieskończoności
1 x Choroba stłuszczeniowa wątroby
1 x ART DECO
1 x Anatomia człowieka z elementami fizjologii
1 x Celiakia
1 x Dziennik nowej mamy
1 x Jak słuchać muzyki
1 x Rak Antropologiczne studium praktyk i narracji
1 x Andrologia Zdrowie mężczyzny od fizjologii do patologii
1 x Jedz pysznie i zdrowo w ciąży w trosce o dziecko
1 x Be Active Mama
1 x Geosyntetyki w budownictwie wodnym
1 x Churchill Najlepszy sojusznik Polski
1 x 1600 postaci literackich
1 x Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności
1 x Autentyczność
1 x Angielski dla bystrzaków
1 x Aria, nie! Skuteczne rowiązywanie problemów
1 x Art deco
1 x Antropologia społeczna i kulturowa
1 x Sztuka koktajlu
1 x 101 mitów o związkach Nie pozwól by zniszczyły twoje szczęście
1 x 1000 łacińskich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-łaciński łacińsko-polski
1 x AntyMOBBING Walcz o swoje prawa w miejscu pracy
1 x Euro a integracja europejskich rynków finansowych Wydanie 3
1 x 10 przykazań propagandy
1 x Wzory wykresy i tablice wytrzymałościowe
1 x Czas pracy kierowców z wzorcowymi informacjami o czasie pracy dla kierowców + CD
1 x Cenniejsza Niż Perły
1 x Latei Z badań nad wykorzystaniem technologii informacyjnych w bibliologii i informatologii
1 x Atlas funkcjonalny mózgu
1 x Chronologia sztuki Oś czasu kultury zachodniej od czasów prehistorycznych po współczesne
1 x ABC Seksualności
1 x Dyskursy sztuki Dyskursy o sztuce
5,442.40zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Geografia wezbrań i powodzi rzecznych

Geografia wezbrań i powodzi rzecznych

58.80zł
49.98zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press