Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
12 kroków uczciwej sprzedaży 49.00zł 34.79zł
12 kroków uczciwej sprzedaży

Tytuł: 12 kroków uczciwej sprzedaży
Autor: Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
ISBN: 978-83-246-4774-3
Ilość stron: 336
Data wydania: 04/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub… wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.

W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:

  • Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?
  • Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?
  • Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?
  • Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?
  • Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?

Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!

Rozdziały:

Test 1 - część pierwsza (15)

Rozdział 1. DEFINICJA SPRZEDAŻY (17)

  • Czym jest sprzedaż i jak zrozumienie jej definicji wpływa na Twój sukces? (19)
  • Sprzedaż (19)
  • Sprzedaż jako proces zaspokajania potrzeb (27)
  • Proces wymiany wartości (28)
  • Rezultat sprzedaży (29)
  • Wnioski z rozdziału "DEFINICJA SPRZEDAŻY" (30)
  • Korzyści z akceptacji definicji sprzedaży (30)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "DEFINICJA SPRZEDAŻY" (32)

Rozdział 2. WIEDZA (35)

  • Jaką wiedzę powinieneś posiadać, aby nie tylko "uwieść" klienta swoją osobowością, ale również zaimponować mu swoim profesjonalizmem? (37)
  • Proces sprzedaży (43)
  • "12 kroków uczciwej sprzedaży" Agreement(r) (44)
  • Koło zamachowe sprzedaży (47)
  • Warunki rynkowe (48)
  • Zasady procesu 12 kroków uczciwej sprzedaży (51)
  • Rynek (52)
  • Produkt (53)
  • Wnioski z rozdziału "WIEDZA" (54)
  • Korzyści ze zdobywania wiedzy (55)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WIEDZA" (56)

Rozdział 3. AKTYWNY HANDLOWIEC (59)

  • Co oznacza aktywność w odniesieniu do działań handlowca i w jakim stopniu ta aktywność wpływa na wyniki w sprzedaży? (61)
  • Model Aktywnego Handlowca (61)
  • System wartości (64)
  • Paradygmat handlowca (64)
  • Test 2 "Aktywny Handlowiec" (69)
  • Wnioski z testu 2 (70)
  • Strategia działania handlowca (70)
  • Dźwignia rezultatów handlowca (72)
  • Jak długo można być aktywnym handlowcem, którego działanie ciągle jest na wysokim poziomie? (74)
  • Planowanie (76)
  • Priorytety (79)
  • Wnioski z rozdziału "AKTYWNY HANDLOWIEC" (84)
  • Korzyści ze zgodności Twojego Modelu Aktywnego Handlowca (85)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "AKTYWNY HANDLOWIEC" (86)

Rozdział 4. DECYZJA (89)

  • Co oznacza podjęcie świadomej decyzji o byciu handlowcem i jakie są tego konsekwencje dla Ciebie? (91)
  • Siła decyzji (91)
  • Motywacja (94)
  • Autosugestia (94)
  • Umiejętności (98)
  • Twoja decyzja (101)
  • Nawyki (105)
  • Wnioski z rozdziału "DECYZJA" (107)
  • Korzyści z podjęcia decyzji o byciu handlowcem (107)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "DECYZJA" (108)

Rozdział 5. PIERWSZY KONTAKT (111)

  • Gdy już staniesz po raz pierwszy przed klientem, zrób wszystko, aby była to "miłość od pierwszego wejrzenia" (113)
  • Pierwszy kontakt (113)
  • Pierwsze wrażenie (114)
  • "Z jego ust i moich oczu do mojego umysłu" (120)
  • Dostosuj się do atmosfery i warunków spotkania (121)
  • Skup się na kliencie, jego zachowaniu i otoczeniu (121)
  • Słuchaj uważnie odpowiedzi klienta i pokaż, jakie są ważne (124)
  • Utrzymuj kontakt wzrokowy, kontroluj swój język ciała (126)
  • Etykieta biznesu (127)
  • Zasady etykiety biznesu w pierwszym kontakcie (129)
  • Ubiór handlowca (130)
  • Wnioski z rozdziału "PIERWSZY KONTAKT" (131)
  • Korzyści z pozytywnego pierwszego kontaktu z klientem (132)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "PIERWSZY KONTAKT" (133)

Rozdział 6. STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW (135)

  • Posiadanie wiedzy na temat zachowań ludzkich, umiejętność rozpoznawania tych zachowań oraz zdolność ich akceptacji to warunek dobrych relacji z klientem (137)
  • Style Zachowań (137)
  • Podstawowe cechy Stylów Zachowań (144)
  • Połączenia Stylów Zachowań (147)
  • Postępowanie z klientami o poszczególnych Stylach Zachowań (148)
  • Wnioski z rozdziału "STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW" (151)
  • Korzyści z rozpoznawania stylów zachowań (152)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW" (153)

Rozdział 7. WYWIAD (155)

  • Skoro nawet sam klient nie zawsze zdaje sobie sprawę ze swoich potrzeb, to w jaki sposób ma do nich dotrzeć handlowiec? (157)
  • Potrzeby klienta (158)
  • Zakupy a uczucia (167)
  • Właściwe pytania we właściwym czasie (168)
  • Wywiad a Style Zachowań (173)
  • Wnioski z rozdziału "WYWIAD" (175)
  • Korzyści z dotarcia podczas wywiadu do prawdziwych potrzeb klienta (176)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WYWIAD" (177)

Rozdział 8. PREZENTACJA (179)

  • Slajdy, katalogi, ulotki, certyfikaty, a nawet sam produkt to tylko pomoc w prezentacji i nie zastąpią one Ciebie, a zwłaszcza Twoich emocji (181)
  • Zasady prezentacji (181)
  • Struktura prezentacji (183)
  • Cechy dobrej prezentacji (185)
  • Wstęp do prezentacji (187)
  • Treść prezentacji (189)
  • Dyskusja (193)
  • Zakończenie prezentacji (194)
  • Kierunki prezentacji (195)
  • Przekaz niewerbalny (198)
  • Siła oddziaływania przekazu niewerbalnego (203)
  • Dominujące motywy zakupów a Style Zachowań (204)
  • Wnioski z rozdziału "PREZENTACJA" (207)
  • Korzyści z efektywnej prezentacji (208)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "PREZENTACJA" (209)

Rozdział 9. CENA (213)

  • Klienci chcą kupować oszczędnie, ale mylą zakup opłacalny z najniższą ceną - tylko najlepsi handlowcy potrafią wyprowadzić ich z tego błędu (215)
  • Prezentacja ceny (216)
  • Prezentacja ceny - kiedy? (217)
  • Prezentacja ceny - jakiej? (221)
  • Formuła prezentacji ceny (223)
  • Wątpliwości klienta (224)
  • Wnioski z rozdziału "CENA" (226)
  • Korzyści z właściwie ustalonej i przekonująco zaprezentowanej ceny (227)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "CENA" (228)

Rozdział 10. WZMOCNIENIE (231)

  • To, co sam mówisz o sobie, to tylko przechwałki. To, co inni mówią o Tobie, to opinie i fakty (233)
  • Zaufanie (233)
  • Weryfikacja potrzeb klienta (237)
  • Formuła wzmocnienia - przełożenie cech produktu na korzyści (239)
  • Wzmocnienie a Style Zachowań (241)
  • Obiekcje i ryzyko zakupu (243)
  • Wzmocnienie czy manipulacja? (245)
  • Formalne potwierdzenie jakości produktu (247)
  • Przedstawienie referencji (249)
  • Perswazja (252)
  • Rezultaty wzmocnienia (254)
  • Wnioski z rozdziału "WZMOCNIENIE" (255)
  • Korzyści z usunięcia wątpliwości klienta i wzmocnienia chęci zakupu (256)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WZMOCNIENIE" (257)

Rozdział 11. NEGOCJACJE (261)

  • Twoja pozycja podczas negocjacji zależy w równym stopniu od argumentów, jakie posiadasz, jak i od argumentów, których nie masz, ale których posiadanie przypisuje Ci klient (263)
  • Negocjacje (263)
  • Negocjacje a perswazja (266)
  • Zakres negocjacji (267)
  • Rozwiązania alternatywne (271)
  • Wady minimum negocjacyjnego (271)
  • BATNA (273)
  • Podstawowe zasady negocjowania (276)
  • Rozpoczęcie negocjacji (278)
  • Podpuszczanie (279)
  • Magia słów "TAK, JEŚLI" (281)
  • Metoda połówek (284)
  • Na zakończenie negocjacji (285)
  • Eskalacja (286)
  • Zagrożenia w negocjacjach (288)
  • Zaangażowanie (288)
  • Ograniczona wielkość tortu (290)
  • Kotwica negocjacyjna (290)
  • Perspektywa w negocjacjach (292)
  • Poczucie sprawiedliwości (294)
  • Emocje w negocjacjach (295)
  • Zaniechanie negocjacji (299)
  • Model negocjacji (300)
  • Wskazówki dotyczące negocjacji (301)
  • Wnioski z rozdziału "NEGOCJACJE" (302)
  • Korzyści z wygranych negocjacji (303)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "NEGOCJACJE" (304)

Rozdział 12. REALIZACJA (309)

  • Realizacja kontraktu to już ostatni krok w bieżącej sprzedaży lub już pierwszy w następnej. Wybór należy do Ciebie (311)
  • Zamknięcie sprzedaży (312)
  • Pytania zamykające wstępne (313)
  • Pytania zamykające końcowe (314)
  • Realizacja kontraktu (316)
  • Wnioski z rozdziału "REALIZACJA" (320)
  • Korzyści z satysfakcjonującej realizacji kontraktu (320)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "REALIZACJA" (321)

Test 1 - część druga (323)

  • Ocena Twojego zachowania (325)

Słownik podstawowych pojęć handlowych (327)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,79zł

Tytuł książki: "12 kroków uczciwej sprzedaży"
Autor: Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Tworzenie gier na platformę Android 4
Tworzenie gier na platformę Android 4
J.F. DiMarzio
HELION
Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
Ilona Biernacka-Ligięza
Adam Marszałek
Zarządzanie stresem czyli jak sobie radzić w trudnych sytuacjach
Zarządzanie stresem czyli jak sobie radzić w trudnych sytuacjach
Clayton Mike
Edgard
Dlaczego Odpowiedzi na pozornie łatwe pytania
Dlaczego Odpowiedzi na pozornie łatwe pytania
Anna Michalak, Maria Szarf
Papilon
Fitness dla kobiet + płyta DVD
Fitness dla kobiet + płyta DVD
Paulina Bernatek-Brzózka, Tomasz Brzózka
Siedmioróg
Encyklopedia Dinozaurów i innych zwierząt prehistorycznych
Encyklopedia Dinozaurów i innych zwierząt prehistorycznych
Carl Mehling
Dragon
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Instrumentarium i techniki zabiegów w chirurgii robotowej

Instrumentarium i techniki zabiegów w chirurgii robotowej

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press