Tytuł: | 200 odpowiedzi na pytania z marketingu | | Autor: | Tadeusz Wojciechowski | | ISBN: | 978-83-7641-864-3 | | Ilość stron: | 312 | | Data wydania: | 05/2013 | | Format: | A5 | | Wydawnictwo: | Difin | |
| Cena: | 55.00zł | |
Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi.
Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.
|