Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Firma » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych 19.90zł
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych

Tytuł: 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych
Autor: Jiří Brabec
ISBN: 978-83-246-0756-3
Ilość stron: 96
Data wydania: 02/2007
Format: 122x194
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 19.90zł


Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu.

Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i -- wydawałoby się -- mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych.

  • Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami.
  • Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią.
  • Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie.
  • Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym -- bez względu na okoliczności.

Czy tego chcesz, czy nie -- klient ma zawsze rację!

Rozdziały:

1. ...nasz pan (5)
2. Otoczenie (9)

3. Atmosfera (13)
4. Organizacja - pracownicy (17)
5. Kontakt z klientem (21)
6. Stali klienci (25)
7. Zadowoleni - niezadowoleni (29)
8. Normalni i ważniejsi (33)
9. Fachowcy (35)
10. Przemądrzalcy (37)
11. Wnikliwcy (39)
12. Nowi (41)
13. Czekanie (45)
14. Brak koncentracji (47)
15. Pośpiech (49)
16. Niedostateczny szacunek (51)
17. Podejrzliwość (53)
18. Niezdecydowanie (55)
19. Niesolidność (57)
20. Podlizywanie się (59)
21. Grzeczność (61)
22. Ważność i wyjątkowość (63)
23. Konsekwencja (65)
24. Radość, sukces (67)
25. Reklamacje (69)
26. Konkurencja (71)
27. Komunikacja (73)
28. Cena (75)
29. Życzenie - potrzeba (77)
30. Przynęty (79)
31. Reklama (81)
32. Ewidencja (83)
33. Znaczenie dbałości o klienta (85)
Skorowidz (87)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Mulat w pegeerze
Mulat w pegeerze
Tomasik Krzysztof
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Zdrowie mężczyzny w sieci przewodnik internetowy
Zdrowie mężczyzny w sieci przewodnik internetowy
Jarosław Malec
CEDEWU
Jesień średniowiecza
Jesień średniowiecza
Huizinga Johan
vis-a-vis
Zaufanie i przemoc Esej o szczególnej konstelacji nowoczesności
Zaufanie i przemoc Esej o szczególnej konstelacji nowoczesności
Jan Philipp Reemtsma
Poznańskie
Humor a współczesna kondycja sztuki
Humor a współczesna kondycja sztuki
Alicja Rybkowska
Universitas
30 dni, które odmienią twoje małżeństwo
30 dni, które odmienią twoje małżeństwo
Douglas Weiss
Koinonia
 Koszyk
1 x Andropauza
1 x Angielski Megatest Twój osobisty trener języka angielskiego
1 x Emocje w równaniach Proste prawdy o szczęściu i sukcesie
1 x Encyklopedia cudów świata
1 x Astma dziecięca Wybrane zagadnienia
1 x Drwal. Miłość, która narodziła się z natury
1 x Dzieła zebrane tom 2 Moc ducha źródło Twojej siły
1 x Aktualne problemy pedagogiczne Konteksty i wyzwania
1 x Algorytmy diagnostyczne i terapeutyczne w chorobach płuc
1 x Podstawy budowy maszyn
1 x LGB Zdrowie psychiczne i seksualne
1 x Biuro Wszelkiego Pocieszenia. Ministerstwo absurdu 2
1 x Alfons Mucha i jego świat
1 x Badania jakościowe metody i zastosowania
1 x Frazeografia polska Teoria i praktyka
1 x Kompendium ortopedii
1 x Narodziny to moja specjalność
1 x Cień modernizmu
1 x Farmakodynamika Tom 1/2
1 x Globalne uwarunkowania rachunkowości
1 x Wykłady z anestezjologii
1 x Różne odmiany jakości i ch praktyczne wykorzystanie
1,326.68zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Miniatury matematyczne 36 Pomyśl rozwiąż uśmiechnij się

Miniatury matematyczne 36 Pomyśl rozwiąż uśmiechnij się

17.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN