Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Firma » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych 19.90zł
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych

Tytuł: 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych
Autor: Jiří Brabec
ISBN: 978-83-246-0756-3
Ilość stron: 96
Data wydania: 02/2007
Format: 122x194
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 19.90zł


Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu.

Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i -- wydawałoby się -- mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych.

  • Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami.
  • Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią.
  • Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie.
  • Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym -- bez względu na okoliczności.

Czy tego chcesz, czy nie -- klient ma zawsze rację!

Rozdziały:

1. ...nasz pan (5)
2. Otoczenie (9)

3. Atmosfera (13)
4. Organizacja - pracownicy (17)
5. Kontakt z klientem (21)
6. Stali klienci (25)
7. Zadowoleni - niezadowoleni (29)
8. Normalni i ważniejsi (33)
9. Fachowcy (35)
10. Przemądrzalcy (37)
11. Wnikliwcy (39)
12. Nowi (41)
13. Czekanie (45)
14. Brak koncentracji (47)
15. Pośpiech (49)
16. Niedostateczny szacunek (51)
17. Podejrzliwość (53)
18. Niezdecydowanie (55)
19. Niesolidność (57)
20. Podlizywanie się (59)
21. Grzeczność (61)
22. Ważność i wyjątkowość (63)
23. Konsekwencja (65)
24. Radość, sukces (67)
25. Reklamacje (69)
26. Konkurencja (71)
27. Komunikacja (73)
28. Cena (75)
29. Życzenie - potrzeba (77)
30. Przynęty (79)
31. Reklama (81)
32. Ewidencja (83)
33. Znaczenie dbałości o klienta (85)
Skorowidz (87)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Jerzy Hoffman Gorące serce
Jerzy Hoffman Gorące serce
Sztokfisz Marta
Marginesy
Boski Wszechświat
Boski Wszechświat
Owen Gingerich
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Sałatki 30 smakowitych przepisów
Sałatki 30 smakowitych przepisów
Bardi Carla
Olesiejuk
Siedem praw miłości Tajemnice dobrych i szczęśliwych związków
Siedem praw miłości Tajemnice dobrych i szczęśliwych związków
Dave Willis
Esprit
Postkolonialna Europa Etnoobrazy współczesnego kina
Postkolonialna Europa Etnoobrazy współczesnego kina
Krzysztof Loska
Universitas
10 mitów II wojny światowej
10 mitów II wojny światowej
Aleksij Isajew
Bellona
 Koszyk
1 x Dzieje polskiej motoryzacji
1 x Aktualne problemy ubezpieczeń komunikacyjnych
1 x Sposób na Francuza
1 x Deutsche Grammatik fur alle Repetytorium gramatyczne języka niemieckiego nie tylko dla maturzystów
1 x Budownictwo ekologiczne Aspekty ekonomiczne
1 x ADR od A do Z nie tylko dla kierowców
1 x Kreol Magnolia #1
1 x Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym
1 x Dokumenty życia społecznego w badaniach i praktyczne ich wykorzystanie
1 x Czy wszechświat się rozszerza?
1 x Nieformalne aspekty biznesu
1 x Bądź zawsze sobą
528.29zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Proekologiczne odnawialne źródła energii Kompendium

Proekologiczne odnawialne źródła energii Kompendium

89.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN