Tytuł: | 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych | | Autor: | Jiří Brabec | | ISBN: | 978-83-246-0756-3 | | Ilość stron: | 96 | | Data wydania: | 02/2007 | | Format: | 122x194 | | Wydawnictwo: | Onepress | |
| Cena: | 19.90zł | |
Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu.
Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i -- wydawałoby się -- mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych.
- Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami.
- Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią.
- Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie.
- Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym -- bez względu na okoliczności.
Czy tego chcesz, czy nie -- klient ma zawsze rację!
Rozdziały:
1. ...nasz pan (5) 2. Otoczenie (9) 3. Atmosfera (13) 4. Organizacja - pracownicy (17) 5. Kontakt z klientem (21) 6. Stali klienci (25) 7. Zadowoleni - niezadowoleni (29) 8. Normalni i ważniejsi (33) 9. Fachowcy (35) 10. Przemądrzalcy (37) 11. Wnikliwcy (39) 12. Nowi (41) 13. Czekanie (45) 14. Brak koncentracji (47) 15. Pośpiech (49) 16. Niedostateczny szacunek (51) 17. Podejrzliwość (53) 18. Niezdecydowanie (55) 19. Niesolidność (57) 20. Podlizywanie się (59) 21. Grzeczność (61) 22. Ważność i wyjątkowość (63) 23. Konsekwencja (65) 24. Radość, sukces (67) 25. Reklamacje (69) 26. Konkurencja (71) 27. Komunikacja (73) 28. Cena (75) 29. Życzenie - potrzeba (77) 30. Przynęty (79) 31. Reklama (81) 32. Ewidencja (83) 33. Znaczenie dbałości o klienta (85) Skorowidz (87)
|