Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wstęp do matematyki Wydanie 2

Wstęp do matematyki Wydanie 2

39.00zł
33 sposoby na kryzys gospodarczy Natychmiastowe rozwiązania dla twojej firmy 39.00zł
33 sposoby na kryzys gospodarczy Natychmiastowe rozwiązania dla twojej firmy

Tytuł: 33 sposoby na kryzys gospodarczy Natychmiastowe rozwiązania dla twojej firmy
Autor: Hermann Simon
ISBN: 978-83-7641-085-2
Ilość stron: 196
Data wydania: 06/2009
Wydawnictwo: Difin

Cena: 39.00zł


Działania natychmiastowe to słowo klucz niniejszej książki. Oznaczają one działania, które można wdrożyć bezzwłocznie i które od razu przynoszą skutek.

Szybkość i skala spadku obrotów stanowią ogromne zagrożenie dla przedsiębiorstw, jeśli nie działają szybko i zdecydowanie. Znaczenie szybko­ści reagowania trudno jest przecenić.

Duża liczba 33 konkretnych działań na­tychmiastowych potwierdza, że istnieje wiele środków i rozwiązań w walce z kryzysem. Rezygnacja nie jest właściwym wyjściem. Nawet mając niewiele czasu do dyspozycji, można i należy bezwzględnie unikać fatalnych błędów.

W okresie kryzysu nawet taki niewielki „błąd” może oznaczać koniec firmy. Dlatego też szczególnie wskazane jest zrozumienie przyczyn, staranna diagno­za, zdecydowane wdrożenie oraz bieżący monitoring. Niniejsza książka zawie­ra właśnie praktyczne wskazówki dotyczące wszystkich tych aspektów.

Rozdziały:

Rozdział 1. DIAGNOZA KRYZYSU
Kryzys sprzedaży, nie kosztów
Jakie są przyczyny kryzysu?
W jaki sposób zmienia się zachowanie klientów?
Podsumowanie

Rozdział 2. CO JEST SKUTECZNE, A CO NIE W DOBIE KRYZYSU
Relacja podaży i popytu
Dźwignie zysku i ich działanie
Szybkość oddziaływania
Które rady nie są skuteczne w kryzysie?
Podsumowanie

Rozdział 3 . REDUKUJ KOSZTY INTELIGENTNIE
Zrozum czynniki generujące koszty
Wykorzystaj wiele parametrów kosztowych
Wykorzystuj insourcing
Nie oszczędzaj w niewłaściwych miejscach
Podsumowanie

Rozdział 4. NATYCHMIASTOWE DZIAŁANIA DLA ZMIENIONYCH POTRZEB KLIENTA
Działanie natychmiastowe nr 1: Udzielaj nadzwyczajnych gwarancji!
Działanie natychmiastowe nr 2: Uzgodnij „okres próbny” dla maszyn!
Działanie natychmiastowe nr 3: Akceptuj zapłatę uzależnioną od wyniku finansowego!
Działanie natychmiastowe nr 4: Informuj o „twardych”, namacalnych korzyściach!
Działanie natychmiastowe nr 5: Wykorzystaj swoją siłę finansową!
Działanie natychmiastowe nr 6: Zaakceptuj handel wymienny!
Działanie natychmiastowe nr 7: Odbierz klientów słabszym konkurentom!
Działanie natychmiastowe nr 8: Rozwijaj nowe modele biznesowe!
Podsumowanie

Rozdział 5. NATYCHMIASTOWE DZIAŁANIA DLA SPRZEDAŻY I DYSTRYBUCJI
Działanie natychmiastowe nr 9: Podnieś efektywność swoich sił sprzedażowych!
Działanie natychmiastowe nr 10: Wydłuż czas poświęcony na właściwą sprzedaż!
Działanie natychmiastowe nr 11: Zarządzaj wizytami u klienta w sposób zróżnicowany!
Działanie natychmiastowe nr 12: Wzmocnij sprzedaż bezpośrednią!
Działanie natychmiastowe nr 13: Wkraczaj do nowych segmentów rynku!
Działanie natychmiastowe nr 14: Stosuj dodatkowe środki motywacyjne!
Działanie natychmiastowe nr 15: Zaangażuj pracowników wewnętrznych do sprzedaży!
Działanie natychmiastowe nr 16: Podkup od konkurencji najlepszych sprzedawców!
Działanie natychmiastowe nr 17: Propaguj kompetencje najlepszych sprzedawców!
Działanie natychmiastowe nr 18: Wzmocnij sprzedaż krzyżową!
Działanie natychmiastowe nr 19: Rozszerz asortyment oferowanych produktów!
Podsumowanie

Rozdział 6. NATYCHMIASTOWE DZIAŁANIA W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA OFERTĄ POLITYKI CENOWEJ

Działanie natychmiastowe nr 20: Zredukuj swoją podaż!
Działanie natychmiastowe nr 21: Obniżaj ceny inteligentnie!
Działanie natychmiastowe nr 22: Udzielaj rabatów rzeczowych, a nie cenowych!
Działanie natychmiastowe nr 23 : Zastosuj nieliniowe modele i pakiety cenowe!
Działanie natychmiastowe nr 24: Broń cen rękoma i nogami!
Działanie natychmiastowe nr 25: Podnieś te ceny, które nie zostaną przez klientów zauważone!
Działanie natychmiastowe nr 26: Uporządkuj swoją politykę rabatową!
Działanie natychmiastowe nr 27: Osobno wyceniaj świadczenia wcześniej oferowane w cenie!
„Działanie” do uniknięcia: Absolutnie unikaj wojen cenowych!
Podsumowanie

Rozdział 7. NATYCHMIASTOWE DZIAŁANIA DOTYCZĄCE SERWISU I USŁUG
Działanie natychmiastowe nr 28: Rozszerz swój łańcuch wartości dodanej poprzez wzbogacenie oferty usług serwisowych!
Działanie natychmiastowe nr 29: Zwiększ liczbę klientów, którzy zawarli umowy serwisowe!
Działanie natychmiastowe nr 30: Z dostawcy produktu stań się dostawcą systemowego rozwiązania!
Działanie natychmiastowe nr 31: Podnieś elastyczność swoich usług!
Działanie natychmiastowe nr 32: Przenieś się z rynku pierwotnego na rynek posprzedażowy!
Działanie natychmiastowe nr 33: Przygotuj innowacyjną ofertę serwisową!
Podsumowanie

Rozdział 8. WDROŻENIE NATYCHMIASTOWYCH ROZWIĄZAŃ
Unikaj fatalnych błędów
Ocena działań natychmiastowych
Proces wdrożenia
Trening i szkolenia
Angażowanie konsultantów
Przywództwo w kryzysie
Podsumowanie

Rozdział 9. CO BĘDZIE PO KRYZYSIE?
Jaki przebieg ma kryzys: V, U, L czy histereza?
Społeczno-polityczne skutki kryzysu
Poziom przedsiębiorstwa: kryzys jako katharsis (oczyszczenie)
Podsumowanie

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Dobieranki
Dobieranki
Podleśna Małgorzata
Harmonia
Reforma systemu sankcji w Niemczech, Austrii i Polsce
Reforma systemu sankcji w Niemczech, Austrii i Polsce
Maciej Małolepszy
C.H. Beck
Teoria komunikowania masowego
Teoria komunikowania masowego
Denis McQuail
PWN
Happy Mózg Skąd bierze się szczęście i co mózgowi do tego
Happy Mózg Skąd bierze się szczęście i co mózgowi do tego
Dean Burnett
Feeria
Systemy medialne państw Unii Europejskiej Nowe kraje członkowskie
Systemy medialne państw Unii Europejskiej Nowe kraje członkowskie
Matykiewicz-Włodarska Aleksandra, Ślufińska Monika
Adam Marszałek
Poślub ją i bądź gotów za nią umrzeć
Poślub ją i bądź gotów za nią umrzeć
Costanza Miriano
Esprit
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Geografia
Geografia świata Encyklopedia PWN Tom 2 Społeczeństwo Gospodarka

Geografia świata Encyklopedia PWN Tom 2 Społeczeństwo Gospodarka

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN