Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu 99.00zł
3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu

Tytuł: 3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu
Autor: Joanna Pasek
ISBN: 978-83-246-2589-5
Ilość stron: 560
Data wydania: 07/2010
Oprawa: Twarda (zawiera DVD)
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 99.00zł


Trójwymiarowy model świata

  • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
  • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
  • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.

Dowiesz się, jak:
  • tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
  • wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
  • posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
  • wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
  • kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
  • używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
  • przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
  • stosować klucze oraz kontrolery animacji;
  • modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
  • przekształcać animację 3D w kreskówkę

Spis treści:

Rozdział 1. Co oznacza 3D (11)

  • Pierwsze spotkanie (13)
    • Interfejs programu (14)
    • Jednostki i ustawienia siatki (20)
    • Posługiwanie się skrótami klawiszowymi przy oglądaniu modelu (22)
    • Ustawianie widoku (23)
    • Zaznaczanie obiektów (26)

Rozdział 2. Podstawy (29)

  • Animujemy przelot UFO (30)
    • Tworzenie obiektów (30)
    • Pozycjonowanie obiektów i zmiana ich parametrów początkowych (34)
    • Kopiowanie i skalowanie obiektu (37)
    • Deformacja obiektu za pomocą modyfikatora Taper (40)
    • Zginanie (Bend) a gęstość siatki. Zmiana kolejności modyfikatorów (41)
    • Klonowanie i obrót obiektu (44)
    • Przypisywanie materiału (49)
    • Rendering obrazu (53)
    • Kamera i światła (56)
    • Rendering do pliku (60)
    • Animacja w trybie AutoKey (64)
    • Wyrównywanie położenia (Align) i tworzenie szeregu (Array) (68)
    • Efekt żarzenia (Glow) dla materiału (72)
    • Płomień (Fire Effect) (76)
    • Rozmycie (Motion Blur) i rendering animacji (80)
    • Ścieżki dostępu do plików zewnętrznych (82)
  • Sprzężenie między obiektami (83)
    • Kopie, klony i odnośniki (83)

Rozdział 3. Modelowanie ze splajnów (89)

  • Robot (90)
    • Tworzenie i edycja kształtów (90)
    • Bryły obrotowe (Lathe) (95)
    • Renderowalne splajny (98)
    • Prostoliniowe wytłaczanie splajnów (Extrude, Bevel) (104)
    • Wytłaczanie profilu wzdłuż dowolnej linii (Sweep) i zamiana splajnu w powierzchnię (111)
    • Wytłaczanie profilu wzdłuż dowolnej linii (Loft) i użycie narzędzia 3D Snaps (113)
    • Zmiana położenia punktu pivot (120)
    • Materiały mapowane i współrzędne mapowania (124)
    • Materiały złożone: Blend, Top/Bottom, Double Sided (129)
    • Oświetlenie sceny (133)
    • Animowane sekwencje, przezroczystość i modyfikator Noise (137)
    • Obiekty pomocnicze Dummy, modyfikator LinkedXForm i budowanie hierarchii (141)
    • Łączenie parametrów (Wire Parameters) (146)
    • Ruch po ścieżce. Kontroler Path (151)
    • Elastyczne wygięcie. Modyfikator Flex (156)
  • Obiekty złożone (157)
    • ProBoolean (158)
    • Conform (159)
    • BlobMesh (162)
    • Terrain (164)
    • Connect (165)
    • ShapeMerge (166)
    • ProCutter (168)
    • Scatter (170)

Rozdział 4. Modelowanie siatkowe (173)

  • Oczy (174)
    • Mapa parametryczna (Gradient Ramp) (174)
    • Ruchy oczu - kontroler LookAt (178)
    • Zarządzanie parametrami - Reaction Manager (181)
  • Modelowanie głowy (186)
    • Edycja siatki z użyciem miękkiego zaznaczenia (186)
    • Fazowanie i wytłaczanie - narzędzia Chamfer, Bevel, Extrude (189)
    • Zapisywanie zaznaczeń (Named Selections) i ich edycja (190)
    • Numery porządkowe materiału (Material ID) i grupy wygładzania (Smoothing Groups) (195)
    • Wygładzanie powierzchni (Subdivision Surface) (196)
    • Parametryczne fazowanie i wytłaczanie wieloboków (198)
    • Wytłaczanie wzdłuż linii (Extrude Along Spline) (202)
    • Ostatnie poprawki - Relax (204)
    • Materiał złożony Multi/Sub-Object (206)
    • Najprostsza siatka - Editable Mesh (209)
    • Edycja wierzchołków (Vertex) (210)
    • Wytłaczanie kończyn i szyi (Bevel, Extrude) (211)
    • Podgląd wygładzenia. Modyfikator MeshSmooth (213)
    • Dodawanie detali. Narzędzie View Align (214)
    • Cięcie (Slice) (218)
    • Spawanie (Weld) (220)
    • Mapy Cellular i Noise (222)
  • NURBS. Inne podejście do modelowania (224)
    • Tworzenie powierzchni na bazie krzywych - Lathe (224)
    • Tworzenie krzywych na bazie powierzchni - CV on Surf (227)
    • Wytłaczanie - U Loft (229)

Rozdział 5. Przygotowanie postaci do animacji (233)

  • Morfing (234)
    • Cele morfingu (234)
    • Morfing twarzy. Obiekt złożony Morph (237)
    • Morfing twarzy. Modyfikator Morpher (241)
  • Szkielet (243)
    • Tworzenie i pozycjonowanie obiektu typu Biped (243)
    • Dostosowanie szkieletu (245)
    • Połączenie postaci ze szkieletem. Modyfikator Physique (248)
    • Edycja obwiedni (Envelopes) modyfikatora Physique (251)
    • Ustawienie i próbna animacja postaci Biped (252)
    • Edycja połączeń (Link) modyfikatora Physique (254)
    • Ścięgna (Tendons) (257)
    • Biceps (Bulge) (258)
  • Ubranie i włosy (261)
    • Modelowanie za pomocą łat (Patch) (262)
    • Nadruk na koszulce - nakładanie pojedynczych znaków graficznych na powierzchnię (267)
    • Tkanina. Modyfikator Cloth (270)
    • Wiatr. Pole sił Wind (273)
    • Mocowanie tkaniny. Grupy wierzchołków (Cloth/Group) (275)
    • Krótkie włosy. Modyfikator Hair and Fur stosowany do obiektów siatkowych (280)
    • Długie włosy. Modyfikator Hair and Fur stosowany do splajnów (282)
    • Włosy powiewające na wietrze (285)
  • Kości, łącza i odwrotna kinematyka (287)
    • Prosta kinematyka i dziedziczenie transformacji (288)
    • Odwrotna kinematyka (HD Solver) (291)
    • Kości (Bones) (296)

Rozdział 6. Modelowanie wnętrz (301)

  • Wnętrze latającego talerza (302)
    • Wytłaczanie metodą Fit Deformation, modyfikatory FFD i odejmowanie brył (Boolean) (302)
    • Przygotowanie obiektu do animacji metodą Motion Capture (310)
    • Mapowanie Real-World (313)
    • Wstępne ustawienie postaci. Narzędzie LookAt Constraint (317)
    • Zarządzanie warstwami (Manage Layers) (320)
    • Ściany. Edycja normalnych do powierzchni (322)
    • Wyposażenie wnętrza. Konwersja splajnów do postaci siatki (329)
    • Planeta. Mapa Noise i parametry przezroczystości (332)
    • Animowane tekstury i mapa RGB Tint (336)
    • Pulsujące odblaski. Ograniczanie zasięgu świateł i kontroler Noise (344)
    • Uproszczone mapowanie odbić i mapa Falloff (352)
    • Para - systemy cząstek (SuperSpray) i efekt Blur (356)
  • Pokój z balkonem (360)
    • Oszklone drzwi - Translucent Shader (360)
    • Balustrada. Narzędzie Spacing Tool (365)
    • Obiekty parawanowe (369)
    • Oświetlenie dzienne. System Daylight i renderer MentalRay (376)
    • Materiały Arch&Design (381)
  • Szkła, lustra, witraże (386)
    • Mapy Flat Mirror oraz Reflect/Refract (386)
    • Materiały Raytrace (390)
    • Materiały współpracujące z rendererem Mental Ray (392)
    • Witraż (395)

Rozdział 7. Animacja (401)

  • Latający talerz (402)
    • Animacja świateł i materiałów (402)
    • Animacja obrotu. Dziedziczenie transformacji i ręczna edycja krzywej animacji (Draw Curves) (412)
    • Animacja ruchu po ścieżce. Tworzenie kluczy bezpośrednio na krzywej animacji (Add Keys) (415)
    • Kopiowanie i wklejanie ustawień kości (Posture) (419)
    • Kopiowanie i wklejanie póz (Pose). Unieruchamianie wybranych części ciała (Set Planted Key) (424)
    • Chwytanie przedmiotu. Position Constraint (429)
    • Pociągnięcie dźwigni. Parametr IK Blend (433)
    • Zmiana hierarchicznego rodzica - kontroler Link Constraint (438)
    • Animacja stanu nieważkości. Inne zastosowania systemu cząstek SuperSpray (441)
  • Pokój z balkonem (448)
    • Scenografia - materiał Matte/Shadow (448)
    • Wybiórcze użycie świateł (Exclude/Include) i żarzenie (Glow) (456)
    • Okno Track View - Dope Sheet. Kopiowanie i wklejanie kluczy (462)
    • Sunący kabel. Path Deform (467)
    • Przyłączanie wtyczki. Kontroler Attachment (474)
    • Animacja widoczności obiektów (Visibility). Kopiowanie i wklejanie kontrolerów animacji (476)
  • Stan nieważkości - reactor i inne przydatne narzędzia (479)
    • Podstawy działania narzędzia reactor (480)
    • Zawiasowe połączenie między bryłami (Hinge) (489)
    • Zmiana grawitacji (493)
    • Pola sił (494)
    • Obcy w stanie nieważkości. Łączenie sekwencji ruchu w oknie Mixer (497)

Rozdział 8. Rendering filmu (507)

  • Animacja kamer (508)
    • Przygotowanie kamer i animacja najazdu (508)
    • Wstrząsy. Warstwy animacji (Animation Layers) (510)
    • Przygotowanie sekwencji ujęć i plansz z napisami (513)
  • Rendering i montaż (516)
    • Okno Video Post i flara obiektywu (518)
    • Wstępny montaż filmu (524)
    • Łagodne przejście (Cross Fade) (529)
    • Napisy końcowe, blaknięcie do czerni (532)
    • Dodawanie dźwięku (536)
  • Jak zrobić kreskówkę (538)
    • Materiał Ink'n Paint (538)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Batch Ponad 200 przepisów porad i wskazówek dla dobrze zakręconej kuchni
Batch Ponad 200 przepisów porad i wskazówek dla dobrze zakręconej kuchni
Joel MacCharles
Otwarte
Pakt Piłsudski-Lenin Czyli jak Polacy uratowali bolszewizm i zmarnowali szansę na budowę imperium
Pakt Piłsudski-Lenin Czyli jak Polacy uratowali bolszewizm i zmarnowali szansę na budowę imperium
Piotr Zychowicz
HELION
Sprawdzian szóstoklasisty 2014 Zestaw zadań wraz z odpowiedziami Zadania i przykładowe arkusze egzaminacyjne
Sprawdzian szóstoklasisty 2014 Zestaw zadań wraz z odpowiedziami Zadania i przykładowe arkusze egzaminacyjne
Grabowska Danuta
Operon
Prawo administracyjne Testy dla studentów
Prawo administracyjne Testy dla studentów
Wojciech Drobny
Wolters Kluwer
Sztuka świata Tom 18 Słownik terminologiczny sztuk pięknych L - Z
Sztuka świata Tom 18 Słownik terminologiczny sztuk pięknych L - Z
Praca zbiorowa
Arkady
Postępowanie karne
Postępowanie karne
Maciej Mitera , Joanna Brylak
C.H. Beck
 Koszyk
1 x Psychologia sukcesu Zbiór technik i narzędzi dla doradców oraz prowadzących szkolenia + CD
1 x Ekonometria skłonności
1 x Dalsze gawędy o sztuce VI-XX wiek
1 x Diagnoza psychiatryczna Praktyczny podręcznik dla klinicystów
1 x Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej Problemy dydaktyki archiwistyki
1 x Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie III
1 x Automatyzacja przemysłu spożywczego
1 x Atlas historyczny Soboru Watykańskiego II
1 x Sieci społeczne i technologiczne Jak zrozumieć, jak wykorzystać
1 x Ekonomia zdrowia i opieki zdrowotnej
1 x Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego
1 x Ekonometria Wybrane zagadnienia
1 x Encyklopedia Karabinów i Karabinków
1 x OpenCV 3. Komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy użyciu biblioteki OpenCV
1 x 300 uczonych prywatnie i na wesoło
1 x Album mojego dziecka Chłopiec
1 x Dyplom z Internetu Jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe?
1 x Artyści uliczni polskich miast
1 x Bruno Schulz
1 x Crowdfunding Podręcznik Jak realizować swe popmysły za pomocą nowych narzędzi finansowania online
1 x Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci
1 x Angielsko-polski słownik fizyczny Słownik podręczny
1 x E-podręcznik Kierowca doskonały B + CD
1 x 150 lat malarstwa polskiego
1 x Maryna Mniszech
1 x Bezdroża sprawiedliwości Rozważania o liberalnych teoriach sprawiedliwości ponadnarodowej
1 x Instytucje prawa ochrony środowiska
1 x Corporate governance Banki na straży efektywności przedsiębiorstw Wydanie 2
1 x Automatyka Technika regulacji
1 x Nikotyna alkohol kokaina
1 x Kodeks spółek handlowych Komentarz
1 x Czarno-biały obraz świata Problemy ochrony i konserwacji dawnych fotografii
1 x 1001 obrzydliwych obrzydliwości
1 x Domena internetowa jako przedmiot polubownego rozstrzygania sporów
1 x English Adverbial Collocations Wydanie 6
1 x Upadek Cesarstwa Rzymskiego
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 1 Elementy
1 x ABC CorelDRAW 2018 PL
1 x Bloki w słońcu Mała historia Ursynowa Północnego
1 x Autonomia pacjenta a polskie prawo karne
1 x Apacze
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 2 Układy
1 x Analiza porównawcza polityki energetycznej importerów i eksporterów surowców energetycznych na przykładzie Niemiec i Arabii Saudyj
1 x Hunowie
1 x Encyklopedia najmłodszych Psy Obszerny przewodnik po rasach psów
1 x Admirałowie polskiej floty Od Mieszka I do admirałów XXI wieku
1 x Design Historia projektowania
1 x Jak uratować świat? Czyli co dobrego możesz zrobić dla planety
1 x Epistemologiczna rola obrazu fotograficznego
1 x Fotografia cyfrowa nieoficjalny podręcznik
1 x Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości
1 x Najdroższy sąsiad
1 x Ekonomika szpitalna
1 x Budownictwo zrównoważone Wybrane zagadnienia z fizyki budowli
1 x 72 godziny
1 x Nasz świat Historia
1 x Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x 1001 porad wędkarskich
1 x Co nam daje równość? Wpływ równości płci na jakość życia i rozwój społeczny w Polsce
1 x Aspiracje a rzeczywistość - wizerunek banku jako efekt sieci interakcji Teoria, narzędzia pomiaru, praktyka
1 x Analiza przeżycia i tablice wymieralności
1 x Starożytny Egipt Anatomia cywilizacji
1 x Kodeks spółek handlowych Komentarz tom 1
1 x Apelacje karne Zagadnienia praktyczne akta i kazusy Wydanie 6
1 x Biostatystyka
1 x Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm
1 x OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II
1 x Dziecko w świecie ruchomych obrazów
1 x Co jak dlaczego Tajemnice ludzkości w pytaniach i odpowiedziach
1 x Hale z poligonalnym chórem zintegrowanym w architekturze gotyckiej na terenie Polski
1 x Biblia ludowa Interpretacje wątków biblijnych w kulturze ludowej
1 x Cyfrowa rewolucja w badaniach eksperymentalnych
1 x Nowotwory w otorynolaryngologii Wydanie 2
1 x Sentymentalna bzdura
1 x Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań Wydanie 3
1 x Zanim zawisły psy
1 x Aktywność dyplomacji USA wobec państw członkowskich Unii Europejskiej w latach 2009-2013
1 x Inżynieria produkcji Kompendium wiedzy
1 x Marketing w elektroenergetyce
1 x Kodeks spółek handlowych Krajowy Rejestr Sądowy Prawo upadłościowe i naprawcze
1 x Pan O
1 x Badania operacyjne z wykorzystaniem WinQSB
1 x Ilustrowany słownik hiszpańsko-polski
1 x Kodeks spółek handlowych Przepisy
1 x Ekologiczna praca 100 sposobów, aby ochrona środowiska stała się naszym znakiem firmowym
1 x Odpowiedzialność karna lekarza w związku z wykonywaniem czynności medycznych
1 x Katastrofy budowlane
1 x System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania
1 x Czas i ortodoksja Hermeneutyka teologii w świetle Prawdy i metody Hansa-Georga Gadamera
1 x Encyklopedia dla dzieci Już wiem
1 x Przekładnie śrubowe kulkowe
1 x Drgania układów ciągłych
1 x Audi A4 i A4 Avant modele 1994-2000 Wydanie 5
1 x Gospodarka a środowisko i ekologia Wydanie 4
1 x Badanie polityki zagranicznej państwa Stany Zjednoczone, Azja Wschodnia, Bliski Wschód & Ameryka Łacińska
1 x Azjatyckie strategie bezpieczeństwa
1 x SAP Zrozumieć system ERP
1 x Tajemnice świata
1 x Agencje ratingowe a rynki akcji i obligacji
1 x Adekwatność dochodowa efektywność i redystrybucja w systemach emerytalnych
1 x Inna Blue
1 x Ekologia roślin Wydanie 3
1 x Agentki Egzekutorki, uwodzicielki, zdrajczynie
1 x Skarby UNESCO na świecie Przyroda
1 x Metody prowadzenia szkoleń
1 x Procesy restrukturyzacji warunkiem poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa
1 x Z albumu Romana Jasińskiego
1 x Czas a trwanie idei politycznych i prawnych
1 x Ameryka: polityka, prawo, społeczeństwo
1 x Pocket PC podręcznik użytkownika wydanie II
1 x Ilustrowany słownik francusko-polski
1 x Czarno-biały kadr Kreatywna fotografia
1 x 70 największych bitew świata
1 x Banki centralne wobec kryzysu Niestandardowe narzędzia polityki pieniężnej
1 x Jak stworzyć wegański świat Podejście pragmatyczne
1 x Pocket PC
1 x Analiza finansowa w przedsiębiorstwie Przykłady zadania i rozwiązania
1 x 101 najsławniejszych pisarzy w dziejach Polski i świata
1 x Julian Tuwim Opowieść o poecie
1 x Atlas ptaków
1 x Lead. Stage Dive
1 x Fotografia kulinarna Od zdjęcia do arcydzieła
1 x Meritum Prawo medyczne
1 x Tak sobie wyobrażałam śmierć
1 x OpenGL w praktyce
1 x Chińskie marzenia o konstytucjonalizmie
1 x Design Wykłady i rozmowy o projektowaniu przyszłości
1 x Mierzenie efektywności w ochronie zdrowia
1 x 365 Pytań i odpowiedzi
1 x Berlin 1945
1 x Newton
1 x Filozofia a nadzieja na lepsze społeczeństwo
1 x Algorytmy analizy skupień
1 x Aplikacja komornicza Pytania odpowiedzi tabele Wydanie 9
1 x Badacze kosmosu Poznaj tajemnice wszechświata
1 x Gospoda pod Bocianem
1 x CCNA 200-125. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco
1 x Grupowy trening balintowski
1 x Cienkie warstwy i nanostruktury cienkowarstwowe eksperymentalne metody wytwarzania i badania właściwości
1 x Adam Daniel Rotfeld W poszukiwaniu strategii
1 x Encyklopedia Gołębie hodowlane
1 x Człowiek jako projekt
1 x Audi A3 od czerwca 1996 do kwietnia 2003
1 x Bezpieczeństwo Polski w XXI wieku
1 x Czy można żyć bez Facebooka? Rola serwisów społecznościowych w sieciowym społeczeństwie informacyjnym
1 x Co decyduje o konkurencyjności polskiej gospodarki
1 x Chris Niedenthal 1989 Rok nadziei
1 x Roger II Twórca państwa Normanów włoskich
1 x Europejczycy i Afrykanie Wzajemne odkrycia i pierwsze kontakty
1 x Kronika życia i twórczości Stanisława Ignacego Witkiewicza
1 x Cytobiochemia Biochemia niektórych struktur komórkowych
1 x Detal Historia malarstwa w zbliżeniu
1 x Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
1 x Intranet Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji
1 x Dance, sing, love. Miłosny układ
1 x 1000 pytań i odpowiedzi
1 x Cuda Alp Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy
1 x 1000 koni
9,327.41zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Energetyka
Sieci średnich napięć

Sieci średnich napięć

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press