Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Płyty i powłoki w przyrodzie mechanice i biomechanice

Płyty i powłoki w przyrodzie mechanice i biomechanice

24.15zł
3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu 99.00zł
3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu

Tytuł: 3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu
Autor: Joanna Pasek
ISBN: 978-83-246-2589-5
Ilość stron: 560
Data wydania: 07/2010
Oprawa: Twarda (zawiera DVD)
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 99.00zł


Trójwymiarowy model świata

  • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
  • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
  • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.

Dowiesz się, jak:
  • tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
  • wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
  • posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
  • wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
  • kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
  • używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
  • przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
  • stosować klucze oraz kontrolery animacji;
  • modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
  • przekształcać animację 3D w kreskówkę

Spis treści:

Rozdział 1. Co oznacza 3D (11)

  • Pierwsze spotkanie (13)
    • Interfejs programu (14)
    • Jednostki i ustawienia siatki (20)
    • Posługiwanie się skrótami klawiszowymi przy oglądaniu modelu (22)
    • Ustawianie widoku (23)
    • Zaznaczanie obiektów (26)

Rozdział 2. Podstawy (29)

  • Animujemy przelot UFO (30)
    • Tworzenie obiektów (30)
    • Pozycjonowanie obiektów i zmiana ich parametrów początkowych (34)
    • Kopiowanie i skalowanie obiektu (37)
    • Deformacja obiektu za pomocą modyfikatora Taper (40)
    • Zginanie (Bend) a gęstość siatki. Zmiana kolejności modyfikatorów (41)
    • Klonowanie i obrót obiektu (44)
    • Przypisywanie materiału (49)
    • Rendering obrazu (53)
    • Kamera i światła (56)
    • Rendering do pliku (60)
    • Animacja w trybie AutoKey (64)
    • Wyrównywanie położenia (Align) i tworzenie szeregu (Array) (68)
    • Efekt żarzenia (Glow) dla materiału (72)
    • Płomień (Fire Effect) (76)
    • Rozmycie (Motion Blur) i rendering animacji (80)
    • Ścieżki dostępu do plików zewnętrznych (82)
  • Sprzężenie między obiektami (83)
    • Kopie, klony i odnośniki (83)

Rozdział 3. Modelowanie ze splajnów (89)

  • Robot (90)
    • Tworzenie i edycja kształtów (90)
    • Bryły obrotowe (Lathe) (95)
    • Renderowalne splajny (98)
    • Prostoliniowe wytłaczanie splajnów (Extrude, Bevel) (104)
    • Wytłaczanie profilu wzdłuż dowolnej linii (Sweep) i zamiana splajnu w powierzchnię (111)
    • Wytłaczanie profilu wzdłuż dowolnej linii (Loft) i użycie narzędzia 3D Snaps (113)
    • Zmiana położenia punktu pivot (120)
    • Materiały mapowane i współrzędne mapowania (124)
    • Materiały złożone: Blend, Top/Bottom, Double Sided (129)
    • Oświetlenie sceny (133)
    • Animowane sekwencje, przezroczystość i modyfikator Noise (137)
    • Obiekty pomocnicze Dummy, modyfikator LinkedXForm i budowanie hierarchii (141)
    • Łączenie parametrów (Wire Parameters) (146)
    • Ruch po ścieżce. Kontroler Path (151)
    • Elastyczne wygięcie. Modyfikator Flex (156)
  • Obiekty złożone (157)
    • ProBoolean (158)
    • Conform (159)
    • BlobMesh (162)
    • Terrain (164)
    • Connect (165)
    • ShapeMerge (166)
    • ProCutter (168)
    • Scatter (170)

Rozdział 4. Modelowanie siatkowe (173)

  • Oczy (174)
    • Mapa parametryczna (Gradient Ramp) (174)
    • Ruchy oczu - kontroler LookAt (178)
    • Zarządzanie parametrami - Reaction Manager (181)
  • Modelowanie głowy (186)
    • Edycja siatki z użyciem miękkiego zaznaczenia (186)
    • Fazowanie i wytłaczanie - narzędzia Chamfer, Bevel, Extrude (189)
    • Zapisywanie zaznaczeń (Named Selections) i ich edycja (190)
    • Numery porządkowe materiału (Material ID) i grupy wygładzania (Smoothing Groups) (195)
    • Wygładzanie powierzchni (Subdivision Surface) (196)
    • Parametryczne fazowanie i wytłaczanie wieloboków (198)
    • Wytłaczanie wzdłuż linii (Extrude Along Spline) (202)
    • Ostatnie poprawki - Relax (204)
    • Materiał złożony Multi/Sub-Object (206)
    • Najprostsza siatka - Editable Mesh (209)
    • Edycja wierzchołków (Vertex) (210)
    • Wytłaczanie kończyn i szyi (Bevel, Extrude) (211)
    • Podgląd wygładzenia. Modyfikator MeshSmooth (213)
    • Dodawanie detali. Narzędzie View Align (214)
    • Cięcie (Slice) (218)
    • Spawanie (Weld) (220)
    • Mapy Cellular i Noise (222)
  • NURBS. Inne podejście do modelowania (224)
    • Tworzenie powierzchni na bazie krzywych - Lathe (224)
    • Tworzenie krzywych na bazie powierzchni - CV on Surf (227)
    • Wytłaczanie - U Loft (229)

Rozdział 5. Przygotowanie postaci do animacji (233)

  • Morfing (234)
    • Cele morfingu (234)
    • Morfing twarzy. Obiekt złożony Morph (237)
    • Morfing twarzy. Modyfikator Morpher (241)
  • Szkielet (243)
    • Tworzenie i pozycjonowanie obiektu typu Biped (243)
    • Dostosowanie szkieletu (245)
    • Połączenie postaci ze szkieletem. Modyfikator Physique (248)
    • Edycja obwiedni (Envelopes) modyfikatora Physique (251)
    • Ustawienie i próbna animacja postaci Biped (252)
    • Edycja połączeń (Link) modyfikatora Physique (254)
    • Ścięgna (Tendons) (257)
    • Biceps (Bulge) (258)
  • Ubranie i włosy (261)
    • Modelowanie za pomocą łat (Patch) (262)
    • Nadruk na koszulce - nakładanie pojedynczych znaków graficznych na powierzchnię (267)
    • Tkanina. Modyfikator Cloth (270)
    • Wiatr. Pole sił Wind (273)
    • Mocowanie tkaniny. Grupy wierzchołków (Cloth/Group) (275)
    • Krótkie włosy. Modyfikator Hair and Fur stosowany do obiektów siatkowych (280)
    • Długie włosy. Modyfikator Hair and Fur stosowany do splajnów (282)
    • Włosy powiewające na wietrze (285)
  • Kości, łącza i odwrotna kinematyka (287)
    • Prosta kinematyka i dziedziczenie transformacji (288)
    • Odwrotna kinematyka (HD Solver) (291)
    • Kości (Bones) (296)

Rozdział 6. Modelowanie wnętrz (301)

  • Wnętrze latającego talerza (302)
    • Wytłaczanie metodą Fit Deformation, modyfikatory FFD i odejmowanie brył (Boolean) (302)
    • Przygotowanie obiektu do animacji metodą Motion Capture (310)
    • Mapowanie Real-World (313)
    • Wstępne ustawienie postaci. Narzędzie LookAt Constraint (317)
    • Zarządzanie warstwami (Manage Layers) (320)
    • Ściany. Edycja normalnych do powierzchni (322)
    • Wyposażenie wnętrza. Konwersja splajnów do postaci siatki (329)
    • Planeta. Mapa Noise i parametry przezroczystości (332)
    • Animowane tekstury i mapa RGB Tint (336)
    • Pulsujące odblaski. Ograniczanie zasięgu świateł i kontroler Noise (344)
    • Uproszczone mapowanie odbić i mapa Falloff (352)
    • Para - systemy cząstek (SuperSpray) i efekt Blur (356)
  • Pokój z balkonem (360)
    • Oszklone drzwi - Translucent Shader (360)
    • Balustrada. Narzędzie Spacing Tool (365)
    • Obiekty parawanowe (369)
    • Oświetlenie dzienne. System Daylight i renderer MentalRay (376)
    • Materiały Arch&Design (381)
  • Szkła, lustra, witraże (386)
    • Mapy Flat Mirror oraz Reflect/Refract (386)
    • Materiały Raytrace (390)
    • Materiały współpracujące z rendererem Mental Ray (392)
    • Witraż (395)

Rozdział 7. Animacja (401)

  • Latający talerz (402)
    • Animacja świateł i materiałów (402)
    • Animacja obrotu. Dziedziczenie transformacji i ręczna edycja krzywej animacji (Draw Curves) (412)
    • Animacja ruchu po ścieżce. Tworzenie kluczy bezpośrednio na krzywej animacji (Add Keys) (415)
    • Kopiowanie i wklejanie ustawień kości (Posture) (419)
    • Kopiowanie i wklejanie póz (Pose). Unieruchamianie wybranych części ciała (Set Planted Key) (424)
    • Chwytanie przedmiotu. Position Constraint (429)
    • Pociągnięcie dźwigni. Parametr IK Blend (433)
    • Zmiana hierarchicznego rodzica - kontroler Link Constraint (438)
    • Animacja stanu nieważkości. Inne zastosowania systemu cząstek SuperSpray (441)
  • Pokój z balkonem (448)
    • Scenografia - materiał Matte/Shadow (448)
    • Wybiórcze użycie świateł (Exclude/Include) i żarzenie (Glow) (456)
    • Okno Track View - Dope Sheet. Kopiowanie i wklejanie kluczy (462)
    • Sunący kabel. Path Deform (467)
    • Przyłączanie wtyczki. Kontroler Attachment (474)
    • Animacja widoczności obiektów (Visibility). Kopiowanie i wklejanie kontrolerów animacji (476)
  • Stan nieważkości - reactor i inne przydatne narzędzia (479)
    • Podstawy działania narzędzia reactor (480)
    • Zawiasowe połączenie między bryłami (Hinge) (489)
    • Zmiana grawitacji (493)
    • Pola sił (494)
    • Obcy w stanie nieważkości. Łączenie sekwencji ruchu w oknie Mixer (497)

Rozdział 8. Rendering filmu (507)

  • Animacja kamer (508)
    • Przygotowanie kamer i animacja najazdu (508)
    • Wstrząsy. Warstwy animacji (Animation Layers) (510)
    • Przygotowanie sekwencji ujęć i plansz z napisami (513)
  • Rendering i montaż (516)
    • Okno Video Post i flara obiektywu (518)
    • Wstępny montaż filmu (524)
    • Łagodne przejście (Cross Fade) (529)
    • Napisy końcowe, blaknięcie do czerni (532)
    • Dodawanie dźwięku (536)
  • Jak zrobić kreskówkę (538)
    • Materiał Ink'n Paint (538)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Nowa upadłość konsumencka Poradnik praktyczny
Nowa upadłość konsumencka Poradnik praktyczny
Rafał Adamus
Difin
Prawo konkurencji 25 lat
Prawo konkurencji 25 lat
Skoczny Tadeusz
Wolters Kluwer
Podstawy ratownictwa taktycznego
Podstawy ratownictwa taktycznego
Paweł Makowiec Michał Czerwiński
Difin
Made in Italy
Made in Italy
Marino Marini
Jedność
Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Lis Anna M.
CEDEWU
Nowe ruchy religijne
Nowe ruchy religijne
Barker Eileen
Nomos
 Koszyk
1 x Obsługa żurawi samojezdnych w pytaniach i odpowiedziach
1 x Architektura jako sztuka
1 x Betonia Dom dla każdego
1 x Gospodarka a środowisko i ekologia Wydanie 4
1 x Historia świata przez ścięte głowy opisana
1 x Biotechnologia ścieków
1 x Gen Ukryta historia
1 x Until Lilly
1 x Dynastia Piastów mazowieckich Studia nad dziejami politycznymi Mazowsza instytulacją i genealogią książąt
1 x Angielsko-polski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie
1 x Adobe Fireworks CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik
1 x Instrumentalne metody badania wody i ścieków
1 x Atlas radykalnego Islamu
1 x Analiza przeżycia i tablice wymieralności
1 x Niespokojni
1 x Kino, teatr, kabaret w przedwojennej Polsce Artyści, miejsca, skandale
1 x Programowanie aplikacji dla Androida. The Big Nerd Ranch Guide. Wydanie III
1 x Dictionnaire du francais Le Robert & Cle International
1 x Bezpieczny system w praktyce. Wyższa szkoła hackingu i testy penetracyjne
1 x Jurata Cały ten szpas
1 x Absurdy PRL-u
1 x Berlińska depresja Dziennik
1 x Barok Sztuka świata
1 x Picie Opowieść o miłości
1 x Katiusza z bagnetem 14 historii ZSRR
1 x 1000 norweskich słówek Ilustrowany słownik norwesko-polski polsko-norweski
1 x Ilustrowany słownik rosyjsko-polski
1 x Bezpieczeństwo defensywne. Podstawy i najlepsze praktyki
1 x Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
1 x Do Santiago O pielgrzymach Maurach pluskwach i czerwonym winie
1 x Główny zarząd informacji wobec oflagowców 1949-1956
1 x Absurdy i kurioza przedwojennej Polski
1 x Anioły
1 x Napij się i zadzwoń do mnie
1 x Wybrane zagadnienia elektrotechniki i elektroniki Ćwiczenia laboratoryjne
1 x Gdańsk Miasto od nowa Kształtowanie społeczeństwa i warunki bytowe w latach 1945–1970
1 x Międzynarodowe prawo środowiska
1 x Armia Wellingtona 1809-1814
1 x Głębokie Południe Cztery pory roku na głuchej prowincji
1 x Broń pancerna podczas wojny domowej w Rosji. Biali i Ententa
1 x Aced Uwikłani Seria Driven
1 x Franciszek I Walezjusz
1 x Henryk Pobożny Książę Męczennik
1 x Grobowiec w Sewilli Podróż przez Hiszpanię u progu wojny domowej
1 x 80 wysp które musisz zobaczyć
1 x Elementarz Polski dla Polaka i Polki z Polski
1 x Bez ograniczeń Jak rządzi nami mózg
1 x Artemizja
1 x Zagrożenia bezpieczeństwa dla systemów informatycznych e-administracji
1 x Dziewczęta w maciejówkach
1 x Cytobiochemia Biochemia niektórych struktur komórkowych
1 x Ekonometria Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL Wydanie 3
1 x Systemy i sieci dostępowe xDSL
1 x Byłem posłem sejmu kontraktowego
1 x Przekładnie ślimakowe
1 x Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukces
1 x Adobe Dreamweaver CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik
1 x Henryk III Biały Książę Wrocławski
1 x 1809 Grom nad Dunajem Zwycięstwo Napoleona nad Habsurgami Tom 3 Wagram i Znojmo
1 x Ekologia a budownictwo
1 x Incydenty bezpieczeństwa. Metody reagowania w informatyce śledczej
1 x Czekając na światło
1 x 100 najpiękniejszych miast świata
1 x 1000 włoskich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-włoski włosko-polski
1 x Adwokat Rozmowa o życiu w ciekawych czasach
1 x Kali Linux. Testy penetracyjne. Wydanie III
1 x Echa z nieludzkiej ziemi
1 x Sieci Cisco w miesiąc. Podręcznik administratora
1 x Koncesja na roboty budowlane lub usługi Partnerstwo publiczno-prawne Komentarz
1 x Dziedzictwo powstania styczniowego
1 x Estetyka fotografii Strata i zysk
1 x Dlaczego sztuka pełna jest golasów?
1 x Francusko-polski i polsko-francuski sprytny słownik nie tylko do szkoły
1 x Słodki drań
1 x Satelitarne sieci teleinformatyczne
1 x Bagnety Wojska Polskiego od XVII wieku do współczesności. Opowieść dziejowa z katalogiem bagnetów. Część II Od 1918 roku do współc
1 x Ekologiczne dzieciaki
1 x 70 cudów Chin
1 x Routery CISCO w praktyce
1 x Historia powszechna XVI-XVII w
1 x Działania MSW wokół olimpijskich zmagań Moskwa 80
1 x Golgota Polaków na Kresach Realia i literatura piękna
1 x Historia powszechna Wiek XX
1 x Eden. Nowy początek
1 x Ilustrowany słownik francusko-polski
1 x Pomiar dokonań Od wyniku finansowego do Balanced Scorecard
1 x Fotografia cyfrowa z Linuksem
1 x Geniusz Żydów na polski rozum
1 x Administrator bezpieczeństwa informacji Inspektor ochrony danych Kompetencje, obowiązki i odpowiedzialność. Poradnik praktyka z wz
1 x Archistorie Jak odkrywać przestrzeń miast?
1 x 2 Pułk Szwoleżerów Rokitniańskich
1 x Bez pruderii
1 x Antyk w malarstwie
1 x Cynkowi chłopcy
1 x Szare eminencje Prawdziwi władcy drugiego planu
1 x Informacje w biznesie
1 x Ekologia człowieka Podstawy ochrony środowiska i zdrowia człowieka Tom 2 Ewolucja i dostosowanie biokulturowe
1 x Pan O
1 x Ochrona przyrody
1 x Dzieje kresów i granicy państwa polskiego na wschodzie Od czasów najdawniejszych do roku 1945
1 x Cztery Pory Roku malarstwo
1 x CCNA 200-125. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco
1 x English Adverbial Collocations Wydanie 6
1 x Komunikacja językowa w internecie
1 x 1000 japońskich słów(ek) Ilustrowany słownik japońsko-polski polsko-japoński
1 x Wstęp do open source
1 x Cień modernizmu
1 x Dzieje sztuki starożytnej
1 x Bagnety Wojska Polskiego od XVII wieku do współczesności. Opowieść dziejowa z katalogiem bagnetów. Część I Od XVII wieku do Wielki
1 x Katastrofy budowlane
1 x Lifehacker Jak żyć i pracować z głową Kolejne wskazówki
1 x Jedz, módl się, jedz
1 x Czesko-polski słownik terminów literackich
1 x Dziewięć twarzy Nowego Orleanu
1 x Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik
1 x Algorytmy
1 x Angielski dla najmłodszych
1 x Animacja
1 x Droga donikąd Wojna Polska z UPA
1 x Czym jest sztuka
1 x Efektywność i zarządzanie finansami w budownictwie
1 x Dziennik pisany później
1 x Archiwistyka oraz problemy historii Polski Polonii i dyplomacji XX wieku
1 x Wzory wykresy i tablice wytrzymałościowe
6,516.85zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chemia
Tablice chemiczne

Tablice chemiczne

6.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT