Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie 39.90zł 28.33zł
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie

Tytuł: 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie
Autor: Paweł Krzyworączka
ISBN: 978-83-246-8927-9
Ilość stron: 232
Data wydania: 05/2017
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?

E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję. Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT. Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy.

Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył. Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki!

Rozdziały:

Wprowadzenie (7)

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie (31)

Część I. Gra wstępna, zaloty, zauroczenie (33)

  • Stwórz doskonały produkt lub usługę (35)
  • Znaj doskonale swoje produkty (38)
  • Uśmiech (41)
  • Entuzjazm (44)
  • Klient Twój Pan, Klient zawsze ma rację (?) (47)
  • Pierwsze wrażenie (49)
  • Ubiór i wygląd w czasie spotkania oraz przywitanie (52)
  • Wygląd biura, miejsca spotkania (56)
  • Nie spiesz się, skup się na Kliencie (59)
  • Nie ignoruj Klienta (62)
  • Nie mów, że nie masz czasu (64)
  • Nie strasz Klienta (67)
  • Przestrzegaj prawa (71)
  • Mów i pisz prawdę (74)
  • Daj jak największą ilość opcji kontaktu (77)
  • Chat na stronie (79)
  • Komunikacja i pomoc przez fanpage'a na Facebooku (81)
  • FAQ, pomoc video (83)
  • Usability to też obsługa Klienta (85)
  • Dlaczego opisy produktów i usług też są ważne? (88)

Część II. Droga do rozkochania (91)

  • Odpowiedni język = język Klienta (93)
  • Uważaj na "syndrom eksperta" (96)
  • Określ potrzeby Klienta: pytaj i słuchaj (99)
  • Nastaw się na pomoc, nawet niezwiązaną ze sprzedażą (101)
  • Niezwłocznie realizuj zamówienia (103)
  • Bądź punktualny (106)
  • Bądź elastyczny (108)
  • Pozwól negocjować cenę i warunki (110)
  • Bądź terminowy (113)
  • Wprowadź procedury (116)
  • Bierz odpowiedzialność. Sytuacje sporne rozwiązuj na korzyść Klienta (119)
  • Przyznawaj się do błędów (122)
  • Nigdy nie doprowadzaj do recydywy (124)
  • Przyjmuj zwroty i reklamacje z uśmiechem (126)
  • Błyskawicznie rozpatruj zwroty i reklamacje (129)
  • Informuj Klienta o postępach (131)
  • Szanuj poglądy Klienta (133)
  • Nie wmawiaj Klientowi, że było inaczej, niż on pamięta (137)
  • Przygotowuj i proponuj gotowe rozwiązania pod Klienta. Wyprzedzaj myśli i pytania Klienta (142)
  • Nie krytykuj konkurencji, ale ją chwal i polecaj (146)
  • Traktuj Klienta po partnersku. Zawieraj "symetryczne" umowy (148)
  • Co zrobić, gdy jest niezadowolony? (150)
  • Umiejętnie reaguj na krytykę i złe opinie (153)
  • Szukaj tego, co drażni Klienta. Klient jest obserwatorem (156)
  • "Oddzwonię do Pana" (159)
  • Szybko odpowiadaj na e-maile (163)
  • Odpowiednia budowa e-maili (165)
  • Newsletter i mailingi do Klientów (169)
  • Zatrudnij odpowiednią osobę (172)
  • Stała osoba do kontaktu (174)
  • Nie zmieniaj zdania (176)
  • Bądź aktywny (179)
  • Nie bądź nadgorliwy, nachalny (181)
  • Szanuj czas Klienta (184)
  • Wypowiadaj się zwięźle (186)
  • Wybieraj odpowiednie kanały komunikacji (188)
  • Wejdź w skórę Klienta (191)
  • Nowy Klient a "stary" Klient (193)
  • Anielska cierpliwość (196)
  • Zachowaj spokój w każdej sytuacji (198)

Część III. Rozkwit miłości na całe życie (203)

  • Dawaj Gwarancję Satysfakcji (205)
  • Słodkie zaskoczenie = Klienta zauroczenie (209)
  • Spytaj Klienta o radę (211)
  • Pozwól Klientowi się wygadać (212)
  • Okazjonalne e-maile, telefony, listy (213)
  • Zamów "Tajemniczego Klienta" (216)
  • Dawaj więcej, niż Klient mógłby się spodziewać (218)
  • Stosuj CRM (220)
  • Przeproś, jeśli trzeba. Nawet więcej niż raz (221)
  • Zaprzyjaźnij się z Klientem (222)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie"
Autor: Paweł Krzyworączka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Ford Focus
Ford Focus
Dieter Korp
WKŁ
Kuba 1958-1959
Kuba 1958-1959
Roman Warszewski
Bellona
Wiedza a zbawienie
Wiedza a zbawienie
Cezary Wodziński
SŁOWO/OBRAZ TERYTORIA
Teatr publiczny 1765-2015 Wiek XIX Przedstawienia
Teatr publiczny 1765-2015 Wiek XIX Przedstawienia
Ewa Partyga
PIW
Pomoc gastronomiczna w Wielkiej Brytanii Helper Rozmówki polsko-angielskie
Pomoc gastronomiczna w Wielkiej Brytanii Helper Rozmówki polsko-angielskie
Jacek Gordon
KRAM
Osobowość na talerzu
Osobowość na talerzu
King Barbara J.
W.A.B.
 Koszyk
1 x Blog jako nowa forma komunikowania politycznego
1 x Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych
1 x Prawo właściwe dla autorskoprawnej umowy licencyjnej
1 x Kodeks karny - część ogólna Pytania kazusy tablice
1 x Egzaminy prawnicze Ministerstwa Sprawiedliwości 2016 Tom 4. Wzory pism
1 x Prawo upadłościowe Komentarz
1 x Prawo Budowlane 2019
1 x Księgi wieczyste Zasady materialnoprawne Wydanie 2
1 x Nauka skarbowości
1 x Podatek od towarów i usług w budownictwie i obrocie nieruchomościami
1 x Dynamika zmian w prawie
1 x Egzaminy prawnicze Ministerstwa Sprawiedliwości 2018 Tom 3 Kazusy do egzaminu adwokackiego i radcowskiego
1 x Ubezwłasnogłowieni
1 x Apelacje cywilne i karne Komentarz praktyczny z orzecznictwem Wzory pism procesowych
1 x Kodeks wyborczy Komentarz
1 x Kodeks karny - część wojskowa Komentarz
1 x Kontrola skarbowa w systemie kontroli państwowej
1 x Autor Wydawca Poradnik prawa autorskiego Wydanie 6
1 x Gospoda pod Bocianem
1 x Podstawy konstrukcji maszyn Wydanie 2
1 x Matematyka finansowa Instrumenty pochodne
1 x Angielsko-polski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie
1 x Down Shift. Bez hamulców. Seria Driven
1 x Kodeks pracy Wydanie 10
1 x Książka do zrobienia
1 x Aplikacje prawnicze 2013 Egzamin wstępny i końcowy Testy Tom 2 Wydanie 4
1 x Bezpieczeństwo energetyczne we współczesnych stosunkach międzynarodowych
1 x Księgi wieczyste i hipoteka Komentarz Ustawa o księgach wieczystych i hipotece. Postępowanie wieczystoksięgowe
1 x Egzaminy prawnicze Ministerstwa Sprawiedliwości 2017 Tom 4 Wzory pism
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 1 Elementy
1 x Nieruchomości Aspekty podatkowe i cywilnoprawne
1 x Prawo restrukturyzacyjne Komentarz
1 x Uleczone dusze. Kaci Hadesa
1 x Mój agent Masa
1 x Ekonomiczny słownik polsko-rosyjsko-ukraiński Wprowadzenie do terminologii
1 x Fotografia cyfrowa Kompedium
1 x Komputerowy detektyw Algorytmiczna opowieść o przestępstwach, spiskach i obliczeniach
1 x Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego Studium prawnoporównawcze
1 x BHP w budownictwie
1 x Kodeks pracy oraz ustawy towarzyszące Wydanie 4
3,582.43zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Systemy krajobrazowe Struktura funkcjonowanie planowanie

Systemy krajobrazowe Struktura funkcjonowanie planowanie

54.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN