Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Polsko-niemiecki słownik budowlany Słownik podręczny

Polsko-niemiecki słownik budowlany Słownik podręczny

49.00zł
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie 39.90zł 28.33zł
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie

Tytuł: 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie
Autor: Paweł Krzyworączka
ISBN: 978-83-246-8927-9
Ilość stron: 232
Data wydania: 05/2017
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?

E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję. Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT. Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy.

Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył. Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki!

Rozdziały:

Wprowadzenie (7)

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie (31)

Część I. Gra wstępna, zaloty, zauroczenie (33)

  • Stwórz doskonały produkt lub usługę (35)
  • Znaj doskonale swoje produkty (38)
  • Uśmiech (41)
  • Entuzjazm (44)
  • Klient Twój Pan, Klient zawsze ma rację (?) (47)
  • Pierwsze wrażenie (49)
  • Ubiór i wygląd w czasie spotkania oraz przywitanie (52)
  • Wygląd biura, miejsca spotkania (56)
  • Nie spiesz się, skup się na Kliencie (59)
  • Nie ignoruj Klienta (62)
  • Nie mów, że nie masz czasu (64)
  • Nie strasz Klienta (67)
  • Przestrzegaj prawa (71)
  • Mów i pisz prawdę (74)
  • Daj jak największą ilość opcji kontaktu (77)
  • Chat na stronie (79)
  • Komunikacja i pomoc przez fanpage'a na Facebooku (81)
  • FAQ, pomoc video (83)
  • Usability to też obsługa Klienta (85)
  • Dlaczego opisy produktów i usług też są ważne? (88)

Część II. Droga do rozkochania (91)

  • Odpowiedni język = język Klienta (93)
  • Uważaj na "syndrom eksperta" (96)
  • Określ potrzeby Klienta: pytaj i słuchaj (99)
  • Nastaw się na pomoc, nawet niezwiązaną ze sprzedażą (101)
  • Niezwłocznie realizuj zamówienia (103)
  • Bądź punktualny (106)
  • Bądź elastyczny (108)
  • Pozwól negocjować cenę i warunki (110)
  • Bądź terminowy (113)
  • Wprowadź procedury (116)
  • Bierz odpowiedzialność. Sytuacje sporne rozwiązuj na korzyść Klienta (119)
  • Przyznawaj się do błędów (122)
  • Nigdy nie doprowadzaj do recydywy (124)
  • Przyjmuj zwroty i reklamacje z uśmiechem (126)
  • Błyskawicznie rozpatruj zwroty i reklamacje (129)
  • Informuj Klienta o postępach (131)
  • Szanuj poglądy Klienta (133)
  • Nie wmawiaj Klientowi, że było inaczej, niż on pamięta (137)
  • Przygotowuj i proponuj gotowe rozwiązania pod Klienta. Wyprzedzaj myśli i pytania Klienta (142)
  • Nie krytykuj konkurencji, ale ją chwal i polecaj (146)
  • Traktuj Klienta po partnersku. Zawieraj "symetryczne" umowy (148)
  • Co zrobić, gdy jest niezadowolony? (150)
  • Umiejętnie reaguj na krytykę i złe opinie (153)
  • Szukaj tego, co drażni Klienta. Klient jest obserwatorem (156)
  • "Oddzwonię do Pana" (159)
  • Szybko odpowiadaj na e-maile (163)
  • Odpowiednia budowa e-maili (165)
  • Newsletter i mailingi do Klientów (169)
  • Zatrudnij odpowiednią osobę (172)
  • Stała osoba do kontaktu (174)
  • Nie zmieniaj zdania (176)
  • Bądź aktywny (179)
  • Nie bądź nadgorliwy, nachalny (181)
  • Szanuj czas Klienta (184)
  • Wypowiadaj się zwięźle (186)
  • Wybieraj odpowiednie kanały komunikacji (188)
  • Wejdź w skórę Klienta (191)
  • Nowy Klient a "stary" Klient (193)
  • Anielska cierpliwość (196)
  • Zachowaj spokój w każdej sytuacji (198)

Część III. Rozkwit miłości na całe życie (203)

  • Dawaj Gwarancję Satysfakcji (205)
  • Słodkie zaskoczenie = Klienta zauroczenie (209)
  • Spytaj Klienta o radę (211)
  • Pozwól Klientowi się wygadać (212)
  • Okazjonalne e-maile, telefony, listy (213)
  • Zamów "Tajemniczego Klienta" (216)
  • Dawaj więcej, niż Klient mógłby się spodziewać (218)
  • Stosuj CRM (220)
  • Przeproś, jeśli trzeba. Nawet więcej niż raz (221)
  • Zaprzyjaźnij się z Klientem (222)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie"
Autor: Paweł Krzyworączka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Matematyka niepewności Jak przypadki wpływają na nasz los
Matematyka niepewności Jak przypadki wpływają na nasz los
Leonard Mlodinow
Prószyński
Programowanie sterowników przemysłowych Wydanie 2
Programowanie sterowników przemysłowych Wydanie 2
Jerzy Kasprzyk
WNT
Hillary i Bill Clintonowie Tom 1 Seks
Hillary i Bill Clintonowie Tom 1 Seks
Thorn Victor
Wektory
Wino Leksykon
Wino Leksykon
Marta Szydłowska
SBM
Ewolucja Boga
Ewolucja Boga
Robert Wright
Prószyński
Szkolny rozmównik polsko-hiszpański z wymową
Szkolny rozmównik polsko-hiszpański z wymową
Praca zbiorowa
LINGEA
 Koszyk
1 x Akty Fotografia cyfrowa dla profesjonalistów
59.25zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Eksperymentalne metody magnetochemii

Eksperymentalne metody magnetochemii

34.00zł
28.90zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium