Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Poradnik energetyka praktyka Zeszyt 1 + CD

Poradnik energetyka praktyka Zeszyt 1 + CD

28.35zł
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie 39.90zł 28.33zł
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie

Tytuł: 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie
Autor: Paweł Krzyworączka
ISBN: 978-83-246-8927-9
Ilość stron: 232
Data wydania: 05/2017
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?

E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję. Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT. Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy.

Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył. Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki!

Rozdziały:

Wprowadzenie (7)

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie (31)

Część I. Gra wstępna, zaloty, zauroczenie (33)

  • Stwórz doskonały produkt lub usługę (35)
  • Znaj doskonale swoje produkty (38)
  • Uśmiech (41)
  • Entuzjazm (44)
  • Klient Twój Pan, Klient zawsze ma rację (?) (47)
  • Pierwsze wrażenie (49)
  • Ubiór i wygląd w czasie spotkania oraz przywitanie (52)
  • Wygląd biura, miejsca spotkania (56)
  • Nie spiesz się, skup się na Kliencie (59)
  • Nie ignoruj Klienta (62)
  • Nie mów, że nie masz czasu (64)
  • Nie strasz Klienta (67)
  • Przestrzegaj prawa (71)
  • Mów i pisz prawdę (74)
  • Daj jak największą ilość opcji kontaktu (77)
  • Chat na stronie (79)
  • Komunikacja i pomoc przez fanpage'a na Facebooku (81)
  • FAQ, pomoc video (83)
  • Usability to też obsługa Klienta (85)
  • Dlaczego opisy produktów i usług też są ważne? (88)

Część II. Droga do rozkochania (91)

  • Odpowiedni język = język Klienta (93)
  • Uważaj na "syndrom eksperta" (96)
  • Określ potrzeby Klienta: pytaj i słuchaj (99)
  • Nastaw się na pomoc, nawet niezwiązaną ze sprzedażą (101)
  • Niezwłocznie realizuj zamówienia (103)
  • Bądź punktualny (106)
  • Bądź elastyczny (108)
  • Pozwól negocjować cenę i warunki (110)
  • Bądź terminowy (113)
  • Wprowadź procedury (116)
  • Bierz odpowiedzialność. Sytuacje sporne rozwiązuj na korzyść Klienta (119)
  • Przyznawaj się do błędów (122)
  • Nigdy nie doprowadzaj do recydywy (124)
  • Przyjmuj zwroty i reklamacje z uśmiechem (126)
  • Błyskawicznie rozpatruj zwroty i reklamacje (129)
  • Informuj Klienta o postępach (131)
  • Szanuj poglądy Klienta (133)
  • Nie wmawiaj Klientowi, że było inaczej, niż on pamięta (137)
  • Przygotowuj i proponuj gotowe rozwiązania pod Klienta. Wyprzedzaj myśli i pytania Klienta (142)
  • Nie krytykuj konkurencji, ale ją chwal i polecaj (146)
  • Traktuj Klienta po partnersku. Zawieraj "symetryczne" umowy (148)
  • Co zrobić, gdy jest niezadowolony? (150)
  • Umiejętnie reaguj na krytykę i złe opinie (153)
  • Szukaj tego, co drażni Klienta. Klient jest obserwatorem (156)
  • "Oddzwonię do Pana" (159)
  • Szybko odpowiadaj na e-maile (163)
  • Odpowiednia budowa e-maili (165)
  • Newsletter i mailingi do Klientów (169)
  • Zatrudnij odpowiednią osobę (172)
  • Stała osoba do kontaktu (174)
  • Nie zmieniaj zdania (176)
  • Bądź aktywny (179)
  • Nie bądź nadgorliwy, nachalny (181)
  • Szanuj czas Klienta (184)
  • Wypowiadaj się zwięźle (186)
  • Wybieraj odpowiednie kanały komunikacji (188)
  • Wejdź w skórę Klienta (191)
  • Nowy Klient a "stary" Klient (193)
  • Anielska cierpliwość (196)
  • Zachowaj spokój w każdej sytuacji (198)

Część III. Rozkwit miłości na całe życie (203)

  • Dawaj Gwarancję Satysfakcji (205)
  • Słodkie zaskoczenie = Klienta zauroczenie (209)
  • Spytaj Klienta o radę (211)
  • Pozwól Klientowi się wygadać (212)
  • Okazjonalne e-maile, telefony, listy (213)
  • Zamów "Tajemniczego Klienta" (216)
  • Dawaj więcej, niż Klient mógłby się spodziewać (218)
  • Stosuj CRM (220)
  • Przeproś, jeśli trzeba. Nawet więcej niż raz (221)
  • Zaprzyjaźnij się z Klientem (222)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie"
Autor: Paweł Krzyworączka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Formy i normy, czyli poprawna polszczyzna w praktyce Wydanie II
Formy i normy, czyli poprawna polszczyzna w praktyce Wydanie II
praca zbiorowa
PWN
Narciarstwo dla zaawansowanych
Narciarstwo dla zaawansowanych
Andrzej Peszek
Landie
Ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości Komentarz
Ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości Komentarz
Grabowska-Toś Agnieszka, Wancke Piotr
C.H. Beck
Dociekania filozoficzne Wydanie 3
Dociekania filozoficzne Wydanie 3
Wittgenstein Ludwig
PWN
Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych Tom 2 Układ hamulcowy i kierowniczy, zawieszenie oraz nadwozie
Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych Tom 2 Układ hamulcowy i kierowniczy, zawieszenie oraz nadwozie
Marek Gabryelewicz
WKŁ
Pożyteczne katastrofy
Pożyteczne katastrofy
Konrad Wojnowski
Universitas
 Koszyk
1 x Aisthesis Zmysłowość i racjonalność w estetyce tradycyjnej i współczesnej
1 x C# 6.0 i MVC 5. Tworzenie nowoczesnych portali internetowych
1 x Decentralizacja a systemy zdrowotne W poszukiwaniu rozwiązań sprzyjających zdrowiu
1 x Biedni ludzie z miasta Łodzi
1 x Izrael przewodnik ilustrowany
1 x Jego świątobliwość Tajne dokumenty Benedykta XVI
1 x 303 Mój dywizjon
1 x Spacerem po etyce
1 x Wstęp do open source
1 x Żywienie Atlas i podręcznik
1 x Aspergirls Siła kobiet z zespołem Aspergera
1 x Kodeks postępowania administracyjnego 2012
1 x Sztuczna inteligencja nie tylko dla humanistów
1 x Kodeks rodzinny i opiekuńczy The Family and Guardianship Code Wydanie dwujęzyczne
1 x Czarna Ręka
1 x Antologia tekstów o muzyce
1 x Burza w mózgu nastolatka Potencjał okresu dorastania
1 x Blues z kapustą
1 x Podstawy fizjoterapii Część 2 Podstawy metodyczne i technika wykonywania niektórych zabiegów
1 x Archeologia Polski wczesnośredniowiecznej Wydanie 3
1 x Biomedyczne podstawy logopedii
1 x Nowy ład Stalina
1 x Atlas muszli
1 x Medycyna mitochondrialna Nowatorska metoda na pozornie nieuleczalne choroby
1 x Brak świadomości albo swobody przy sporządzaniu testamentu
1 x Prawne podstawy resocjalizacji
1 x Diagnostyka pedagogiczna Nowe obszary i rozwiązania metodologiczne
1 x Uleczone dusze. Kaci Hadesa
1 x Każdy może zarobić milion
1 x Albania Bałkański Dziki Zachód
1 x Astrologia współczesna Tom 9 Bieg w Czasie Część 3 Matryca 1
1 x Leksykon polityki regionalnej Unii Europejskiej
1 x Analiza funkcjonalna w zadaniach
1 x Czy kapitalizm jest moralny
1 x Instrukcja stosowania kas rejestrujących z wzorcową dokumentacją i nowymi ewidencjami
1 x Bezradność nauczyciela
1 x Beltane Rytuały, przepisy i zaklęcia na święto kwiatów
1 x Jastrzębie Stalina Wspomnienia radzieckich lotników 1941
1 x Kieszonkowa historia Gladiatorzy Krew i igrzyska
1 x Jak stworzyć umysł
1 x Czynności procesowe zawodowego pełnomocnika w sprawach administracyjnych i sądowoadministracyjnych
1 x Gmina Zabierzów Jurajski raj Przewodnik turystyczny
1 x Integracja europejska
1 x Etyczne aspekty decyzji medycznych
1 x Jak działa Linux. Podręcznik administratora. Wydanie II
1 x Duży słownik polsko francuski francusko polski
1 x Ezoteryczne odłamy islamu w muzułmańskiej literaturze herezjograficznej
1 x Podstawy biotechnologii przemysłowej
1 x Hematologia Kompendium
1 x Czy możliwe jest ŻYCIE przed śmiercią?
1 x Dolnośląskie Przewodnik
1 x Prawo wekslowe i czekowe Komentarz Wydanie 3
1 x Kopalnie węgla kamiennego w Polsce
1 x Ekspertyza sądowa Zagadnienia wybrane
1 x 10 mitów II wojny światowej
1 x Bronisław Komorowski Człowiek pełen tajemnic Teraz można o tym mówić
1 x Techniki operacyjne stosowane w leczeniu neuropatii uciskowych kończyny górnej + DVD
1 x Cesarstwo Napoleona
1 x Leczenie odleżyn i ran przewlekłych
1 x Angielski dla żeglarzy + CD
1 x Kultura czytelnicza i informacyjna Teoria i praktyka. Wybrane zagadnienia
1 x Bieg po życie Z piekła Sudanu na olimpijskie areny
1 x Herodes Attyk Sofista, dobroczyńca, tyran
1 x Zielnik
3,305.96zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Wybrane zagadnienia kształtowania narzędzi chirurgicznych

Wybrane zagadnienia kształtowania narzędzi chirurgicznych

69.00zł
58.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION