Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metody organizatorskie w doskonaleniu systemu zarządzania

Metody organizatorskie w doskonaleniu systemu zarządzania

39.00zł
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II 79.00zł 59.25zł
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II

Tytuł: Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Autor: Fridsma Lisa
ISBN: 978-83-283-4746-5
Ilość stron: 416
Data wydania: 11/2018 wydanie 2
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 79.00zł 59.25zł


Adobe After Effects CC służy do tworzenia kompozycji, animacji i efektów specjalnych. Umożliwia korzystanie z warstw na wiele rozmaitych sposobów, dołączanie wyrafinowanych efektów wizualnych oraz dźwiękowych, a także animowanie obiektów i efektów specjalnych. Jest ulubionym narzędziem wykorzystywanym przez montażystów, twórców filmów, projektantów stron internetowych i ekspertów od efektów specjalnych do cyfrowego udoskonalania filmów, jak również do cyfrowej postprodukcji filmów kinowych, telewizyjnych, DVD oraz przeznaczonych do publikacji w sieci. Opanowanie tego narzędzia pozwala na uzyskiwanie spektakularnych wyników!

Ta książka jest oficjalnym materiałem szkoleniowym firmy Adobe, jednym z najlepszych dostępnych na rynku. Została przejrzana i zaktualizowana pod kątem najnowszej wersji oprogramowania. Składa się z piętnastu lekcji, a każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Znalazły się tu również wskazówki przydatne w korzystaniu z nowości dostępnych w najnowszej wersji aplikacji. To znakomity punkt wyjścia do nauki, doskonalenia warsztatu oraz do swobodnego eksperymentowania.

W tej książce:

  • przygotowanie się do pracy z programem Adobe After Effects CC i tworzenie animacji
  • korzystanie z warstw i masek oraz praca z tekstem
  • efekty specjalne, korekcja kolorów i dodawanie ścieżki dźwiękowej
  • obiekty 3-D, modyfikacja oświetlenia, precyzyjna animacja kompozycji
  • renderowanie filmu i publikacja materiału wyjściowego

Adobe After Effects: doceniany przez najlepszych!

Rozdziały:

    WPROWADZENIE (1)

    • Kilka słów o książce (1)
    • Wymagania (2)
    • Instalacja programów After Effects i Bridge (2)
    • Optymalizacja wydajności (2)
    • Przywracanie ustawień domyślnych (3)
    • Przygotowanie plików z lekcjami (4)
    • Jak korzystać z lekcji (5)
    • Dodatkowe zasoby (6)
    • Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (7)

    1. ZAPOZNANIE SIĘ Z TOKIEM PRACY (8)

    • Obszar roboczy programu After Effects (10)
    • Rozpoczynanie pracy (11)
    • Tworzenie projektu i importowanie materiałów (11)
    • Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
    • Warstwy (17)
    • Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (18)
    • Animowanie kompozycji (22)
    • Przybornik (25)
    • Kod czasowy i czas trwania (26)
    • Panel Timeline (oś czasu) (27)
    • Podgląd wykonanej pracy (30)
    • Optymalizacja działania programu After Effects (32)
    • Renderowanie i eksportowanie kompozycji (32)
    • Dostosowywanie przestrzeni roboczej (32)
    • Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (35)
    • Dodatkowe źródła informacji o After Effects (36)
    • Pytania kontrolne (37)
    • Odpowiedzi (37)

    2. TWORZENIE PROSTEJ ANIMACJI Z UŻYCIEM EFEKTÓW I SZABLONÓW (38)

    • Rozpoczynamy pracę (40)
    • Importowanie materiałów za pomocą programu Bridge (41)
    • Tworzenie kompozycji (43)
    • Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (46)
    • Dodawanie efektów do warstwy (47)
    • Dodawanie efektów i sterowanie nimi (48)
    • Dodawanie szablonu animacji (49)
    • Podgląd działania efektów (52)
    • Dodawanie przezroczystości (53)
    • Renderowanie kompozycji (54)
    • Pytania kontrolne (57)
    • Odpowiedzi (57)

    3. ANIMOWANIE TEKSTU (58)

    • Rozpoczynamy pracę (60)
    • Warstwy tekstowe (62)
    • Instalowanie fontów z biblioteki Typekit (63)
    • Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (65)
    • Korzystanie z szablonu animacji tekstu (68)
    • Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania (71)
    • Animowanie z użyciem relacji dziedziczenia (72)
    • Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (74)
    • Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (74)
    • Animowanie odległości między literami (78)
    • Animowanie przezroczystości tekstu (79)
    • Korzystanie z grup animatorów tekstu (80)
    • Grupy animatorów tekstu (81)
    • Animowanie położenia warstwy (83)
    • Synchronizowanie animacji warstw (85)
    • Dodawanie rozmycia ruchu (86)
    • Pytania kontrolne (87)
    • Odpowiedzi (87)

    4. WARSTWY KSZTAŁTU (88)

    • Rozpoczynamy pracę (90)
    • Tworzenie kompozycji (91)
    • Tworzenie warstwy kształtu (92)
    • Tworzenie samoanimującego się kształtu (94)
    • Powielanie kształtów (95)
    • Tworzenie własnych kształtów (98)
    • Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania (99)
    • Animowanie kształtu (102)
    • Tworzenie atrap na podstawie istniejących ścieżek (106)
    • Podgląd kompozycji (111)
    • Animowanie warstw zgodnie z dźwiękami (112)
    • Pytania kontrolne (113)
    • Odpowiedzi (113)

    5. ANIMOWANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ (114)

    • Rozpoczynamy pracę (116)
    • Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
    • Dopasowywanie punktów zaczepienia (119)
    • Ustanawianie relacji podporządkowania między warstwami (121)
    • Prekomponowanie warstw (123)
    • Kluczowanie ścieżki ruchu (125)
    • Animowanie pozostałych elementów (129)
    • Efekty specjalne (133)
    • Warstwy jednolitego koloru (134)
    • Animowanie warstw prekomponowanych (136)
    • Animowanie tła (139)
    • Dodawanie ścieżki dźwiękowej (141)
    • Obsługiwane formaty plików dźwiękowych (141)
    • Edycja plików audio w programie Adobe Audition (142)
    • Pytania kontrolne (143)
    • Odpowiedzi (143)

    6. ANIMOWANIE WARSTW (144)

    • Rozpoczynamy pracę (146)
    • Przygotowywanie warstwowych plików Photoshopa (148)
    • Style warstw w Photoshopie (149)
    • Symulowanie zmian oświetlenia (150)
    • Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip (152)
    • Wyrażenia (152)
    • Animowanie ruchu elementów pejzażu (154)
    • Prekomponowanie i maskowanie warstw (158)
    • Maski ścieżek oraz maski ruchome (159)
    • Animowanie cieni (162)
    • Dodawanie efektu Lens Flare (164)
    • Animowanie zegara (166)
    • Renderowanie animacji (167)
    • Remapping czasu kompozycji (168)
    • Pytania kontrolne (175)
    • Odpowiedzi (175)

    7. PRACA Z MASKAMI (176)

    • Maski (178)
    • Rozpoczynamy pracę (178)
    • Tworzenie maski za pomocą pióra (180)
    • Edycja maski (180)
    • Tryby masek (183)
    • Tworzenie maski Béziera (184)
    • Zmiękczanie krawędzi maski (185)
    • Zastępowanie zawartości maski (185)
    • Przybliżanie i przesuwanie widoku metodą dotykową (186)
    • Dodawanie odbić (188)
    • Tworzenie winiety (192)
    • Ustalanie zależności czasowych (194)
    • Stosowanie narzędzi Rectangle i Ellipse (194)
    • Wskazówki dotyczące tworzenia masek (195)
    • Przycinanie zakresu roboczego (196)
    • Pytania kontrolne (197)
    • Odpowiedzi (197)

    8. ZNIEKSZTAŁCANIE OBIEKTÓW ZA POMOCĄ NARZĘDZI PUPPET (198)

    • Rozpoczynamy pracę (200)
    • Omówienie narzędzi Puppet (205)
    • Dodawanie pinezek deformacyjnych (206)
    • Usztywnianie obszaru (209)
    • Definiowanie obszarów nakładania (209)
    • Animowanie pozycji pinezek (210)
    • Ściskanie i rozciąganie (210)
    • Nagrywanie animacji (212)
    • Zadanie dodatkowe (214)
    • Pytania kontrolne (215)
    • Odpowiedzi (215)

    9. PĘDZEL ROTOSKOPOWY (216)

    • Kilka słów o rotoskopii (218)
    • Rozpoczynamy pracę (218)
    • Wyznaczanie brzegu segmentacji (220)
    • Używanie programów Premiere Pro i After Effects (222)
    • Dopracowanie maski warstwy (226)
    • Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (227)
    • Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush (228)
    • Modyfikacja tła (229)
    • Dodawanie animowanego tekstu (231)
    • Tworzenie pliku wyjściowego (234)
    • Zadanie dodatkowe (235)
    • Pytania kontrolne (237)
    • Odpowiedzi (237)

    10. KOREKCJA KOLORÓW (238)

    • Rozpoczynamy pracę (240)
    • Podgląd projektu na monitorze wideo (242)
    • Ustawianie balansu kolorów (243)
    • Korekcja kolorów za pomocą efektu Color Finesse 3 (246)
    • Zmiana tła (250)
    • Korekcja koloru chmur (254)
    • Śledzenie ruchu chmur (255)
    • Wymiana nieba w drugim klipie (257)
    • Gradacja kolorów (261)
    • Zadanie dodatkowe (265)
    • Pytania kontrolne (267)
    • Odpowiedzi (267)

    11. TWORZENIE SZABLONÓW GRAFIKI RUCHOMEJ (268)

    • Rozpoczynamy pracę (270)
    • Przygotowanie głównej kompozycji (270)
    • Konfigurowanie szablonu (275)
    • Tworzenie suwaka obrazu (275)
    • Przytłumianie obrazu tła (279)
    • Poszerzanie zawartości panelu Essential Graphics o właściwości tekstu (280)
    • Eksportowanie szablonu (284)
    • Zadanie dodatkowe (286)
    • Pytania kontrolne (287)
    • Odpowiedzi (287)

    12. PRACA W TRZECH WYMIARACH (288)

    • Rozpoczynamy pracę (290)
    • Tworzenie tekstu 3D (291)
    • Importowanie tła (294)
    • Wstawianie źródeł światła (295)
    • Dodawanie kamery (299)
    • Wytłaczanie tekstu (301)
    • Praca z aplikacją Cinema 4D Lite (303)
    • Modyfikowanie warstwy C4D w programie After Effects (310)
    • Wykańczanie projektu (311)
    • Zapisywanie wielu ujęć w aplikacji Cinema 4D (312)
    • Pytania kontrolne (313)
    • Odpowiedzi (313)

    13. ANALIZATOR RUCHÓW KAMERY (314)

    • Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker (316)
    • Rozpoczynamy pracę (316)
    • Likwidowanie zniekształceń wywołanych efektem rolling shutter (318)
    • Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (319)
    • Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu (320)
    • Tworzenie realistycznych cieni (324)
    • Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych (327)
    • Przypinanie warstwy do płaszczyzny za pomocą obiektu zerowego (329)
    • Animowanie elementów tekstowych (331)
    • Dopasowywanie głębi ostrości (333)
    • Podgląd kompozycji (334)
    • Pytania kontrolne (335)
    • Odpowiedzi (335)

    14. ZAAWANSOWANE TECHNIKI EDYCJI (336)

    • Rozpoczynamy pracę (338)
    • Stabilizowanie ujęć (338)
    • Skalowanie dwusześcienne (339)
    • Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (341)
    • Jednopunktowe śledzenie ruchu (343)
    • Przesuwanie i skalowanie punktów śledzenia (347)
    • Dryfowanie punktu śledzenia (348)
    • Śledzenie wielopunktowe (349)
    • mocha dla After Effects (353)
    • Symulacja ruchów cząsteczek (354)
    • Właściwości efektu Particle Systems II (356)
    • Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (363)
    • Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (364)
    • Pytania kontrolne (369)
    • Odpowiedzi (369)

    15. RENDEROWANIE I TWORZENIE PLIKÓW WYJŚCIOWYCH (370)

    • Rozpoczynamy pracę (372)
    • Tworzenie szablonów renderingu (373)
    • Kompresja (377)
    • Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue (378)
    • Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder (380)
    • Przygotowywanie filmów dla urządzeń przenośnych (380)
    • Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (385)
    • Pytania kontrolne (387)
    • Odpowiedzi (387)

    DODATEK. OGÓLNE SKRÓTY KLAWISZOWE (388)

    DODATEK. MODYFIKOWANIE SKRÓTÓW KLAWISZOWYCH (389)

    SKOROWIDZ (391)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Tytuł książki: "Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II"
Autor: Fridsma Lisa
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Oblicza świata Poznać i zrozumieć człowieka
Oblicza świata Poznać i zrozumieć człowieka
Praca zbiorowa
G+J Gruner+Jahr Polska
Decyzje środowiskowe Opinie i uzgodnienia
Decyzje środowiskowe Opinie i uzgodnienia
Anna Siwkowska
C.H. Beck
Dieta na 1 dzień tygodnia
Dieta na 1 dzień tygodnia
Ploog Susanne
Olesiejuk
Matki i córki we współczesnej Polsce
Matki i córki we współczesnej Polsce
Elżbieta Korolczuk
Universitas
Geometria teorii strun Ukryte wymiary przestrzeni
Geometria teorii strun Ukryte wymiary przestrzeni
Yau Shing-Tung, Nadis Steve
Prószyński
Z czasów saskich: spraw wewnętrznych polityki i wojny
Z czasów saskich: spraw wewnętrznych polityki i wojny
Kazimierz Jarochowski
Napoleon V
 Koszyk
1 x Rak nerki Współczesna diagnostyka i terapia
1 x Armia rzymska na wojnie 100 p.n.e.-200 n.e.
1 x Administracja podatkowa i kontrola skarbowa w Polsce
1 x Dyskont słów
1 x 50 twarzy Tindera
1 x Żywienie w sporcie
1 x Limfologia
1 x Bieszczady Solina Połoniny Cerkwie
1 x AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
581.99zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Liga zadaniowa Zbiór zadań dla uczniów zainteresowanych matematyką

Liga zadaniowa Zbiór zadań dla uczniów zainteresowanych matematyką

52.50zł
44.63zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium