Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Kieszonkowa anatomia topograficzna Kości stawy więzadła Przewodnik polsko-łaciński

Kieszonkowa anatomia topograficzna Kości stawy więzadła Przewodnik polsko-łaciński

59.00zł
Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik 79.00zł 59.25zł
Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik

Tytuł: Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
Autor: Brian Wood
ISBN: 978-83-283-2484-8
Ilość stron: 458
Data wydania: 08/2016
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 79.00zł 59.25zł


Adobe Illustrator CC to popularny program wykorzystywany do edycji grafiki dla dokumentów drukowanych, projektów multimedialnych i sieci WWW. To doskonałe narzędzie umożliwia tworzenie profesjonalnych projektów zarówno artystom, jak i grafikom czy też twórcom stron WWW. Zanim zaczniesz oceniać efekty swoich prac, poświęć czas na rzetelne opanowanie tego dość złożonego oprogramowania.

Książka, którą trzymasz w dłoniach, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Podręcznik ten jest niezastąpioną książką zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych użytkowników programu Illustrator. Podane tu instrukcje, wskazówki i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych technik udostępnianych przez najnowszą wersję Illustratora CC (wersja 2015.1).

W tym podręczniku znajdziesz:
  • instrukcje pozwalające na szybkie zapoznanie się z programem Adobe Illustrator CC i praktycznie natychmiastowe rozpoczęcie pracy,
  • szczegółowe wytyczne pozwalające na realizację projektów krok po kroku,
  • propozycje samodzielnych eksperymentów pozwalających na mistrzowskie opanowanie tajników Illustratora,
  • nowości w wydaniu 2015 — ulepszenia bibliotek CC, symbole dynamiczne, aktywne kształty i wiele innych.

Rozdziały:

Gdzie są materiały do ćwiczeń? (iii)

Wprowadzenie (1)

  • Seria Oficjalny podręcznik (1)
  • Wymagania wstępne (1)
  • Instalowanie programu (2)
  • Czcionki użyte w ćwiczeniach (2)
  • Pobieranie plików do ćwiczeń (2)
  • Przywracanie ustawień domyślnych (2)
    • Aby usunąć lub zachować bieżące ustawienia w programie Illustrator (3)
    • Aby odtworzyć zapisane wcześniej ustawienia po ukończeniu wszystkich ćwiczeń (3)
  • Dodatkowe źródła informacji (4)
  • Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (4)

Co nowego w programie Illustrator CC (wydanie 2015)? (5)

  • Ulepszenia Bibliotek CC (5)
  • Narzędzie Shaper (6)
  • Symbole dynamiczne (6)
  • Nowy sposób eksportowania do formatu SVG (7)
  • Aktywne kształty (7)
  • Inteligentniejsze linie pomocnicze i odstępy (7)
  • Inne ulepszenia (8)

Szybki kurs zapoznawczy z programem Adobe Illustrator CC (wydanie 2015) (10)

  • Zaczynamy (12)
    • Tworzenie nowego dokumentu (12)
    • Tworzenie kształtów (13)
    • Zaokrąglanie narożników kształtu (13)
    • Stosowanie kolorów (14)
    • Edytowanie koloru (14)
    • Edytowanie obrysów (15)
    • Praca z warstwami (15)
    • Rysowanie za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek) (16)
    • Tworzenie kształtów za pomocą narzędzia Shape Builder (Generator kształtów) (17)
    • Tworzenie przejścia (18)
    • Przekształcanie grafiki (19)
    • Rysowanie za pomocą narzędzia Shaper (19)
    • Pobieranie próbki formatowania za pomocą narzędzia Eyedropper (Kroplomierz) (21)
    • Umieszczanie obrazów w programie Illustrator (21)
    • Zastosowanie funkcji Image Trace (Obrys obrazu) (22)
    • Tworzenie i edycja gradientów (22)
    • Praca z tekstem (23)
    • Wyrównywanie grafiki (25)
    • Korzystanie z pędzli (26)
    • Praca z symbolami (27)
    • Tworzenie maski przycinającej (29)
    • Tworzenie efektów (29)

ROZDZIAŁ 1. Najważniejsze informacje o przestrzeni roboczej (30)

  • Wprowadzenie do programu Illustrator (32)
  • Uruchamianie programu Illustrator i otwieranie pliku (32)
  • Obsługa przestrzeni roboczej programu (34)
    • Obsługa panelu Tools (Narzędzia) (35)
    • Panel Control (Sterowanie) (38)
    • Praca z panelami (40)
    • Praca z grupami paneli (42)
    • Resetowanie i zapisywanie przestrzeni roboczej (44)
    • Obsługa menu paneli (45)
  • Zmienianie widoku ilustracji (46)
    • Zastosowanie poleceń z menu View (Widok) (46)
    • Korzystanie z narzędzia Zoom (Lupka) (47)
    • Przewijanie dokumentu (49)
    • Oglądanie projektu (50)
  • Obsługa obszarów roboczych (51)
    • Korzystanie z panelu Artboards (Obszary robocze) (53)
  • Rozmieszczanie dokumentów (53)
    • Wyszukiwanie zasobów dotyczących programu Illustrator (55)

ROZDZIAŁ 2. Techniki zaznaczania ilustracji (58)

  • Zaczynamy (60)
  • Zaznaczanie obiektów (60)
    • Obsługa narzędzia Selection (Zaznaczanie) (60)
    • Narzędzie Direct Selection (Zaznaczanie bezpośrednie) (62)
    • Zaznaczanie przy użyciu ramki zaznaczenia (63)
    • Zaznaczanie za pomocą narzędzia Magic Wand (Różdżka) (64)
    • Zaznaczanie podobnych obiektów (65)
    • Zaznaczanie obiektów w trybie Outline (Kontur) (66)
  • Wyrównywanie obiektów (67)
    • Wyrównywanie obiektów względem siebie (67)
    • Wyrównywanie do obiektu kluczowego (67)
    • Wyrównywanie punktów węzłowych (68)
    • Rozmieszczanie obiektów (68)
    • Wyrównywanie obiektów względem obszaru roboczego (69)
  • Zastosowanie grup (70)
    • Grupowanie elementów (70)
    • Zastosowanie trybu izolacji (70)
    • Tworzenie grupy zagnieżdżonej (71)
    • Zaznaczanie za pomocą narzędzia Group Selection (Zaznaczanie grupowe) (72)
  • Rozmieszczanie obiektów (72)
    • Zmiana rozmieszczenia obiektów (72)
    • Zaznaczanie obiektów znajdujących się pod spodem (73)
  • Ukrywanie i blokowanie obiektów (74)

ROZDZIAŁ 3. Tworzenie ilustracji do pocztówki z wykorzystaniem kształtów (76)

  • Zaczynamy (78)
  • Tworzenie nowego dokumentu (78)
  • Tworzenie i edytowanie prostych kształtów (80)
    • Rysowanie i edycja prostokątów (80)
    • Zaokrąglanie narożników (82)
    • Tworzenie prostokątów zaokrąglonych (83)
    • Tworzenie i edytowanie elips (86)
    • Tworzenie i edycja koła (87)
    • Tworzenie i edytowanie wielokątów (88)
    • Zmiana szerokości i wyrównania obrysów (90)
    • Rysowanie linii (91)
    • Tworzenie gwiazd (92)
  • Narzędzie Shaper (94)
    • Rysowanie kształtów (94)
    • Edytowanie kształtów za pomocą narzędzia Shaper (95)
    • Łączenie kształtów za pomocą narzędzia Shaper (96)
  • Tryby rysowania (98)
    • Tryb Draw Behind (Rysuj z tyłu) (98)
    • Tryb Draw Inside (Rysuj wewnątrz) (99)
    • Edycja obiektów narysowanych wewnątrz (100)
  • Tworzenie kształtów przy użyciu polecenia Image Trace (Obrys obrazu) (101)

ROZDZIAŁ 4. Edycja oraz łączenie kształtów i ścieżek (104)

  • Zaczynamy (106)
  • Edytowanie ścieżek i kształtów (107)
    • Cięcie za pomocą narzędzia Scissors (Nożyczki) (107)
    • Łączenie ścieżek (108)
    • Cięcie narzędziem Knife (Nóż) (109)
    • Zastosowanie narzędzia Eraser (Gumka) (111)
  • Łączenie i edycja obiektów (113)
    • Obsługa narzędzia Shape Builder (Generator kształtów) (113)
    • Obsługa panelu Pathfinder (Odnajdywanie ścieżek) (115)
    • Tworzenie ścieżki złożonej (117)
  • Zastosowanie narzędzia Width (Szerokość) (119)
    • Zamiana konturów na obiekty (121)
  • Kończymy projekt (122)

ROZDZIAŁ 5. Przekształcanie ilustracji (124)

  • Zaczynamy (126)
  • Zastosowanie i obsługa obszarów roboczych (127)
    • Dodawanie nowych obszarów roboczych w dokumencie (127)
    • Edytowanie obszarów roboczych (128)
    • Zmiana nazw obszarów roboczych (129)
    • Zmiana kolejności obszarów roboczych (130)
  • Przekształcanie obiektów (132)
    • Zastosowanie miarek i linii pomocniczych (132)
    • Precyzyjne rozmieszczanie obiektów (135)
    • Skalowanie obiektów (137)
    • Odbijanie obiektów (138)
    • Zniekształcanie obiektów z wykorzystaniem efektów (139)
    • Obracanie obiektów (141)
    • Pochylanie obiektów (143)
    • Przekształcenia z wykorzystaniem narzędzia Free Transform (Przekształcanie swobodne) (145)
  • Tworzenie dokumentu PDF (148)

ROZDZIAŁ 6. Tworzenie ilustracji przy użyciu narzędzi do rysowania (150)

  • Zaczynamy (152)
  • Zapoznanie z narzędziem Pen (Pióro) (153)
    • Zaznaczanie ścieżek (154)
    • Rysowanie linii prostych za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (156)
    • Tworzenie linii krzywych (157)
    • Tworzenie krzywej za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (159)
    • Rysowanie serii linii krzywych za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (160)
    • Przekształcanie punktów gładkich w narożne (161)
    • Łączenie linii krzywych i prostych (163)
  • Tworzenie grafiki za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (165)
    • Rysowanie filiżanki (166)
  • Rysowanie za pomocą narzędzia Curvature (Krzywizna) (170)
  • Edytowanie krzywych (172)
    • Odbijanie kształtu łyżeczki (172)
    • Zaokrąglanie punktów narożnych (173)
    • Edytowanie ścieżek i punktów (173)
    • Usuwanie i dodawanie punktów węzłowych (175)
    • Przekształcanie punktów gładkich i narożnych (176)
    • Korzystanie z narzędzia Anchor Point (Punkt kontrolny) (177)
    • Tworzenie linii przerywanej (178)
  • Dodawanie strzałek (179)
  • Rysowanie narzędziem Pencil (Ołówek) (180)
    • Odręczne tworzenie ścieżek za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek) (180)
    • Rysowanie linii prostych za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek) (181)
  • Łączenie za pomocą narzędzia Join (Połączenie) (183)

ROZDZIAŁ 7. Wykorzystanie koloru do poprawienia oznakowania (186)

  • Zaczynamy (188)
  • Tryby koloru (189)
  • Stosowanie kolorów (190)
    • Stosowanie istniejącego koloru (190)
    • Tworzenie własnego koloru w panelu Color (Kolor) (191)
    • Zapisywanie koloru w próbce (192)
    • Tworzenie kopii próbki (193)
    • Edytowanie próbki (194)
    • Tworzenie i edycja próbki globalnej (194)
    • Wykorzystanie próbnika kolorów do utworzenia koloru (196)
    • Zastosowanie bibliotek próbek programu Illustrator (197)
    • Tworzenie koloru dodatkowego (198)
    • Tworzenie i zapisywanie tint kolorów (199)
    • Dostosowywanie kolorów (200)
    • Kopiowanie atrybutów wyglądu (200)
    • Tworzenie grup kolorów (201)
    • Panel Color Guide (Wzornik kolorów) jako źródło inspiracji (202)
    • Edytowanie grupy kolorów za pomocą okna dialogowego Edit Colors (Edytuj kolory) (204)
    • Edytowanie kolorystyki obiektów (207)
    • Przydzielanie kolorów do ilustracji (209)
  • Zastosowanie funkcji Live Paint (Aktywne malowanie) (212)
    • Tworzenie grupy aktywnego malowania (212)
    • Malowanie za pomocą narzędzia Live Paint Bucket (Aktywne wiadro z farbą) (213)
    • Modyfikowanie grupy aktywnego malowania (214)

ROZDZIAŁ 8. Umieszczanie tekstu na plakacie (216)

  • Zaczynamy (218)
  • Dodawanie tekstu do plakatu (219)
    • Dodawanie tekstu ozdobnego (219)
    • Tworzenie tekstu akapitowego (220)
    • Automatyczna zmiana rozmiaru (221)
    • Przekształcenia między tekstem akapitowym a ozdobnym (222)
    • Importowanie zwykłego pliku tekstowego (223)
  • Tworzenie wątków (224)
  • Formatowanie tekstu (226)
    • Zmiana rodziny i stylu czcionki (226)
    • Zmiana rozmiaru czcionki (230)
    • Zmiana koloru czcionki (231)
    • Zmiana innych właściwości tekstu (232)
    • Zmiana właściwości akapitu (234)
    • Zmiana rozmiaru i kształtu obiektów tekstowych (235)
    • Tworzenie łamów tekstu (236)
    • Edycja tekstu za pomocą narzędzia Touch Type (Tekst dotykowy) (237)
  • Tworzenie i zastosowanie stylów tekstowych (239)
    • Tworzenie i zastosowanie stylu akapitowego (239)
    • Edycja stylu akapitowego (240)
    • Tworzenie i zastosowanie stylu znakowego (241)
    • Edycja stylu znakowego (242)
    • Próbkowanie właściwości tekstu (242)
  • Oblewanie obiektu tekstem (242)
  • Deformowanie tekstu (243)
    • Deformowanie tekstu przy użyciu obwiedni (243)
    • Edycja obwiedni (244)
  • Stosowanie tekstu na ścieżkach (245)
    • Umieszczanie tekstu na ścieżkach (245)
    • Umieszczanie tekstu na ścieżkach zamkniętych (246)
    • Przekształcanie tekstu w kontury (248)

ROZDZIAŁ 9. Porządkowanie grafiki z użyciem warstw (250)

  • Zaczynamy (252)
    • Garść informacji o warstwach (252)
  • Tworzenie warstw i podwarstw (254)
    • Tworzenie nowych warstw (254)
    • Tworzenie podwarstw (256)
  • Edytowanie warstw i obiektów (257)
    • Znajdowanie warstw (257)
    • Przesuwanie warstw i przenoszenie obiektów między warstwami (258)
    • Powielanie zawartości warstwy (261)
    • Scalanie warstw (262)
  • Wklejanie warstw (264)
    • Zmiana kolejności warstw (266)
  • Wyświetlanie warstw (267)
  • Dodawanie atrybutów wyglądu do warstw (268)
  • Tworzenie masek przycinających (270)

ROZDZIAŁ 10. Gradienty, przejścia i wzorki (274)

  • Zaczynamy (276)
  • Informacje o gradientach (277)
    • Zastosowanie gradientów liniowych w wypełnieniach (277)
    • Edytowanie gradientu (278)
    • Zapisywanie gradientu (279)
    • Dostosowywanie wypełnienia gradientowego (280)
    • Dodawanie gradientu liniowego do obrysu (282)
    • Edycja gradientu obrysu (283)
    • Tworzenie gradientu promienistego (285)
    • Zmiana kolorystyki gradientu promienistego (285)
    • Korygowanie gradientu promienistego (288)
    • Dodawanie gradientów do wielu obiektów jednocześnie (290)
    • Tworzenie przezroczystych gradientów (291)
  • Tworzenie przejść pomiędzy obiektami (294)
    • Tworzenie przejść z określoną liczbą kroków (294)
    • Modyfikowanie przejścia (296)
    • Tworzenie płynnych przejść kolorystycznych (298)
  • Wypełnianie obiektów wzorkami (300)
    • Zastosowanie gotowych wzorków (300)
    • Tworzenie niestandardowego wzorku (301)
    • Stosowanie wzorków (303)
    • Edytowanie wzorków (304)

ROZDZIAŁ 11. Wykorzystanie pędzli do utworzenia plakatu (306)

  • Zaczynamy (308)
  • Pędzle w praktyce (309)
  • Zastosowanie pędzli kaligraficznych (309)
    • Stosowanie pędzla kaligraficznego w ilustracji (309)
    • Rysowanie narzędziem Paintbrush (Pędzel) (310)
    • Edytowanie ścieżek narzędziem Paintbrush (Pędzel) (312)
    • Edycja pędzla (313)
    • Usuwanie obrysu w postaci pędzla (314)
  • Zastosowanie pędzli artystycznych (315)
    • Stosowanie istniejącego pędzla artystycznego (315)
    • Tworzenie pędzla artystycznego na podstawie obrazu rastrowego (316)
    • Edycja pędzla artystycznego (318)
  • Pędzle z włosia (319)
    • Zmiana opcji pędzla z włosia (319)
    • Malowanie pędzlem z włosia (320)
  • Zastosowanie pędzli ze wzorkiem (322)
    • Tworzenie pędzla ze wzorkiem (324)
    • Malowanie pędzlem ze wzorkiem (326)
    • Edycja pędzla ze wzorkiem (326)
  • Obsługa narzędzia Blob Brush (Kropla) (328)
    • Rysowanie narzędziem Blob Brush (Kropla) (328)
    • Łączenie ścieżek narzędziem Blob Brush (Kropla) (330)
    • Edytowanie obiektów przy użyciu narzędzia Eraser (Gumka) (331)

ROZDZIAŁ 12. Kreatywne wykorzystanie efektów i stylów graficznych (334)

  • Zaczynamy (336)
  • Korzystanie z panelu Appearance (Wygląd) (338)
    • Edytowanie atrybutów wyglądu (339)
    • Tworzenie dodatkowego obrysu i wypełnienia (341)
    • Zmiana kolejności atrybutów wyglądu (344)
  • Obsługa efektów dynamicznych (345)
    • Dodawanie efektu (346)
    • Edytowanie efektu (347)
    • Zmiana wyglądu tekstu przy użyciu efektu Warp (Wypaczenie) (348)
    • Stosowanie efektu Offset Path (Przesunięcie ścieżki) (349)
  • Dodawanie efektu programu Photoshop (350)
    • Efekty trójwymiarowe (352)
    • Dodawanie efektu obrotu (352)
  • Zastosowanie stylów graficznych (354)
    • Stosowanie istniejących stylów graficznych (354)
    • Tworzenie i stosowanie stylu graficznego (355)
    • Zmiana atrybutów stylu graficznego (358)
    • Zastosowanie stylu graficznego do zmodyfikowania warstwy (360)
    • Skalowanie obrysów i efektów (362)

ROZDZIAŁ 13. Tworzenie grafiki nadruku na koszulce (364)

  • Zaczynamy (366)
  • Praca z symbolami (367)
    • Obsługa bibliotek symboli programu Illustrator (367)
    • Edytowanie symbolu (369)
    • Symbole dynamiczne (370)
    • Tworzenie symboli (372)
    • Powielanie symboli (373)
    • Zastępowanie symboli (374)
    • Przerywanie połączenia z symbolem (376)
  • Obsługa Bibliotek Creative Cloud (378)
    • Dodawanie zasobów do Bibliotek Creative Cloud (378)
    • Korzystanie z zasobów biblioteki (381)
    • Uaktualnianie zasobu biblioteki (382)
  • Obsługa perspektywy (384)
    • Obsługa predefiniowanej siatki (385)
    • Edycja siatki perspektywy (385)
    • Rysowanie obiektów w perspektywie (388)
    • Zaznaczanie i modyfikowanie obiektów w perspektywie (390)
    • Jednoczesne przesuwanie płaszczyzny i obiektów (391)
    • Rysowanie obiektów przy braku aktywnej siatki (392)
    • Umieszczanie i edycja tekstu w perspektywie (392)
    • Przesuwanie obiektów prostopadle (393)
    • Przenoszenie płaszczyzny w celu dopasowania jej do obiektu (395)
    • Umieszczanie obiektów w perspektywie (395)
    • Modyfikacja symboli na płaszczyźnie perspektywy (396)
    • Ostatnie poprawki (397)

ROZDZIAŁ 14. Łączenie projektów Illustratora CC z innymi programami firmy Adobe (400)

  • Zaczynamy (402)
  • Łączenie elementów graficznych (403)
  • Importowanie obrazów z programu Adobe Photoshop (404)
    • Importowanie obrazu (404)
    • Skalowanie zaimportowanego obrazu (405)
    • Osadzanie obrazu programu Photoshop z użyciem opcji Show Import Options (Pokaż opcje importu) (406)
    • Importowanie kilku obrazów jednocześnie (409)
    • Zmiana kolorystyki zaimportowanego obrazu (410)
  • Maskowanie obrazu (412)
    • Tworzenie maski przycinającej (412)
    • Edycja maski (413)
    • Maskowanie obiektu za pomocą obiektu tekstowego (414)
    • Tworzenie masek przezroczystości (415)
    • Edycja maski przezroczystości (417)
  • Próbkowanie kolorystyki zaimportowanych obrazów (419)
  • Praca z obrazami dołączonymi (419)
    • Znajdowanie informacji o połączeniu (420)
    • Osadzanie i cofanie osadzenia obrazów (421)
    • Zastąpienie połączonego obrazu innym (421)
  • Tworzenie pakietu na podstawie pliku (424)

ROZDZIAŁ 15. Tworzenie grafiki na potrzeby internetu (426)

  • Zaczynamy (428)
  • Zapisywanie grafiki na potrzeby internetu (429)
    • Wyrównywanie obiektów do siatki pikseli (429)
    • Cięcie na plasterki (432)
    • Zaznaczanie i edycja plasterków (433)
    • Polecenie Save for Web (Zapisz do pokazania w Internecie) (434)
  • Tworzenie kodu CSS (437)
    • Konfigurowanie projektu na potrzeby utworzenia kodu CSS (437)
    • Style znakowe i kod CSS (440)
    • Style graficzne i kod CSS (442)
    • Kopiowanie stylu CSS (443)
    • Eksportowanie CSS (445)
  • Zapisywanie grafiki w formacie SVG (446)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Tytuł książki: "Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik"
Autor: Brian Wood
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Identyfikacja typów przestrzeni publicznej
Identyfikacja typów przestrzeni publicznej
Agnieszka Kępkowicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Znaczenie transeuropejskich sieci energetycznych dla zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego
Znaczenie transeuropejskich sieci energetycznych dla zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego
Ilona Przybojewska
C.H. Beck
Niemiecki naprawdę dla Ciebie
Niemiecki naprawdę dla Ciebie
Małgorzata Grabowska, Agnieszka Drummer
Poltext
Na łamach prasy część 1 poziom zaawansowany C2
Na łamach prasy część 1 poziom zaawansowany C2
Kubiak Bogusław
Universitas
Konwencja o ochronie praw człowieka i Podstawowych Wolności Tom1
Konwencja o ochronie praw człowieka i Podstawowych Wolności Tom1
prof. dr hab. Piotr Hofmański , prof. dr hab. Lech Garlicki , prof. dr hab. Andrzej Wróbel
C.H. Beck
Poradnik zdrady dla mężczyzn
Poradnik zdrady dla mężczyzn
Pan Zdrada
Borgis
 Koszyk
1 x Francusko-polski słownik budowlany
1 x Fotografia Nowy, wyczerpujący poradnik fotografowania
1 x Dom Boga Historia architektury sakralnej
1 x Hetman wielki koronny Mikołaj Potocki - hetman zhańbiony?
1 x Bitwa nad Bzurą 9-22 września 1939 r. Przyczynek do historii kampanii
1 x Amerykański lotniskowiec z II wojny światowej USS Enterprise (CV-6)
1 x Aniołowie Pochodzenie, historia, ikonografia istot niebieskich
1 x Cuda architektury Gotyk
1 x Budownictwo zrównoważone Wybrane zagadnienia z fizyki budowli
1 x Głos niepodległości
1 x Chiny Podróże z pasją
1 x 100 najpiękniejszych zabytków świata
616.63zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chirurgia
Rana postrzałowa Własne badania doświadczalne nad fenomenem postrzałowej jamy czasowej

Rana postrzałowa Własne badania doświadczalne nad fenomenem postrzałowej jamy czasowej

39.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION