Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Adobe Illustrator CS6/CS6 PL Oficjalny podręcznik 79.00zł
Adobe Illustrator CS6/CS6 PL Oficjalny podręcznik

Tytuł: Adobe Illustrator CS6/CS6 PL Oficjalny podręcznik
Autor: Joanna Zatorska na podstawie tekstu Piotra Cieślaka
ISBN: 978-83-246-6428-3
Ilość stron: 450
Data wydania: 02/2013
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 79.00zł


Sprawdź, co nowego kryje wersja CS6!

Rynek programów do obróbki grafiki wektorowej jest polem wieloletniej, zaciętej walki. Wśród rywali na szczególną uwagę i wyróżnienie zasługuje Adobe Illustrator. Kolejna wersja CS6 wprowadza nowości i przybliża ten program do zwycięstwa. Zastanawiasz się, co sprawia, że ten program cieszy się taką popularnością wśród grafików? Perfekcyjny system zarządzania kolorami, bogata lista efektów specjalnych oraz rozbudowane narzędzia rysunkowe to tylko niektóre z jego atutów.

Niniejsza książka to najlepszy podręcznik do nauki obsługi programu Illustrator CS6. Opracowana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, stanowi najbardziej kompetentne źródło informacji. W trakcie lektury dowiesz się, jak szybko rozpocząć pracę z Illustratorem oraz zorganizować przestrzeń roboczą w taki sposób, aby wszystko mieć zawsze pod ręką.

Kolejne rozdziały poświęcone zostały zadaniom wykonywanym podczas codziennej pracy: tworzeniu i edycji kształtów, pracy z elementami tekstowymi, wykorzystaniu warstw oraz technikom przygotowania prac do wydruku. Książka zawiera opis wszystkich nowości z wersji CS6, a wśród nich informacje o jeszcze większych możliwościach gradientów, przesunięciach ścieżek, wygładzaniu tekstu oraz tworzeniu grafik dla internetu. Podręcznik pozwoli Ci w pełni opanować najnowszą wersję Illustratora CS6!

Sięgnij po tę książkę i poznaj:

  • podstawy pracy z Illustratorem
  • nowości w wersji CS6
  • zasady organizacji przestrzeni roboczej
  • sposoby przygotowania grafik dla internetu
  • metody publikacji dokumentów

Najlepszy podręcznik do nauki Adobe Illustrator CS6.

Rozdziały:

Zaczynamy (1)

  • Seria Oficjalny podręcznik (1)
  • Niezbędna wiedza (1)
  • Instalowanie programu (2)
  • Czcionki użyte w ćwiczeniach (2)
  • Kopiowanie plików z płyty CD dołączonej do książki (2)
  • Przywracanie ustawień domyślnych (3)
  • Aby usunąć bieżące ustawienia programu Illustrator (4)
  • Aby odtworzyć zapisane wcześniej ustawienia po ukończeniu wszystkich ćwiczeń (4)
  • Inne źródła informacji (4)
  • Certyfikaty Adobe (6)
  • Wyszukiwanie aktualizacji (7)

Co nowego w programie Illustrator CS6? (8)

  • Wydajny i elastyczny interfejs (8)
  • Możliwość regulacji jasności interfejsu użytkownika (9)
  • Funkcja Image Trace (Obrys obrazu) (9)
  • Tworzenie wzorów (10)
  • System wydajności Merkury (10)
  • Gradient na obrysie (11)
  • Inne udoskonalenia (11)

Szybki kurs zapoznawczy z programem Adobe Illustrator CS6 (12)

  • Tematyka lekcji (12)
  • Zaczynamy (14)
  • Praca z obszarami roboczymi (14)
  • Tworzenie kształtów i linii (15)
  • Stosowanie kolorów (16)
  • Praca z narzędziem Shape Builder (Generator kształtów) (17)
  • Praca z narzędziem Width (Szerokość) (18)
  • Tworzenie i edycja gradientów (19)
  • Umieszczanie obrazów Photoshopa w programie Illustrator (20)
  • Zastosowanie funkcji Image Trace (Obrys obrazu) (21)
  • Obsługa panelu Color Guide (Wzornik kolorów) (22)
  • Tworzenie i stosowanie wzorków (22)
  • Praca z tekstem (24)
  • Tryby rysowania (24)
  • Korzystanie z pędzli (25)
  • Obsługa panelu Appearance (Wygląd) oraz tworzenie efektów (26)
  • Praca z obrysami (28)
  • Wyrównywanie obiektów (29)
  • Tworzenie perspektywy (30)
  • Praca z symbolami (31)

1. Najważniejsze informacje o przestrzeni roboczej (32)

  • Tematyka lekcji (32)
  • Zaczynamy (34)
  • Obsługa przestrzeni roboczej programu (36)
  • Dopasowanie jasności interfejsu użytkownika (37)
  • Obsługa panelu Tools (Narzędzia) (38)
  • Panel Control (Sterowanie) (41)
  • Praca z panelami (42)
  • Resetowanie i zapisywanie przestrzeni roboczej (46)
  • Obsługa menu paneli (47)
  • Zmienianie widoku ilustracji (48)
  • Zastosowanie poleceń z menu View (Widok) (48)
  • Korzystanie z narzędzia Zoom (Lupka) (49)
  • Przewijanie dokumentu (50)
  • Oglądanie projektu (51)
  • Obsługa wielu obszarów roboczych (52)
  • Obsługa panelu Navigator (Nawigator) (55)
  • Zastosowanie miarek (56)
  • Rozmieszczanie dokumentów (57)
  • Grupy dokumentów (60)
  • Wyszukiwanie zasobów dotyczących programu Illustrator (62)

2. Zaznaczanie i wyrównywanie (64)

  • Tematyka lekcji (64)
  • Zaczynamy (66)
  • Zaznaczanie obiektów (66)
  • Obsługa narzędzia Selection (Zaznaczanie) (66)
  • Narzędzie Direct Selection (Zaznaczanie bezpośrednie) (68)
  • Zaznaczanie przy użyciu ramki zaznaczenia (69)
  • Zaznaczanie za pomocą narzędzia Magic Wand (Różdżka) (70)
  • Zaznaczanie podobnych obiektów (71)
  • Wyrównywanie obiektów (72)
  • Wyrównywanie obiektów względem siebie (72)
  • Wyrównywanie do obiektu kluczowego (72)
  • Wyrównywanie punktów (73)
  • Rozmieszczanie obiektów (74)
  • Wyrównywanie obiektów względem obszaru roboczego (74)
  • Zastosowanie grup (75)
  • Grupowanie elementów (75)
  • Zastosowanie trybu izolacji (76)
  • Dodawanie elementów do grupy (76)
  • Rozmieszczenie obiektów (78)
  • Zmiana rozmieszczenia obiektów (78)
  • Zaznaczanie obiektów znajdujących się pod spodem (79)
  • Ukrywanie obiektów (79)
  • Stosowanie technik zaznaczania (80)

3. Tworzenie i edycja kształtów (84)

  • Tematyka lekcji (84)
  • Zaczynamy (86)
  • Tworzenie nowego dokumentu (86)
  • Tworzenie i edytowanie prostych kształtów (88)
  • Tryby rysowania (89)
  • Rysowanie prostokątów (89)
  • Tworzenie prostokątów zaokrąglonych (93)
  • Tworzenie elips (94)
  • Tworzenie wielokątów (95)
  • Tryb Draw Behind (Rysuj z tyłu) (96)
  • Tworzenie gwiazd (97)
  • Zmiana szerokości i wyrównania obrysów (98)
  • Edytowanie segmentów linii (99)
  • Łączenie ścieżek (101)
  • Zastosowanie narzędzia Width (Szerokość) (102)
  • Zamiana konturów na obiekty (105)
  • Łączenie i edycja obiektów (107)
  • Obsługa narzędzia Shape Builder (Generator kształtów) (107)
  • Obsługa efektów typu Pathfinder (Odnajdywanie ścieżek) (109)
  • Zastosowanie trybów kształtu (110)
  • Tryb Draw Inside (Rysuj wewnątrz) (112)
  • Edycja obiektów narysowanych wewnątrz (113)
  • Zastosowanie narzędzia Eraser (Gumka) (115)
  • Tworzenie kształtów przy użyciu polecenia Image Trace (Obrys obrazu) (116)
  • Porządkowanie obrysowanej grafiki (118)

4. Przekształcanie obiektów (120)

  • Tematyka lekcji (120)
  • Zaczynamy (122)
  • Zastosowanie i obsługa obszarów roboczych (123)
  • Dodawanie nowych obszarów roboczych w dokumencie (123)
  • Edytowanie obszarów roboczych (124)
  • Zmiana nazw obszarów roboczych (127)
  • Zmiana kolejności obszarów roboczych (128)
  • Przekształcanie obiektów (129)
  • Zastosowanie miarek i linii pomocniczych (129)
  • Skalowanie obiektów (130)
  • Odbijanie obiektów (132)
  • Obracanie obiektów (134)
  • Zniekształcanie obiektów (135)
  • Pochylanie obiektów (136)
  • Precyzyjne rozmieszczanie obiektów (137)
  • Zmiana perspektywy (140)
  • Przeprowadzanie kilku przekształceń (141)
  • Zastosowanie efektu Free Distort (Zniekształcanie swobodne) (142)

5. Rysowanie przy użyciu pióra i ołówka (144)

  • Tematyka lekcji (144)
  • Zaczynamy (146)
  • Zapoznanie z narzędziem Pen (Pióro) (146)
  • Rysowanie linii prostych (148)
  • Tworzenie linii krzywych (150)
  • Tworzenie krzywej (151)
  • Przekształcanie punktów gładkich w narożne (153)
  • Rysowanie skrzypiec (156)
  • Kreślenie krzywych (156)
  • Wybieranie krzywej (156)
  • Rysowanie zakrzywionej ścieżki (157)
  • Rysowanie krzywych zamkniętych (158)
  • Rysowanie kształtu pudła skrzypiec (159)
  • Rysowanie strun (161)
  • Rozdzielanie ścieżki (162)
  • Dodawanie strzałek (162)
  • Tworzenie linii przerywanej (164)
  • Edytowanie krzywych (165)
  • Usuwanie i dodawanie punktów węzłowych (166)
  • Przekształcanie punktów gładkich i narożnych (168)
  • Rysowanie narzędziem Pencil (Ołówek) (170)
  • Edytowanie ścieżek narzędziem Pencil (Ołówek) (171)
  • Ostatni etap pracy nad rysunkiem skrzypiec (172)
  • Składanie poszczególnych elementów (172)
  • Kolorowanie ilustracji (174)

6. Kolor i malowanie (176)

  • Tematyka lekcji (176)
  • Zaczynamy (178)
  • Podstawowe informacje o kolorze (178)
  • Tryby koloru (179)
  • Obsługa narzędzi do edytowania kolorów (179)
  • Tworzenie kolorów (182)
  • Tworzenie i zapisywanie niestandardowego koloru (182)
  • Edytowanie próbki (183)
  • Zastosowanie bibliotek próbek programu Illustrator (184)
  • Tworzenie koloru dodatkowego (185)
  • Obsługa próbnika kolorów (186)
  • Tworzenie i zapisywanie tint kolorów (188)
  • Kopiowanie atrybutów wyglądu (188)
  • Tworzenie grup kolorów (189)
  • Obsługa panelu Color Guide (Wzornik kolorów) (190)
  • Edytowanie grupy kolorów (191)
  • Edytowanie kolorystyki obiektów (194)
  • Obsługa panelu Kuler (196)
  • Przydzielanie kolorów do ilustracji (197)
  • Korygowanie kolorów (199)
  • Wypełnianie obiektów wzorkami (200)
  • Zastosowanie gotowych wzorków (200)
  • Tworzenie niestandardowego wzorku (201)
  • Stosowanie wzorków (203)
  • Edytowanie wzorków (204)
  • Zastosowanie funkcji Live Paint (Aktywne malowanie) (205)
  • Tworzenie grupy aktywnego malowania (205)
  • Edytowanie zasięgu obszarów aktywnego malowania (207)
  • Korzystanie z funkcji Gap Options (Opcje odstępów) (209)

7. Edycja i przetwarzanie tekstu (212)

  • Tematyka lekcji (212)
  • Zaczynamy (214)
  • Praca z tekstem (215)
  • Tworzenie tekstu ozdobnego (215)
  • Tworzenie tekstu akapitowego (216)
  • Importowanie zwykłego pliku tekstowego (217)
  • Tekst nadmiarowy i zmiana układu tekstu (218)
  • Tworzenie wątków (219)
  • Tworzenie łamów tekstu (220)
  • Formatowanie tekstu (221)
  • Zmiana rozmiaru czcionki (223)
  • Zmiana koloru czcionki (224)
  • Zmiana innych właściwości tekstu (225)
  • Używanie glifów (226)
  • Zmiana wielkości obiektów tekstowych (228)
  • Zmiana właściwości akapitu (229)
  • Tworzenie i zastosowanie stylów tekstowych (231)
  • Tworzenie i zastosowanie stylu akapitowego (231)
  • Edycja stylu akapitowego (232)
  • Próbkowanie właściwości tekstu (233)
  • Tworzenie i zastosowanie stylu znakowego (233)
  • Edycja stylu znakowego (234)
  • Deformowanie tekstu przy użyciu obwiedni (235)
  • Deformowanie tekstu przy użyciu obiektu (237)
  • Oblewanie obiektu tekstem (238)
  • Umieszczanie tekstu na ścieżkach otwartych (239)
  • Umieszczanie tekstu na ścieżkach zamkniętych (240)
  • Zamiana tekstu na krzywe (242)

8. Warstwy (244)

  • Tematyka lekcji (244)
  • Zaczynamy (246)
  • Tworzenie warstw (248)
  • Zaznaczanie i przenoszenie obiektów i warstw (249)
  • Powielanie zawartości warstwy (251)
  • Przesuwanie warstw (251)
  • Blokowanie warstw (253)
  • Wyświetlanie warstw (254)
  • Wklejanie warstw (257)
  • Tworzenie masek przycinających (258)
  • Scalanie warstw (259)
  • Lokalizowanie warstw (261)
  • Dodawanie atrybutów wyglądu do warstw (261)
  • Wydzielanie warstw (264)

9. Rysowanie w perspektywie (266)

  • Tematyka lekcji (266)
  • Zaczynamy (268)
  • Obsługa perspektywy (268)
  • Narzędzie Perspective Grid (Siatka perspektywy) (269)
  • Obsługa narzędzia Perspective Grid (Siatka perspektywy) (270)
  • Obsługa predefiniowanej siatki (270)
  • Edycja siatki perspektywy (270)
  • Rysowanie obiektów w perspektywie (273)
  • Zaznaczanie i modyfikowanie obiektów w perspektywie (275)
  • Umieszczanie obiektów w perspektywie (280)
  • Jednoczesna edycja płaszczyzny i obiektów (281)
  • Umieszczanie i edycja tekstu w perspektywie (286)
  • Korzystanie z symboli w perspektywie (288)
  • Umieszczanie symboli na siatce perspektywy (288)
  • Modyfikacja symboli na płaszczyźnie perspektywy (288)
  • Przeniesienie obiektów z perspektywy do trybu normalnego (291)
  • Korzystanie z planu poziomego (292)

10. Łączenie kolorów i kształtów (294)

  • Tematyka lekcji (294)
  • Zaczynamy (296)
  • Informacje o gradientach (297)
  • Tworzenie i zastosowanie gradientów liniowych w wypełnieniach (297)
  • Zmiana kierunku i kąta wypełnienia gradientowego (300)
  • Dodawanie gradientu do obrysu (301)
  • Edycja gradientu obrysu (302)
  • Tworzenie gradientu promienistego (304)
  • Zmiana kolorystyki gradientu promienistego (304)
  • Korygowanie gradientu promienistego (307)
  • Dodawanie gradientów do wielu obiektów jednocześnie (308)
  • Inne metody edycji kolorów gradientu (309)
  • Tworzenie przezroczystych gradientów (311)
  • Tworzenie przejść pomiędzy obiektami (313)
  • Tworzenie przejść z określoną liczbą kroków (313)
  • Modyfikowanie przejścia (314)
  • Tworzenie płynnych przejść kolorystycznych (316)

11. Pędzle (320)

  • Tematyka lekcji (320)
  • Zaczynamy (322)
  • Pędzle w praktyce (323)
  • Zastosowanie pędzli kaligraficznych (323)
  • Edycja pędzla (324)
  • Zastosowanie koloru wypełnienia podczas malowania pędzlami (325)
  • Usuwanie obrysu w postaci pędzla (325)
  • Zastosowanie pędzli artystycznych (326)
  • Przykłady pędzli artystycznych (326)
  • Edytowanie ścieżek narzędziem Paintbrush (Pędzel) (327)
  • Tworzenie pędzla artystycznego (329)
  • Edycja pędzla artystycznego (330)
  • Pędzle z włosia (331)
  • Zmiana opcji pędzla z włosia (331)
  • Malowanie pędzlem z włosia (332)
  • Zastosowanie pędzli ze wzorkiem (334)
  • Tworzenie pędzla ze wzorkiem (336)
  • Malowanie pędzlem ze wzorkiem (339)
  • Zmiana ustawień koloru pędzli (340)
  • Zmiana koloru pędzla przy użyciu metody Tints (Tinty) (341)
  • Zmiana koloru pędzla przy użyciu metody Hue Shift (Przesunięcie barwy) (342)
  • Obsługa narzędzia Blob Brush (Kropla) (344)
  • Rysowanie narzędziem Blob Brush (Kropla) (344)
  • Łączenie ścieżek narzędziem Blob Brush (Kropla) (345)
  • Edytowanie obiektów przy użyciu narzędzia Eraser (Gumka) (346)

12. Efekty (350)

  • Tematyka lekcji (350)
  • Zaczynamy (352)
  • Obsługa efektów dynamicznych (353)
  • Dodawanie efektu (353)
  • Edytowanie efektu (355)
  • Zmiana wyglądu tekstu przy użyciu efektów (356)
  • Edycja obiektów przy użyciu efektu Pathfinder (Odnajdywanie ścieżek) (359)
  • Stosowanie efektu Offset Path (Przesunięcie ścieżki) (360)
  • Efekty trójwymiarowe (365)
  • Tworzenie bryły obrotowej (365)
  • Konfigurowanie oświetlenia obiektu trójwymiarowego (367)
  • Nakładanie symbolu na ścianki obiektu przestrzennego (368)

13. Zastosowanie atrybutów wyglądu i stylów graficznych (374)

  • Tematyka lekcji (374)
  • Zaczynamy (376)
  • Zastosowanie atrybutów wyglądu (377)
  • Edytowanie i dodawanie atrybutów wyglądu (377)
  • Tworzenie dodatkowego obrysu (379)
  • Tworzenie dodatkowego wypełnienia (380)
  • Zmiana kolejności atrybutów wyglądu (381)
  • Zmiana atrybutu wyglądu dla wybranej warstwy (382)
  • Zastosowanie stylów graficznych (383)
  • Tworzenie i zapisywanie stylu graficznego (383)
  • Zastosowanie stylu graficznego do zmiany wyglądu obiektu (384)
  • Zmiana atrybutów stylu graficznego (385)
  • Zastosowanie stylu graficznego do zmodyfikowania warstwy (385)
  • Edycja stylu graficznego dodanego do warstwy (387)
  • Stosowanie istniejących stylów graficznych (388)
  • Stosowanie wielu stylów graficznych (389)
  • Zastosowanie stylu graficznego do zmodyfikowania tekstu (390)
  • Kopiowanie, stosowanie i usuwanie stylów graficznych (391)
  • Tworzenie grafiki na potrzeby internetu (392)
  • Wyrównywanie obiektów do siatki pikseli (392)
  • Cięcie na plasterki (394)
  • Zaznaczanie i edycja plasterków (396)
  • Polecenie Save For Web (Zapisz do pokazania w Internecie) (396)

14. Symbole (400)

  • Tematyka lekcji (400)
  • Zaczynamy (402)
  • Praca z symbolami (403)
  • Obsługa bibliotek symboli programu Illustrator (403)
  • Tworzenie symboli (406)
  • Edytowanie symboli (407)
  • Zastępowanie symboli (409)
  • Przerywanie połączenia z symbolem (411)
  • Zmiana opcji symboli (412)
  • Narzędzia do edytowania symboli (412)
  • "Rozpylanie" kopii symbolu (412)
  • Edytowanie zestawów symboli (414)
  • Kopiowanie i edycja zestawów symboli (416)
  • Zapisywanie i pobieranie obiektów graficznych z panelu Symbols (Symbole) (418)
  • Nanoszenie symboli na ścianki obiektów 3D (419)
  • Symbole a program Flash (419)

15. Łączenie projektów Illustratora CS6 i innych programów firmy Adobe (424)

  • Tematyka lekcji (424)
  • Zaczynamy (426)
  • Praca z Adobe Bridge (426)
  • Łączenie elementów graficznych (428)
  • Grafika wektorowa a obrazy rastrowe (429)
  • Importowanie obrazów z programu Adobe Photoshop (430)
  • Importowanie obrazu z programu Photoshop (430)
  • Przekształcanie zaimportowanego obrazu (431)
  • Osadzanie obrazu programu Photoshop zawierającego kompozycje warstw (432)
  • Zmiana kolorystyki zaimportowanego obrazu (434)
  • Maskowanie obrazu (436)
  • Tworzenie maski przycinającej (436)
  • Edycja maski (436)
  • Maskowanie obiektu za pomocą jednego kształtu (438)
  • Maskowanie obiektu za pomocą kilku obiektów (438)
  • Tworzenie masek przezroczystości (440)
  • Edycja maski przezroczystości (441)
  • Próbkowanie kolorystyki zaimportowanych obrazów (443)
  • Praca z obrazami dołączonymi (443)
  • Znajdowanie informacji o połączeniu (444)
  • Zastąpienie połączonego obrazu innym (445)
  • Eksportowanie wielowarstwowego dokumentu do programu Photoshop (446)
  • Illustrator i Adobe InDesign, Adobe Muse, Adobe Fireworks oraz Adobe Flash (447)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Terapia zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego dzieci i młodzieży 8-17 lat Podręcznik terapeuty
Terapia zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego dzieci i młodzieży 8-17 lat Podręcznik terapeuty
John Piacentini
GWP
Zarządzanie finansami projektu europejskiego
Zarządzanie finansami projektu europejskiego
Beata Filipiak , Adrian Guranowski , Joanna Hołub-Iwan , Marek Dylewski
C.H. Beck
Zielony eliksir życia Zdrowie witalność długowieczność
Zielony eliksir życia Zdrowie witalność długowieczność
Victoria Boutenko
Studio Astropsychologii
Schizofrenia
Schizofrenia
Antoni Kępiński
Literackie
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw
Paweł Zakrzewski
HELION
Ciąża i pierwszy rok życia dziecka
Ciąża i pierwszy rok życia dziecka
Praca zbiorowa
Edipresse Polska
 Koszyk
1 x Open Source w bibliotekach w świetle badań publicznych uczelni akademickich w Polsce
1 x Inżynieria produkcji
1 x Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2
1 x Człowiek z małą bombą O terroryzmie i terrorystach
1 x Jakość projektów informatycznych. Rozwój i testowanie oprogramowania
1 x Atlas historyczny Soboru Watykańskiego II
1 x Ekologia człowieka Tom 1 Wrażliwość na czynniki środowiska i biologiczne zmiany przystosowawcze
1 x Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie III
1 x Design Historia projektowania
1 x Bezpieczeństwo Europy - bezpieczeństwo Polski Tom 4 Segmenty bezpieczeństwa w wiekach XX i XXI
1 x Osadnicy Nowe życie Kresowiaków na Ziemiach Zachodnich. Nadzieje i niemoc wobec władzy ludowej
1 x Garnizon Poznań w II Rzeczypospolitej
1 x Antymasońska komórka Episkopatu Polski (1946-1952)
1 x Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2017 Kurs podstawowy
1 x Amerykańskie pancerniki standardowe 1941-1945 (1) Typy Nevada, Pennsylvania i New Mexico
1 x Przyrodni brat
1 x Historia wizualna
1 x Niepokorna królowa Trylogia Mount Tom 2
1 x Afazja polska
1 x Historica Katedry Europy
1 x Dzieje Żydów w Galicyi i Rzeczypospolitej Krakowskiej 1772-1868 Reprint wydania z 1916 r.
1 x Cyfrowa fotografia panoramiczna
1 x 1000 cudów architektury
1 x Napęd i sterowanie pneumatyczne Wydanie 3
1 x Armie Iwana Groźnego Wojska rosyjskie 1505-1700
1,550.01zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chemia
Chemia Piękna Tom 2 Wydanie 2

Chemia Piękna Tom 2 Wydanie 2

99.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC