Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Turystyka » Turystyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
  Mapy Plany
  Podróże
  Przewodniki Afryka
  Przewodniki Ameryka
  Przewodniki Australia
  Przewodniki Azja
  Przewodniki Europa
  Przewodniki Polska
  Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Palność polimerów i materiałów polimerowych

Palność polimerów i materiałów polimerowych

59.00zł
44.25zł
Agroturystyka w agrobiznesie 37.00zł
Agroturystyka w agrobiznesie

Tytuł: Agroturystyka w agrobiznesie
Autor: Damian Knecht
ISBN: 978-83-255-1128-9
Ilość stron: 184
Data wydania: 2009
Format: 16.5x23.8cm
Wydawnictwo: C.H. Beck

Cena: 37.00zł


Podręcznik zawiera całokształt podstawowej wiedzy o agroturystyce. Uwzględniono w niej aktualny dorobek rodzimych Autorów publikacji traktujących o turystyce wiejskiej i realiach działalności w agrobiznesie, agroturystyce i marketingu w tej sferze działalności. Struktura książki odpowiada programowi studiów na kierunku Turystyka i rekreacja. Publikacja zawiera również powiązania wielokierunkowej działalności gospodarstwa z wszystkimi elementami rynkowymi jego otoczenia, jako głównymi determinantami skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem agroturystycznym.

Autor omawia m.in. takie zagadnienia, jak:

• istota i zadania agroturystyki i agrobiznesu,

• sfery działalności agrobiznesu,

• organizacja i obsługa ruchu turystycznego na wsi,

• społeczny i ekonomiczny wymiar działalności turystycznej,

• instytucjonalne czynniki rozwoju,

• marketing i rynek,

• rozwój agroturystyki w Polsce.

Publikacja jest podręcznikiem akademickim kierowanym do studentów, doktorantów, pracowników naukowych i słuchaczy studiów podyplomowych na kierunku Turystyka i rekreacja oraz kierunkach ekonomicznych i zarządzania. Będzie też pomocną lekturą dla praktyków – właścicieli gospodarstw agroturystycznych oraz przedstawicieli samorządu terytorialnego odpowiedzialnego za strategie rozwoju regionalnego na terenach wiejskich

Rozdziały:

Rozdział 1. Istota i zadania agroturystyki                                                                                                 9
1.1. Zakres działalności agroteurystycznej                                                                                           9
1.2. Podstawy prawne działalności agroturystycznej                                                                  15
1.3. Istota agroturystyki                                                                                                                                             21
1.4. Funkcje agroturystyki                                                                                                                                       24

Rozdział 2. Istota i otoczenie agrobiznesu                                                                                                 27
2.1. Rozwój i sfery agrobiznesu                                                                                                                           27
2.2. Otoczenie instytucjonalne agrobiznesu                                                                                       34

Rozdział 3. Sfery działalności agrobiznesu                                                                                                 49
3.1. Identyfikacja agregatów agrobiznesu                                                                                                 49
3.2. Struktura agrarna                                                                                                                                                 60
3.3. Kierunki działalności rolniczej                                                                                                             62
3.4. Produkcja roślinna                                                                                                                                                65
3.5. Produkcja zwierzęca                                                                                                                                           69
3.6. Turystyka wiejska sferą agrobiznesu                                                                                                 73

Rozdział 4. Organizacja i obsługa ruchu turystycznego na wsi                                          81
4.1. Regiony turystyczne w kraju                                                                                                                     81
4.2. Typy gospodarstw                                                                                                                                                 87
4.3. Typy usług świadczonych przez gospodarstwa agroturystyczne                                                                                                                                                      
4.4. Agrogospodarstwo jako przedsiębiorstwo rodzinne                                                         99

Rozdział 5. Wymiar społeczny i ekonomiczny działalności agroturystycznej                                                                                                                                     
5.1. Rozwój obszarów wiejskich – rola i znaczenie turystyki                                             107
5.2. Uwarunkowania rozwoju agroturystyki w Polsce                                                               110
6 Spis treści
5.3. Zalety wypoczynku na wsi                                                                                                                         112
5.4. Cele społeczno-ekonomiczne agroturystyki                                                                              114
5.5. Cele społeczno-kulturalne agroturystyki                                                                                    116
5.6. Wpływ agroturystyki na walory ekologiczne obszarów wiejskich                                                                                                                                          

Rozdział 6. Instytucjonalne czynniki rozwoju                                                                                       120
6.1. Wpływ administracji samorządowej na rozwój obszarów wiejskich                                                                                                                                          
6.2. Wpływ i rola ośrodków doradztwa rolniczego oraz izb rolniczych na rozwój agroturystyki                                                                                     
6.3. Agroturystyka – szanse i zagrożenia                                                                                               125

Rozdział 7. Determinanty rozwoju rynku usług turystycznych                                          130
7.1. Wzrost gospodarczy                                                                                                                                           130
7.2. Zatrudnienie                                                                                                                                                            
7.3. Rozwój infrastruktury                                                                                                                                       133
7.4. Eksport                                                                                                                                                                             
7.5. Konkurencja                                                                                                                                                              

Rozdział 8. Marketing w działalności agroturystycznej                                                               139
8.1. Marketing-mix i agroturystyka                                                                                                               139
8.2. Usługa i produkt agroturystyczny                                                                                                       142
8.3. Cena usług i produktów agroturystycznych                                                                              144
8.4. Promocja usług i produktów agroturystycznych                                                                  147
8.5. Dystrybucja usług i produktów agroturystycznych                                                            152
8.6. Analiza SWOT gospodarstwa agroturystycznego                                                               154

Rozdział 9. Anatomia rozwoju agroturystyki w Polsce                                                               160
9.1. Rys historyczny                                                                                                                                                    
9.2. Cechy polskiej agroturystyki                                                                                                                     162
9.3. Bariery i szanse rozwoju agroturystyki                                                                                        165
9.4. Problemy upowszechniania agroturystyki                                                                                 167

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Ilustrowana Biblia dla dzieci
Ilustrowana Biblia dla dzieci
Praca zbiorowa
Jedność
Technologie bezprzewodowe sieci teleinformatycznych
Technologie bezprzewodowe sieci teleinformatycznych
Piotr Gajewski, Stanisław Wszelak
WKŁ
Plakat i reklama Przewodnik
Plakat i reklama Przewodnik
Souter Nick, Newman Stuart
Muza
Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik
Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik
Jerzy A. Ejsmont
WNT
Marketing dla studentów kierunków technicznych
Marketing dla studentów kierunków technicznych
Tony Curtis
Wolters Kluwer
Widelec zamiast noża Droga do zdrowia usłana roślinami
Widelec zamiast noża Droga do zdrowia usłana roślinami
Stone Gene
Galaktyka
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. Beck
 Kategoria:
 Geografia
Geografia Polski

Geografia Polski

29.95zł
25.46zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium