Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Ubezpieczenia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej 59.00zł 41.89zł
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej

Tytuł: Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej
Autor: Adam Staniszewski
ISBN: 978-83-283-1781-9
Ilość stron: 328
Data wydania: 12/2015
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 59.00zł 41.89zł


Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa bieżących wymagają żelaznej dyscypliny i konsekwencji oraz kluczowych umiejętności z zakresu telemarketingu (umawianie spotkań), psychologii (rozumienie potrzeb klienta) i sprzedaży (finalizowanie umów). Dlatego oddaję w Twoje ręce model AIDDA(S), który pomaga skutecznie utrzymać kontrolę nad procesem sprzedaży oraz rozwinąć niezbędne kompetencje w zakresie aktywnej sprzedaży ubezpieczeń. 

Książka ta powstała przede wszystkim z myślą o osobach, które dopiero zaczynają pracę w branży ubezpieczeń i nigdy wcześniej nie sprzedawały lub nie musiały aktywnie budować bazy klientów. Jestem jednak przekonany, że również agenci z kilkuletnim stażem odnajdą w niej dobre praktyki, które zainspirują ich do ulepszenia dotychczasowego systemu pracy.

Rozdziały:

  • Słowo wstępu. Dla kogo jest ta książka?
  • Pierwsze 90 dni w ubezpieczeniach studium przypadku Tomasza Poradnego
    • DZIEŃ 1.
    • HISTORIA TOMKA
      • Historia nr 1
      • Historia nr 2
      • Historia nr 3
    • DZIEŃ 8.
    • DZIEŃ 10.
    • HISTORIA KAROLA
    • DZIEŃ 16.
    • DZIEŃ 22.
      • Historia Stanisława
    • DZIEŃ 50.
    • DZIEŃ 55.
    • DZIEŃ 61.
    • DZIEŃ 62.
    • DZIEŃ 65.
    • DZIEŃ 90.
  • Narzędziowy system sprzedaży AIDDA(S)
    • Siła systemu w aktywnej sprzedaży ubezpieczeń
      • Ćwiczenie:
    • Specyfika polskiego klienta (typologia osobowości)
      • TYPY: JA i INNY
        • JA
        • INNY
      • TYPY: CELE I PROBLEMY
        • CELE
        • PROBLEMY
      • TYPY: OSOBISTY I RZECZOWY
        • OSOBISTY
        • RZECZOWY
      • TYPY: ZGODNY I NEGUJĄCY
        • ZGODNY
        • NEGUJĄCY
      • TYPY: SYSTEMATYCZNY I CHAOTYCZNY
        • SYSTEMATYCZNY
        • CHAOTYCZNY
          • Ćwiczenie:
  • Prospecting. Jak stworzyć bazę potencjalnych klientów w branży ubezpieczeniowej?
    • Jak definiować profil swojego potencjalnego klienta?
    • Generowanie leadów sprzedażowych
      • Działania prospectingowe w internecie
      • Lista polecających
        • Kryterium 1.
        • Kryterium 2.
        • Kryterium 3.
        • Kryterium 4.
        • Kryterium 5.
        • Telefon do osoby z listy polecających
          • Scenariusz 1.
          • Scenariusz 2.
          • Scenariusz 3.
          • Scenariusz 4.
        • Spotkanie z osobą z listy polecających
      • Centrum wpływu
        • Ćwiczenie nr 1:
        • Ćwiczenie nr 2:
  • Inicjowanie spotkań i rozmów sprzedażowych (telefon, door to door) ATTENTION
    • Dlaczego inicjuję kontakt? Określenie celów maksymalnych i minimalnych w rozmowie telefonicznej
    • Podstawy wiarygodności jak budować zaufanie podczas pierwszego kontaktu z klientem?
    • Perspektywa butów klienta. Jak budować strategię indywidualnego podejścia do klienta?
    • Propozycja terminu spotkania
    • Telefon i co dalej?
    • Liczy się nie tylko to, co mówisz, ale też to, jak mówisz operowanie głosem w rozmowie telefonicznej
      • Po pierwsze: dykcja
      • Po drugie: modulacja
      • Po trzecie: intonacja
      • Po czwarte: tempo
      • Po piąte: pauza
      • Po szóste: oddech
    • Trudne sytuacje na etapie Attention
    • Jak ominąć sekretariat?
    • Reanimacja kontaktu
    • Metoda door to door
      • Ćwiczenie nr 1:
      • Ćwiczenie nr 2:
  • Jak zainteresować klienta produktem ubezpieczeniowym INTEREST
    • Storytelling jak opowiadać historie, które sprzedają?
      • Przykład 1.
      • Przykład 2.
    • Dobre praktyki na etapie Interest. Pierwszy kontakt z klientem
      • Miejsce spotkania
      • Uścisk ręki
      • Wizytówka
    • Mechanizm projekcji, czyli destrukcyjna siła nastawień i stereotypów. Dlaczego warto być czytelnym, sprzedając ubezpieczenia?
    • Podstawa wiarygodności, czyli co wiem o firmie, którą reprezentuję?
      • Ćwiczenie:
  • Jak angażować klienta w trakcie spotkania DESIRE
    • Pytania pogłębiające. Jak odkrywać wartości i potrzeby klienta?
    • Aktywne słuchanie
    • Prezentacja to nie tylko słowa, czyli jak wykorzystać grafikę i metody wizualne do prezentacji produktów ubezpieczeniowych
      • Wykorzystanie grafiki przy rozmowie na temat zakresu ubezpieczenia i wysokości SU w polisach na życie
      • Wykorzystanie grafiki przy rozmowie na temat zakresu ubezpieczenia i wysokości SU w polisach ubezpieczenia budynków i lokali
      • Wykorzystanie grafiki do przedstawienia istoty działania kapitałowych funduszy inwestycyjnych
      • Wykorzystanie grafiki przy prezentacji funkcjonowania indywidualnych polis życiowych
      • Wykorzystanie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia
    • Trudne sytuacje na etapie Desire
    • Sygnały zakupu
      • Klient milczek
      • Klient przepytywacz
    • Momentum w sprzedaży
      • Ćwiczenie nr 1:
      • Ćwiczenie nr 2:
  • Zamykanie rozmów sprzedażowych DECISION
    • Jak aktywnie przechodzić do zamknięcia sprzedaży?
    • Cena ma znaczenie. Jak się przygotować do negocjacji wysokości składki ubezpieczeniowej?
      • Metoda diagnostyczna
        • Metoda kontrastu (ubezpieczenia życiowe)
        • Metoda pierwszego kroku (ubezpieczenia życiowe)
          • Ćwiczenie nr 1:
          • Ćwiczenie nr 2:
  • Efektywność w pracy agenta. Jak łączyć obsługę klientów z aktywnym powiększaniem swojego portfela ACTION
    • Finalizacja umowy, czyli ostatnia prosta przed wypłatą prowizji
    • Efektywność osobista w pracy agenta
    • Praca z celami sprzedażowymi
      • Planowanie tygodnia pracy
    • Za co mam prowizję? Podejmowanie decyzji i ustalanie priorytetów
    • Realizacja i organizacja zaplanowanych aktywności
    • Jak kontrolować swoją efektywność?
    • Trudne sytuacje na etapie Action, czyli jak zachować konsekwencję i determinację w utrzymaniu poczynionych założeń
      • Ćwiczenie:
  • Satysfakcja klienta jak o nią dbać i osiągać z niej korzyści SATISFACTION
    • Jak pozyskiwać polecenia do nowych klientów?
      • Pułapka Nie pytam, ponieważ nie wypada
      • Pułapka Polecenia za wszelką cenę
      • Pułapka Szukanie zainteresowanych
      • Pułapka Liczy się każdy numer
      • Pułapka Wiem już wszystko
      • Pułapka Zastanowię się
    • Obsługa posprzedażowa
    • Reklamacja. Jak wykorzystać szansę na zbudowanie lojalności klienta?
    • Trudne sytuacje na etapie Satisfaction
      • Ćwiczenie:
  • Skąd czerpać siłę i motywację do aktywnej sprzedaży?
    • Powód 1. Brak przekonania do tego, co robię, i do tego, co mam do zaoferowania swoim klientom
    • Powód 2. Zrezygnowanie, zamartwianie się oraz poczucie braku celowości wykonywanych obowiązków
      • Dążenie do perfekcjonizmu
      • Planowanie bez działania
      • Przepracowanie
      • Wygórowane oczekiwania
      • Przytłoczenie
      • Frustracja
      • Rozproszenie
    • Powód 3. Lęk przed porażką, odrzuceniem i oceną
    • Powód 4. Niedostrzeganie swojej strefy wpływów
    • Powód 5. Wiedza i umiejętności
      • Ćwiczenie:
  • Zakończenie
  • Standardy w procesie sprzedaży
    • Standard spotkania z polecającym
    • Standard rozmowy telefonicznej
    • Standard spotkania bez prezentacji rozwiązania (analiza potrzeb)
    • Standard spotkania z prezentacją rozwiązania
    • Spotkanie relacyjne (wręczenie polisy)
  • Lista inspirujących lektur
  • Kontrakt OSH
    • Kim jesteśmy?
    • Jak pracujemy?
    • Do czego możemy być przydatni naszym klientom?
    • Nasze programy Zarządzanie
      • Psychologia szefa. Szef to zawód
      • Psychologia szefa. Szef w roli coacha
      • Menedżerowie rozwijają umiejętności z zakresu:
      • Psychologia szefa. Szef wobec zespołu
      • DNA inspirującego menedżera
    • Nasze programy Sprzedaż
      • Handlowanie to gra. Jak zdobywać nowego klienta?
      • Handlowanie to gra. Zamykanie sprzedaży
      • Handlowanie to gra. Trudny klient
      • Handlowanie to gra. Budowanie długotrwałych relacji
      • Handlowanie to gra. Jak odzyskiwać pieniądze od kontrahentów
      • System aktywnej sprzedaży AIDDA(S)
    • Nasze programy Przywództwo
      • Decision Making for Leaders
      • Grytviken Game
    • Nasze programy Współpraca
      • Docenić konflikt, czyli jak zarządzać konfliktem. Negocjacje nastawione na współpracę
    • Klienci, z którymi współpracujemy

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,89zł

Tytuł książki: "Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej"
Autor: Adam Staniszewski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 41.89zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Zaskarżanie decyzji podatkowej Komentarz praktyczny z orzecznictwem Wzory pism procesowych i kazus
Zaskarżanie decyzji podatkowej Komentarz praktyczny z orzecznictwem Wzory pism procesowych i kazus
Wyszomirska-Łapczyńska Monika
C.H. Beck
Współczesne społeczeństwo chińskie Konsekwencje przemian modernizacyjnych
Współczesne społeczeństwo chińskie Konsekwencje przemian modernizacyjnych
Joanna Wardęga
Adam Marszałek
Nurkuj po przygodę Odkryj najpiękniejsze wraki świata
Nurkuj po przygodę Odkryj najpiękniejsze wraki świata
Praca zbiorowa
Bellona
Kary i środki karne Poddanie sprawcy próbie Tom 6
Kary i środki karne Poddanie sprawcy próbie Tom 6
Praca zbiorowa
C.H. Beck
Kamasutra w firmie
Kamasutra w firmie
Rafael Galan, Fernando Montero
Świat Książki
Słownik polsko-angielski angielsko-polski
Słownik polsko-angielski angielsko-polski
Jacek Gordon
Level Trading
 Koszyk
1 x Bez strachu Jak umiera człowiek
1 x Dzikie serce Tęsknoty męskiej duszy
1 x Kwiatowe dekoracje inspiracje, porady, instrukcje
1 x Aplikacje Prawnicze 2012 Egzamin wstępny i końcowy Testy Tom 2
1 x Kreacje z filcu
1 x Dieta 2-dniowa
1 x Jadalne zioła i owoce lasów, łąk i pól - jak je rozpoznawać
1 x Skuteczna oferta w zamówieniach publicznych Przygotowywanie i ocena ofert
1 x Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowości Wzorce zarządzeń wewnętrznych wg ustawy o rachunkowości i MSSF
1 x Przebieg operacji od A do Z Praktyczny przewodnik dla instrumentariuszek
1 x Apokalipsa tu i teraz
1 x Dowody w sprawach przestępstw i wykroczeń drogowych
1 x Administracja publiczna Tom 2 Ustrój administracji samorządowej
1,100.06zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

64.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN