Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności 59.00zł
Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Tytuł: Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Autor: Andrzej Sznajder
ISBN: 978-83-264-3865-3
Ilość stron: 248
Data wydania: 07/2012
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 59.00zł


Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:
• cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
• zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
• tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
• alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.

Adresaci: Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.

Książka jest dziełem kilku autorów, którzy legitymują się licznymi publikacjami i są wysokiej klasy specjalistami w dziedzinie będącej przedmiotem tej pracy. Na polskim rynku wydawniczym nie było dotąd tak wartościowego dzieła poświęconego tematyce aliansów marketingowych w różnych dziedzinach życia, a więc w gospodarce, kulturze i sporcie. Szczególnie istotne jest w tej pracy powiązanie zagadnień teoretycznych z praktyką, co znajduje poparcie w licznych przykładach oraz wynikach badań przeprowadzonych przez autorów w okresie kilku ostatnich lat.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Igraszki z historią
Igraszki z historią
Kaczanowski Mieczysław
IPN
Eugeniusz Bodo "Już taki jestem zimny drań"
Eugeniusz Bodo "Już taki jestem zimny drań"
Ryszard Wolański
Rebis
Paterek 1939 Zbrodnia i pamięć
Paterek 1939 Zbrodnia i pamięć
Tomasz Sylwiusz Ceran
IPN
Szofer upadłych królów
Szofer upadłych królów
Stanisław Figiel
Novae Res
Niemieckie ciężkie baterie przeciwlotnicze wokół Oświęcimia 1944-1945
Niemieckie ciężkie baterie przeciwlotnicze wokół Oświęcimia 1944-1945
Janusz Wróbel
CB
Kaskady i sadzawki w ogrodzie
Kaskady i sadzawki w ogrodzie
Hagen Peter
RM
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Energetyka
Jakość zasilania w sieciach z generacją rozproszoną

Jakość zasilania w sieciach z generacją rozproszoną

64.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN