Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Bankowość Kredyty » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Rachunek ekonomiczny w energetyce

Rachunek ekonomiczny w energetyce

59.00zł
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych 45.00zł
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych

Tytuł: Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
Autor: Przemysław Stodulny
ISBN: 978-83-7556-025-1
Ilość stron: 228
Data wydania: 2009
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 45.00zł


W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację programów lojalnościowych. Stanowi ona ważne źródło wiedzy w zakresie wdrażania strategii projakościowej i marketingu relacyjnego dla praktyków w instytucjach finansowych, a także studentów bankowości, finansów, marketingu i zarządzania.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Umowy handlowe w pytaniach i odpowiedziach
Umowy handlowe w pytaniach i odpowiedziach
praca zbiorowa
LexisNexis
Od dobrego do wielkiego Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
Od dobrego do wielkiego Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
Jim Collins
MT Biznes
Pamiętniki cesarzowej Katarzyny II jej własną ręką spisane
Pamiętniki cesarzowej Katarzyny II jej własną ręką spisane
Katarzyna II
Zysk i S-ka
Negocjacyjne zoo Strategie i techniki negocjacji w pigułce
Negocjacyjne zoo Strategie i techniki negocjacji w pigułce
Grzegorz Załuski
MT Biznes
Zarys nauki administracji Wydanie 3
Zarys nauki administracji Wydanie 3
Ernest Knosala
Wolters Kluwer
Zniszczyć Kościół Prawdziwa opowieść o czasach wojny + DVD
Zniszczyć Kościół Prawdziwa opowieść o czasach wojny + DVD
Praca zbiorowa
Rafael
 Koszyk
1 x Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
1 x Chrześcijaństwo pierwotne jako system religijny
1 x 1000 arcydzieł
1 x Mosty zintegrowane
1 x Adaptacja społeczno-zawodowa w formacji mundurowej Studium teoretyczno-empiryczne
1 x Prawo nieruchomości oraz ustawy towarzyszące Wydanie 18
1 x Komercjalizacja produktów żywnościowych
1 x Rusztowania mostowe
1 x Polska kuratela sądowa na przełomie wieków Nadzieje, oczekiwania, dylematy
1 x Niezwykła historia pewnego Aborygena
1 x Czas rekinów Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku
1 x Abchazja
1 x Bieganie. Przewodnik dla kobiet
1 x 100 najlepszych przepisów Bez glutenu
1 x Dyskont słów
1 x Poradnik zawałowca
1 x Podstawy pielęgniarstwa Repetytorium przedegzaminacyjne
1 x Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności
1 x ABC Excel 2016 PL
1 x Kodeks cywilny Komentarz Tom 6 Spadki
1 x Restrukturyzacja i upadłość przedsiębiorstw 2.0
1,031.38zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Matematyka
Domowe lekcje matematyki

Domowe lekcje matematyki

29.90zł
22.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT