Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III 77.00zł 57.75zł
Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III

Tytuł: Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III
Autor: Paul Deitel, Harvey Deitel, Alexander Wald
ISBN: 978-83-283-2578-4
Ilość stron: 448
Data wydania: 07/2016
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 77.00zł 57.75zł


W 2015 roku pod kontrolą Androida pracowało ok. 80% smartfonów. Serwis Google Play odnotowuje miliardy pobrań najróżniejszych aplikacji dla tego systemu. Coraz więcej różnych urządzeń wyposaża się w Androida i są to również roboty, silniki odrzutowe, satelity NASA, lodówki, telewizory, kamery, urządzenia medyczne, systemy samochodowe i wiele innych. Wygląda na to, że Android opanuje internet rzeczy, a przed programistami androidowych aplikacji otworzą się niespotykane dotąd możliwości.

Niniejsza książka stanowi solidne kompendium wiedzy dla osób profesjonalnie tworzących aplikacje dla Androida w jego najnowszej, 6. wersji. Autorzy przyjęli analizę aplikacji jako metodę nauki — wszystkie rozwiązania i technologie są opisywane w kontekście kompletnych, działających aplikacji, których dobór umożliwił przedstawienie najważniejszych funkcji i interfejsów programistycznych systemu Android. Dzięki tej książce błyskawicznie nauczysz się wszystkiego, co jest niezbędne do rozpoczęcia w pełni samodzielnej pracy w Android Studio i Android 6 SDK.

Najważniejsze zagadnienia:
  • analiza aplikacji dla Androida, jej działanie i budowa;
  • zasady projektowania aplikacji w specyfikacji material design wprowadzonej przez Google;
  • obsługa bibliotek i zapewnienie zgodności nowych aplikacji ze starszymi wersjami Androida;
  • testowanie aplikacji w urządzeniach, emulatorach i za pomocą Cloud Test Lab;
  • technologie przydatne dla obsługi systemów Android Wear i Android TV;
  • umieszczanie aplikacji w serwisie Google Play, jej promocja i rozpowszechnianie.

Rozdziały:

Przedmowa (17)

Zanim zaczniesz (27)

Rozdział 1. Android - wprowadzenie (33)

  • 1.1. Wstęp (34)
  • 1.2. Android - najpopularniejszy mobilny system operacyjny na świecie (34)
  • 1.3. Cechy systemu Android (35)
  • 1.4. System operacyjny Android (38)
    • 1.4.1. Android 2.2 (Froyo) (39)
    • 1.4.2. Android 2.3 (Gingerbread) (39)
    • 1.4.3. Android 3.0 - 3.2 (Honeycomb) (40)
    • 1.4.4. Android 4.0 - 4.0.4 (Ice Cream Sandwich) (40)
    • 1.4.5. Android 4.1 - 4.3 (Jelly Bean) (42)
    • 1.4.6. Android 4.4 (KitKat) (43)
    • 1.4.7. Android 5.0 i 5.1 (Lollipop) (43)
    • 1.4.8. Android 6 (Marshmallow) (45)
  • 1.5. Pobieranie aplikacji z serwisu Google Play (47)
  • 1.6. Pakiety (47)
  • 1.7. Zestaw narzędzi Android Software Development Kit (SDK) (50)
  • 1.8. Programowanie obiektowe - krótkie przypomnienie (53)
    • 1.8.1. Samochód jako obiekt (53)
    • 1.8.2. Metody i klasy (53)
    • 1.8.3. Konkretyzacja (53)
    • 1.8.4. Ponowne wykorzystanie (54)
    • 1.8.5. Komunikaty i wywołania metod (54)
    • 1.8.6. Atrybuty i zmienne egzemplarzowe (54)
    • 1.8.7. Hermetyzacja (54)
    • 1.8.8. Dziedziczenie (54)
    • 1.8.9. Analiza i projektowanie zorientowane obiektowo (OOAD) (55)
  • 1.9. Sprawdzanie działania aplikacji Tip Calculator za pomocą urządzenia wirtualnego z systemem Android (AVD) (55)
    • 1.9.1. Otwarcie projektu Tip Calculator w środowisku Android Studio (55)
    • 1.9.2. Tworzenie wirtualnych urządzeń systemu Android (57)
    • 1.9.3. Uruchamianie aplikacji Tip Calculator na emulowanym smartfonie Nexus 6 (60)
    • 1.9.4. Uruchamianie aplikacji Tip Calculator na realnym urządzeniu wyposażonym w system Android (63)
  • 1.10. Tworzenie doskonałych aplikacji przeznaczonych dla systemu Android (64)
  • 1.11. Dokumentacja przydatna podczas pracy nad aplikacjami systemu Android (66)
  • 1.12. Podsumowanie (68)

Rozdział 2. Aplikacja powitalna (69)

Rozpoczęcie pracy w środowisku Android Studio - wizualne projektowanie graficznego interfejsu użytkownika, szablony, dostępność i internacjonalizacja

  • 2.1. Wstęp (70)
  • 2.2. Przegląd technologii (71)
    • 2.2.1. Android Studio (71)
    • 2.2.2. LinearLayout, TextView i ImageView (71)
    • 2.2.3. Rozszerzalny język znaczników (XML) (71)
    • 2.2.4. Zasoby aplikacji (71)
    • 2.2.5. Dostępność (72)
    • 2.2.6. Internacjonalizacja (72)
  • 2.3. Tworzenie aplikacji (72)
    • 2.3.1. Uruchamianie środowiska Android Studio (72)
    • 2.3.2. Tworzenie nowego projektu (72)
    • 2.3.3. Tworzenie nowego projektu w oknie Create New Project (72)
    • 2.3.4. Wybór docelowych urządzeń (74)
    • 2.3.5. Dodaj aktywność (75)
    • 2.3.6. Personalizacja aktywności (77)
  • 2.4. Okno Android Studio (77)
    • 2.4.1. Okno Project (78)
    • 2.4.2. Okna edytora (79)
    • 2.4.3. Okno Component Tree (80)
    • 2.4.4. Pliki z zasobami aplikacji (80)
    • 2.4.5. Edytor rozkładu (80)
    • 2.4.6. Domyślny graficzny interfejs użytkownika (81)
    • 2.4.7. Kod XML domyślnego interfejsu użytkownika (81)
  • 2.5. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika aplikacji za pomocą edytora rozkładu (83)
    • 2.5.1. Dodawanie obrazu (83)
    • 2.5.2. Dodawanie ikony aplikacji (85)
    • 2.5.3. Zmiana rozkładu RelativeLayout na LinearLayout (86)
    • 2.5.4. Zmiana identyfikatora i orientacji rozkładu LinearLayout (87)
    • 2.5.5. Konfigurowanie właściwości id i text pola TextView (88)
    • 2.5.6. Konfiguracja parametru textSize pola TextView - skalowane piksele (Scaled Pixels) i piksele niezależne od gęstości (density independent pixel) (90)
    • 2.5.7. Definiowanie parametru textColor pola TextView (91)
    • 2.5.8. Definiowanie parametru gravity pola TextView (92)
    • 2.5.9. Definiowanie parametru layout:gravity pola TextView (93)
    • 2.5.10. Definiowanie parametru layout:weight pola TextView (94)
    • 2.5.11. Dodawanie pola obrazu ImageView (95)
    • 2.5.12. Podgląd projektu (97)
  • 2.6. Uruchamianie aplikacji Welcome (98)
  • 2.7. Ułatwienie dostępu do aplikacji (100)
  • 2.8. Internacjonalizacja aplikacji (101)
    • 2.8.1. Lokalizacja (101)
    • 2.8.2. Nazywanie folderów zlokalizowanych zasobów (101)
    • 2.8.3. Dodawanie przetłumaczonych łańcuchów do projektu aplikacji (102)
    • 2.8.4. Lokalizacja łańcuchów (102)
    • 2.8.5. Testowanie hiszpańskiej wersji językowej na urządzeniu wirtualnym (103)
    • 2.8.6. Testowanie aplikacji w języku hiszpańskim na urządzeniu (104)
    • 2.8.7. TalkBack i lokalizacja (105)
    • 2.8.8. Rzeczy, o których należy pamiętać podczas lokalizacji (105)
    • 2.8.9. Profesjonalne tłumaczenie (105)
  • 2.9. Podsumowanie (106)

Rozdział 3. Aplikacja obliczająca napiwek (107)

Wprowadzenie elementów takich jak GridLayout, EditText, SeekBar, obsługa zdarzeń, NumberFormat, personalizacja motywu aplikacji i definiowanie funkcjonalności aplikacji za pomocą kodu Java

  • 3.1. Wstęp (108)
  • 3.2. Testowanie działania aplikacji Tip Calculator (109)
  • 3.3. Zastosowane rozwiązania (110)
    • 3.3.1. Klasa Activity (110)
    • 3.3.2. Metody cyklu roboczego klasy Activity (110)
    • 3.3.3. Biblioteka AppCompat i klasa AppCompatActivity (111)
    • 3.3.4. GridLayout i organizowanie widoków (112)
    • 3.3.5. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika w oknach Layout Editor, Component Tree i Properties (112)
    • 3.3.6. Formatowanie liczb na wartości walutowe zależne od lokalizacji i na łańcuchy procentowe (113)
    • 3.3.7. Implementacja interfejsu TextWatcher obsługującego obiekt EditText i zmiany tekstu (113)
    • 3.3.8. Implementacja interfejsu OnSeekBarChangeListener do obsługi zmian położenia suwaka SeekBar (113)
    • 3.3.9. Motywy Material Themes (113)
    • 3.3.10. Wytyczne material design: parametr elevation i cienie (114)
    • 3.3.11. Wytyczne material design dotyczące kolorów (114)
    • 3.3.12. AndroidManifest.xml (115)
    • 3.3.13. Wyszukiwanie w oknie Properties (115)
  • 3.4. Budowa graficznego interfejsu użytkownika (115)
    • 3.4.1. GridLayout - wprowadzenie (115)
    • 3.4.2. Tworzenie projektu TipCalculator (117)
    • 3.4.3. Zmiana rozkładu na GridLayout (117)
    • 3.4.4. Dodawanie obiektów TextViews, EditText i SeekBar (117)
    • 3.4.5. Personalizacja widoków (120)
  • 3.5. Domyślny motyw i personalizacja kolorów motywu (123)
    • 3.5.1. Motyw parent (123)
    • 3.5.2. Personalizacja kolorów motywu (124)
    • 3.5.3. Wspólne właściwości widoku jako style (126)
  • 3.6. Tworzenie logiki aplikacji (127)
    • 3.6.1. Instrukcje package i import (128)
    • 3.6.2. MainActivity - podklasa AppCompatActivity (129)
    • 3.6.3. Zmienne klasy i zmienne obiektowe (129)
    • 3.6.4. Przedefiniowanie metody onCreate klasy Activity (130)
    • 3.6.5. Metoda calculate klasy MainActivity (133)
    • 3.6.6. Anonimowa klasa wewnętrzna implementująca interfejs OnSeekBarChangeListener (133)
    • 3.6.7. Anonimowa klasa wewnętrzna implementująca interfejs TextWatcher (134)
  • 3.7. AndroidManifest.xml (135)
    • 3.7.1. Element manifest (136)
    • 3.7.2. Element application (136)
    • 3.7.3. Element activity (137)
    • 3.7.4. Element intent-filter (137)
  • 3.8. Podsumowanie (139)

Rozdział 4. Aplikacja Flag Quiz (141)

Fragmenty, menu, preferencje, jawne intencje, obiekt handler, AssetManager, animacje, obiekty animujące, obiekty Toast, listy stanów kolorów, rozkłady obsługujące wiele orientacji urządzenia, tworzenie logów zawierających komunikaty przydatne podczas debugowania

  • 4.1. Wstęp (142)
  • 4.2. Testowanie aplikacji Flag Quiz (143)
    • 4.2.1. Konfiguracja quizu (143)
    • 4.2.2. Rozwiązywanie quizu (145)
  • 4.3. Omówienie technologii (148)
    • 4.3.1. Menu (148)
    • 4.3.2. Fragmenty (148)
    • 4.3.3. Metody cyklu życiowego fragmentu (149)
    • 4.3.4. Zarządzanie fragmentami (149)
    • 4.3.5. Preferencje (150)
    • 4.3.6. Folder assets (150)
    • 4.3.7. Foldery zasobów (150)
    • 4.3.8. Obsługa ekranów o różnych rozmiarach i rozdzielczościach (151)
    • 4.3.9. Określanie orientacji urządzenia (152)
    • 4.3.10. Wyświetlanie komunikatów za pomocą obiektów Toast (152)
    • 4.3.11. Korzystanie z klasy Handler w celu wykonania w przyszłości obiektu Runnable (152)
    • 4.3.12. Obiekty View i animacje (153)
    • 4.3.13. Korzystanie z klasy ViewAnimationUtils w celu stworzenia animacji okręgu odsłaniającego kolejny ekran (153)
    • 4.3.14. Określanie kolorów na podstawie stanu obiektu View za pośrednictwem listy kolorów stanów (153)
    • 4.3.15. Okno AlertDialog (153)
    • 4.3.16. Zapisywanie komunikatów wyjątków w pliku dziennika (154)
    • 4.3.17. Uruchamianie kolejnego obiektu Activity za pomocą jawnego komunikatu Intent (154)
    • 4.3.18. Java - struktury danych (155)
    • 4.3.19. Funkcje środowiska Java SE 7 (155)
    • 4.3.20. AndroidManifest.xml (156)
  • 4.4. Tworzenie projektu, plików zasobów i dodatkowych klas (156)
    • 4.4.1. Tworzenie projektu (156)
    • 4.4.2. Rozkłady szablonu Blank Activity (157)
    • 4.4.3. Konfiguracja obsługi środowiska Java SE 7 (158)
    • 4.4.4. Dodawanie obrazów flag do projektu (158)
    • 4.4.5. Plik strings.xml i sformatowane łańcuchy (158)
    • 4.4.6. arrays.xml (159)
    • 4.4.7. colors.xml (161)
    • 4.4.8. button_text_color.xml (162)
    • 4.4.9. Edycja pliku menu_main.xml (162)
    • 4.4.10. Tworzenie animacji trzęsącej się flagi (163)
    • 4.4.11. Definiowanie preferencji aplikacji za pomocą pliku preferences.xml (164)
    • 4.4.12. Dodawanie do projektu klas SettingsActivity i SettingsActivityFragment (166)
  • 4.5. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika aplikacji (167)
    • 4.5.1. Rozkład activity_main.xml dla urządzeń w orientacji pionowej (167)
    • 4.5.2. Projektowanie rozkładu fragment_main.xml (167)
    • 4.5.3. Pasek narzędzi graficznego edytora rozkładu (172)
    • 4.5.4. Rozkład content_main.xml i pozioma orientacja tabletu (173)
  • 4.6. Klasa MainActivity (175)
    • 4.6.1. Instrukcje package i import (175)
    • 4.6.2. Pola (176)
    • 4.6.3. Przedefiniowana metoda onCreate obiektu Activity (176)
    • 4.6.4. Przedefiniowana metoda onStart obiektu Activity (178)
    • 4.6.5. Przedefiniowana metoda onCreateOptionsMenu obiektu Activity (179)
    • 4.6.6. Przedefiniowana metoda onOptionsItemSelected obiektu Activity (180)
    • 4.6.7. Anonimowa klasa wewnętrzna implementująca obiekt OnSharedPreferenceChangeListener (180)
  • 4.7. Klasa MainActivityFragment (182)
    • 4.7.1. Instrukcje package i import (182)
    • 4.7.2. Pola (183)
    • 4.7.3. Przedefiniowywanie metody onCreateView obiektu Fragment (184)
    • 4.7.4. Metoda updateGuessRows (186)
    • 4.7.5. Metoda updateRegions (187)
    • 4.7.6. Metoda resetQuiz (187)
    • 4.7.7. Metoda loadNextFlag (189)
    • 4.7.8. Metoda getCountryName (191)
    • 4.7.9. Metoda animate (191)
    • 4.7.10. Anonimowa klasa wewnętrzna implementująca obiekt OnClickListener (193)
    • 4.7.11. Metoda disableButtons (195)
  • 4.8. Klasa SettingsActivity (196)
  • 4.9. Klasa SettingsActivityFragment (197)
  • 4.10. AndroidManifest.xml (197)
  • 4.11. Podsumowanie (199)

Rozdział 5. Aplikacja Doodlz (201)

Grafika 2D, klasa Canvas, bitmapy, przyspieszeniomierz, menedżer SensorManager, zdarzenia wielodotykowe, magazyn MediaStore, drukowanie, uprawnienia platformy Android 6.0, system Gradle

  • 5.1. Wstęp (202)
  • 5.2. Testowanie działania aplikacji Doodlz za pomocą maszyny wirtualnej AVD (203)
  • 5.3. Technologie zastosowane w aplikacji (208)
    • 5.3.1. Metody cyklu życiowego obiektów Activity i Fragment (208)
    • 5.3.2. Personalizacja obiektów View (209)
    • 5.3.3. Korzystanie z obiektu SensorManager w celu nasłuchiwania zdarzeń przyspieszeniomierza (209)
    • 5.3.4. Spersonalizowane obiekty DialogFragment (209)
    • 5.3.5. Rysowanie za pomocą klas Canvas i Paint, bitmapy (210)
    • 5.3.6. Przetwarzanie wielu zdarzeń dotknięcia ekranu i zapisywanie linii jako obiekty Path (210)
    • 5.3.7. Zapisywanie obrazów w pamięci urządzenia (211)
    • 5.3.8. Drukowanie i klasa PrintHelper biblioteki Android Support Library (211)
    • 5.3.9. Nowy model zezwoleń systemu Android 6.0 (Marshmallow) (211)
    • 5.3.10. Dodawanie zależności za pomocą systemu Gradle Build (211)
  • 5.4. Tworzenie projektu i zasobów (212)
    • 5.4.1. Tworzenie projektu (212)
    • 5.4.2. Gradle - dodawanie do projektu biblioteki pomocniczej (212)
    • 5.4.3. strings.xml (213)
    • 5.4.4. Importowanie ikon elementów znajdujących się w menu aplikacji (214)
    • 5.4.5. Menu MainActivityFragment (214)
    • 5.4.6. Dodawanie zezwoleń do pliku AndroidManifest.xml (216)
  • 5.5. Budowa graficznego interfejsu użytkownika aplikacji (217)
    • 5.5.1. Rozkład content_main.xml aktywności MainActivity (217)
    • 5.5.2. Rozkład fragment_main.xml fragmentu MainActivityFragment (217)
    • 5.5.3. Rozkład fragment_color.xml fragmentu ColorDialogFragment (218)
    • 5.5.4. Rozkład fragment_line_width.xml fragmentu LineWidthDialogFragment (219)
    • 5.5.5. Dodawanie klasy EraseImageDialogFragment (223)
  • 5.6. Klasa MainActivity (223)
  • 5.7. Klasa MainActivityFragment (224)
    • 5.7.1. Pola i instrukcje package i import (224)
    • 5.7.2. Przedefiniowana metoda onCreateView obiektu Fragment (226)
    • 5.7.3. Metody onResume i enableAccelerometerListening (226)
    • 5.7.4. Metody onPause i disableAccelerometerListening (227)
    • 5.7.5. Anonimowa klasa wewnętrzna przetwarzająca zdarzenia przyspieszeniomierza (228)
    • 5.7.6. Metoda confirmErase (229)
    • 5.7.7. Przedefiniowane metody obiektu Fragment: onCreateOptionsMenu i onOptionsItemSelected (230)
    • 5.7.8. Metoda saveImage (231)
    • 5.7.9. Przedefiniowana metoda onRequestPermissionsResult (233)
    • 5.7.10. Metody getDoodleView i setDialogOnScreen (233)
  • 5.8. Klasa DoodleView (234)
    • 5.8.1. Instrukcja package i instrukcje import (234)
    • 5.8.2. Zmienne statyczne i egzemplarzowe (235)
    • 5.8.3. Konstruktor (235)
    • 5.8.4. Przedefiniowana metoda onSizeChanged klasy View (236)
    • 5.8.5. Metody clear, setDrawingColor, getDrawingColor, setLineWidth i getLineWidth (237)
    • 5.8.6. Przedefiniowana metoda onDraw klasy View (238)
    • 5.8.7. Przedefiniowana metoda onTouchEvent klasy View (238)
    • 5.8.8. Metoda touchStarted (239)
    • 5.8.9. Metoda touchMoved (240)
    • 5.8.10. Metoda touchEnded (241)
    • 5.8.11. Metoda saveImage (242)
    • 5.8.12. Metoda printImage (243)
  • 5.9. Klasa ColorDialogFragment (243)
    • 5.9.1. Przedefiniowana metoda onCreateDialog klasy DialogFragment (244)
    • 5.9.2. Metoda getDoodleFragment (245)
    • 5.9.3. Przedefiniowane metody cyklu życia obiektu Fragment - onAttach i onDetach (246)
    • 5.9.4. Anonimowa klasa wewnętrzna, która reaguje na zdarzenia czterech suwaków SeekBar definiujących barwę (246)
  • 5.10. Klasa LineWidthDialogFragment (247)
    • 5.10.1. Metoda onCreateDialog (250)
    • 5.10.2. Anonimowa klasa wewnętrzna reagująca na zdarzenia paska widthSeekBar (250)
  • 5.11. Klasa EraseImageDialogFragment (250)
  • 5.12. Podsumowanie (252)

Rozdział 6. Aplikacja Cannon Game (253)

Ręczna animacja klatka po klatce, grafika, dźwięk, tworzenie wielu wątków, obiekty SurfaceView i SurfaceHolder, tryb pełnoekranowy

  • 6.1. Wstęp (254)
  • 6.2. Testowanie aplikacji Cannon Game (255)
  • 6.3. Zastosowane rozwiązania (255)
    • 6.3.1. Korzystanie z folderu zasobów res/raw (255)
    • 6.3.2. Metody cyklu życia klas Activity i Fragment (255)
    • 6.3.3. Przedefiniowanie metody onTouchEvent klasy View (256)
    • 6.3.4. Dodawanie dźwięku za pomocą narzędzi SoundPool i AudioManager (256)
    • 6.3.5. Tworzenie kolejnych klatek animacji za pomocą wątków i obiektów SurfaceView i SurfaceHolder (256)
    • 6.3.6. Proste wykrywanie zderzeń (257)
    • 6.3.7. Tryb pełnoekranowy (257)
  • 6.4. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika i plików zasobów (257)
    • 6.4.1. Tworzenie projektu (257)
    • 6.4.2. Modyfikacja motywu umożliwiająca usunięcie nazwy aplikacji i jej paska (258)
    • 6.4.3. strings.xml (258)
    • 6.4.4. Kolory (259)
    • 6.4.5. Dodawanie dźwięku (259)
    • 6.4.6. Dodawanie klasy MainActivityFragment (259)
    • 6.4.7. Edycja pliku activity_main.xml (259)
    • 6.4.8. Dodawanie obiektu CannonView do fragmentu fragment_main.xml (260)
  • 6.5. Przegląd klas aplikacji (260)
  • 6.6. MainActivity - podklasa klasy Activity (261)
  • 6.7. MainActivityFragment - podklasa klasy Fragment (262)
  • 6.8. Klasa GameElement (263)
    • 6.8.1. Zmienne egzemplarzowe i konstruktor (264)
    • 6.8.2. Metody update, draw i playSound (265)
  • 6.9. Blocker - podklasa klasy GameElement (265)
  • 6.10. Target - podklasa klasy GameElement (266)
  • 6.11. Klasa Cannon (266)
    • 6.11.1. Zmienne egzemplarzowe i konstruktor (266)
    • 6.11.2. Metoda align (267)
    • 6.11.3. Metoda fireCannonball (268)
    • 6.11.4. Metoda draw (268)
    • 6.11.5. Metody getCannonball i removeCannonball (269)
  • 6.12. Cannonball - podklasa klasy GameElement (270)
    • 6.12.1. Zmienne egzemplarzowe i konstruktor (270)
    • 6.12.2. Metody getRadius, collidesWith, isOnScreen i reverseVelocityX (270)
    • 6.12.3. Metoda update (271)
    • 6.12.4. Metoda draw (272)
  • 6.13. Klasa CannonView - podklasa SurfaceView (272)
    • 6.13.1. Instrukcje package i import (272)
    • 6.13.2. Stałe i zmienne egzemplarzowe (273)
    • 6.13.3. Konstruktor (274)
    • 6.13.4. Przedefiniowywanie metody onSizeChanged klasy View (276)
    • 6.13.5. Metody getScreenWidth, getScreenHeight i playSound (277)
    • 6.13.6. Metoda newGame (277)
    • 6.13.7. Metoda updatePositions (279)
    • 6.13.8. Metoda alignAndFireCannonball (280)
    • 6.13.9. Metoda showGameOverDialog (281)
    • 6.13.10. Metoda drawGameElements (282)
    • 6.13.11. Metoda testForCollisions (283)
    • 6.13.12. Metody stopGame i releaseResources (285)
    • 6.13.13. Implementacja metod interfejsu SurfaceHolder.Callback (285)
    • 6.13.14. Przedefiniowywanie metody onTouchEvent klasy View (286)
    • 6.13.15. Korzystanie z wątku CannonThread w celu utworzenia pętli gry (287)
    • 6.13.16. Metody hideSystemBars i showSystemBars (288)
  • 6.14. Podsumowanie (289)

Rozdział 7. Aplikacja WeatherViewer (291)

Usługi sieciowe REST, zdarzenie asynchroniczne AsyncTask, połączenie HttpUrlConnection, przetwarzanie danych JSON, JSONObject, JSONArray, ListView, ArrayAdapter, usługa ViewHolder

  • 7.1. Wstęp (292)
  • 7.2. Testowanie aplikacji WeatherViewer (293)
  • 7.3. Zastosowane rozwiązania (294)
    • 7.3.1. Usługi sieciowe (294)
    • 7.3.2. JavaScript Object Notation (JSON) i pakiet org.json (295)
    • 7.3.3. Połączenie HttpUrlConnection i wywoływanie usługi sieciowej REST (297)
    • 7.3.4. Korzystanie z klasy AsyncTask w celu wygenerowania żądania sieciowego poza wątkiem graficznego interfejsu użytkownika (297)
    • 7.3.5. ListView, ArrayAdapter i wzorzec ViewHolder (298)
    • 7.3.6. Przycisk FloatingActionButton (299)
    • 7.3.7. TextInputLayout (299)
    • 7.3.8. Snackbar (300)
  • 7.4. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika aplikacji oraz plików zasobów (300)
    • 7.4.1. Tworzenie projektu (300)
    • 7.4.2. AndroidManifest.xml (300)
    • 7.4.3. strings.xml (301)
    • 7.4.4. colors.xml (301)
    • 7.4.5. activity_main.xml (301)
    • 7.4.6. content_main.xml (302)
    • 7.4.7. list_item.xml (302)
  • 7.5. Klasa Weather (304)
    • 7.5.1. Zmienne egzemplarzowe oraz instrukcje import i package (305)
    • 7.5.2. Konstruktor (305)
    • 7.5.3. Metoda convertTimeStampToDay (306)
  • 7.6. Klasa WeatherArrayAdapter (307)
    • 7.6.1. Instrukcja package i instrukcje import (307)
    • 7.6.2. Zagnieżdżona klasa ViewHolder (308)
    • 7.6.3. Zmienne egzemplarzowe i konstruktor (308)
    • 7.6.4. Przedefiniowana metoda getView adaptera ArrayAdapter (309)
    • 7.6.5. Podklasa AsyncTask służąca do pobierania obrazów w oddzielnym wątku (311)
  • 7.7. Klasa MainActivity (312)
    • 7.7.1. Instrukcja package i instrukcje import (312)
    • 7.7.2. Zmienne egzemplarzowe (313)
    • 7.7.3. Przedefiniowana metoda onCreate klasy Activity (314)
    • 7.7.4. Metody dismissKeyboard i createURL (315)
    • 7.7.5. Podklasa AsyncTask służąca do wywoływania usługi sieciowej (316)
    • 7.7.6. Metoda convertJSONtoArrayList (318)
  • 7.8. Podsumowanie (319)

Rozdział 8. Aplikacja Twitter Searches (321)

Klasa SharedPreferences, podklasa SharedPreferences.Editor, niejawne intencje, wybór aktywności obsługującej intencję, klasa RecyclerView, podklasy RecyclerView.Adapter, RecyclerView.ViewHolder i RecyclerView.ItemDecoration

  • 8.1. Wstęp (322)
  • 8.2. Testowanie aplikacji Twitter Searches (323)
    • 8.2.1. Dodawanie ulubionych wyszukiwań (323)
    • 8.2.2. Przeglądanie wyników wyszukiwania wygenerowanych przez serwis Twitter (324)
    • 8.2.3. Edycja zapytania (326)
    • 8.2.4. Udostępnianie zapytania (327)
    • 8.2.5. Kasowanie zapytania (328)
    • 8.2.6. Przewijanie listy zapisanych zapytań (329)
  • 8.3. Zastosowane rozwiązania (329)
    • 8.3.1. Przechowywanie danych w postaci par klucz-wartość w pliku SharedPreferences (329)
    • 8.3.2. Niejawne intencje i wybór aplikacji obsługującej intencję (330)
    • 8.3.3. RecyclerView (331)
    • 8.3.4. Podklasy RecyclerView.Adapter i RecyclerView.ViewHolder (331)
    • 8.3.5. Podklasa RecyclerView.ItemDecoration (331)
    • 8.3.6. Wyświetlanie listy opcji w oknie AlertDialog (332)
  • 8.4. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika oraz plików zasobów (332)
    • 8.4.1. Tworzenie projektu (332)
    • 8.4.2. AndroidManifest.xml (332)
    • 8.4.3. Dodawanie biblioteki RecyclerView (332)
    • 8.4.4. colors.xml (333)
    • 8.4.5. strings.xml (333)
    • 8.4.6. arrays.xml (333)
    • 8.4.7. dimens.xml (334)
    • 8.4.8. Dodawanie ikony przycisku zapisywania (334)
    • 8.4.9. activity_main.xml (334)
    • 8.4.10. content_main.xml (335)
    • 8.4.11. Rozkład elementu RecyclerView - list_item.xml (337)
  • 8.5. Klasa MainActivity (338)
    • 8.5.1. Instrukcje package i import (338)
    • 8.5.2. Pola klasy MainActivity (339)
    • 8.5.3. Przedefiniowana metoda onCreate klasy Activity (340)
    • 8.5.4. Procedura obsługi zdarzeń TextWatcher i metoda updateSaveFAB (342)
    • 8.5.5. Interfejs OnClickListener nasłuchujący zdarzeń przycisku saveButton (343)
    • 8.5.6. Metoda addTaggedSearch (344)
    • 8.5.7. Anonimowa klasa wewnętrzna implementująca obiekt View.OnClickListener w celu wyświetlenia wyników wyszukiwania (345)
    • 8.5.8. Anonimowa klasa wewnętrzna, która implementuje interfejs View.OnLongClickListener umożliwiający udostępnienie, skasowanie i edycję zapisanego zapytania (346)
    • 8.5.9. Metoda shareSearch (348)
    • 8.5.10. Metoda deleteSearch (349)
  • 8.6. SearchesAdapter - podklasa RecyclerView.Adapter (350)
    • 8.6.1. Instrukcja package, instrukcje import, zmienne egzemplarzowe i konstruktor (350)
    • 8.6.2. Zagnieżdżona podklasa ViewHolder klasy RecyclerView.ViewHolder (351)
    • 8.6.3. Przedefiniowane metody klasy RecyclerView.Adapter (352)
  • 8.7. ItemDivider - podklasa klasy RecyclerView.ItemDecoration (353)
  • 8.8. Fabric - nowa platforma programistyczna serwisu Twitter (355)
  • 8.9. Podsumowanie (356)

Rozdział 9. Aplikacja Address Book (357)

Klasa FragmentTransaction i stos obiektów Fragment, SQLite, SQLiteDatabase, SQLiteOpenHelper, ContentProvider, ContentResolver, Loader, LoaderManager, Cursor i style graficznego interfejsu użytkownika

  • 9.1. Wstęp (358)
  • 9.2. Testowanie aplikacji Address Book (360)
    • 9.2.1. Dodawanie kontaktu (360)
    • 9.2.2. Przeglądanie informacji przypisanych do kontaktu (361)
    • 9.2.3. Edycja kontaktu (361)
    • 9.2.4. Kasowanie kontaktu (361)
  • 9.3. Zastosowane rozwiązania (362)
    • 9.3.1. Wyświetlanie obiektów Fragment za pomocą klasy FragmentTransaction (362)
    • 9.3.2. Przesyłanie danych pomiędzy fragmentem a nadrzędną aktywnością (363)
    • 9.3.3. Obsługa bazy danych SQLite (363)
    • 9.3.4. Obiekty ContentProvider i ContentResolver (363)
    • 9.3.5. Asynchroniczny dostęp do bazy danych - obiekt Loader i menedżer LoaderManager (364)
    • 9.3.6. Definiowanie stylów i przypisywanie ich do komponentów graficznego interfejsu użytkownika (365)
    • 9.3.7. Określanie tła pola TextView (365)
  • 9.4. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika oraz plików zasobów (365)
    • 9.4.1. Tworzenie projektu (365)
    • 9.4.2. Tworzenie klas (366)
    • 9.4.3. Dodawanie ikon aplikacji (367)
    • 9.4.4. strings.xml (367)
    • 9.4.5. styles.xml (367)
    • 9.4.6. textview_border.xml (369)
    • 9.4.7. Rozkład aktywności MainActivity (369)
    • 9.4.8. Rozkład fragmentu ContactsFragment (371)
    • 9.4.9. Rozkład fragmentu DetailFragment (372)
    • 9.4.10. Rozkład fragmentu AddEditFragment (373)
    • 9.4.11. Menu fragmentu DetailFragment (375)
  • 9.5. Przegląd klas opisanych w dalszej części tego rozdziału (376)
  • 9.6. Klasa DatabaseDescription (377)
    • 9.6.1. Pola static (377)
    • 9.6.2. Zagnieżdżona klasa Contact (378)
  • 9.7. Klasa AddressBookDatabaseHelper (379)
  • 9.8. Klasa AddressBookContentProvider (380)
    • 9.8.1. Pola klasy AddressBookContentProvider (381)
    • 9.8.2. Przedefiniowane metody onCreate i getType (382)
    • 9.8.3. Przedefiniowana metoda query (383)
    • 9.8.4. Przedefiniowana metoda insert (385)
    • 9.8.5. Przedefiniowana metoda update (387)
    • 9.8.6. Przedefiniowana metoda delete (388)
  • 9.9. Klasa MainActivity (389)
    • 9.9.1. Klasa nadrzędna, zaimplementowane interfejsy i pola (389)
    • 9.9.2. Przedefiniowana metoda onCreate (390)
    • 9.9.3. Metody interfejsu ContactsFragment.ContactsFragmentListener (391)
    • 9.9.4. Metoda displayContact (392)
    • 9.9.5. Metoda displayAddEditFragment (393)
    • 9.9.6. Metody interfejsu DetailFragment.DetailFragmentListener (394)
    • 9.9.7. Metody interfejsu AddEditFragment.AddEditFragmentListener (394)
  • 9.10. Klasa ContactsFragment (395)
    • 9.10.1. Klasa nadrzędna i implementowany interfejs (395)
    • 9.10.2. Interfejs ContactsFragmentListener (396)
    • 9.10.3. Pola (396)
    • 9.10.4. Przedefiniowana metoda onCreateView (397)
    • 9.10.5. Przedefiniowane metody onAttach i onDetach obiektu Fragment (398)
    • 9.10.6. Przedefiniowana metoda onActivityCreated obiektu Fragment (398)
    • 9.10.7. Metoda updateContactList (399)
    • 9.10.8. Metody interfejsu LoaderManager.LoaderCallbacks (399)
  • 9.11. Klasa ContactsAdapter (401)
  • 9.12. Klasa AddEditFragment (404)
    • 9.12.1. Klasa nadrzędna i implementowany interfejs (404)
    • 9.12.2. Interfejs AddEditFragmentListener (404)
    • 9.12.3. Pola (405)
    • 9.12.4. Przedefiniowane metody obiektu Fragment - onAttach, onDetach i onCreateView (406)
    • 9.12.5. Obiekt nasłuchujący zdarzeń TextWatcher nameChangedListener i metoda updateSaveButtonFAB (407)
    • 9.12.6. Metoda saveContact i obiekt saveContactButtonClicked nasłuchujący zdarzeń View.OnClickListener (408)
    • 9.12.7. Metody interfejsu LoaderManager.LoaderCallbacks (410)
  • 9.13. Klasa DetailFragment (411)
    • 9.13.1. Klasa nadrzędna i implementowany interfejs (411)
    • 9.13.2. Zagnieżdżony interfejs DetailFragmentListener (412)
    • 9.13.3. Pola (412)
    • 9.13.4. Przedefiniowane metody onAttach, onDetach i onCreateView (413)
    • 9.13.5. Przedefiniowane metody onCreateOptionsMenu i onOptionsItemSelected (414)
    • 9.13.6. Metoda deleteContact i fragment DialogFragment confirmDelete (415)
    • 9.13.7. Metody interfejsu LoaderManager.LoaderCallback (416)
  • 9.14. Podsumowanie (417)

Rozdział 10. Serwis Google Play i zagadnienia biznesowe związane z tworzeniem aplikacji (419)

  • 10.1. Wstęp (420)
  • 10.2. Przygotowywanie aplikacji do publikacji (420)
    • 10.2.1. Testowanie aplikacji (421)
    • 10.2.2. Umowa pomiędzy licencjodawcą a użytkownikiem końcowym (421)
    • 10.2.3. Ikony i etykiety (421)
    • 10.2.4. Oznaczanie aplikacji numerem wersji (422)
    • 10.2.5. Tworzenie licencji określających zasady uzyskiwania dostępu do płatnych aplikacji (422)
    • 10.2.6. Zaciemnianie kodu (423)
    • 10.2.7. Uzyskiwanie prywatnego klucza przeznaczonego do cyfrowego podpisywania aplikacji (423)
    • 10.2.8. Obraz promocyjny i zrzuty ekranu (423)
    • 10.2.9. Materiał wideo promujący aplikację (425)
  • 10.3. Wycena aplikacji - darmowa czy płatna? (425)
    • 10.3.1. Płatne aplikacje (426)
    • 10.3.2. Darmowe aplikacje (426)
  • 10.4. Zarabianie na reklamach wyświetlanych w aplikacji (428)
  • 10.5. Zarabianie na sprzedaży wirtualnych dóbr za pomocą mechanizmu płatności wbudowanego w aplikację (428)
  • 10.6. Rejestracja w serwisie Google Play (430)
  • 10.7. Konfigurowanie konta sprzedawcy w serwisie Google Payments (430)
  • 10.8. Ładowanie aplikacji do serwisu Google Play (431)
  • 10.9. Otwieranie sklepu z aplikacjami z poziomu aplikacji (433)
  • 10.10. Zarządzanie aplikacjami udostępnionymi w serwisie Google Play (434)
  • 10.11. Inne serwisy pośredniczące w sprzedaży aplikacji systemu Android (434)
  • 10.12. Inne platformy mobilne i przenoszenie na nie aplikacji (434)
  • 10.13. Rozreklamowanie aplikacji (435)
  • 10.14. Podsumowanie (439)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 57,75zł

Tytuł książki: "Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III"
Autor: Paul Deitel, Harvey Deitel, Alexander Wald
Wydawnictwo: HELION
Cena: 77.00zł 57.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Słownik eksportera polsko-niemiecki / Słownik eksportera niemiecko-polski
Słownik eksportera polsko-niemiecki / Słownik eksportera niemiecko-polski
Kapusta Piotr
Dr Lex
Kodeks postępowania administracyjnego Prawo o ustroju sądów administracyjnych Postępowanie przed sądami administracyjnymi
Kodeks postępowania administracyjnego Prawo o ustroju sądów administracyjnych Postępowanie przed sądami administracyjnymi
praca zbiorowa
LexisNexis
Reżyseria filmu reklamowego
Reżyseria filmu reklamowego
Katarzyna Dragowić
Wojciech Marzec
Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
James J. Maivald
HELION
Magiczna Kabała Kompletny przewodnik po wiedzy tajemnej
Magiczna Kabała Kompletny przewodnik po wiedzy tajemnej
Frater Barrabbas
Illuminatio
Niemiecko-polski i polsko-niemiecki sprytny słownik ze słownikiem na CD
Niemiecko-polski i polsko-niemiecki sprytny słownik ze słownikiem na CD
Praca zbiorowa
LINGEA
 Koszyk
1 x Asystent sędziego w sądzie powszechnym
1 x Rzuć palenie dla bystrzaków
1 x Nawigacja prosta, łatwa, zabawna
1 x Xanadu Hipertekstowe przemiany prozy
1 x Czy niedźwiedzie polarne czują się samotne
1 x Jak uratować świat? Czyli co dobrego możesz zrobić dla planety
1 x Bieganie długodystansowe
1 x ADHD podjąć wyzwanie Kompletny przewodnik dla rodziców
1 x Konsultant zarządzania jakością Wydanie 4
1 x Brzydkie słowa, brudny dźwięk Muzyka jako przekaz kształtujący styl życia subkultur młodzieżowych
1 x "Bo każda książka to czyn..." Sienkiewicz
1 x Encyklopedia nazwisk i przydomków szlacheckich
1 x Fotografia cyfrowa według Davida Pogue'a
1 x Dziewczyna która pokonała ISIS
1 x Rewolucyjny geniusz roślin Jak i dlaczego rośliny zmienią naszą przyszłość
1 x Oblężone Piekło 900 dni blokady Leningradu w trzech przejmujących świadectwach przetrwania
1 x Kodeks spółek handlowych Komentarz Tom 1
1 x Biblia Początek
1 x O komizmie Od Arystotelesa do dzisiaj
1 x Bieszczady
1 x Analiza zespolona w zadaniach
1 x ABC mądrego rodzica. Droga do sukcesu
1 x Gimnastyka izometryczna dla zdrowia i urody
1 x Budowanie pokoju a bezpieczeństwo ludzkie - wzajemne relacje
1 x Moja czarna skrzynka O katastrofie smoleńskiej rozmawia Michał Krzymowski
1 x Encyklopedia Historia Polski Najważniejsze wydarzenia na przestrzeni wieków
1 x Antyporadnik Jak stracić męża żonę i inne ważne osoby
1 x Antychryst i koniec świata Wizja jedenasta i dwunasta trzeciej księgi
1 x Rodzinna Europa Pięć minut później
1 x Determinanty rozwoju regionalnego w Polsce Społeczeństwo - Gospodarka - Środowisko
1 x Badanie polityki zagranicznej państwa
1 x Doświadczanie życia codziennego narracje nauczycielek na przełomie życia
1 x Narratologia Wprowadzenie do teorii narracji
1 x Nowoczesny Orfeusz interpretacje mitu w literaturze polskiej XX-XXI wieku
1 x Dress Scandinavian
1 x Działalność gospodarcza 542 pytania i odpowiedzi
1 x Cynkowi chłopcy
1 x Czy tu czy tam czytam Testy kształcące czytanie ze zrozumieniem dla klas II-IV
1 x Aromaterapia dla każdego
1 x ABC Photoshop CS6/CS6 PL
1 x Gra w atom Społeczne zarządzanie technologią w rozwoju energetyki jądrowej w Polsce
1 x Antyrak Nowy styl życia Wydanie 6
1 x Afirmacja dobra wspólnego Katolicka nauka społeczna propozycją dla polityki
1 x Anna Komorowska Kobieta pełna tajemnic
1 x Aspekty finansowe prawne i organizacyjne sportu akademickiego
1 x Czujniki
1 x Uwolnij się od stresu
1 x Biblia w świecie mitów
1 x Chińska waluta a świat
1 x Koszty postępowania egzekucyjnego prowadzonego przez komornika sądowego
1 x Tylko bez nerwów Zarządzanie stresem w pracy
1 x Autoterapia Pokonaj problemy, stres i lęki
1 x Bliskość Zaufaj sobie i innym
1 x Elementarz astrologiczno-chirologiczny
1 x Tradycja i religia Żydów w literaturze polskiej XIX wieku
1 x Aktorki Portrety
1 x Boskie Włoszki, które uwiodły świat
1 x Koszty jakości Wybrane aspekty
1 x Konsument na rynku energii elektrycznej
1 x Bio-młodość Jak cofnąć zegar biologiczny
1 x Dlaczego to niemożliwe? Ćwiczenia rozwijające zdolność logicznego myślenia
1 x Makrowikinomia Reset świata i biznesu
1 x Niewidzialna wojna
1 x 1919 Pierwszy rok wolności
1 x Życiowe wybory
1 x Nowa humanistyka Zajmowanie pozycji, negocjowanie autonomii
1 x Drut kolczasty
1 x Rynek usług telekomunikacyjnych
1 x Reżyserskie strategie inscenizacji dzieła literackiego
1 x Niezwykłe miejsca w Polsce
1 x A kto mi kuźwa zabroni czyli 49 przykładów na to że można…
1 x Absolut i historia
1 x Oblicza płci Literatura
1 x Defamiliaryzatorzy Źródła i zróżnicowanie antropologii współczesności
1 x Biblia dla bystrzaków
1 x Dawać i wybaczać O sztuce zaczynania od nowa
1 x Działania nieregularne w uwarunkowaniach współczesnego pola walki
1 x Grać pierwszy fortepian Rozmowy z Adamem Makowiczem
1 x Apokalipsa Proroctwa ostatnich wydarzeń na ziemi
1 x Afa - skala Jak badać mowę dziecka afatycznego?
1 x Chopin LUX wersja polska
1 x Eliksiry, pomady i inne zaklęcia Włos doskonały
1 x Efemerydy planet 1950-2050
1 x Narratologia transmedialna Teorie, praktyki, wyzwania
1 x Połączenia spójnościowe
1 x Cel snajpera Opowieść najbardziej niebezpiecznego snajpera w dziejach amerykańskiej armii
1 x Słownik frazeologiczny
1 x Kronos
1 x Encyklopedia domowych wyrobów
1 x Bosch
1 x Drugi rok życia dziecka
1 x Cesarz Meiji (1852-1912) Wizerunek władcy w modernizowanej Japonii w setną rocznicę śmierci cesarza
1 x 4-godzinne ciało
1 x Na ostro i pod włos Wszystko, co musisz wiedzieć o sztuce golenia i pielęgnacji zarostu
1 x Uleczę Twe serce. Kaci Hadesa
1 x Język polski Matura w kieszeni
1 x Grom Siła i honor Jedyny wywiad rzeka z generałem
1 x Wspomaganie rozwoju dzieci z zespołem Downa teoria i praktyka
1 x Dieta bezglutenowa - co wybrać?
1 x Ilustrowany słownik frazeologiczny
1 x Ziołolecznictwo dla seniora
1 x Księga przysłów
1 x Wybór pism estetycznych
1 x Efekt weekendu
1 x Historia i literatura o rodzinie
1 x Koszty jakości dla inżynierów
1 x Diablica w łóżku Grzeczne dziewczynki marzą o raju niegrzeczne mają raj na ziemi
1 x Biblia o końcu świata
1 x Farmagedon Rzeczywisty koszt taniego mięsa
1 x Zioła Jak zbierać przetwarzać stosować
1 x Angielsko-polski słownik fizyczny Słownik podręczny
1 x Ćwiczenia laboratoryjne z klasycznej analizy jakościowej nieorganicznej Podręcznik dla studentów chemii technicznej
1 x Ateizm Bardzo Krótkie Wprowadzenie
1 x Antropologia antyku greckiego
1 x Trzy mądre małpy
1 x Mój przyjaciel kryzys
1 x Dance, sing, love. Miłosny układ
1 x 33 Mężczyzn
1 x Etyka i polityka
1 x Chronologia sztuki Oś czasu kultury zachodniej od czasów prehistorycznych po współczesne
2 x Chiny Innowacyjny zielony rozwój
1 x Corvus Życie wśród ptaków
1 x Jestem dyrektorem mojego życia Kurs pozytywnego myślenia
1 x 100 najlepszych przepisów Bez glutenu
1 x Obserwator Pogranicze polsko-ukraińskie w krwawych latach 1939–1947. Pożogi, ucieczki, przesiedlenia, echa Wołynia
1 x Budowa konstrukcji gruntowo-powłokowych
1 x Cięcie włosy ludu polskiego
1 x Dwa traktaty o rządzie
1 x Czy wszyscy jesteśmy ekspertami?
1 x Skandaliści PRL
1 x Alfabet duszy i ciała
1 x Czas wolny małych dzieci w świecie realnym i wirtualnym
1 x Czy prehistoryczne zwierzęta przetrwały? Tom 2 Na lądzie i w powietrzu
1 x Dlaczego powinnaś wciąż całować tego samego mężczyznę 10 i pół powodu
1 x Mistrzowie sportu Duma Polaków
1 x Krótki zarys historii tańca i baletu Wydanie 3
1 x Czy w piekle ptaki nadal śpiewają
1 x Czekolada Leksykon
1 x Diagnostyka samochodów osobowych Wydanie 8
1 x Zakazana retoryka Podręcznik manipulacji
1 x Recenzje teatralne i kroniki opery
1 x Cywilizacja
1 x 1000 koni
1 x Grobowiec w Sewilli Podróż przez Hiszpanię u progu wojny domowej
1 x Bitnicy
1 x Dodatki katalizatory i emulgatory w mieszankach mineralno-asfaltowych
1 x Kultura karaoke
1 x Kurs rysowania kreskówek Techniki tworzenia kreskówkowych postaci
1 x Homer i jego czasy
1 x Gilgamesz Wydanie 3
1 x Ilustrowane Pismo Święte Nowego Testamentu Reprint z 1893 roku
1 x Bądź na B1 + CD Zbiór zadań z języka polskiego oraz przykładowe testy certyfikatowe dla poziomu B1
1 x Filozofia dramatu
1 x Cyberplemiona Analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej
1 x Moda Polska Warszawa
1 x Ubezwłasnogłowieni
1 x Drama Techniki strategie scenariusze
1 x Doświadczenie nowoczesności Perspektywa polska - perspektywa europejska
1 x Alfabet Tischnera
1 x Megabiblioteki
1 x Dziecko do lat trzech w systemie opieki i edukacji Źródła wsparcia i zagrożeń
1 x W pułapce przeciwieństw Ideologie tożsamości
1 x Archistorie Jak odkrywać przestrzeń miast?
1 x Lustra na pokolenia Poradnik dla rodziców i nie tylko… Droga do zrozumienia wychowania i świadomego rodzicielstwa
1 x Córki Dzieci Boga
1 x Mówmy zgodnym chórem czyli frazeologizmy kulturowe
1 x Obrona wiary
1 x Kodeks honorowy Ogólne zasady postępowania honorowego
1 x 10 sposobów na modę według Mai Sablewskiej
1 x Historia ciała Tom 1 Od renesansu do oświecenia
1 x Bluźnierstwo Między grzechem a przestępstwem
1 x Boże igrzysko Tom 2 Historia Polski
1 x Do granic negocjacji Historia Zespołu Filmowego „X” Andrzeja Wajdy (1972-1983)
1 x Modele matematyki finansowej Instrumenty podstawowe
1 x Nie gryzę nie biję nie krzyczę Jak zachowywać się pozytywnie w stosunku do osób z autyzmem i innymi dysfunkcjami rozwojowymi
1 x Ewangelia dla nie normalnych
1 x Kto się boi prawdy? Walka z cywilizacją chrześcijańską w Polsce
1 x Macierzyństwo non-fiction Relacja z przewrotu domowego
1 x Metodyka pracy sędziego w sprawach administracyjnych Wydanie 3
1 x Co myśli i czuje pies Przygody ze zwierzęcą neuronauką
1 x 10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców
1 x Angielski Phrasal Verbs Czasowniki złożone Warto się uczyć
1 x Angielsko-polski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie
1 x System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania
1 x Co nurtuje uczonych? Dylematy i kondycja nauki polskiej
1 x Romantyczne koncepcje poezji Poeta i Muza relacja w stanie kryzysu
1 x Człowiek jako słowo i ciało
1 x Cyfrowa Demencja W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci
1 x Hitler i święte insygnia
1 x "Wiadomości literackie" prawie dla wszystkich
1 x Geografia Słowackiego Widziałem rzutem oka cały kawał ziemi...
1 x Dzieciaki i psiaki Tworzenie bezpiecznej i zgodnej relacji
1 x Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Język polski? Chcę i mogę! Część I: A1
1 x Opisy niektórych pamiątek zachowanych w Świątyni Sybilli w Puławach
1 x Naprawa jachtów
1 x Być kobietą i wreszcie zwariować
1 x Dziennik 1931-1934
1 x Kurs pozytywnego myślenia Wierzę w szczęście
1 x Crowdsourcing internetowy Pozytywny wymiar partycypacji społecznej
1 x Serwuj, aby wygrać Plan 14 dni bez glutenu, dzięki któremu osiągniesz mistrzowską formę ciała i umysłu
1 x Bieszczady Góry magiczne
1 x Prognozowanie ekonomiczne Teoria przykłady zadania
1 x Deus otiosus Nowoczesność w perspektywie postsekularnej
1 x Adam Bujak Życie malowane światłem. Fotografie 1964- 2019
1 x Czarnobyl
1 x Dzienniki Heroinowe
1 x Od Manzoniego do Maraini Ekranizacje literatury włoskiej
1 x Ekologia roślin Wydanie 3
1 x Deuteronomium jako księga w kontekście kultury piśmienniczej starożytnego Bliskiego Wschodu
1 x Prosta sztuka zabijania Figury czytania kryminału
1 x 365 dni z kochanym maleństwem
1 x Początek zagadki O labiryntowej twórczości Ryszarda Krynickiego
1 x Blogobojni czyli o nowych mediach w Kościele
1 x Mózg tajemniczy kosmos
1 x 100 lat Fatimy Kanonizacja Hiacynty i Franciszka
1 x Niepełnosprawni i „pełnosprawni”
1 x Książka o czytaniu
1 x Metodyka pracy sędziego w sprawach o wykroczenia Wydanie 2
1 x Konstruowanie umysłowej reprezentacji świata
1 x Encyklopedia psychologicznego portretu tarota
10,068.43zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Fizyka
Czas odrodzony Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata

Czas odrodzony Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata

42.90zł
36.47zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN