Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Wiktora Degi ortopedia i rehabilitacja Wybrane zagadnienia z zakresu chorób i urazów narządu ruchu dla studentów i lekarzy

Wiktora Degi ortopedia i rehabilitacja Wybrane zagadnienia z zakresu chorób i urazów narządu ruchu dla studentów i lekarzy

169.00zł
Android Flash Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych 69.00zł 51.75zł
Android Flash Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych

Tytuł: Android Flash Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych
Autor: Stephen Chin, Dean Iverson, Oswald Campesato, Paul Trani
ISBN: 978-83-246-3920-5
Ilość stron: 368
Data wydania: 08/2012
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 69.00zł 51.75zł


Wejdź w świat tworzenia oprogramowania dla urządzeń mobilnych!

Platforma Android z każdym dniem zdobywa tysiące kolejnych użytkowników. Andy Rubin - odpowiedzialny za nią w Google - pochwalił się aktywacją 700 tysięcy nowych urządzeń z tym systemem każdego dnia. Robi wrażenie? Pomyśl, jak wykorzystać ten rynek i stworzyć aplikację, która podbije serca użytkowników. Dzięki możliwości wykorzystania technologii Flash teraz jest to jeszcze łatwiejsze!

"Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych" to kompletny przewodnik po budowaniu skomplikowanych, zajmujących aplikacji dla Androida. Dzięki tej książce nauczysz się programować smartfony Android oraz tablety z wykorzystaniem najpopularniejszych frameworków służących do tworzenia bogatych aplikacji internetowych (RIA) dla Androida - Flash i Flex.

Gdy wraz z autorami przejrzysz już zestaw narzędzi programistycznych Flasha, dowiesz się, jak dodawać multimedia, animacje i efekty specjalne do aplikacji. Zrozumiesz, jak działa optymalizowanie dla różnorodnych wyświetlaczy oraz jak wykorzystać dane wejściowe pochodzące z aparatu, GPS, mikrofonu i akcelerometru. Poznasz metody tworzenia certyfikatów podpisywania kodu oraz uzyskiwania jak najlepszej wydajności aplikacji. Zapoznasz się z dużą ilością praktycznego, dobrze skomentowanego kodu i zbudujesz trzy kompletne projekty: program do rysowania, odtwarzacz muzyczny Flash oraz aplikację AIR przechowującą informacje o stanach witryn w bazie danych SQLite.

Sprawdź możliwości technologii Flash dla platformy Android.

  • Korzystaj z usług geolokalizacyjnych
  • Sprawdź położenie telefonu za pomocą wbudowanych sensorów
  • Wykorzystaj narzędzia przeznaczone dla technologii Flash
  • Opublikuj aplikację w Android Market!

Twórz atrakcyjne aplikacje mobilne za pomocą Flasha, Fleksa i Androida.

Spis treści:

Rozdział 1. Wprowadzenie do Flasha mobilnego (17)

  • Dlaczego Android? (17)
  • Flash na innych platformach (18)
  • Poznawanie Androida (18)
  • Platforma Flash (20)
    • Środowisko wykonawcze Flash (20)
    • Narzędzia Flash (21)
    • Uruchamianie aplikacji w programie Flash Professional (23)
    • Uruchamianie aplikacji w programie Flash Builder (26)
    • Uruchamianie aplikacji z wiersza poleceń (36)
  • Podsumowanie (37)

Rozdział 2. Dostosowywanie aplikacji do profilu urządzenia mobilnego (39)

  • Rozmiar ekranu (39)
    • Rozdzielczość ekranu a jego gęstość (41)
    • Symulowanie pikseli niezależnych od gęstości wyświetlacza urządzenia we Flashu (42)
    • Gęstość ekranu w aplikacjach Flex (42)
    • Aplikacja Density Explorer (43)
    • Obsługa gęstości w CSS (47)
  • Orientacja ekranu (50)
    • Przełączanie się pomiędzy trybem portretowym i krajobrazowym we Fleksie (51)
    • Automatyczna reorientacja we Flashu (55)
    • Reorientacja we Flashu - obracająca się twarz (56)
  • Wielodotykowość i gesty (58)
    • Gesty w aplikacji mobilnej (58)
    • Aplikacja Flash Scrapbook (60)
    • API punktu dotykowego (66)
  • Podsumowanie (71)

Rozdział 3. Tworzenie aplikacji Flash i Flex dla Androida (73)

  • Konstruowanie mobilnych UI za pomocą Fleksa (73)
    • ViewNavigatorApplication (74)
    • Ważne zdarzenia w życiu widoku (76)
    • TabbedViewNavigatorApplication (78)
    • Po prostu aplikacja (82)
    • Komponenty ViewNavigator i View (84)
    • Przekazywanie danych pomiędzy komponentami View (92)
    • Zachowywanie komponentów View i danych sesji (92)
  • Kontrolki wizualne (93)
    • Kontrolki tekstowe (94)
    • Obsługa klawiatury ekranowej (99)
    • Kontrolki przycisków (101)
    • Listy Flex (106)
    • Kontrolki Slider, Scroller i BusyIndicator (108)
  • Podsumowanie (112)

Rozdział 4. Grafika i animacja (113)

  • Wykorzystywanie prostych obiektów Spark do rysowania grafiki 2D (113)
    • Rysowanie prostokątów i elips (113)
    • Stosowanie gradientów liniowych i radialnych (114)
    • Renderowanie sześciennych krzywych Béziera (117)
    • Inny przykład elementu Path (120)
  • Stosowanie filtrów Spark (121)
  • Stosowanie przekształceń obiektów geometrycznych (122)
    • Dodawanie efektu zmiany rozmiaru (123)
  • Dodawanie animacji za pomocą biblioteki Spark (125)
    • Stosowanie elementu Animate (126)
    • Animacje odtwarzane równolegle i sekwencyjnie (128)
  • Tworzenie animacji 3D (130)
  • Tworzenie skórek Spark (133)
  • Generowanie wykresów 2D w Spark (136)
    • Tworzenie wykresów słupkowych 2D (137)
    • Tworzenie wykresów kołowych 2D (138)
  • Wykorzystywanie FXG i Spark (140)
  • Program do szkicowania (143)
  • Podsumowanie (147)

Rozdział 5. Wdrażanie i publikowanie aplikacji (149)

  • Przygotowywanie emulatora Androida (149)
    • Instalowanie Android SDK (150)
    • Tworzenie urządzenia wirtualnego Android (151)
    • Instalowanie AIR na emulatorze (153)
    • Powiązania klawiatury z emulatorem (154)
  • Wdrażanie aplikacji AIR (155)
    • Przygotowanie ADT (156)
    • Uprawnienia aplikacji (157)
    • Ikony i zasoby (160)
  • Certyfikaty podpisywania kodu (162)
    • Tworzenie certyfikatów za pomocą ADT (163)
  • Publikowanie z Flash Professional (165)
  • Eksportowanie wersji finalnej z Flash Builder (166)
  • Uruchamianie aplikacji Flex w emulatorze Androida (167)
  • Wdrażanie aplikacji z wiersza poleceń (167)
  • Publikowanie aplikacji AIR w Google Play (170)
    • Krok 1. Utwórz konto programisty w Google Play (170)
    • Krok 2. Opakowywanie aplikacji (170)
    • Krok 3. Wysyłanie aplikacji Adobe AIR (171)
  • Podsumowanie (171)

Rozdział 6. Adobe AIR i aplikacje natywne Androida (173)

  • Wywoływanie funkcji URI z Adobe AIR (174)
  • Wywoływanie własnych stron HTML z Adobe AIR (176)
  • Otwieranie stron HTML w Adobe AIR (177)
  • Korzystanie z SQLite w Adobe AIR (179)
  • Wprowadzenie do podstawowych koncepcji Androida (183)
    • Podstawowe funkcje Androida 3.0 (184)
    • Pobieranie i instalowanie Androida SDK (185)
    • Podstawowe koncepcje Androida (185)
  • Tworzenie aplikacji dla Androida (191)
    • Struktura aplikacji dla Androida (191)
    • Najważniejsze pliki aplikacji dla Androida (192)
  • Wysyłanie powiadomień w aplikacjach dla Androida (195)
  • Integracja aplikacji Adobe AIR z natywną aplikacją Androida (205)
  • Podsumowanie (207)

Rozdział 7. Wykorzystywanie wejść sprzętowych (209)

  • Mikrofon (209)
  • Aparat - klasy Camera i CameraUI (212)
    • Klasa Camera (212)
    • Wykonywanie operacji na strumieniu wideo aparatu (215)
    • Klasa CameraRoll (223)
    • CameraUI (227)
  • Akcelerometr (228)
    • Klasy Accelerometer i AccelerometerEvent (230)
  • Geolokalizacja (232)
  • Podsumowanie (235)

Rozdział 8. Integracja z multimediami (237)

  • Odtwarzanie efektów dźwiękowych (237)
    • Klasa SoundEffect (238)
    • Przykład osadzonego SoundEffect (239)
  • Zaawansowane rozwiązanie dźwiękowe (240)
  • Odtwarzanie nagranego dźwięku (242)
    • Dynamiczne generowanie danych dźwiękowych (243)
    • Obsługa przechodzenia pomiędzy stanami (245)
  • Odtwarzacz muzyki Flash (250)
    • Odtwarzanie plików MP3 (250)
    • Od prototypu do aplikacji (254)
  • Odtwarzanie wideo (275)
    • Optymalizowanie wideo dla urządzeń mobilnych (275)
    • Komponent Spark VideoPlayer (276)
    • Wideo za pomocą klasy NetStream (277)
    • Odtwarzanie wideo za pomocą OSMF (282)
    • Przykład aplikacji rejestrującej wideo (285)
  • Podsumowanie (287)

Rozdział 9. Obieg pracy projektant - programista (289)

  • Rola projektanta wizualnego (290)
    • Początek w Adobe Device Central (290)
    • Korzystanie z Device Central (290)
    • Adobe Photoshop (295)
    • Formaty plików graficznych (297)
    • Adobe Illustrator (299)
    • Adobe Fireworks (300)
  • Rola programisty (300)
    • Narzędzia programisty (302)
  • Podsumowanie (304)

Rozdział 10. Optymalizowanie wydajności (305)

  • Podstawy optymalizowania wydajności aplikacji mobilnej (305)
  • Postrzegana a faktyczna wydajność aplikacji (306)
  • Optymalizowanie wydajności grafiki (307)
    • Elastyczny tor wyścigowy (308)
    • Redukowanie czasu wykonywania kodu (309)
    • Przyśpieszanie renderowania (309)
    • Buforowanie bitmap na scenie (311)
    • Renderowanie za pomocą GPU (317)
  • Wydajne renderery elementów (319)
    • Klasy obrazów Flex (321)
    • Wydajność komponentów tekstowych (322)
    • Wbudowane renderery elementów (324)
  • API i narzędzia monitorujące wydajność (326)
    • Hi-ReS! Stats (326)
    • PerformanceTest v2 Beta (327)
    • Program profilujący we Flash Builder (328)
  • Wydajność Flasha w przyszłości (329)
    • Szybsze odśmiecanie (329)
    • Lepsza wydajność kodu ActionScript (330)
    • Współbieżność (331)
    • Wielowątkowy potok renderowania (332)
    • Stage3D (333)
  • Podsumowanie (334)

Rozdział 11. Inne urządzenia: tablety i TV (335)

  • Skalowanie ekranu (335)
  • Dostosowywanie oparte na stanach (337)
    • Wykorzystywanie grup stanów (338)
    • Dostosowywanie oparte na projekcie (344)
    • Implementowanie interfejsu dla tabletu (348)
  • Przenoszenie aplikacji do odbiorników TV (352)
  • Przenoszenie aplikacji do urządzeń PlayBook (353)
  • System iOS (356)
  • Podsumowanie (356)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Tytuł książki: "Android Flash Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych"
Autor: Stephen Chin, Dean Iverson, Oswald Campesato, Paul Trani
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Sierra Papa Yankee Mike
Sierra Papa Yankee Mike
Marek Michalewski
Poligraf
Okulistyka Leki po Dyplomie
Okulistyka Leki po Dyplomie
Praca zbiorowa
Medical Tribune
Soy pepe Język hiszpański dla gimnazjum Część 2 Podręcznik+zeszyt ćwiczeń+CD gratis
Soy pepe Język hiszpański dla gimnazjum Część 2 Podręcznik+zeszyt ćwiczeń+CD gratis
Wawrykowicz Anna
EUROPA
Informatyka ekonomiczna Teoria i zastosowania
Informatyka ekonomiczna Teoria i zastosowania
Stanisław Wrycza
PWN
Prawo do informacji publicznej Informacje niejawne. Ochrona danych osobowych
Prawo do informacji publicznej Informacje niejawne. Ochrona danych osobowych
Monika Nowikowska, Joanna Taczkowska-Olszewska
Wolters Kluwer
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II
Marcin Żmigrodzki
Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów

Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów

89.00zł
66.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN