Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV 79.00zł
Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV

Tytuł: Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV
Autor: Carmen Delessio, Lauren Darcey, Shane Conder
ISBN: 978-83-283-2150-2
Ilość stron: 448
Data wydania: 04/2016
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION

Cena: 79.00zł


Perspektywy rozwoju Androida są wyjątkowo obiecujące. System ten przebojem zdobywa nowe obszary rynku, a jego zalety, takie jak modułowa architektura, wysoka elastyczność czy otwarty charakter, są cenione zarówno przez programistów, jak i użytkowników aplikacji. Rocznie sprzedaje się miliardy urządzeń pracujących pod kontrolą Androida, a jeśli wziąć pod uwagę rozwój technologii i mnożące się pomysły na wyposażenie w procesor kolejnego przedmiotu codziennego użytku, można przepowiadać temu systemowi świetlaną przyszłość. Podobnie zresztą jak programistom, którzy nauczą się efektywnie pisać świetne, atrakcyjne aplikacje dla Androida.

Książka, którą trzymasz w dłoni, została pomyślana jako podręcznik. Nawet jeśli jesteś bardzo początkującym programistą, błyskawicznie — bo po lekturze 24 rozdziałów, z których każdy zajmie najwyżej godzinę — poznasz podstawy programowania dla Androida i szybko zaczniesz tworzyć w pełni funkcjonalne aplikacje. Najpierw dowiesz się, czym są aktywności, intencje, usługi i odbiorniki rozgłoszeń. Później zagłębisz się w bardziej zaawansowane zagadnienia: nauczysz się obsługi multimediów, poznasz interfejs Material Design firmy Google, sprawdzisz, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. Wisienką na tym torcie atrakcji będzie pokazanie szczególnych możliwości systemu Android, wykorzystywanych w bardzo profesjonalnych aplikacjach.

Szczególnie ciekawe dla Ciebie będzie:

  • omówienie najnowszych możliwości i mechanizmów systemu Android 5 (Lollipop), pozwalających na tworzenie aplikacji dla Androida TV i urządzeń typu Android Wear
  • przedstawienie świetnego narzędzia dla programistów — środowiska Android Studio
  • nauka projektowania responsywnych aplikacji, wykorzystujących zadania działające w tle
  • przeczytanie wskazówek dotyczących tworzenia wyrafinowanych systemów nawigowania w aplikacji, korzystania z pasków ActionBar oraz z wysuwanych menu
  • sprawdzenie, jak pobierać dane z chmury i jak parsować dane zapisane w formacie JSON
  • nauczenie się używania Google Play Services do lokalizowania położenia urządzenia

Rozdziały:

O autorach (15)

 

Wstęp (17)

 

  • Co nowego w tym wydaniu (17)
  • Dla kogo przeznaczona jest ta książka (18)
  • Jak ta książka jest zorganizowana (18)
  • Kody źródłowe przykładowych aplikacji (19)

CZĘŚĆ I. PODSTAWOWE ZAGADNIENIA ZWIĄZANE Z SYSTEMEM ANDROID (21)

 

Godzina 1. Wprowadzenie do systemu Android (23)

 

  • Podstawowe pojęcia związane z systemem Android (23)
  • Podstawowe pojęcia związane z tworzeniem aplikacji (26)
  • Rozpoczynamy pracę z pakietem Android Studio (32)
  • Podsumowanie (36)
  • Pytania i odpowiedzi (36)
  • Warsztaty (37)
  • Ćwiczenia (37)

Godzina 2. Intencje (39)

 

  • Zastosowanie intencji do uruchamiania aktywności (39)
  • Zastosowanie intencji niejawnych (51)
  • Obsługa intencji niejawnych (57)
  • Podsumowanie (59)
  • Pytania i odpowiedzi (59)
  • Warsztaty (60)
  • Ćwiczenia (60)

Godzina 3. Zasoby aplikacji (61)

 

  • Zasoby w Twoim projekcie (61)
  • Zastosowanie wspólnych zasobów aplikacji (65)
  • Korzystanie z alternatywnych zasobów aplikacji (74)
  • Internacjonalizacja aplikacji - korzystanie z zasobów dla innych wersji językowych (76)
  • Podsumowanie (78)
  • Pytania i odpowiedzi (79)
  • Warsztaty (79)
  • Ćwiczenia (79)

Godzina 4. Aktywności i fragmenty (81)

 

  • Praca z aktywnościami (81)
  • Cykl życia aktywności (93)
  • Wprowadzenie do fragmentów (97)
  • Podsumowanie (102)
  • Pytania i odpowiedzi (102)
  • Warsztaty (103)
  • Ćwiczenia (103)

Godzina 5. Responsywność aplikacji - działanie w tle (105)

 

  • Praca w tle (105)
  • Zastosowanie zadań asynchronicznych AsyncTask (109)
  • Usługi Service oraz IntentService (112)
  • Podsumowanie (121)
  • Pytania i odpowiedzi (121)
  • Warsztaty (122)
  • Ćwiczenia (122)

CZĘŚĆ II. TWORZENIE INTERFEJSÓW UŻYTKOWNIKA (123)

 

Godzina 6. Korzystanie z podstawowych formantów interfejsu użytkownika (125)

 

  • Korzystanie z palety formantów Android Studio (125)
  • Obsługiwanie danych wprowadzanych przez użytkownika (127)
  • Zastosowanie przycisków do uruchamiania akcji (132)
  • Podsumowanie (138)
  • Pytania i odpowiedzi (138)
  • Warsztaty (138)
  • Ćwiczenia (139)

Godzina 7. Tworzenie układów interfejsów użytkownika (141)

 

  • Rozpoczynamy pracę z układami interfejsów użytkownika (141)
  • RelativeLayout dla zaawansowanych (145)
  • Wspólne atrybuty (149)
  • Inne rodzaje układów (150)
  • Podsumowanie (153)
  • Pytania i odpowiedzi (153)
  • Warsztaty (153)
  • Ćwiczenia (154)

Godzina 8. Kontenery ListView i adaptery (155)

 

  • Rozpoczynamy pracę z kontenerami ListView (155)
  • Rozszerzanie klasy BaseAdapter (160)
  • Zastosowanie wzorca ViewHolder (167)
  • Podsumowanie (172)
  • Pytania i odpowiedzi (172)
  • Warsztaty (172)
  • Ćwiczenia (173)

Godzina 9. Interfejs Material Design (175)

 

  • Ewolucja w projektowaniu aplikacji (175)
  • Wprowadzenie do interfejsu Material Design (177)
  • Implementacja interfejsów Material Design (182)
  • Podsumowanie (197)
  • Pytania i odpowiedzi (197)
  • Warsztaty (197)
  • Ćwiczenia (198)

Godzina 10. Inne widoki i formanty (199)

 

  • Formanty przeznaczone do pobierania informacji (199)
  • Wyświetlanie postępu realizacji zadania (204)
  • Wyświetlanie danych (208)
  • Inne widoki (212)
  • Podsumowanie (215)
  • Pytania i odpowiedzi (215)
  • Warsztaty (216)
  • Ćwiczenia (216)

Godzina 11. Widoki ImageView i bitmapy (217)

 

  • Praca z widokami ImageView (217)
  • Praca z obiektami klasy Bitmap i klasy Canvas (224)
  • Zastosowanie biblioteki Picasso (230)
  • Podsumowanie (232)
  • Pytania i odpowiedzi (232)
  • Warsztaty (232)
  • Ćwiczenia (233)

Godzina 12. Widoki VideoView i odtwarzanie mediów (235)

 

  • Odtwarzanie plików wideo (235)
  • Obsługa zdarzeń widoku VideoView (239)
  • Odtwarzanie plików audio za pomocą obiektów MediaPlayer (243)
  • Inne klasy związane z obsługą multimediów (245)
  • Podsumowanie (245)
  • Pytania i odpowiedzi (246)
  • Warsztaty (246)
  • Ćwiczenia (247)

Godzina 13. Nawigowanie w aplikacji (249)

 

  • Zastosowanie paska ActionBar (249)
  • Zastosowanie paska Toolbar (256)
  • Zastosowanie wysuwanych paneli menu (261)
  • Podsumowanie (271)
  • Pytania i odpowiedzi (271)
  • Warsztaty (272)
  • Ćwiczenia (272)

CZĘŚĆ III. PRACA Z DANYMI (273)

 

Godzina 14. Korzystanie z systemu plików (275)

 

  • Omówienie systemu plików (275)
  • Zapisywanie prywatnych danych aplikacji (279)
  • Zapisywanie danych w katalogach publicznych (283)
  • Podsumowanie (285)
  • Pytania i odpowiedzi (286)
  • Warsztaty (286)
  • Ćwiczenia (286)

Godzina 15. Zastosowanie klasy SharedPreferences (287)

 

  • Zastosowanie klasy SharedPreferences do przechowywania danych (287)
  • Zapisywanie preferencji użytkownika (291)
  • Podsumowanie (301)
  • Pytania i odpowiedzi (301)
  • Warsztaty (301)
  • Ćwiczenia (302)

Godzina 16. Zapisywanie danych w bazie SQLite (303)

 

  • Tworzenie baz danych z tabelami (303)
  • Zarządzanie danymi przy użyciu klasy SQLiteOpenHelper (305)
  • Dodawanie, usuwanie i aktualizacja danych (308)
  • Zapytania danych i zastosowanie kursorów (310)
  • Korzystanie z baz danych w aplikacjach (312)
  • Podsumowanie (316)
  • Pytania i odpowiedzi (317)
  • Warsztaty (317)
  • Ćwiczenia (317)

Godzina 17. Dostęp do chmury: praca ze zdalnym interfejsem API (319)

 

  • Pobieranie zdalnych danych (320)
  • Pobieranie i parsowanie danych zapisanych w formacie JSON (325)
  • Wszystko razem, czyli tworzymy prostą aplikację (330)
  • Sprawdzanie połączenia sieciowego (334)
  • Podsumowanie (338)
  • Pytania i odpowiedzi (338)
  • Warsztaty (338)
  • Ćwiczenia (339)

Godzina 18. Wprowadzenie do pracy z dostawcami treści (341)

 

  • Wprowadzenie do pracy z dostawcami treści (341)
  • Wszystko o kalendarzu (342)
  • Pobieranie danych z kalendarza za pośrednictwem dostawcy treści (344)
  • Podsumowanie (352)
  • Pytania i odpowiedzi (352)
  • Warsztaty (352)
  • Ćwiczenia (352)

Godzina 19. Tworzenie dostawców treści (353)

 

  • Tworzenie URI dla pobierania danych (353)
  • Zastosowanie adaptera PieDbAdapter (354)
  • Tworzenie dostawcy treści (354)
  • Zastosowanie dostawcy treści MyContentProvider w aplikacji (362)
  • Podsumowanie (364)
  • Pytania i odpowiedzi (364)
  • Warsztaty (365)
  • Ćwiczenia (365)

Godzina 20. Loadery i adaptery CursorAdapter (367)

 

  • Jak działają loadery? (367)
  • Klasy loaderów (368)
  • Stany loadera (369)
  • Tworzenie adapterów klasy CursorAdapter (374)
  • Pozostała część aplikacji (377)
  • Podsumowanie (378)
  • Pytania i odpowiedzi (378)
  • Warsztaty (378)
  • Ćwiczenia (379)

CZĘŚĆ IV. IDZIEMY DALEJ (381)

 

Godzina 21. Używanie powiadomień (383)

 

  • Wprowadzenie do powiadomień (383)
  • Tworzenie powiadomień i zarządzanie nimi (385)
  • Dostosowywanie powiadomień (390)
  • Podsumowanie (392)
  • Pytania i odpowiedzi (392)
  • Warsztaty (392)
  • Ćwiczenia (393)

Godzina 22. Aplikacje dla Android TV i urządzeń typu Android Wear (395)

 

  • Android jako platforma (395)
  • Projektowanie aplikacji dla urządzeń Android Wear (396)
  • Tworzenie aplikacji dla Android TV (403)
  • Podsumowanie (407)
  • Pytania i odpowiedzi (407)
  • Warsztaty (408)
  • Ćwiczenia (408)

Godzina 23. Inne komponenty platformy Android (409)

 

  • Używanie usług Google Play (409)
  • Używanie usług Google Play Services do lokalizacji (412)
  • Używanie bibliotek open source i zewnętrznych pakietów SDK (417)
  • Zaglądamy głębiej do systemu Android (418)
  • Podsumowanie (423)
  • Pytania i odpowiedzi (423)
  • Warsztaty (423)
  • Ćwiczenia (424)

Godzina 24. Publikowanie aplikacji (425)

 

  • Przygotowanie aplikacji do opublikowania (425)
  • Udostępnianie aplikacji światu (433)
  • Zarabianie na aplikacjach (435)
  • Podsumowanie (436)
  • Pytania i odpowiedzi (436)
  • Warsztaty (436)
  • Ćwiczenia (437)

Skorowidz (439)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Dogadać się z dzieckiem Coaching empatia rodzicielstwo
Dogadać się z dzieckiem Coaching empatia rodzicielstwo
Berendt Joanna, Sendor Magdalena
CoJaNaTo
Obiecaj mi, tato
Obiecaj mi, tato
Joe Biden
Media Rodzina
Most Mulwijski 312 Bitwa Konstantyna o Cesarstwo i wiarę
Most Mulwijski 312 Bitwa Konstantyna o Cesarstwo i wiarę
Ross Cowan
Napoleon V
Myśliwce Aliantów 1939-1945
Myśliwce Aliantów 1939-1945
Chris Chant
Bellona
Mózg 41 największych mitów
Mózg 41 największych mitów
Christian Jarrett
PWN
Tożsamość zawodowa pracowników branży badań klinicznych w Polsce
Tożsamość zawodowa pracowników branży badań klinicznych w Polsce
Barbara Kozierkiewicz
Difin
 Koszyk
1 x Skrypty powłoki systemu Linux. Receptury. Wydanie III
1 x Dobrze nastrojone miasto Współczesna nauka starożytne cywilizacje i ludzka natura
1 x Historia w przestrzeni publicznej
1 x Budziszyn 1002-1018
1 x Grajfka dla dzieci. Artystyczne zdobienie jaj
1 x Gastroenterologia hepatologia i endoskopia Tom 1
1 x Tajemniczy świat genomu ludzkiego
1 x Encyklopedia gwiazd polskiego sportu
1 x Kodeks karny Część ogólna Komentarz Tom 1
1 x Prawo konstytucyjne Pytania i odpowiedzi Wydanie 9
1 x Klasyczne jachty żaglowe
1 x Jak czytać modę Szybki kurs interpretacji stylów
1 x Inkscape Zaawansowane funkcje programu
1 x Arteterapia Szczęśliwy świat tworzenia
1 x Prawo o adwokaturze Komentarz
1 x ABC MS Office 2016 PL
1 x Dynamika wariantu Miłosz tekstologicznie
1 x Etyka i biznes Katechizm dla przedsiębiorców
1 x Zatrudnianie niepełnosprawnych
1 x Aktywność fizyczna i psychika Korzyści i zagrożenia
1,344.04zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
Ilustrowany atlas przyrody

Ilustrowany atlas przyrody

24.99zł
21.24zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION