Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  Budowa komputera
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego

Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego

69.00zł
51.75zł
Angular 2. Tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych 59.00zł 44.25zł
Angular 2. Tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych

Tytuł: Angular 2. Tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych
Autor: Kunz Gion
ISBN: 978-83-283-3196-9
Ilość stron: 352
Data wydania: 03/2017
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 59.00zł 44.25zł


Wykorzystywanie komponentów do budowy aplikacji internetowych jest uważane za wyjątkowo ważny krok naprzód w tej dziedzinie. Szczególnie ciekawym pomysłem jest tworzenie interfejsów użytkownika bazujących na komponentach. Framework Angular 2 zmienia technologię tworzenia aplikacji: ułatwia pisanie współdzielonych bloków kodu HTML, które można bez problemu wielokrotnie wykorzystywać dzięki zastosowaniu mechanizmu shadow DOM. Jest to bardzo obiecująca perspektywa, jednakże pod warunkiem, że programista potrafi efektywnie wykorzystać architekturę komponentową.

Niniejsza książka ma na celu nauczenie programistów tego nowego podejścia do programowania interaktywnych stron internetowych i równocześnie pokazanie najlepszych możliwości Angulara. Poza praktycznymi aspektami korzystania z tego frameworka największy nacisk położono na tworzenie interfejsów użytkownika bazujących na komponentach — wyjaśniono podstawowe koncepcje tego sposobu programowania i opisano, jak wykorzystać framework do tworzenia nowoczesnych, wydajnych i łatwych w utrzymaniu interfejsów użytkownika.

Niektóre zagadnienia omówione w książce:
  • podstawy tworzenia interfejsów z wykorzystaniem komponentów
  • tworzenie komponentów wielokrotnego użytku w Angularze
  • wykorzystanie komponentów do routingu, logowania i śledzenia czasu
  • korzystanie z zewnętrznych bibliotek w Angularze
  • zapewnienie rozszerzalności komponentów
  • techniki testowania komponentów Angular 2

Architektura oparta na komponentach — najlepsza recepta na świetny interfejs!

Rozdziały:

O autorze (9)

O redaktorze merytorycznym (10)

Przedmowa (11)

Rozdział 1. Interfejsy użytkownika bazujące na komponentach (17)

  • Myślenie w kategoriach organizmów (18)
  • Komponenty, czyli organy interfejsu użytkownika (19)
    • Enkapsulacja (19)
    • Łatwość kompozycji (22)
    • Komponenty, czyli rozwiązanie wymyślone przez naturę (23)
    • Czas na nowe standardy (27)
  • Architektura komponentowa w Angularze (29)
    • Wszystko jest komponentem (30)
  • Pierwszy komponent (31)
    • JavaScript przyszłości (33)
  • Narzędzia (40)
    • Node.js i NPM (40)
    • SystemJS i JSPM (41)
  • Podsumowanie (43)

Rozdział 2. Trzy, dwa, jeden, start! (45)

  • Zarządzanie zadaniami (45)
    • Wizja (46)
  • Zaczynamy od zera (47)
    • Moduł aplikacji (51)
    • Kod startowy aplikacji (52)
    • Uruchomienie aplikacji (52)
    • Powtórka (53)
  • Tworzenie listy zadań (53)
    • Powtórka (56)
  • Właściwy poziom enkapsulacji (56)
    • Powtórka (58)
  • Wejście generuje wyjście (59)
    • Powtórka (62)
  • Własne elementy interfejsu użytkownika (62)
    • Powtórka (70)
  • Filtrowanie zadań (70)
  • Podsumowanie (74)

Rozdział 3. Tworzenie kompozycji przy użyciu komponentów (75)

  • Dane - od tymczasowej listy do prawdziwej bazy danych (76)
  • Programowanie reaktywne z użyciem obserwowalnych struktur danych (76)
  • Niezmienność (84)
  • Czyste komponenty (86)
    • Oczyszczanie listy zadań (89)
    • Powtórka (95)
  • Kompozycja z użyciem rzutowania treści (95)
  • Tworzenie komponentu zakładek (97)
    • Powtórka (100)
  • Mieszanie rzutowanej i generowanej zawartości (101)
  • Podsumowanie (107)

Rozdział 4. Tylko bez komentarzy, proszę! (109)

  • Jeden edytor, by wszystkimi rządzić (110)
    • Tworzenie komponentu edytora (110)
    • Powtórka (118)
  • Budowanie systemu komentarzy (118)
    • Budowanie systemu komentarzy (119)
    • Budowanie komponentu komentarzy (122)
    • Powtórka (129)
  • Podsumowanie (130)

Rozdział 5. Routing a komponenty (133)

  • Wprowadzenie do routera Angulara (134)
  • Kompozycja poprzez routing (134)
    • Kompozycja za pomocą szablonu czy routera (136)
    • Jak działa drzewo routingu? (137)
  • Powrót do korzeni (139)
    • Zakładki wykorzystujące router (147)
  • Refaktoryzacja nawigacji (149)
  • Podsumowanie (151)

Rozdział 6. Strumień aktywności, czyli co się działo (153)

  • Wykonanie usługi do tworzenia dziennika aktywności (154)
    • Tworzenie dziennika aktywności (156)
  • Wykorzystanie elastyczności SVG (158)
    • Nadawanie SVG stylów (160)
    • Budowanie komponentów SVG (162)
  • Tworzenie komponentu interaktywnego suwaka aktywności (164)
    • Rzutowanie czasu (167)
    • Renderowanie znaczników aktywności (169)
    • Tchnięcie życia w suwak (172)
    • Powtórka (175)
  • Tworzenie strumienia aktywności (175)
  • Dodanie aktywności do modułu projektu (179)
  • Podsumowanie (180)

Rozdział 7. Komponenty poprawiające działanie aplikacji (183)

  • Zarządzanie etykietami (184)
    • Encja danych etykiety (184)
    • Generowanie etykiet (185)
    • Tworzenie usługi etykiet (186)
    • Renderowanie etykiet (188)
    • Integracja usługi etykiet (190)
    • Włączenie renderowania etykiet (192)
  • Obsługa wpisywania etykiety (193)
    • Tworzenie menedżera wpisywania etykiet (194)
    • Tworzenie komponentu wyboru etykiet (196)
    • Integracja listy etykiet z komponentem edytora (199)
    • Koniec prac nad systemem etykiet (201)
  • Przeciągnij i upuść (201)
    • Implementacja dyrektywy przeciągania (202)
    • Implementacja dyrektywy dla strefy upuszczania (205)
    • Integracja funkcjonalności "przeciągnij i upuść" w komponencie listy zadań (208)
    • Powtórka (210)
  • Do nieskończoności, a nawet dalej! (211)
    • Składnia z gwiazdką i szablony (211)
    • Tworzenie dyrektywy przewijania w nieskończoność (213)
    • Wykrywanie zmian w dyrektywie szablonu (216)
    • Dodawanie i usuwanie osadzonych widoków (218)
    • Zakończenie tworzenia dyrektywy (223)
  • Podsumowanie (223)

Rozdział 8. Czas pokaże (225)

  • Szczegóły zadania (226)
  • Włączenie etykiet dla zadań (230)
  • Zarządzanie czasochłonnością (232)
    • Pole wprowadzania czasu (233)
    • Komponenty związane z obsługą czasu (235)
    • Wizualne przedstawienie postępów prac (240)
    • Powtórka z obsługi czasu (243)
  • Konfiguracja kamieni milowych (244)
    • Tworzenie komponentu automatycznego uzupełniania (244)
  • Podsumowanie (251)

Rozdział 9. Konsoleta statku kosmicznego (253)

  • Wprowadzenie do Chartist (254)
  • Panel projektów (257)
    • Tworzenie komponentu panelu projektów (258)
    • Komponent podsumowania projektu (259)
  • Tworzymy pierwszy komponent wykresu (264)
  • Wizualizacja otwartych zadań (269)
    • Tworzenie wykresu otwartych zadań (272)
    • Tworzenie legendy wykresu (275)
    • Nadawanie interaktywności wykresowi (277)
  • Podsumowanie (280)

Rozdział 10. Zapewnienie rozszerzalności systemu (281)

  • Architektura modułowa (282)
  • Komponenty interfejsu użytkownika jako moduły dodatkowe (284)
  • Implementacja API modułów dodatkowych (285)
    • Wstawianie komponentów z pluginu (290)
    • Ukończenie architektury pluginów (295)
  • Budowanie pluginu dla projektów w stylu zwinnym (296)
    • Komponent informacji o zwinnym zadaniu (299)
    • Komponent szczegółów zadania (301)
    • Powtórka z tworzenia pluginu (305)
  • Zarządzanie pluginami (305)
    • Wczytywanie pluginów w trakcie działania aplikacji (308)
  • Podsumowanie (311)

Rozdział 11. Testowanie komponentów (313)

  • Wprowadzenie do Jasmine (314)
  • Tworzenie pierwszego testu (317)
  • Szpiegowanie wyników działania komponentu (319)
  • Narzędzia do testowania komponentów (322)
    • Wstrzykiwanie w testach (323)
    • Narzędzie do testowania komponentów (325)
  • Zaawansowane testowanie komponentów (330)
  • Testowanie interakcji komponentu (333)
  • Testowanie systemu pluginów (335)
  • Podsumowanie (340)

Dodatek A. Kod źródłowy aplikacji do zarządzania zadaniami (341)

  • Wymagania wstępne (341)
  • Użycie (342)
  • Rozwiązywanie problemów (342)
    • Czyszczenie danych w bazie IndexedDB (342)
    • Włączenie komponentów webowych w przeglądarce Firefox (343)
Tytuł książki: "Angular 2. Tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych"
Autor: Kunz Gion
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Nieruchomości Skarbu Państwa
Nieruchomości Skarbu Państwa
Ryszard Pessel
LexisNexis
Dania do zabrania
Dania do zabrania
Praca zbiorowa
Buchmann
Moje Mindful Eating czyli jak chudnąć nie stosując żadnej diety
Moje Mindful Eating czyli jak chudnąć nie stosując żadnej diety
Katy Normantowicz
Warszawska Firma Wydawnicza
Leksykon prawa ochrony środowiska
Leksykon prawa ochrony środowiska
Zbigniew Bukowski Jan Jerzmański Magdalena Bar
Wolters Kluwer
Bilans w firmie Cztery rzeczy które przedsiębiorca powinien wiedzieć o finansach
Bilans w firmie Cztery rzeczy które przedsiębiorca powinien wiedzieć o finansach
David Frodsham, Heinrich Liechtenstein
Onepress
Przez Ojczyznę i dalej.... Szkice o literaturze i wartościach
Przez Ojczyznę i dalej.... Szkice o literaturze i wartościach
Kazimierz Nowosielski
PAX
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Geografia
Geografia świata

Geografia świata

99.95zł
84.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN