Tytuł: | Architektura korporacyjna jako strategia | | Autor: | Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson | | ISBN: | 978-83-606-5273-2 | | Ilość stron: | 272 | | Data wydania: | 05/2010 | | Oprawa: | Twarda | | Wydawnictwo: | Emka | |
| Cena: | 59.00zł | |
W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT.
Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: • Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; • Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; • Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; • Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.
Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.
|