We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:
• odmawiać • wyrażać własne poglądy i bronić ich • nie bać się krytyki i reagować na nią • bronić się przed agresją • konstruktywnie wyrażać złość • wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania • chwalić innych • prezentować siebie
Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł
|