Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera 34.00zł 24.14zł
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera

Tytuł: Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera
Autor: Marek Staniszewski
ISBN: 978-83-246-0484-5
Ilość stron: 112
Data wydania: 02/2009
Oprawa: twarda
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 34.00zł 24.14zł


Sztuka myślenia strategicznego
  • teorie
  • rysunki
  • narzędzia
  • inspiracje
  • rozwiązania
  • niespodzianki

Twój atlas strategiczny. Legenda

Inspiracja
Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą -- przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych.

Teoria
Strategia we współczesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem środków i metod dla osiągnięcia założonego celu. To dziś jedno z kluczowych pojęć wszędzie tam, gdzie istotna jest skuteczność prowadzonych działań -- poczynając od polityki, na marketingu kończąc.

Technika
Kolejne strony wypełniają sugestywne przykłady z fizyki, biologii, kodeksu bushido i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub światopoglądów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyrażających strukturę omawianego zagadnienia strategicznego.

Agenda
Drogi Czytelniku, to książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.

Może
Może nawet rozmyślając nad jednym z modeli, przyśniesz na chwilę nad klawiaturą laptopa i znajdziesz rozwiązanie problemu, który Cię dręczy?

Autor
Z wykształcenia filozof, od dwunastu lat zajmuje się komunikacją marek. W tym czasie pełnił obowiązki dyrektora strategicznego w agencjach: TJ PARTNER, Gruppa 66 Ogilvy, Euro RSCG. Obecnie członek zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands oraz szef niezależnej struktury doradczej BAV Consulting. Prowadził wykłady lub zajęcia związane z zarządzaniem, marketingiem i reklamą w projektach szkoleniowych, organizowanych przez: Harvard Business Review Polska, Szkołę Strategii Marki przy SAR, Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia, Szkołę Mistrzów Reklamy. Autor kilkudziesięciu artykułów związanych z zarządzaniem marką, marketingiem i komunikacją reklamową

Rozdziały:

Zamiast wstępu (11)
Rozdział 1. O istocie strategii (15)

  • Pochodzenie strategii (15)
  • Mapa terenu (18)
  • Czas, w jakim działasz (28)
  • Układ sił (30)
    • Sytuacje symetryczne (30)
    • Strategie niesymetryczne (39)
  • Stabilność czy jej brak? (50)
  • Wzrost czy ruch? (52)
  • Ewolucja czy rewolucja? (53)
  • Może jesteś falą? (55)
  • Pożytki z pływania żabką (58)
  • Pokonywanie przeszkód (60)
    • Zderzenie centralne (60)
    • Rykoszet (61)
    • Ominięcie (62)
    • Dyfrakcja (64)
    • Refrakcja (65)
  • Osoba stratega (66)

Rozdział 2. Strategie kreatywne (69)

  • Czym jest kreatywność? (69)
  • Wielka opowieść (71)
  • Chronologia zdarzeń (72)
  • Dla wyjątkowych ludzi (74)
  • Kiedy wada staje się zaletą (75)
  • Czy nie tego właśnie szukałeś? (76)
  • Tylko popatrz, co nas wspiera (76)
  • Jak wiele mógłbyś stracić (77)
  • Ty masz problem - my mamy rozwiązanie (78)
  • To musi być X! (78)
  • Tylko popatrz, jak to działa (79)
  • Wiesz, jak bardzo się staramy? (80)
  • Niemożliwe? Nie dla nas (81)
  • Razem możemy wszystko (82)
  • Oni już to mają. Dołącz do szczęśliwych (83)
  • Dzięki nam możesz dużo więcej (83)
  • Spójrz na to z innej perspektywy (84)
  • Idealne dopasowanie (85)
  • Poczuj się wolny (85)
  • Inni są ułomni i nigdy Ci tego nie dadzą (86)

Rozdział 3. Czynniki skuteczności w polskiej reklamie (89)

  • Wielkie wyzwania i realistyczne cele (90)
  • Pełne zrozumienie konsumenta (92)
  • Odwołanie się do cenionych wartości (95)
  • Pozytywna tonalność (96)
  • Mocne wsparcie obietnicy (97)
  • Forma reklamy (98)

Nota bibliograficzna (101)
Skorowidz (103)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 24,14zł

Tytuł książki: "Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera"
Autor: Marek Staniszewski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.00zł 24.14zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Nauki o bezpieczeństwie Między kulturą bezpieczeństwa a studiami bezpieczeństwa
Nauki o bezpieczeństwie Między kulturą bezpieczeństwa a studiami bezpieczeństwa
Juliusz Piwowarski
Difin
Mitologia grecka i rzymska
Mitologia grecka i rzymska
Katarzyna Marciniak
Szkolne PWN
Dobre matki Prawdziwa historia kobiet, które przeciwstawiły się najpotężniejszej mafii świata
Dobre matki Prawdziwa historia kobiet, które przeciwstawiły się najpotężniejszej mafii świata
Alex Perry
ZNAK
Psychologia ucznia i nauczyciela
Psychologia ucznia i nauczyciela
Kowalik Stanisław
PWN
Okrutny teatr samospaleń Protesty samobójcze w ogniu i ich echa w kulturze współczesnej
Okrutny teatr samospaleń Protesty samobójcze w ogniu i ich echa w kulturze współczesnej
Grzegorz Ziółkowski
WNU im. A. Mickiewicza
Pisarskie delicje
Pisarskie delicje
Aleksandra Ziółkowska-Boehm
Bellona
 Koszyk
1 x Bezład warszawski O erozji i odnowie przestrzeni publicznych
1 x Marketing w elektroenergetyce
1 x Czas wypłaty Zarobienie dużych pieniędzy na giełdzie jest najlepszym rewanżem
1 x 101 pomysłów na własną firmę
1 x Angielski dla najmłodszych
1 x Akty Fotografia cyfrowa dla profesjonalistów
1 x Audyt logistyki w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego
1 x Cuda Alp Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy
1 x Cyfrowa rewolucja w badaniach eksperymentalnych
1 x Egonomia Jak ego niszczy i buduje nasze finanse
1 x 5+ (plus) Życie obfite w Szczęście Humor Pomoc Nadzieję oraz Zdrowie
1 x Francusko-polski i polsko-francuski sprytny słownik ze słownikiem na CD
1 x BMW serii 5 (typu E39)
1 x Cząstki elementarne W poszukiwaniu fundamentalnej natury rzeczywistości
1 x Sentymentalna bzdura
1 x 12 dyscyplin doskonałego przywództwa
1 x 10 przykazań propagandy
1 x Działalność gospodarcza w branży elektrycznej
1 x Fundusze UE 2007-2013 dla mikro małych i średnich firm
713.91zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Zagubione w matematyce Fizyka w pułapce piękna

Zagubione w matematyce Fizyka w pułapce piękna

59.90zł
50.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press