Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Audyt marketingowy 46.00zł
Audyt marketingowy

Tytuł: Audyt marketingowy
Autor: Wioleta Dryl
ISBN: 978-83-8102-148-7
Ilość stron: 222
Data wydania: 08/2018 Wydanie 2
Format: 16.5x23.0cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 46.00zł


Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę.

Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu.
 
Żadne spośród dostępnych od niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy.

Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego.
 
Zawiera m.in. analizę:
- obszarów działalności organizacji podlegających audytowi,
- metod i narzędzi stosowanych w audycie,
- miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu,
- relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym,
- stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Motywacja bez granic
Motywacja bez granic
Nikodem Marszałek
Onepress
Kocie sprawy w sztuce
Kocie sprawy w sztuce
Szubert-Olszewska Alicja
Marek Derewiecki
Blockchain Fundament nowej gospodarki
Blockchain Fundament nowej gospodarki
Melanie Swan
HELION
Zacznij biegać Marsz, bieg, zawody, maraton
Zacznij biegać Marsz, bieg, zawody, maraton
Eva Wosko-Conrads
SBM
Od walenia po łapach do zmarszczenia brwi czyli o środkach dyscyplinujących w szkole
Od walenia po łapach do zmarszczenia brwi czyli o środkach dyscyplinujących w szkole
Lucyna Bojarska
Wolters Kluwer
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat
PWN
 Koszyk
1 x Budownictwo wojskowe Służba budownictwa
14.99zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Fizyka
Śmiertelny atom

Śmiertelny atom

24.00zł
20.40zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT