Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Metoda NDT-Bobath Poradnik dla rodziców

Metoda NDT-Bobath Poradnik dla rodziców

34.00zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń 44.90zł 31.88zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń

Tytuł: Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń
Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-4490-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 02/2020
Format: 13.0x20.0
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 44.90zł 31.88zł


Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności - w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób - Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia - w pięknej oprawie graficznej - zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny - taki jak Ty.

Rozdziały:

    1. AUTENTYCZNOŚĆ W BIZNESIE (17)

    • Autentyczność jako trend kulturowy (18)
    • Autentyczność może się stać nowym językiem biznesu (20)
    • Dlaczego warto budować swoją markę w sposób autentyczny? (20)
    • Kto to jest idealny klient? (21)
    • Dlaczego ta książka nie jest dla wszystkich? (22)
    • Dla kogo jest ta książka? (23)
    • W czym może ci pomóc ten poradnik? (24)
    • Dlaczego autentyczność przyciąga? (26)
      • Mentor przy kawie (27)

    2. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA AUTENTYCZNYM PRZEKAZIE (31)

    • Marka w podejściu klasycznym a idea autentyczności (32)
    • Autentyczna marka osobista (35)
    • Autentyczna marka firmowa (46)
    • Twój idealny klient (51)
    • Konkurencja i współpraca (64)
    • Jak szukać współpracy zamiast konkurencji (70)
      • Na zielonym fotelu (73)

    3. JAK BUDOWANIE MARKI NA AUTENTYCZNYM PRZEKAZIE MOŻE ZMIENIĆ TWOJĄ FIRMĘ I TWOJE ŻYCIE (77)

    • W czym autentyczność pomaga mi na co dzień? (79)
    • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc tobie i twojej firmie (83)
    • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc twoim klientom (90)
      • Cytryny, limonki i zapach podróży (92)

    4. JAK PISAĆ W SPOSÓB PORYWAJĄCY (95)

    • Pisz prosto i zwięźle (97)
    • Pokazuj zamiast opisywać (103)
    • Angażuj zmysły (105)
    • Unikaj wyświechtanych zwrotów (107)
    • Nie wzbudzaj wątpliwości (111)
    • Pokazuj korzyści (114)
    • Używaj call to action (117)
    • Stosuj nagłówki i wyróżnienia (126)
    • Pamiętaj o czytelniku (135)
      • Lekcja stylu (136)

    5. JAK PISAĆ W SPOSÓB AUTENTYCZNY (139)

    • "O mnie" - najtrudniejsza strona, jaką kiedykolwiek napisałam (140)
    • Kilka wskazówek, które pomogą ci napisać tekst o sobie w sposób autentyczny (157)
      • Księżycowe światło na szkle (163)

    6. AUTENTYCZNA PROMOCJA (167)

    • Content marketing (169)
    • Media społecznościowe w content marketingu (179)
    • Storytelling (191)
      • Części wspólne i bardzo spójne (202)

    ZESZYT DO NOTATEK (206)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 31,88zł

Tytuł książki: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń"
Autor: Anna Piwowarska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kobieto Boski diable
Kobieto Boski diable
Adam Hanuszkiewicz Renata Dymna
Prószyński
Palaces Pałace
Palaces Pałace
Christian Parma
Parma Press
Autodesk Inventor Professional 2014PL/2014+ Fusion/Fusion 360 Metodyka projektowania + CD
Autodesk Inventor Professional 2014PL/2014+ Fusion/Fusion 360 Metodyka projektowania + CD
Andrzej Jaskulski
PWN
Razem, czyli lepiej. Mała księga inspiracji
Razem, czyli lepiej. Mała księga inspiracji
Simon Sinek
Onepress
Alchemia zen Świadome życie według duchowego mistrza Osho
Alchemia zen Świadome życie według duchowego mistrza Osho
Swami Chaitanya Keerti
Sensus
Tyle się we mnie słów zebrało... Szkice o języku i tekstach
Tyle się we mnie słów zebrało... Szkice o języku i tekstach
Pędzich Barbara, Wanot-Miśtura Magdalena, Zdunkiewicz-Jedynak Dorota
Elipsa
 Koszyk
1 x Bezład warszawski O erozji i odnowie przestrzeni publicznych
1 x Marketing w elektroenergetyce
1 x Czas wypłaty Zarobienie dużych pieniędzy na giełdzie jest najlepszym rewanżem
1 x 101 pomysłów na własną firmę
1 x Angielski dla najmłodszych
1 x Akty Fotografia cyfrowa dla profesjonalistów
1 x Audyt logistyki w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego
1 x Cuda Alp Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy
1 x Cyfrowa rewolucja w badaniach eksperymentalnych
1 x Egonomia Jak ego niszczy i buduje nasze finanse
1 x 5+ (plus) Życie obfite w Szczęście Humor Pomoc Nadzieję oraz Zdrowie
1 x Francusko-polski i polsko-francuski sprytny słownik ze słownikiem na CD
1 x BMW serii 5 (typu E39)
1 x Cząstki elementarne W poszukiwaniu fundamentalnej natury rzeczywistości
1 x Sentymentalna bzdura
562.87zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Geografia Repetytorium Matura poziom podstawowy i rozszerzony Wydanie 2

Geografia Repetytorium Matura poziom podstawowy i rozszerzony Wydanie 2

53.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium