Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Czelej
Ilustrowany leksykon zespołów w dermatologii Tom 2 F-N

Ilustrowany leksykon zespołów w dermatologii Tom 2 F-N

99.00zł
84.15zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń 44.90zł 31.88zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń

Tytuł: Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń
Autor: Anna Piwowarska
ISBN: 978-83-283-4490-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 02/2020
Format: 13.0x20.0
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 44.90zł 31.88zł


Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności - w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób - Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia - w pięknej oprawie graficznej - zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny - taki jak Ty.

Rozdziały:

    1. AUTENTYCZNOŚĆ W BIZNESIE (17)

    • Autentyczność jako trend kulturowy (18)
    • Autentyczność może się stać nowym językiem biznesu (20)
    • Dlaczego warto budować swoją markę w sposób autentyczny? (20)
    • Kto to jest idealny klient? (21)
    • Dlaczego ta książka nie jest dla wszystkich? (22)
    • Dla kogo jest ta książka? (23)
    • W czym może ci pomóc ten poradnik? (24)
    • Dlaczego autentyczność przyciąga? (26)
      • Mentor przy kawie (27)

    2. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA AUTENTYCZNYM PRZEKAZIE (31)

    • Marka w podejściu klasycznym a idea autentyczności (32)
    • Autentyczna marka osobista (35)
    • Autentyczna marka firmowa (46)
    • Twój idealny klient (51)
    • Konkurencja i współpraca (64)
    • Jak szukać współpracy zamiast konkurencji (70)
      • Na zielonym fotelu (73)

    3. JAK BUDOWANIE MARKI NA AUTENTYCZNYM PRZEKAZIE MOŻE ZMIENIĆ TWOJĄ FIRMĘ I TWOJE ŻYCIE (77)

    • W czym autentyczność pomaga mi na co dzień? (79)
    • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc tobie i twojej firmie (83)
    • Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc twoim klientom (90)
      • Cytryny, limonki i zapach podróży (92)

    4. JAK PISAĆ W SPOSÓB PORYWAJĄCY (95)

    • Pisz prosto i zwięźle (97)
    • Pokazuj zamiast opisywać (103)
    • Angażuj zmysły (105)
    • Unikaj wyświechtanych zwrotów (107)
    • Nie wzbudzaj wątpliwości (111)
    • Pokazuj korzyści (114)
    • Używaj call to action (117)
    • Stosuj nagłówki i wyróżnienia (126)
    • Pamiętaj o czytelniku (135)
      • Lekcja stylu (136)

    5. JAK PISAĆ W SPOSÓB AUTENTYCZNY (139)

    • "O mnie" - najtrudniejsza strona, jaką kiedykolwiek napisałam (140)
    • Kilka wskazówek, które pomogą ci napisać tekst o sobie w sposób autentyczny (157)
      • Księżycowe światło na szkle (163)

    6. AUTENTYCZNA PROMOCJA (167)

    • Content marketing (169)
    • Media społecznościowe w content marketingu (179)
    • Storytelling (191)
      • Części wspólne i bardzo spójne (202)

    ZESZYT DO NOTATEK (206)

Tytuł książki: "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń"
Autor: Anna Piwowarska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Co jeść podczas ciąży
Co jeść podczas ciąży
dr Rana Conway
Esprit
Dieta Paleo
Dieta Paleo
Pete Evans
Pascal
Wymiana ciepła i ruch masy w inżynierii środowiska
Wymiana ciepła i ruch masy w inżynierii środowiska
Roman Zarzycki
WNT
Opieka zdrowotna nad rodziną
Opieka zdrowotna nad rodziną
Krystyna Maria Bożkowa, Aldona Julia Sito
PZWL
Historia państwa i prawa Polski
Historia państwa i prawa Polski
Rafał Golat
C.H. Beck
Nalewki i likiery Domowy wyrób
Nalewki i likiery Domowy wyrób
Pattie Vargas, Rich Gulling
RM
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Podstawianie zmiennej pomocniczej w równaniach i nie tylko Zadania z rozwiązaniami

Podstawianie zmiennej pomocniczej w równaniach i nie tylko Zadania z rozwiązaniami

19.00zł
16.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT