Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Badania marketingowe Teoria i praktyka 69.00zł
Badania marketingowe Teoria i praktyka

Tytuł: Badania marketingowe Teoria i praktyka
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
ISBN: 978-83-01-15462-2
Ilość stron: 494
Data wydania: 2012 (dodruk)
Format: 16,5x24 cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 69.00zł


Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.

Największymi atutami podręcznika są:

uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy. Zespół autorski tworzą wykładowcy i pracownicy naukowi Akademii Ekonomicznych w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu, wybitni specjaliści, od lat zajmujący się problematyką badań marketingowych. Są nimi: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Barbara Iwankiewicz-Rak, Kornelia Karcz, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Magdalena Sobocińska, Bogdan Sojkin, Władysław Szczepankiewicz, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski.

Rozdziały:

Wstęp Krystyna Mazurek-Łopacińska                  9
CZĘŚĆ I. FORMUŁOWANIE CELÓW I ORGANIZACJA BADAŃ
Rozdział 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych Krystyna Mazurek-Łopacińska    15
1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych          15
1.1.1. Definicja i cele badań                  15
1.1.2. Przesłanki wzrostu znaczenia badań marketingowych         16
1.1.3. Użyteczność badań marketingowych              17
1.2. Etapy procesu badania marketingowego               23
1.2.1. Określenie problemu badawczego               24
1.2.2. Formułowanie hipotez                  25
1.2.3. Opracowanie planu badań                 26
1.2.4. Wybór metod gromadzenia danych              29
1.2.5. Analizowanie i interpretowanie danych             31
1.2.6. Sporządzanie raportu z badań                32
Pytania i zadania kontrolne                    33

CZĘŚĆ II. INFORMACJA RYNKOWA – 4RÓDŁA, FORMY
I NOWE TENDENCJE GROMADZENIA
Rozdział 2. System informacji marketingowej i organizacja badań Krystyna Mazurek-
-Łopacińska                     37
2.1. System informacji marketingowej                 37
2.2. Organizacja badań marketingowych                43
2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą         47
2.4. Strategiczne badania marketingowe                53
Pytania i zadania kontrolne                    56
Rozdział 3. Gromadzenie danych wtórnych                57
3.1. Rodzaje i Ÿródła danych wtórnych                57
3.1.1. Podsystem informacji wtórnej wewnętrznej Władysława Muszyńska     60
3.1.2. Podsystem informacji zewnętrznej krajowej Władysława Muszyńska     69
3.1.3. Zagraniczne Ÿródła wtórne Kornelia Karcz            83
3.1.4. Jakość danych wtórnych – korzyoeci i ograniczenia ich gromadzenia Władysława Muszyńska                     87
3.2. Nowe technologie gromadzenia informacji Magdalena Sobocińska       91
3.2.1. Wykorzystanie Internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym   91
3.2.2. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań   94
3.2.3. Tworzenie komputerowych baz danych             95
Pytania i zadania kontrolne                   99
Rozdział 4. Gromadzenie danych pierwotnych               101
4.1. Wykorzystanie metod ankietowych w badaniu zachowań podmiotów rynku Janusz Marak 101
4.1.1. Funkcje i rodzaje ankiet                 101
4.1.2. Procedura badania ankietowego               108
4.1.2.1. Określenie celu, zakresu i charakteru badania         108
4.1.2.2. Ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów        109
4.1.2.3. Opracowanie planu analizy wyników           115
4.1.2.4. Opracowanie kwestionariusza             116
4.1.2.5. Badanie terenowe                 124
4.1.2.6. Weryfikacja uzyskanych odpowiedzi            125
4.1.2.7. Obliczanie wyników                125
4.1.2.8. Badanie współzależnooeci zmiennych            126
4.1.2.9. Sporządzenie raportu z badania ankietowego         128
4.1.3. Przykład badania ankietowego                129
4.2. Badania panelowe                     138
4.2.1. Panele tradycyjne Janusz Marak               138
4.2.2. Panele internetowe Magdalena Sobocińska            141
4.3. Metody jakooeciowe gromadzenia informacji o nabywcach          143
4.3.1. Obserwacje Janusz Marak                 143
4.3.2. Motywacje jako przedmiot badań marketingowych Grażyna Światowy    146
4.3.3. Wywiady pogłębione                  149
4.3.3.1. Pogłębione wywiady grupowe Janusz Marak         149
4.3.3.2. Zogniskowane wywiady grupowe Magdalena Sobocińska      153
4.3.3.3. Pogłębione wywiady indywidualne Janusz Marak        158
4.3.4. Badanie emocji, ich pomiar i analiza Grażyna OEwiatowy        161
4.3.5. Techniki projekcyjne w badaniach marketingowych Grażyna OEwiatowy    163
4.3.6. Eksperymenty Janusz Marak                169
4.3.6.1. Eksperymenty z jedną zmienną             170
4.3.6.2. Eksperymenty z wieloma zmiennymi           172
4.4. Pomiar zmiennych jakooeciowych Grażyna OEwiatowy            179
4.4.1. Badanie postaw                    179
4.4.2. Skale pomiaru postaw                  184
4.4.3. Metoda analizy struktury preferencji              187
4.4.4. Mierzenie zamiarów zakupu                188
4.5. Badania marketingowe przez Internet Magdalena Sobocińska         191
4.5.1. Specyfika Internetu jako medium badawczego           191
4.5.2. Klasyfikacja badań związanych z Internetem            194
4.5.3. Badania ilooeciowe przez Internet               196
4.5.4. Etapy procesu jakooeciowego badania marketingowego przez Internet na przykładzie zogniskowanych wywiadów grupowych on-line         201
4.5.5. Czynniki wpływające na jakooeæ i zwiększające wiarygodnooeæ badań przez Internet 206
4.6. Zakres zastosowań badań marketingowych przez Internet Magdalena Sobocińska   208
4.6.1. Badanie przez Internet produktu i reklamy            208
4.6.2. Badania serwisów www                  211
4.6.3. Zalety i wady badań marketingowych przez Internet         215
4.7. Międzynarodowe badania oparte na Ÿródłach pierwotnych – podejoecie kulturowe Kornelia Karcz                         220
4.7.1. Problem ekwiwalencji w międzynarodowych badaniach marketingowych    223
4.7.1.1. Ekwiwalencja obiektu badań i próby badawczej        224
4.7.1.2. Ekwiwalencja pomiaru i procesu badań bezpooerednich      228
4.7.2. Wybór metod i technik w badaniach międzynarodowych        233
4.7.3. Problemy metodologiczne w fazie realizacji i komunikowania wyników międzynarodowych badań marketingowych               240
4.8. Opracowanie raportu z badań Władysława Muszyńska           247
Pytania i zadania kontrolne                    254

CZĘŚĆ III. WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM
Rozdział 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa Krystyna Mazurek-Łopacińska  259
5.1. Badania czynników makrootoczenia                259
5.2. Badanie czynników mikrootoczenia                262
5.3. Analiza konkurencji                    266
5.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku           268
Pytania i zadania kontrolne                    271
Rozdział 6. Okreoelanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju Krystyna Mazurek-Łopacińska                   272
6.1. Analiza udziału w rynku                   272
6.1.1. WskaŸniki poziomu i struktury udziału w rynku           272
6.1.2. Analiza dynamiczna udziału w rynku              274
6.2. Udział w rynku jako podstawa okreoelenia strategii przedsiębiorstwa       276
6.3. Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa            282
Pytania i zadania kontrolne                    287
Rozdział 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych Władysława Muszyńska 288
7.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji   288
7.1.1. Definiowanie rynku w ujęciu tradycyjnym i marketingowym       288
7.1.2. Etapy procesu planowania i realizacji marketingu docelowego       289
7.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie    290
7.2.1. Organizacja segmentacji w przedsiębiorstwie           290
7.2.2. Rodzaje informacji niezbędnych w procesie segmentacji        291
7.3. Proces segmentacji – etapy, poziomy, rodzaje             292
7.3.1. Makrosegmentacja i mikrosegmentacja rynku           292
7.3.2. Poziomy i rodzaje segmentacji według wybranych kryteriów       294
7.3.3. Przegląd procedur segmentacji rynku              304
7.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku           308
7.4.1. Warunki użytecznooeci procesu segmentacji            308
7.4.2. Ocena atrakcyjnooeci segmentu rynku              311
7.5. Zastosowanie segmentacji – przykłady procedur            314
7.5.1. Procedura 1: segmentacja rynku dóbr trwałego użytkowania       314
7.5.2. Procedura 2: zastosowanie segmentacji w procesie pozyskiwania klienta strategicznego 319
Pytania i zadania kontrolne                    321
Rozdział 8. Badania produktu Bogdan Sojkin               323
8.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu           323
8.2. Badania nowego produktu                   327
8.2.1. Cele i fazy badania nowego produktu              327
8.2.2. Badanie (przesiewanie) nowych pomysłów (idei) na produkt       328
8.3. Badanie koncepcji nowego produktu                332
8.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu              338
8.5. Testowanie marketingowe produktu                344
8.5.1. Studium przypadku Sufit podwieszany Sofit-ROCKWOOL Polska sp. z o.o 351
8.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej           355
8.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu            360
8.7.1. Studium przypadku Piwo Dębowe Mocne Kompania Piwowarska S.A. – badanie nazwy, etykiety i opakowania                364
Pytania i zadania kontrolne                    369
Rozdział 9. Badanie cen Paweł Waniowski                370
9.1. Wtórne Ÿródła informacji o cenach                371
9.2. Testowanie cen nowych produktów                372
9.3. Analiza zależnooeci między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami    377
9.4. Analiza kosztów krańcowych                  386
9.5. Cena a cykl życia produktu                  388
9.6. Cena a popyt                      391
9.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny          395
Pytania i zadania kontrolne                    396
Rozdział 10. Badania systemu dystrybucji                397
10.1. Uwagi wstępne Władysław Szczepankiewicz              397
10.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji Władysław Szczepankiewicz        400
10.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych Władysław Szczepankiewicz  410
10.4. Analiza i ocena poziomu obsługi klientów              420
10.4.1. Czynniki i kryteria oceny poziomu obsługi klientów Władysław Szczepankiewicz 420
10.4.2. Badanie wpływu ekspozycji towarów w punkcie sprzedaży na decyzje nabywców Barbara Iwankiewicz-Rak                 426
10.4.3. Badanie wpływu jakooeci pracy sprzedawców na efektywnooeæ sprzedaży Barbara Iwankiewicz-Rak                   429
Pytania i zadania kontrolne                    432
Rozdział 11. Badania skutecznooeci systemu komunikacji Krystyna Mazurek-Łopacińska   433
11.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą               433
11.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą     436
11.3. Badanie zasięgu reklamy                   442
11.4. Metody oceny skutecznooeci reklamy               444
11.5. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej             454
11.6. Pomiar efektów promocji sprzedaży                456
Pytania i zadania kontrolne                    464
Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalnooeci klientów Krystyna Mazurek-Łopacińska    466
12.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji               466
12.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów            469
12.3. Obliczanie wskaŸnika satysfakcji klientów              473
12.4. Krajowe wskaŸniki satysfakcji                 476
12.5. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem   478
12.6. Metody pomiaru lojalnooeci konsumentów wobec marki          480

Pytania i zadania kontrolne                    484
Bibliografia                         485
Indeks rzeczowy                        489

Tytuł książki: "Badania marketingowe Teoria i praktyka"
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo: PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Front zachodni 1917-1918 Historia pierwszej wojny światowej
Front zachodni 1917-1918 Historia pierwszej wojny światowej
Andrew Wiest
Rebis
Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start. KPiR i ryczałt
Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start. KPiR i ryczałt
Magdalena Chomuszko Jerzy Auksztol
PWN
Storczyki Występowanie budowa wskazówki pielęgnacyjne
Storczyki Występowanie budowa wskazówki pielęgnacyjne
Lutz Rollke
KDC Klub dla Ciebie
Anielski Tarot Talia 78 kart z podręcznikiem
Anielski Tarot Talia 78 kart z podręcznikiem
Praca zbiorowa
Studio Astropsychologii
Prawo prasowe
Prawo prasowe
Ewa Ferenc-Szydełko
Wolters Kluwer
Finanse publiczne Ekonomia i polityka
Finanse publiczne Ekonomia i polityka
Jerzy Osiatyński
PWN
 Koszyk
1 x Alchemia zen Świadome życie według duchowego mistrza Osho
1 x Encyklopedia gwiazd polskiego sportu
1 x Blizny po ewolucji
1 x Gospodarstwa i stowarzyszenia agroturystyczne w Polsce W poszukiwaniu ruchu społecznego
1 x Teoria pieniądza i kredytu
1 x Chemia analityczna z elementami bioanalizy Skrypt z ćwiczeń laboratoryjnych dla studentów kierunku Chemia medyczna
1 x Cyfrowa rewolucja Rozwój cywilizacji informacyjnej
1 x Donikąd Podróże na skraj Rosji
1 x ABC Delf A2 Junior Scolaire Podręcznik z kluczem z płytą DVD 200 ćwiczeń
1 x Peter Sagan Mój świat
1 x Mind mapping z komputerem. Uporządkuj swoje myśli
1 x Audrey i Bill
1 x Encyklopedia Geografia Polski Najpiękniejsze miejsca naszego kraju
1 x E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
1 x Elektronika dla bystrzaków. Wydanie III
1 x Kreatywność i rutyna w działalności personalnej Granice HR-owego kreacjonizmu
1 x Anglik Stalina Szpiegowska historia wszech czasów
1 x Funkcja wykrywcza i dowodowa postępowania karnego
1 x Estymacja wartości godziwej Podejście symulacyjne
1 x Reprezentacja stron umów w obrocie nieruchomościami
1 x Krajoznawstwo i turystyka w szkołach i placówkach oświatowych
1 x Armia Boga kontra Imperium Zła Duchowa historia upadku komunizmu
1 x Kompendium farmakologii Wydanie 5
1 x Diagnoza w wymiarze jednostkowym i społecznym
1 x Wielki zielnik roślin leczniczych
1 x Astrologia jako język symboli
1 x Prawo konstytucyjne
1 x Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów pracowników i znajomych
1 x Anatomia 100 ćwiczeń dla rowerzystów
1 x Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 1 Percepcja akwizycja wizualizacja
1 x Niezawisłość sędziowska i jej gwarancje w procesie cywilnym
1 x Pieprz uczucia. Jak rozwiązywać nierozwiązywalne problemy
1 x Atlas grzybów Pascal
1 x Ochrona środowiska w polskim czeskim i słowackim prawie karnym Studium porównawcze
1 x 50 maratonów w 50 dni
1 x Responsive Web Design. Modernizacja witryny
1 x ABC mądrego rodzica. Droga do sukcesu
1 x Instytucja płatnika w prawie polskim
1 x Design Historia projektowania
1 x Broń która zmienia świat Krucjaty różańcowe odmieniają bieg historii
1 x 333 lokomotywy Najsłynniejsze pojazdy szynowe
1 x Kury moje hobby
1 x Edukacja małego dziecka Tom 5 Nauczyciel-wychowawca w przedszkolu i szkole
1 x Utopia u władzy Historia Związku Sowieckiego Tom 1 Od narodzin do wielkości (1914-1939)
1 x Instytucje prawne ochrony środowiska a proces inwestycyjno-budowlany
1 x Egzaminy Aplikacje radcowska i adwokacka Tom 2 Teksty Ustaw
1 x Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III
1 x Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym
1 x Systemy i sieci dostępowe xDSL
1 x Jonizacja i rekombinacja w silnym polu lasera attosekundowego
1 x Atlas wędkarski
1 x Alfabet Góry
1 x Leksykon prawa medycznego 100 podstawowych pojęć
1 x Antropologia i etnologia w czasie wojny
1 x Badacze kosmosu Poznaj tajemnice wszechświata
1 x Dziwne przypadki ludzkiego mózgu
1 x Poradnik postępowania w nadciśnieniu tętniczym i zaburzeniu lipidowym Jak bezpiecznie i szybko osiągnąć cele terapeutyczne
1 x Diagnostyka i leczenie chorób nadnerczy
1 x Analiza informacji Teoria i praktyka
1 x Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym Studium publicznoprawne
1 x Dyplom z Internetu Jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe?
1 x Alimenty Komentarz Wydanie 4
1 x Reklama farmaceutyczna i pokrewna
1 x Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe Wydanie 3
1 x Angielsko-polski słownik fizyczny Słownik podręczny
1 x Tajniki sportu Lekkoatletyka
1 x Koordynacja ruchowa ciała człowieka Ocena funkcjonalna i leczenie ruchem
1 x Czerwona królowa
1 x Prawo własności przemysłowej Wydanie 10
1 x Emocjonalne pułapki przeszłości Jak przełamać negatywne wzorce zachowań?
1 x Sukces i autonomia w zarządzaniu organizacją szkolną
1 x Technologia chemiczna Przemysł nieorganiczny
1 x Responsywne strony WWW Technologia na start
1 x Magiczny początek zaczarowane życie Holistyczny poradnik dla kobiet w ciąży
1 x 12 sprytnych sposobów jak ocalić nasz świat
1 x Mediacja dla każdego
1 x Ekwiwalencja w tłumaczeniu tekstów prawnych i prawniczych Polskie i brytyjskie prawo spadkowe
1 x Instrukcja obsługi lasu
1 x Chemia ogólna Cząsteczki materia reakcje
1 x Ochrona praw autorskich i pokrewnych a zasady swobodnego przepływu towarów i świadczenia usług w prawie Unii Europejskiej
1 x Zero ograniczeń Sekret osiągnięcia bogactwa zdrowia i harmonii ze światem
1 x MERITUM Inwestycje budowlane
1 x Co nam daje równość? Wpływ równości płci na jakość życia i rozwój społeczny w Polsce
1 x Człowiek w organizacji Ludzie struktury organizacje
1 x Agenci zdrajcy bohaterowie
1 x Podstawy anatomii człowieka Podręcznik dla studentów Wydanie 2
1 x Hiszpania w czasach Wizygotów 409-711
1 x Jednostki samorządu terytorialnego jako beneficjenci środków europejskich Wydanie 2
1 x Blogi i wirtualne społeczności wykorzystanie w marketingu
1 x Czarne dziury
1 x Biblia leczy Depresja i lęk Metoda oparta na zbilansowanej diecie
1 x Choroby zakaźne Wirus SARS-CoV-2 wywołujący COVID-19 Zalecenia postępowania z pacjentem
1 x Apelacje z prawa gospodarczego na przykładach i wzorach
1 x E-commerce Proste odpowiedzi na trudne pytania
1 x Rozwiązywanie prostych i odwrotnych zagadnień przewodzenia ciepła
1 x Prawo Mojżesza
1 x Cichy pucz Zawłaszczanie Europy przez niejawne elity gospodarczo-polityczne
1 x Labirynty Nowa antologia
1 x Guzy śródpiersia Diagnostyka i leczenie
1 x Uziemieni
1 x 50 bitew które zmieniły świat
1 x Chromatografia gazowa
1 x Orange Is the New Black Dziewczyny z Danbury
1 x Daddy Cool
1 x Fundusze pożyczkowe i poręczeniowe
1 x Gitara od A do Z
1 x Bieszczady i Beskid Niski. Przewodniki z górskiej półki. Wydanie 3
1 x Elektryczne i elektroniczne wyposażenie pojazdów samochodowych Część 1 Wyposażenie elektryczne i elektromechaniczne
1 x Zioła w leczeniu chorób cywilizacyjnych
1 x Cyfrowy świat seniora Smartfon, tablet i nie tylko
1 x Jak wygrać z depresją Trening Wydanie II
1 x Arteterapia Narodziny idei, ewolucja teorii, rozwój praktyki
1 x Biznes do góry nogami wywrócony
1 x Beksiński Fotografia
1 x Cztery pory roku w ogrodzie
1 x Kaszuby Środkowe mapa turystyczna
1 x Logistyka Teoria i praktyka Tom 1
1 x #SEXEDPL Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie
1 x Aced Uwikłani Seria Driven
1 x Pilates z drobnymi przyrządami
1 x Jean Baptiste Bernadotte
1 x Ból ostry i przewlekły Optymalny wybór terapii
1 x Banki i rynki finansowe Od zaufania publicznego do kasyna?
1 x Intercyzy Pojęcie Treść Dochodzenie roszczeń Wydanie 2
1 x Wojna o pieniądz 2 Świat władzy pieniądza
1 x Smiersz Tajna broń Stalina
1 x Kodeks pracy i wybrane przepisy z zakresu prawa pracy
1 x Buduj mosty nie mury 97 ćwiczeń z zakresu praw człowieka, zrozumienia interkulturowego i rozwiązywania konfliktów
1 x Buddyjska epistemologia Tybetu Studia i przekłady
1 x Francusko-polski i polsko-francuski sprytny słownik nie tylko do szkoły
1 x Błysk! Potęga przeczucia
1 x Zrozumieć Bitcoina Techniczny i ekonomiczny przewodnik po kryptowalutach
1 x Teledetekcja pozyskiwanie danych
1 x Kodeks spółek handlowych Commercial Companies Code Wydanie dwujęzyczne Wydanie 6
1 x "Lancetem, a nie maczugą" Cenzura wobec literatury i jej twórców w latach 1945-1965
1 x Kodeks cywilny Komentarz Tom 1 Przepisy wprowadzające Część ogólna Własność i inne prawa rzeczowe
1 x Feng shui dla początkujących
1 x Nurkowanie na wrakach
1 x Bóle głowy
1 x Polskie prawo konstytucyjne w zarysie Podręcznik dla studentów kierunków nieprawniczych Wydanie 5
1 x Cywilizacja europejska
1 x Europejski kanon literacki Dylematy XXI wieku
8,245.19zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Chemia
Chemia Korepetycje maturzysty

Chemia Korepetycje maturzysty

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL