Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Wczesne postępowanie medyczne w katastrofach Podręcznik dla ratowników medycznych

Wczesne postępowanie medyczne w katastrofach Podręcznik dla ratowników medycznych

79.00zł
Badania marketingowe Teoria i praktyka 69.00zł
Badania marketingowe Teoria i praktyka

Tytuł: Badania marketingowe Teoria i praktyka
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
ISBN: 978-83-01-15462-2
Ilość stron: 494
Data wydania: 2012 (dodruk)
Format: 16,5x24 cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 69.00zł


Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.

Największymi atutami podręcznika są:

uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy. Zespół autorski tworzą wykładowcy i pracownicy naukowi Akademii Ekonomicznych w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu, wybitni specjaliści, od lat zajmujący się problematyką badań marketingowych. Są nimi: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Barbara Iwankiewicz-Rak, Kornelia Karcz, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Magdalena Sobocińska, Bogdan Sojkin, Władysław Szczepankiewicz, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski.

Rozdziały:

Wstęp Krystyna Mazurek-Łopacińska                  9
CZĘŚĆ I. FORMUŁOWANIE CELÓW I ORGANIZACJA BADAŃ
Rozdział 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych Krystyna Mazurek-Łopacińska    15
1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych          15
1.1.1. Definicja i cele badań                  15
1.1.2. Przesłanki wzrostu znaczenia badań marketingowych         16
1.1.3. Użyteczność badań marketingowych              17
1.2. Etapy procesu badania marketingowego               23
1.2.1. Określenie problemu badawczego               24
1.2.2. Formułowanie hipotez                  25
1.2.3. Opracowanie planu badań                 26
1.2.4. Wybór metod gromadzenia danych              29
1.2.5. Analizowanie i interpretowanie danych             31
1.2.6. Sporządzanie raportu z badań                32
Pytania i zadania kontrolne                    33

CZĘŚĆ II. INFORMACJA RYNKOWA – 4RÓDŁA, FORMY
I NOWE TENDENCJE GROMADZENIA
Rozdział 2. System informacji marketingowej i organizacja badań Krystyna Mazurek-
-Łopacińska                     37
2.1. System informacji marketingowej                 37
2.2. Organizacja badań marketingowych                43
2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą         47
2.4. Strategiczne badania marketingowe                53
Pytania i zadania kontrolne                    56
Rozdział 3. Gromadzenie danych wtórnych                57
3.1. Rodzaje i Ÿródła danych wtórnych                57
3.1.1. Podsystem informacji wtórnej wewnętrznej Władysława Muszyńska     60
3.1.2. Podsystem informacji zewnętrznej krajowej Władysława Muszyńska     69
3.1.3. Zagraniczne Ÿródła wtórne Kornelia Karcz            83
3.1.4. Jakość danych wtórnych – korzyoeci i ograniczenia ich gromadzenia Władysława Muszyńska                     87
3.2. Nowe technologie gromadzenia informacji Magdalena Sobocińska       91
3.2.1. Wykorzystanie Internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym   91
3.2.2. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań   94
3.2.3. Tworzenie komputerowych baz danych             95
Pytania i zadania kontrolne                   99
Rozdział 4. Gromadzenie danych pierwotnych               101
4.1. Wykorzystanie metod ankietowych w badaniu zachowań podmiotów rynku Janusz Marak 101
4.1.1. Funkcje i rodzaje ankiet                 101
4.1.2. Procedura badania ankietowego               108
4.1.2.1. Określenie celu, zakresu i charakteru badania         108
4.1.2.2. Ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów        109
4.1.2.3. Opracowanie planu analizy wyników           115
4.1.2.4. Opracowanie kwestionariusza             116
4.1.2.5. Badanie terenowe                 124
4.1.2.6. Weryfikacja uzyskanych odpowiedzi            125
4.1.2.7. Obliczanie wyników                125
4.1.2.8. Badanie współzależnooeci zmiennych            126
4.1.2.9. Sporządzenie raportu z badania ankietowego         128
4.1.3. Przykład badania ankietowego                129
4.2. Badania panelowe                     138
4.2.1. Panele tradycyjne Janusz Marak               138
4.2.2. Panele internetowe Magdalena Sobocińska            141
4.3. Metody jakooeciowe gromadzenia informacji o nabywcach          143
4.3.1. Obserwacje Janusz Marak                 143
4.3.2. Motywacje jako przedmiot badań marketingowych Grażyna Światowy    146
4.3.3. Wywiady pogłębione                  149
4.3.3.1. Pogłębione wywiady grupowe Janusz Marak         149
4.3.3.2. Zogniskowane wywiady grupowe Magdalena Sobocińska      153
4.3.3.3. Pogłębione wywiady indywidualne Janusz Marak        158
4.3.4. Badanie emocji, ich pomiar i analiza Grażyna OEwiatowy        161
4.3.5. Techniki projekcyjne w badaniach marketingowych Grażyna OEwiatowy    163
4.3.6. Eksperymenty Janusz Marak                169
4.3.6.1. Eksperymenty z jedną zmienną             170
4.3.6.2. Eksperymenty z wieloma zmiennymi           172
4.4. Pomiar zmiennych jakooeciowych Grażyna OEwiatowy            179
4.4.1. Badanie postaw                    179
4.4.2. Skale pomiaru postaw                  184
4.4.3. Metoda analizy struktury preferencji              187
4.4.4. Mierzenie zamiarów zakupu                188
4.5. Badania marketingowe przez Internet Magdalena Sobocińska         191
4.5.1. Specyfika Internetu jako medium badawczego           191
4.5.2. Klasyfikacja badań związanych z Internetem            194
4.5.3. Badania ilooeciowe przez Internet               196
4.5.4. Etapy procesu jakooeciowego badania marketingowego przez Internet na przykładzie zogniskowanych wywiadów grupowych on-line         201
4.5.5. Czynniki wpływające na jakooeæ i zwiększające wiarygodnooeæ badań przez Internet 206
4.6. Zakres zastosowań badań marketingowych przez Internet Magdalena Sobocińska   208
4.6.1. Badanie przez Internet produktu i reklamy            208
4.6.2. Badania serwisów www                  211
4.6.3. Zalety i wady badań marketingowych przez Internet         215
4.7. Międzynarodowe badania oparte na Ÿródłach pierwotnych – podejoecie kulturowe Kornelia Karcz                         220
4.7.1. Problem ekwiwalencji w międzynarodowych badaniach marketingowych    223
4.7.1.1. Ekwiwalencja obiektu badań i próby badawczej        224
4.7.1.2. Ekwiwalencja pomiaru i procesu badań bezpooerednich      228
4.7.2. Wybór metod i technik w badaniach międzynarodowych        233
4.7.3. Problemy metodologiczne w fazie realizacji i komunikowania wyników międzynarodowych badań marketingowych               240
4.8. Opracowanie raportu z badań Władysława Muszyńska           247
Pytania i zadania kontrolne                    254

CZĘŚĆ III. WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM
Rozdział 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa Krystyna Mazurek-Łopacińska  259
5.1. Badania czynników makrootoczenia                259
5.2. Badanie czynników mikrootoczenia                262
5.3. Analiza konkurencji                    266
5.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku           268
Pytania i zadania kontrolne                    271
Rozdział 6. Okreoelanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju Krystyna Mazurek-Łopacińska                   272
6.1. Analiza udziału w rynku                   272
6.1.1. WskaŸniki poziomu i struktury udziału w rynku           272
6.1.2. Analiza dynamiczna udziału w rynku              274
6.2. Udział w rynku jako podstawa okreoelenia strategii przedsiębiorstwa       276
6.3. Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa            282
Pytania i zadania kontrolne                    287
Rozdział 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych Władysława Muszyńska 288
7.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji   288
7.1.1. Definiowanie rynku w ujęciu tradycyjnym i marketingowym       288
7.1.2. Etapy procesu planowania i realizacji marketingu docelowego       289
7.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie    290
7.2.1. Organizacja segmentacji w przedsiębiorstwie           290
7.2.2. Rodzaje informacji niezbędnych w procesie segmentacji        291
7.3. Proces segmentacji – etapy, poziomy, rodzaje             292
7.3.1. Makrosegmentacja i mikrosegmentacja rynku           292
7.3.2. Poziomy i rodzaje segmentacji według wybranych kryteriów       294
7.3.3. Przegląd procedur segmentacji rynku              304
7.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku           308
7.4.1. Warunki użytecznooeci procesu segmentacji            308
7.4.2. Ocena atrakcyjnooeci segmentu rynku              311
7.5. Zastosowanie segmentacji – przykłady procedur            314
7.5.1. Procedura 1: segmentacja rynku dóbr trwałego użytkowania       314
7.5.2. Procedura 2: zastosowanie segmentacji w procesie pozyskiwania klienta strategicznego 319
Pytania i zadania kontrolne                    321
Rozdział 8. Badania produktu Bogdan Sojkin               323
8.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu           323
8.2. Badania nowego produktu                   327
8.2.1. Cele i fazy badania nowego produktu              327
8.2.2. Badanie (przesiewanie) nowych pomysłów (idei) na produkt       328
8.3. Badanie koncepcji nowego produktu                332
8.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu              338
8.5. Testowanie marketingowe produktu                344
8.5.1. Studium przypadku Sufit podwieszany Sofit-ROCKWOOL Polska sp. z o.o 351
8.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej           355
8.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu            360
8.7.1. Studium przypadku Piwo Dębowe Mocne Kompania Piwowarska S.A. – badanie nazwy, etykiety i opakowania                364
Pytania i zadania kontrolne                    369
Rozdział 9. Badanie cen Paweł Waniowski                370
9.1. Wtórne Ÿródła informacji o cenach                371
9.2. Testowanie cen nowych produktów                372
9.3. Analiza zależnooeci między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami    377
9.4. Analiza kosztów krańcowych                  386
9.5. Cena a cykl życia produktu                  388
9.6. Cena a popyt                      391
9.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny          395
Pytania i zadania kontrolne                    396
Rozdział 10. Badania systemu dystrybucji                397
10.1. Uwagi wstępne Władysław Szczepankiewicz              397
10.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji Władysław Szczepankiewicz        400
10.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych Władysław Szczepankiewicz  410
10.4. Analiza i ocena poziomu obsługi klientów              420
10.4.1. Czynniki i kryteria oceny poziomu obsługi klientów Władysław Szczepankiewicz 420
10.4.2. Badanie wpływu ekspozycji towarów w punkcie sprzedaży na decyzje nabywców Barbara Iwankiewicz-Rak                 426
10.4.3. Badanie wpływu jakooeci pracy sprzedawców na efektywnooeæ sprzedaży Barbara Iwankiewicz-Rak                   429
Pytania i zadania kontrolne                    432
Rozdział 11. Badania skutecznooeci systemu komunikacji Krystyna Mazurek-Łopacińska   433
11.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą               433
11.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą     436
11.3. Badanie zasięgu reklamy                   442
11.4. Metody oceny skutecznooeci reklamy               444
11.5. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej             454
11.6. Pomiar efektów promocji sprzedaży                456
Pytania i zadania kontrolne                    464
Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalnooeci klientów Krystyna Mazurek-Łopacińska    466
12.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji               466
12.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów            469
12.3. Obliczanie wskaŸnika satysfakcji klientów              473
12.4. Krajowe wskaŸniki satysfakcji                 476
12.5. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem   478
12.6. Metody pomiaru lojalnooeci konsumentów wobec marki          480

Pytania i zadania kontrolne                    484
Bibliografia                         485
Indeks rzeczowy                        489

Tytuł książki: "Badania marketingowe Teoria i praktyka"
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo: PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Angielski Kurs dla początkujących + CD
Angielski Kurs dla początkujących + CD
Agnieszka Szymczak-Deptuła Gabriela Oberda
Lingo
Taktyka zimowa i górska w II wojnie światowej
Taktyka zimowa i górska w II wojnie światowej
Stephen Bull
Napoleon V
Instytucjonalizacja politycznych ugrupowań młodzieżowych w Polsce po 1989 roku
Instytucjonalizacja politycznych ugrupowań młodzieżowych w Polsce po 1989 roku
Żebrak Anna
Adam Marszałek
Biznesplan Zastosowania i przykłady
Biznesplan Zastosowania i przykłady
Zbigniew Pawlak
Poltext
Feminizm jako filozofia społeczna
Feminizm jako filozofia społeczna
Ewa Majewska
Difin
Wirusologia roślinna
Wirusologia roślinna
Selim Kryczyński
PWN
 Koszyk
1 x Główne nurty w kulturze XX i XXI wieku Podręcznik dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej
1 x Polskie akweny i wodospady
1 x Algorytmy analizy skupień
1 x Prognozowanie ekonomiczne Teoria przykłady zadania
1 x Sarkofag Władysława II Jagiełły i Donatello
1 x Mikrokontrolery z rdzeniem ARM9 w przykładach
1 x Architektura Przewodnik po stylach
1 x Vege kociołkowanie Sprawdzone przepisy
1 x Ubezpieczenia non-life
1 x Dermatologia geriatryczna Tom 1
1 x Użycie sił zbrojnych RFN w świetle Ustawy Zasadniczej z 1949 r.
1 x Czy jeszcze warto rozmawiać
1 x DNA chrześcijaństwa Tożsamość chrześcijan
1 x Historia żywności Jak żywność zmieniała świat
1 x Promieniowanie UV a środowisko
1 x Chińska Republika Ludowa jako współczesny podmiot środowiska międzynarodowego Tom 3 Rozważania o rzeczywistości
1 x Czesko-polski słownik terminów literackich
1 x Dzieła hydrotechniki w Polsce. Kanał Górnośląski (Gliwicki)
1 x Aromaterapia praktyczna
1 x Historia Izraela
1 x Atlas turystyczny wysp greckich
1 x Bieganie. Przewodnik dla kobiet
1 x Myślenie wzrokowe
1 x Akcyza Komentarz
1 x Warszawa rzecz o motoryzacji i nie tylko...
1 x W więzieniu ciała
1 x Sztuka świata Tom 15
1 x Dictionary of telecommunications and computers english-polish polish-english
1 x Kwalifikacja wstępna C i D
1 x Etyka
1 x Wstęp do politologii
1 x Maria Krzyszkowska Taniec był moim życiem
1 x Jak zrozumieć szefa Czyli wszystko, czego NIE CHCESZ o nim wiedzieć
1 x Tadeusz Broś Sorry Batory, czyli przypadki Pana Teleranka
1 x Okaleczona
1 x Kanada Zielony Przewodnik
1 x Europa Rozprawa historyka z historią Wydanie 2
1 x Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania
1 x Jedz zgodnie ze swoją grupą krwi
1 x Zagęszczanie gruntów metodą mikrowybuchów
1 x Równowagi jonowe Algorytmy, obliczenia i symulacje komputerowe
1 x Matematyka finansowa
1 x Ustawa o ochronie przyrody Komentarz
1 x Edukacja i gospodarka w kontekście procesów globalizacji
1 x Sekrety dusz czyśćcowych
1 x Odpowiedzialność karna lekarza w związku z wykonywaniem czynności medycznych
1 x Fundusze wspólnego inwestowania w Polsce
1 x Historia Gotów, Wandalów i Swebów
1 x System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania
1 x Podręcznik fotografii cyfrowej
1 x Delfin w malinach Snobizmy i obyczaje ostatniej dekady
1 x Polski rynek usług transportowych Funkcjonowanie przemiany rozwój
1 x Jak projektuję książki Estetyka książki
1 x Jak stworzyć wegański świat Podejście pragmatyczne
1 x Wielka encyklopedia PWN Tom 22
1 x Na błędach ! Poradnik-odradnik
1 x Szczepić czy nie? Podejmij świadomą decyzję
1 x Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw
1 x Mity, rytuały i polityka Inków
1 x 104 Pielgrzymki Jana Pawła II
1 x Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów
1 x Wprowadzenie do inżynierii i ochrony środowiska Część 1 Ochrona środowiska naturalnego, Część 2 Fizykochemiczne podstawy
1 x Europa niedokończona przygoda
1 x Zapytania ofertowe i regulaminy zakupowe do 30 000 euro
1 x 52 wyśnione weekendy
1 x Immunologia Wydanie 7
1 x Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej Przepisy
1 x Pacyfik Piekło było za oceanem Wydanie 2
1 x 70 wielkich tajemnic świata przyrody
1 x Jak zrozumieć psa Poznaj wyszczekany język najlepszego przyjaciela
1 x Etyka zawodu radcy prawnego i adwokata Kazusy Objaśnienia Orzecznictwo
1 x Słownik języka polskiego
1 x Zamówienia publiczne po nowelizacji z dnia 22 czerwca 2016 r.
1 x AutoCAD 2014 PL. Pierwsze kroki
1 x Aria, nie! Skuteczne rowiązywanie problemów
1 x Demokratyczne państwo prawa i jego przyszłość
1 x Egzamin 70-347 Udostępnianie usług Office 365
1 x Chronologia sztuki Oś czasu kultury zachodniej od czasów prehistorycznych po współczesne
2 x Hawaje
1 x Ciężar dowodu w prawie i procesie cywilnym
1 x Seks na sześciu nogach Kto bzyka w trawie
1 x Bonhoeffer Prawy człowiek i chrześcijanin przeciwko Trzeciej Rzeszy
1 x Tajemnica Doliny Śmierci Droga do prawdy Fordon - Bydgoszcz 1939-2018
1 x Drgania mechaniczne
1 x Adopcja międzyrasowa Refleksje nad pokrewieństwem, rasą i przynależnością
1 x Wyprawy motocyklowe Serwis w podróży
1 x Adwokatura gwarantem prawa do obrony
1 x Filozofia przypadku Kosmiczna fuga z preludium i codą
1 x Bieszczady Gorgany i Czarnohora w starej fotografii
1 x Bitwy które zmieniły bieg histori
1 x Nadzwyczajna usługa Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy
1 x Ekonomiczne i społeczne czynniki ograniczenia niskiej emisji w Polsce
1 x Co to jest myślenie Pojęcia, sądy, percepcja w perspektywie kantowskiej
1 x Fitopatologia Tom 1 Podstawy fitopatologii
1 x Pieśń Dawida
1 x Fakty - język - podmiotowość Stylistyczne osobliwości reportaży Ryszarda Kapuścińskiego
1 x Żywienie w cukrzycy
1 x Pół Ziemi Walka naszej planety o życie
1 x Encyklopedia dla dzieci
1 x Nowa historia ewolucji człowieka
1 x Odpukać w niemalowane Antologia przesądów
1 x Do Santiago O pielgrzymach Maurach pluskwach i czerwonym winie
1 x Audyt ubezpieczeniowy Praktyczne metody analizy ryzyka
1 x Controlling w instytucjach kultury
1 x Dar z niczego
1 x Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego
1 x Inter oeconomiam coelestem et terrenam Mendykancji a zagadnienia ekonomiczne
1 x Dekalog świadomego pożyczania czyli rola kredytu w życiu człowieka
1 x Bezpieczeństwo kuratorów sądowych w świetle badań ogólnopolskich
1 x Jak zarabiać pieniądze nie pracując na etacie
1 x Kobiety górą Jak przetrwać w labiryncie biznesu
1 x Co pracownik powinien wiedzieć o bhp
1 x Scrum O zwinnym zarządzaniu projektami
1 x Dzieci Aleksandrii
1 x Nowe zasady podnoszenia kwalifikacji przez pracowników Przewodnik dla firm i administracji publicznej
1 x Budownictwo ogólne tom 3 Elementy budynków podstawy projektowania
1 x Dary niedoskonałości Jak przestać się przejmować tym, kim powinniśmy być, i zaakceptować to, kim jesteśmy
1 x Gra królowych Kobiety,które stworzyły szesnastowieczną Europę
1 x Zdrowie publiczne Wyzwaniem dla systemów zdrowia XXI wieku
1 x Logistyka stosowana
1 x Historia Izraela Ustalenia wstępne
1 x Tajemnice Wszechświata Jak odkrywaliśmy kosmos
1 x Polimery Otrzymywanie, metody badawcze i zastosowania
1 x System ubezpieczeń społecznych a budżet państwa
1 x Afery skandale i procesy w dawnej Polsce
1 x Dekret Warszawski Wybrane aspekty systemowe Wydanie 2
1 x Biologiczne aspekty oczyszczania ścieków
1 x Kropki nad i Dziś i jutro
1 x Procedury pielęgniarskie Podręcznik dla studiów medycznych
1 x Oblicza kampanii wyborczych 2015 roku
1 x Warszawa, której nie ma A Warsaw that no longer exists
1 x Myśli
1 x Mamie na ratunek. Jak radzić sobie z napadami złości u dziecka
1 x Wielki słownik polsko-francuski Tom 4
1 x Dzieciaki świata
1 x Leksykon polskich partii politycznych
1 x Klucz do politologii
1 x Esencja sukcesji
1 x Autopromocja czyli jak wykorzystać swoje atuty
1 x Podstawy konstrukcji maszyn
1 x Fatalne decyzje w II wojnie światowej
1 x Ekonometria
1 x Boy with Toy Harleyem przez Amerykę
1 x Potęga przestrzeni wokół nas
1 x Skarga na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej jako środek ochrony prawnej w systemie zamówień publicznych
1 x Gerontologopedia
1 x Potęga teraźniejszości
1 x Aktualne problemy pedagogiczne Konteksty i wyzwania
1 x Język szwedzki na co dzień z płytą CD Mini kurs językowy Rozmówki szwedzkie
1 x Język polski Korepetycje gimnazjalisty Gimtest OK!
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Verwaltungs verfahrensgesetz
1 x Historia smaku Jak warzywa i przyprawy budowały fortuny, wywoływały wojny i wpędzały ludzi w szaleństwo
1 x Klasztorna Kuchnia Św Hildegardy Ryby i dania postne Kuchnia która leczy
1 x Słownik zapożyczeń angielskich w polszczyźnie
1 x Antybiotyki z apteki Pana Boga
1 x Hart ducha Jak dzień po dniu walczyć o lepsze życie
1 x Restart zespołów filmowych
1 x CyberSeks
1 x Prawo i procedura karna
1 x Groch i kapusta Podróżuj po Polsce Północny zachód
1 x Atlas ptaków Polski
1 x Pozyskiwanie bursztynu na Mierzei Wiślanej w świetle źródeł etnograficznych i historycznych
1 x Smartfonowy zawrót głowy Foto i wideo w wersji smart
1 x Wielki leksykon krzyżówkowicza dla całej rodziny 400 000 haseł
1 x Wokół 300 tysięcy polskich słów Wstęp do hasłownikologii
1 x Kontroling dla menedżerów
1 x Diagnostyka edukacyjna
1 x Kościoły i katedry świata
1 x Atlas Tolkienowski
1 x Architekci natury czyli genialne budowle w świecie zwierząt
1 x Bóbr pracowity mąciwoda
1 x Biurowa rewolucja czyli sztuka organizowania efektywnych zebrań
1 x Nazwy roślin
1 x Jak słuchać muzyki
1 x Wielki słownik poprawnej polszczyzny
1 x Miasto płci Dyskurs miłosny Marii Peszek
1 x Rozmówki portugalskie ze słownikiem
1 x Dwa dwudziestolecia gospodarki rynkowej w Polsce
1 x Granice naturalizacji prawa
1 x Reakcja na ryzyko w działalności przedsiębiorstwa budowlano-montażowego
1 x Bliźni
1 x Funkcje miasta a zawartość i rozmieszczenie metali ciężkich, metaloidów i pierwiastków ziem rzadkich w glebach miejskich
1 x Business Coaching jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości
1 x Reumatologia 2014-2015 Nowe trendy
1 x Hatakumba w rysunkach...
1 x Przyroda Polski
1 x Deflacja w Japonii
1 x Podniebny lot
10,216.16zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Fizyka
Szczególna teoria względności i klasyczna teoria pola Teoretyczne minimum

Szczególna teoria względności i klasyczna teoria pola Teoretyczne minimum

45.00zł
38.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC