Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Depresja i zaburzenia lękowe W gabinecie lekarza specjalisty Rozpoznawanie i leczenie

Depresja i zaburzenia lękowe W gabinecie lekarza specjalisty Rozpoznawanie i leczenie

79.00zł
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane 37.00zł 26.27zł
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Tytuł: Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
ISBN: 978-83-246-1874-3
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2009
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 37.00zł 26.27zł


Sztab doradców ds. badań i analiz:
  • pomoże Ci wybrać odpowiedni moment na badania marketingowe
  • zaplanuje dla Ciebie przebieg badań
  • skonstruuje kwestionariusz i dobierze odpowiedni rodzaj pytań
  • wyjaśni wszystkie dane demograficzne i socjodemograficzne
  • przeanalizuje wyniki i zaplanuje dalsze działania

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania badań marketingowych przypomina spacer w gęstej mgle. Niezwykle trudno bez nich obrać taki kierunek, który możliwie bezpiecznie doprowadzi Twoją firmę do zaplanowanego celu. Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym. Zdobądź patent na udany small biznes!

  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Nie można dobrze zarządzać przedsiębiorstwem, nie prowadząc badań marketingowych. Najważniejsze bowiem jest dostosowanie działań do potrzeb potencjalnych klientów i zaspokojenie ich oczekiwań. Publikacja ta przybliża metody, jakie małe przedsiębiorstwo może stosować przy prowadzeniu samodzielnych badań marketingowych. Krok po kroku pokazuje, jak prowadzić badania wtórne i pierwotne ( w tym w szczególności badanie ankietowe). Na uwagę zasługuje także dokładny opis badań internetowych i narzędzi do ich przeprowadzania oraz źródeł niezbędnych informacji. Książka opatrzona jest wieloma przykładami, ćwiczeniami i wskazówkami. Prosty, przystępny język zachwyci nawet tych spośród właścicieli małych firm, którzy do tej pory badania marketingowe traktowali jak drogie i wyspecjalizowane działania, nieosiągalne dla ich przedsiębiorstwa.
dr Agnieszka Dejnaka
Autorzy odkrywają przed czytelnikiem sekrety i możliwości badań marketingowych. Nawiązując do interesujących przykładów, opisują najważniejsze kroki, które powinien wykonać badacz rynku. Pytania i ćwiczenia, bogato przytaczane w każdym z rozdziałów, angażują czytelnika i pozwalają w sposób praktyczny podejść do prezentowanych zagadnień. Jest to książka, która powinna znaleźć się w bibliotece każdego szefa małej firmy oraz osób wkraczających w świat marketingu.
Elżbieta Malec
wykładowca Polish Open University w Instytucie Zarządzania Zasobami Ludzkimi
 
Rozdziały:
 
Wprowadzenie (9)
1. Po co badać rynek? (11)

  • Czym jest badanie rynku? (11)
  • Jak to robić? (13)
  • To, co najtrudniejsze w badaniu rynku (14)
  • Kiedy zdecydować się na badanie rynku? (14)
2. Podstawy badań marketingowych (21)
  • Cztery podstawowe cele badań rynku (21)
  • Dwa źródła informacji (24)
  • Dwa rodzaje danych (26)
  • Zrozumienie danych demograficznych i socjodemograficznych (28)
  • Poznawanie Twoich docelowych klientów (29)
3. Ustalenie kierunku badań (35)
  • Przeprowadź burzę mózgów (35)
  • Formułowanie hipotezy (41)
  • Identyfikacja potrzebnych Ci informacji (42)
4. Dane ze źródeł wtórnych: czego możesz się dowiedzieć? (47)
  • Na jakie dane możesz liczyć? (47)
  • Kłamstwa, skandaliczne kłamstwa i statystyki (51)
  • Oddzielanie ziarna od plew (53)
5. Jak znaleźć potrzebne Ci dane wtórne? (59)
  • Biblioteka (59)
  • Następny przystanek: izba przemysłowo-handlowa oraz centrum rozwoju gospodarczego (64)
  • Ośrodek wspierania przedsiębiorczości (66)
  • Na które pytania udało Ci się odpowiedzieć? (67)
6. Dane pierwotne - są wszędzie wokoło (73)
  • Informacje, które prawdopodobnie już posiadasz (73)
  • Wewnętrzne zasoby informacji przydatnych do badań rynkowych (77)
  • Jak wykorzystać dane, które już posiadasz? (78)
  • Co już wiesz (lub czego możesz się łatwo dowiedzieć) o swoich konkurentach? (81)
7. Internetowe badania rynku (87)
  • Jak i gdzie szukać informacji? (87)
  • Jak wykorzystać internet do badań? (89)
  • Vaporware (94)
  • Przydatne programy i linki (95)
8. Dane ze źródeł pierwotnych. Metody badania rynku (105)
  • Wybierz metodę badawczą odpowiednią do Twojego celu (105)
  • Sondaże (ankiety) (106)
  • Jak wybrać i wyselekcjonować przedmiot badań? (107)
  • Korzystanie z listy adresowej (112)
  • Wywiad zogniskowany (117)
  • Testy konsumenckie (119)
9. Konstruowanie kwestionariusza (123)
  • Trzy zasady dobrego kwestionariusza (123)
  • Cztery typy pytań (127)
  • Inne informacje, które należy zawrzeć w kwestionariuszu (131)
10. Analiza i interpretacja wyników (137)
  • Przegląd i opracowanie wypełnionych formularzy (137)
  • Sporządzenie wykazu odpowiedzi (138)
  • Tworzenie wykresów do poszczególnych pytań (140)
  • Wyciąganie wniosków z odpowiedzi (144)
  • Dane, których nie możesz zinterpretować (146)
  • Zweryfikuj hipotezę (147)
11. Kiedy musisz skorzystać z fachowej pomocy? (149)
  • Decyzja o skorzystaniu z usług profesjonalisty (149)
  • Ile kosztują profesjonalne usługi? (151)
  • Efektywna współpraca z konsultantem (153)
12. Trzeba mieć plan (155)
  • Elementy planu (156)
  • Cztery deklaracje przewodnie (157)
  • Opis kluczowych elementów organizacji (161)
  • Analiza rynku i strategia marketingowa (163)
  • Finansowanie (165)
  • Organizacja działań (167)
  • Pomoc w przygotowaniu planu (169)
  • Zastosowanie biznesplanu (planu działania) (170)
  • Prezentacja planu (172)
  • Systematyczne rewidowanie planu (173)
13. Początek (177)
14. Jak uzyskać dostęp do danych marketingowych? (179)
  • Gromadzenie danych za pomocą komputerów (179)
  • Bazy danych, które możesz mieć lub wykupić do nich dostęp (180)
Skorowidz (185)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,27zł

Tytuł książki: "Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane"
Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Magiczny początek zaczarowane życie Holistyczny poradnik dla kobiet w ciąży
Magiczny początek zaczarowane życie Holistyczny poradnik dla kobiet w ciąży
Deepak Chopra, David Simon, Vicki Abrams
Laurum
Broń myśliwska i sportowa Katalog strzelb i karabinów
Broń myśliwska i sportowa Katalog strzelb i karabinów
Chris McNab
Muza
Procesy i problemy w realizacji zrównoważonego i trwałego rozwoju w Polsce
Procesy i problemy w realizacji zrównoważonego i trwałego rozwoju w Polsce
Barbara Siuta-Tokarska
PWN
Sztuka - polityka - kultura Wybór listów
Sztuka - polityka - kultura Wybór listów
Jacob Burckhardt
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Brian Tracy i Sekrety osobistego sukcesu
Brian Tracy i Sekrety osobistego sukcesu
Brian Tracy
Onepress
Motywacja Jak zachęcić pracowników aby dali z siebie wszystko
Motywacja Jak zachęcić pracowników aby dali z siebie wszystko
Rainer Niermeyer
C.H. Beck
 Koszyk
1 x Domowe piwo
1 x Alkohol
1 x RAPID Zabiegi ratujące życie
1 x Etyka sfery publicznej
1 x Oznaki życia Przypadki z intensywnej terapii
1 x Herbatki dla zdrowia i urody Napary odwary i inne napoje z ziół
1 x Ciekawe przypadki z życia książki, czyli Nie jest grzechem lubić książki dla nich samych
1 x Limfologia
1 x Bibliografia pedagogiczna w Polsce do końca XIX wieku
1 x Kawa Instrukcja obsługi najpopularniejszego napoju na świecie
1 x Neurologia Merritta Tom 1
1 x Chorwacja dla żeglarzy Ciche zatoki i gwarne przystanie
1 x Daj się odkryć czyli jak przykuć jego uwagę
1 x Badanie ginekologiczne z elementami endokrynologii ginekologicznej
1 x Barwy Polski
1 x Dieta bezglutenowa w przepisach
1 x Patalogie w zachowaniach konsumentów na rynku
1 x Anatomia człowieka Ilustrowana encyklopedia
1 x Chemia mentalna
1 x Decyzja należy do ciebie Wolność wyboru - przejmij odpowiedzialność za swoje życie
1 x Analiza i prognozowanie szeregów czasowych
1 x Aktorki Portrety
1 x ABC leków w stomatologii
1 x Funkcjonowanie systemu rodziny czasowo niepełnej z powodu migracji w percepcji młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym
1 x Antologia liryki hellenistycznej
1 x Dr House i filozofia - wszyscy kłamią
1 x Droga do bogactwa w działaniu Podróż trwa Budowanie firmy o wysokiej rentowności
1 x Czas niewolników Jak świat stał się własnością kilku korporacji
1 x Efektywność giełdowego rynku akcji w Polsce z perspektywy dwudziestolecia
1 x Autyzm a czytanie ze zrozumieniem + CD Gotowe scenariusze lekcji dla przedszkoli oraz klas 1-3 szkół podstawowych
1 x Elementy nowoczesnej architektury Pojmowanie współczesnych budynków
1 x Neuroanatomia czynnościowa i kliniczna
1 x (Od)nowa znowu na nowo Rekapitulacja
1 x Ciąża dla bystrzaków
1 x Integracja sensoryczna na co dzień
1 x Churchill Najlepszy sojusznik Polski
1 x Wojna o pieniądz 2 Świat władzy pieniądza
1,825.85zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Geografia Polski

Geografia Polski

17.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press