Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane 37.00zł 26.27zł
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Tytuł: Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
ISBN: 978-83-246-1874-3
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2009
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 37.00zł 26.27zł


Sztab doradców ds. badań i analiz:
  • pomoże Ci wybrać odpowiedni moment na badania marketingowe
  • zaplanuje dla Ciebie przebieg badań
  • skonstruuje kwestionariusz i dobierze odpowiedni rodzaj pytań
  • wyjaśni wszystkie dane demograficzne i socjodemograficzne
  • przeanalizuje wyniki i zaplanuje dalsze działania

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania badań marketingowych przypomina spacer w gęstej mgle. Niezwykle trudno bez nich obrać taki kierunek, który możliwie bezpiecznie doprowadzi Twoją firmę do zaplanowanego celu. Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym. Zdobądź patent na udany small biznes!

  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Nie można dobrze zarządzać przedsiębiorstwem, nie prowadząc badań marketingowych. Najważniejsze bowiem jest dostosowanie działań do potrzeb potencjalnych klientów i zaspokojenie ich oczekiwań. Publikacja ta przybliża metody, jakie małe przedsiębiorstwo może stosować przy prowadzeniu samodzielnych badań marketingowych. Krok po kroku pokazuje, jak prowadzić badania wtórne i pierwotne ( w tym w szczególności badanie ankietowe). Na uwagę zasługuje także dokładny opis badań internetowych i narzędzi do ich przeprowadzania oraz źródeł niezbędnych informacji. Książka opatrzona jest wieloma przykładami, ćwiczeniami i wskazówkami. Prosty, przystępny język zachwyci nawet tych spośród właścicieli małych firm, którzy do tej pory badania marketingowe traktowali jak drogie i wyspecjalizowane działania, nieosiągalne dla ich przedsiębiorstwa.
dr Agnieszka Dejnaka
Autorzy odkrywają przed czytelnikiem sekrety i możliwości badań marketingowych. Nawiązując do interesujących przykładów, opisują najważniejsze kroki, które powinien wykonać badacz rynku. Pytania i ćwiczenia, bogato przytaczane w każdym z rozdziałów, angażują czytelnika i pozwalają w sposób praktyczny podejść do prezentowanych zagadnień. Jest to książka, która powinna znaleźć się w bibliotece każdego szefa małej firmy oraz osób wkraczających w świat marketingu.
Elżbieta Malec
wykładowca Polish Open University w Instytucie Zarządzania Zasobami Ludzkimi
 
Rozdziały:
 
Wprowadzenie (9)
1. Po co badać rynek? (11)

  • Czym jest badanie rynku? (11)
  • Jak to robić? (13)
  • To, co najtrudniejsze w badaniu rynku (14)
  • Kiedy zdecydować się na badanie rynku? (14)
2. Podstawy badań marketingowych (21)
  • Cztery podstawowe cele badań rynku (21)
  • Dwa źródła informacji (24)
  • Dwa rodzaje danych (26)
  • Zrozumienie danych demograficznych i socjodemograficznych (28)
  • Poznawanie Twoich docelowych klientów (29)
3. Ustalenie kierunku badań (35)
  • Przeprowadź burzę mózgów (35)
  • Formułowanie hipotezy (41)
  • Identyfikacja potrzebnych Ci informacji (42)
4. Dane ze źródeł wtórnych: czego możesz się dowiedzieć? (47)
  • Na jakie dane możesz liczyć? (47)
  • Kłamstwa, skandaliczne kłamstwa i statystyki (51)
  • Oddzielanie ziarna od plew (53)
5. Jak znaleźć potrzebne Ci dane wtórne? (59)
  • Biblioteka (59)
  • Następny przystanek: izba przemysłowo-handlowa oraz centrum rozwoju gospodarczego (64)
  • Ośrodek wspierania przedsiębiorczości (66)
  • Na które pytania udało Ci się odpowiedzieć? (67)
6. Dane pierwotne - są wszędzie wokoło (73)
  • Informacje, które prawdopodobnie już posiadasz (73)
  • Wewnętrzne zasoby informacji przydatnych do badań rynkowych (77)
  • Jak wykorzystać dane, które już posiadasz? (78)
  • Co już wiesz (lub czego możesz się łatwo dowiedzieć) o swoich konkurentach? (81)
7. Internetowe badania rynku (87)
  • Jak i gdzie szukać informacji? (87)
  • Jak wykorzystać internet do badań? (89)
  • Vaporware (94)
  • Przydatne programy i linki (95)
8. Dane ze źródeł pierwotnych. Metody badania rynku (105)
  • Wybierz metodę badawczą odpowiednią do Twojego celu (105)
  • Sondaże (ankiety) (106)
  • Jak wybrać i wyselekcjonować przedmiot badań? (107)
  • Korzystanie z listy adresowej (112)
  • Wywiad zogniskowany (117)
  • Testy konsumenckie (119)
9. Konstruowanie kwestionariusza (123)
  • Trzy zasady dobrego kwestionariusza (123)
  • Cztery typy pytań (127)
  • Inne informacje, które należy zawrzeć w kwestionariuszu (131)
10. Analiza i interpretacja wyników (137)
  • Przegląd i opracowanie wypełnionych formularzy (137)
  • Sporządzenie wykazu odpowiedzi (138)
  • Tworzenie wykresów do poszczególnych pytań (140)
  • Wyciąganie wniosków z odpowiedzi (144)
  • Dane, których nie możesz zinterpretować (146)
  • Zweryfikuj hipotezę (147)
11. Kiedy musisz skorzystać z fachowej pomocy? (149)
  • Decyzja o skorzystaniu z usług profesjonalisty (149)
  • Ile kosztują profesjonalne usługi? (151)
  • Efektywna współpraca z konsultantem (153)
12. Trzeba mieć plan (155)
  • Elementy planu (156)
  • Cztery deklaracje przewodnie (157)
  • Opis kluczowych elementów organizacji (161)
  • Analiza rynku i strategia marketingowa (163)
  • Finansowanie (165)
  • Organizacja działań (167)
  • Pomoc w przygotowaniu planu (169)
  • Zastosowanie biznesplanu (planu działania) (170)
  • Prezentacja planu (172)
  • Systematyczne rewidowanie planu (173)
13. Początek (177)
14. Jak uzyskać dostęp do danych marketingowych? (179)
  • Gromadzenie danych za pomocą komputerów (179)
  • Bazy danych, które możesz mieć lub wykupić do nich dostęp (180)
Skorowidz (185)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,27zł

Tytuł książki: "Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane"
Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Krótka historia medycyny
Krótka historia medycyny
Mayer Friedman
RM
Człowiek i jego znaki
Człowiek i jego znaki
Adrian Frutiger
D2D
101 ćwiczeń z dresażu dla konia i jeźdźca
101 ćwiczeń z dresażu dla konia i jeźdźca
Aristotle Jec
Galaktyka
Kopenhaga Pascal Lajt
Kopenhaga Pascal Lajt
Sławomir Adamczak Marcin Szyma Radosław Łazarz
Pascal
Informatyka sądowa w praktyce
Informatyka sądowa w praktyce
Chojnowski Adam
HELION
Literatura & etnologia
Literatura & etnologia
Eugenia Prokop-Janiec
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
 Koszyk
1 x W kręgu upiorów i wilkołaków Demonologia słowiańska
1 x Farmakologia Podstawy farmakoterapii Tom 1/2
1 x Rabin i CEO Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku
1 x Etyczne problemy zarządzania w ochronie zdrowia
1 x Emocje na głodzie Naucz się je kontrolować i jeść w zdrowy sposób
1 x Groch i kapusta Podróżuj po Polsce Północny wschód
1 x Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie?
1 x Konstytucja RP Wydanie 10
1 x Konwencja o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności Tom 2
1 x Poradnik dla zarządcy budynku biurowego
1 x Implant ślimakowy Poradnik dla pacjentów i terapeutów
1 x Czynnik X Morale w życiu osobistym, w działalności społecznej i zawodowej
1 x Dzieje polskiej motoryzacji
1 x Dialog zamiast kar
1 x Cuda Polski Najpiękniejsze budynki i budowle
1 x Bójka i pobicie Aspekty wykrywcze i dowodowe
1 x Mackaya MBA ze sprzedaży w prawdziwym świecie
1 x Jordania Przewodnik ilustrowany
1 x Reklama wczoraj i dziś
1 x Grupa ryzyka na rynku pracy Poradnik dla osób współpracujących z grupą 45+
1 x Kolos odrodzony Armia Czerwona na wojnie 1941-1943
1 x Domowe systemy audio
1 x Handlowanie to gra
1 x Finansowanie przez spółkę akcyjną nabycia lub objęcia emitowanych przez nią akcji w procesie wykupu
1 x Stymulowanie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstwa w otoczeniu globalnej gospodarki wiedzy
1 x Bóg ukryty W poszukiwaniu ostatecznego sensu
1 x Agresja Perspektywa psychoterapeutów
1 x Czytanie Naruszewicza 2
1 x 10 największych błędów wychowawczych
1 x Co się dzieje z moim ciałem Książka dla chłopców i rodziców
1 x 7 nawyków skutecznego nastolatka
1 x Komunikowanie interpersonalne w pielęgniarstwie
1 x Potyczki prawne dyrektora szkoły Rola w wybranych obszarach zarządzania szkołą
1 x AngularJS Profesjonalne techniki
1 x Bieganie metodą Gallowaya Ciesz się dobrym zdrowiem i doskonałą formą
1 x Historia rodziny Pokrewieństwo, dom, seksualność w dawnym społeczeństwie
1 x Analiza fundamentalna wykorzystanie na rynku akcji w Polsce
1 x Embriologia medyczna Ilustrowany podręcznik
1 x 100% Smaku Oczaruj swoich gości
1 x Zaburzenia sfery seksualnej u chorego na nadciśnienie tętnicze
1 x Atlas nieba
1 x Projekty inwestycyjne infrastrukturalne i biznesowe Aspekty metodologiczne i praktyczne
1 x Frywolitki biżuteria, ozdoby, dekoracje
1 x Ford Fiesta (od października 2008) Sam naprawiam samochód
1 x Windykacja Tom I, II i III
1 x Domowe narodziny
1 x Cukrzyca bez lekarstw
1 x Praktyka hematologiczna
1 x Atlas matematyczny
1 x Dramat w tekście, tekst w dramacie
1 x Ubuntu. Oficjalny podręcznik. Wydanie VIII
1 x Etyka przywództwa Ujęcie interdyscyplinarne
1 x Gdańsk Gdynia Sopot plan trójmiasta 1:26 000
1 x Angielski od podstaw Biznes
1 x Fizjoterapia w neurologii i neurochirurgii
1 x Komentarz do spraw o rozwód
1 x Anna German o sobie
1 x Europa niedokończona przygoda
1 x Adwokatura w ostatniej dekadzie PRL Historia samorządności
1 x Finansowanie publiczne oświaty niepublicznej
1 x Efektywność oddziału banku detalicznego
1 x Firma z duszą
1 x Antropologia praktyk kulinarnych Tom 5
1 x Białe trufle
1 x Dobra osobiste w XXI wieku Nowe wartości, zasady, technologie
1 x Aksjologia społeczna Między PRL a IV RP
1 x Księga origami Składaj kartkę, rozwijaj swój umysł
1 x Prawo bankowe Komentarz
1 x Balistyka dla snajperów Praktyczny poradnik
1 x Fotograficzny atlas anatomii człowieka
1 x Amy Winehouse i tabloidy Toksyczna miłość
1 x 10 lat leczenia biologicznego w Polsce
1 x Dwie siostry
1 x Etyka adwokacka na egzamin Wydanie 3
1 x Brytyjskie pancerniki 1914-1918 (2) Superdrednoty
1 x Formuła Wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
1 x Alchemia manipulacji Wydanie II
1 x Chirurgia endokrynologiczna
1 x Inżynieria biochemiczna
1 x Biblia jako fenomen kulturowy
1 x Przemieszczenia krążków stawowych stawów skroniowo-żuchwowych Tom 2 rozpoznawanie i leczenie
1 x Bitwy i kampanie Historia w mapach
1 x Scalone przetworniki analogowo-cyfrowe i cyfrowo-analogowe Wydanie II
1 x Prawo własności intelektualnej Repetytorium
1 x Poradnik frezera Wydanie 8
1 x Asy damy i ułani Polscy pisarze poeci i artyści na Zachodzie 1939-1989
1 x Mózgowe porażenie dziecięce Harmonia
1 x Mit pieniądza Świat realny wobec iluzji polityki pieniężnej
1 x Biała broń chińska
1 x Gospodarka światowa
1 x Atlas osteopatycznych technik stawowych Tom 3 Odcinek szyjny, piersiowy i lędźwiowy kręgosłupa oraz żebra
1 x Dictionary of telecommunications and computers english-polish polish-english
1 x Brafitting Lifting piersi bez skalpela
1 x Fotografia cyfrowa Książka w kolorze
1 x Budżet zadaniowy i strategiczna karta wyników w jednostkach samorządu terytorialnego
1 x Kompetencje zarządzających w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
1 x Drogi kariery Jak wspomagać rozwój zawodowy dzieci i młodzieży
1 x 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane Edukacja plastyczno-muzyczna
1 x Analiza dyskursu W poszukiwaniu tożsamości współczesnej młodzieży
1 x Zapobieganie i leczenie choroby próchnicowej u dzieci
1 x Afera Żelazo w dokumentach MSW i PZPR
1 x Metodyka rozwiązywania zadań z mechaniki Wydanie 2
1 x Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych
1 x Psychologia w geriatrii
1 x Algorytm sukcesu Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju
1 x Rzeki Polski
1 x Ćwiczenia z szarfą Thera-Band: Od stóp do głów
1 x Hirameki
1 x SZTUKA PERSWAZJI czyli język wpływu i manipulacji Wydanie II
1 x Determinanty wartości rynkowej spółek kapitałowych wczesnej fazy rozwoju
1 x Metoda wariacyjna w modelu Diraca
1 x Inżynieria wymagań w praktyce
1 x Materiały polimerowe Struktura, właściwości zastosowanie
1 x Bliżej siebie Rozmowy z Mistrzami O życiu, uczuciach, marzeniach, relacjach, zdrowiu, finansach i możliwości zmiany siebie
1 x Czas odrodzony Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata
1 x Ius dissidentium Granice konsensusu korporacyjnego i władzy większości w spółkach kapitałowych
1 x Być rodzicem i nie skonać Rodzicielstwo na luzie
1 x Jestem dyrektorem mojego życia Kurs pozytywnego myślenia
1 x Antarktyczna wyprawa statku Belgica Zbiór relacji: Adrien de Gerlache, Henryk Arctowski, Stanisław Rakusa-Suszczewski
1 x Autobusy z Bolechowa 1996-2018 Neoplan, Solaris
1 x Bałkany Bośnia i Hercegowina Serbia Kosowo Macedonia Albania Wydanie 5
1 x Efekt Izajasza Gdy modlitwa i proroctwa łączą się z fizyką kwantową
1 x Mechanika ogólna Tom 2 Dynamika Jerzy Leyko Wydanie 9 Miękka
1 x Encyklopedia chińskiej wiedzy o seksie i seksuologii
7,600.66zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Geografia Polski

Geografia Polski

17.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN