Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania

Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania

79.00zł
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją 64.90zł 51.92zł
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Tytuł: Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Autor: Wojciech Popławski Eulalia Skawińska
ISBN: 978-83-208-2024-9
Ilość stron: 364
Data wydania: 09/2012
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 64.90zł 51.92zł


Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych.

Autorzy przedstawili w nim:
• istotę i znaczenie badań marketingowych;
• przygotowanie badania marketingowego;
• gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego;
• realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników;
• stosowanie statystyki w badaniach marketingowych;
• wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją;
• międzynarodowe badania marketingowe.
 
Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

Spis treści:

I. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych

1. Istota i znaczenie badań marketingowych
1.1. Dane i informacje marketingowe
1.2. Badania marketingowe jako ogniwo systemu informacji marketingowej
1.3. Pojęcie i geneza badania marketingowego
1.4. Cel i zakres badań marketingowych
1.5. Rodzaje badań marketingowych
1.6. Organizacja badań marketingowych
1.7. Etyka w badaniach marketingowych

2. Przygotowanie badania marketingowego
2.1. Etapy przygotowania badania
2.2. Zdefiniowanie problemu badawczego i poszukiwanie oczekiwanych informacji
2.3. Dobór próby do badania
2.4. Wybór metody zbierania danych i przygotowanie instrumentów służących do pomiaru
2.5. Pozostałe czynności przygotowawcze

3. Gromadzenie danych pierwotnych
3.1. Informacje wstępne
3.2. Ilościowe dane pierwotne
3.3. Jakościowe dane pierwotne

4. Budowa instrumentu pomiarowego
4.1. Pojęcie i rodzaje instrumentów pomiarowych
4.2. Zasady budowy kwestionariusza badawczego
4.3. Zasady budowy, kolejność i rodzaje pytań kwestionariuszowych
4.4. Skale pomiarowe i skalowanie odpowiedzi

5. Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników
5.1. Redukcja i redakcja danych
5.2. Analiza i interpretacja danych
5.3. Prezentacja danych i wyników badania
5.4. Ocena wyników badania
5.5. Możliwe błędy w badaniu marketingowym
5.6. Korzyści ze stosowania programów SPSS i STATISTICA

6. Statystyka w badaniach marketingowych
6.1. Cel i zakres stosowania statystyki w badaniach marketingowych
6.2. Mierniki stosowane do opisu statystycznego badanej populacji i próby
6.3. Wnioskowanie statystyczne w analizie struktury zjawisk rynkowych
6.4. Analiza związków przyczynowo-skutkowych między badanymi zmiennymi rynkowymi
6.5. Analiza dynamiki zjawisk rynkowych
6.6. Obliczanie mierników statystycznych z wykorzystaniem programu Microsoft Excel

7. Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją
7.1. Specyfika Internetu w procesie badań marketingowych
7.2. Źródła danych w internetowych badaniach marketingowych
7.3. Badania ilościowe i jakościowe w Internecie
7.4. Segmentacja e-klientów i jej kryteria

8. Międzynarodowe badania marketingowe
8.1. Specyfika działalności przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych
8.2. Istota i znaczenie podejść emic i etic w międzynarodowych badaniach marketingowych
8.3. Czynniki określające wtórne źródła danych w międzynarodowych badaniach marketingowych
8.4. Rodzaje i zakres pierwotnych źródeł danych w międzynarodowych badaniach marketingowych
8.5. Typologia międzynarodowych badań marketingowych

II. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków

9. Badanie i pomiar satysfakcji klienta
10. Badanie lojalności klienta
11. Badanie zachowań konsumentów
12. Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa
13. Badanie nowego produktu
14. Badanie cen
15. Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji
 
16. Badanie wybranych narzędzi promocji
16.1. Reklama
16.2. Promocja sprzedaży

17. Studia przypadków
17.1. Badanie marketingowe dla Kwiaciarni Wysyłkowej ,,Bratek’’
17.2. Badanie i pomiar satysfakcji klienta w Pizzerii ,,Arturo’’
17.3. Bankowość elektroniczna — badanie lojalności klientów
17.4. Badanie marketingowe dla firmy KRA-NAP
17.5. Badanie marketingowe dla firmy Doris-Davidson
17.6. Planetarium
17.7. Wprowadzenie na rynek nowego produktu
17.8. Badanie ceny produktu
17.9. Badanie skuteczności kampanii marketingowej firmy Top Furniture S.A.
17.10. Ekspansja międzynarodowa firmy Beauty
17.11. Agencja Rozwoju


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,92zł

Tytuł książki: "Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją"
Autor: Wojciech Popławski Eulalia Skawińska
Wydawnictwo: PWE
Cena: 64.90zł 51.92zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Joga światłem życia
Joga światłem życia
B.K.S. Iyengar
Galaktyka
Składki na ubezpieczenia społeczne i podatki w umowie o dzieło
Składki na ubezpieczenia społeczne i podatki w umowie o dzieło
Katarzyna Dudek Ewa Galewska
Difin
Zmiany statutu i kapitału w spółce akcyjnej
Zmiany statutu i kapitału w spółce akcyjnej
Maciej Goszczyk
C.H. Beck
Biologia zwierząt Krótkie wykłady
Biologia zwierząt Krótkie wykłady
Richard D. Jurd
PWN
Pozwól płynąć swojemu produktowi
Pozwól płynąć swojemu produktowi
Joanna Czerska
Placet
Mały słownik niderlandzko-polski polsko-niderlandzki
Mały słownik niderlandzko-polski polsko-niderlandzki
Martens Nico, Morciniec Elke
Wiedza Powszechna
 Koszyk
1 x Historia sztuki Architektura
1 x Chiny Innowacyjny zielony rozwój
1 x Fuzje i przejęcia spółek kapitałowych Zagadnienia rachunkowe i podatkowe
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Postępowanie egzekucyjne w administracji Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
1 x Rak i niepłodność Prawda i mity medycyny
1 x Grzeczne dziewczynki marzą o karierze a niegrzeczne ją planują
1 x Słownik gastronomiczny polsko-angielski angielsko-polski
1 x Instytucja prezydenta w Polsce i we Włoszech
1 x Całki Metody rozwiązywania zadań
1 x Historia Wyrzyska 525 zadań i rozwiązań
1 x Opel Vectra III i Signum Wydanie 2
1 x Urologia podręcznik dla studentów medycyny Wydanie 2
1 x Moje Mindful Eating czyli jak chudnąć nie stosując żadnej diety
1 x Anna German Uśmiechaj się
1 x Resory metalowe w zawieszeniach samochodów ciężarowych Doskonalenie obliczeń i badanie właściwości
1 x As Wspomnienia legendarnego dowódcy dywizjonu 303
1 x CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
1 x Katalog elementów budowlanych Poradnik projektowania na trwałość według norm nowej generacji
1 x Aconcagua Laminowana mapa trekingowa
1 x Przekładnie zębate Zasady działania. Obliczenia geometryczne i wytrzymałościowe
1 x Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
1 x Fundacje i stowarzyszenia – prawny i podatkowy instruktaż funkcjonowania z wzorcową dokumentacją
1 x Dotacje w prawie podatkowym Dokumentacja i rozliczanie
1 x Podstawy biologii komórki Tom 1
1 x Książeczka zdrowia copywritera
1 x Wybrane elementy socjologii
1 x Ekologizm
1 x Prawo dla obywatela Poradnik praktyczny Drogówka: jak unikać kłopotów
1 x Emocjonalne wampiry w pracy
1 x Magia Harry'ego Pottera
1 x Akcja Prawo podmiotowe
1 x Biblia z komentarzami Jana Pawła II
1 x Bitwa pod Ostrołęką
1 x Profilaktyka w pediatrii
1 x Etyka i polityka
1 x Astrologia współczesna Tom 6 Zaćmienia Trzecie tysiąclecia
1 x Zabawa tkwi w NLP Poważna wiedza na wesoło
1 x Agile. Metodyki zwinne w planowaniu projektów
2,290.31zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Energetyka
Sieci średnich napięć

Sieci średnich napięć

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION