Tytuł: | Bądź czujny | | Autor: | Kenneth G. McGee | | ISBN: | 978-83-264-7994-6 | | Ilość stron: | 244 | | Data wydania: | 12/2014 ( Wydanie 2 ) | | Format: | 16.5x24.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 69.00zł | |
Jak podbić rynek? Konsekwentnie realizować obraną strategię - powie jeden menedżer. Mieć najlepszych ludzi - doda drugi. Kolejny podkreśli, że liczy się technologia. Oczywiście każdy z nich ma trochę racji, ale nie są to jednak rzeczy najważniejsze. Umiejętne reagowanie na niespodziewane sytuacje i zdolność wykorzystywania nadarzających się okazji to właśnie klucz do sukcesu.
Wielu menedżerów nauczyło się żyć w tych niepewnych czasach, po prostu przyjmując, że tak musi być. Czy to właściwa postawa? Nie! Menedżer powinien wiedzieć, jak pozbyć się niepewności i wziąć przyszłość swojej pracy i fi rmy w swoje ręce.
Przypominasz sobie marki, które jeszcze kilka lat temu były na topie? Po wielu z nich słuch zaginął. Dlaczego? Zarządzający nie umieli reagować na rynkowe zmiany, a najczęściej ich nie dostrzegali. Nie popełniaj tego błędu!
Bądź czujny! pozwoli Ci pozbyć się niepewności oraz nauczyć się dostrzegać szanse wcześniej niż inni. Jest to kompleksowy podręcznik, dzięki któremu Ty i Twoja firma wypłyniecie na szerokie wody.
Autor przedstawia Czytelnikowi metody, które pozwalają odpowiednio monitorować rynek i wychwytywać informacje o pojawiających się szansach i zagrożeniach. Pokazuje, jak te dane wykorzystać w fi rmie.
Nie czekaj, aż inni zrobią coś za Ciebie! Bądź czujny! Wykorzystuj okazje!
|