Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe efektywność energetyczna i ekonomiczna

Elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe efektywność energetyczna i ekonomiczna

89.00zł
BezMarketing Przestań kusić klientów zacznij z nimi rozmawiać 39.90zł
BezMarketing Przestań kusić klientów zacznij z nimi rozmawiać

Tytuł: BezMarketing Przestań kusić klientów zacznij z nimi rozmawiać
Autor: Scott Stratten
ISBN: 978-83-246-3419-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 01/2012
Oprawa: Twarda
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł


Siła tkwi w relacjach!

  • Media społecznościowe i kapitał społeczny
  • Obsługa klienta w sferze publicznej
  • Marketing wirusowy
  • Autentyzm w newsletterach

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

Rozdziały:

Rozdział 1. Hierarchia zakupów (13)

Rozdział 2. O ekspertach słów kilka (16)

Rozdział 3. Luka zaufania (19)

Rozdział 4. Restauracja, która nie zrozumiała... (22)

Rozdział 5. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno (25)

Rozdział 6. Gdy Twoja firma celuje w samo dno (27)

Rozdział 7. Pozyskaj i bądź (31)

Rozdział 8. Dlaczego firmy nie korzystają z mediów społecznościowych (33)

Rozdział 9. Media społecznościowe (i przy okazji kapitał społeczny) (35)

Rozdział 10. Facebook kontra LinkedIn, kontra Twitter (38)

Rozdział 11. Tworzenie platform społecznościowych (42)

Rozdział 12. HARO, czyli przykład tworzenia platformy (47)

Rozdział 13. Reguły gry uległy zmianie. Natychmiastowość i adekwatność (49)

Rozdział 14. Obsługa klienta w sferze publicznej (51)

Rozdział 15. Nie ograniczaj się do najśmielszych (56)

Rozdział 16. Siedem grzechów głównych mediów społecznościowych (58)

Rozdział 17. Jak Twitter odmienił moją działalność (65)

Rozdział 18. Tassimo (71)

Rozdział 19. Twitter lokalnie (74)

Rozdział 20. Domino's Pizza, czyli o sile rozgłosu. Ludzie rozmawiają... (78)

Rozdział 21. Naked Pizza (80)

Rozdział 22. Nie karm trolla (82)

Rozdział 23. Tweetathon (85)

Rozdział 24. Twoja strona internetowa - tradycja kontra nowatorstwo (89)

Rozdział 25. CAPTCHA (98)

Rozdział 26. Luka doznaniowa (101)

Rozdział 27. Podnieść poprzeczkę i już jej nie opuszczać - Cirque de Soleil (103)

Rozdział 28. Mieszanie kawy (105)

Rozdział 29. Luka doznaniowa w małych firmach (111)

Rozdział 30. "Stop - Start - Kontynuacja" w praktyce (113)

Rozdział 31. Zappos (115)

Rozdział 32. Rockport (119)

Rozdział 33. FreshBooks (121)

Rozdział 34. Dlaczego nie należy uczyć się od milionerów (123)

Rozdział 35. Przejrzystość i autentyzm (126)

Rozdział 36. Przejrzystość na Twitterze w moim wykonaniu (128)

Rozdział 37. Przejrzystość na Twitterze w Twoim wykonaniu (130)

Rozdział 38. Partnerzy marketingowi (132)

Rozdział 39. Referencje (134)

Rozdział 40. Bestsellery (136)

Rozdział 41. Dlaczego status "mamy pracującej w domu" nie sprzyja interesom (138)

Rozdział 42. Walmart? Jesteście tam? (140)

Rozdział 43. Nowe pomysły (142)

Rozdział 44. Realizacja pomysłów (145)

Rozdział 45. Seminaria tradycyjne (149)

Rozdział 46. Teleseminaria (153)

Rozdział 47. Teleszczyty (156)

Rozdział 48. Jak i dlaczego zdecydowałem się na e-booka zamiast na organizację szczytu (159)

Rozdział 49. Marketing wirusowy (164)

Rozdział 50. BezMarketing incognito (185)

Rozdział 51. Jak to działa w praktyce (190)

Rozdział 52. Lush (193)

Rozdział 53. Targi (195)

Rozdział 54. Media społecznościowe na imprezach wystawienniczych (202)

Rozdział 55. BezNetworking. Dlaczego spotkania networkingowe to zło (204)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Samobójstwo w prawie polskim
Samobójstwo w prawie polskim
Konrad Burdziak
Wolters Kluwer
(Złudne) obietnice wielokulturowości
(Złudne) obietnice wielokulturowości
Królikowska Jadwiga
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Przestrzenie komunikacji
Przestrzenie komunikacji
Kędzior Jolanta, Kowal Jolanta, Krawiec Beata
Adam Marszałek
W uścisku Moskwy Obszar poradziecki
W uścisku Moskwy Obszar poradziecki
Malina Kaszuba
Rytm
Komunikowanie polityczne 2.0 Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej
Komunikowanie polityczne 2.0 Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej
Łukasz Przybysz
Oficyna Wydawnicza ASPRA
Radość Poczucie szczęścia, które masz w sobie
Radość Poczucie szczęścia, które masz w sobie
Osho
Czarna Owca
 Koszyk
1 x Madrid 1:10000 Mapa Midi
1 x Mistrz ciętej riposty
1 x Chory na nowotwór Kompendium leczenia somatycznych objawów towarzyszących
124.40zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka na start

Fizyka na start

59.00zł
50.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft