Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Biblia copywritingu 39.90zł 28.33zł
Biblia copywritingu

Tytuł: Biblia copywritingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-2700-9
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2017
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!

Rozdziały:

    • WSTĘP Pawła Tkaczyka
    • WPROWADZENIE BOHATERA Dla kogo ta książka i co Ci może dać?
    • CZĘŚĆ I Genesis. Zacznij od siebie
      • 1. Czy każdy może być copywriterem?
        • 1.1. Pozbądź się ograniczeń
        • 1.2. Musisz uwierzyć
        • 1.3. Zasady pracy trzy kapelusze
      • 2. Klient. Poznaj Tomka
        • Pragnienia
        • Problemy i przeszkody
        • Potrzeby
        • 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta
        • 2.2. Trzy wymiary motywacji
          • Wątpliwości i obiekcje
        • 2.3. Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO
        • 2.4. Uwierzyć
      • 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści
        • 3.1. Przewaga nad konkurencją DROZD
        • 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy
        • 3.3. Metakorzyść
    • CZĘŚĆ II Księga słów
      • 1. Pierwszy kapelusz. Skup się
        • 1.1. PEN
        • 1.2. Obietnica więź z klientem
        • 1.3. Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy
        • 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli
        • 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest?
        • 1.6. Bariery i obiekcje
        • 1.7. Dopasuj się do przekonań
        • 1.8. Wiarygodność sześć elementów
        • 1.9. RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co?
        • 1.10. To musi się udać
        • 1.11. Konfrontacja ze status quo
        • 1.12. Nowe zamiast starego
        • 1.13. Koszty utraconych korzyści
        • 1.14. Przenieś go na inny poziom
        • 1.15. Tylko TY
        • 1.16. CTA trzy obietnice
      • 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie?
        • 2.1. Bullet points
        • 2.2. Interaktywna struktura tekstu
        • 2.3. Szablon tekstu
        • 2.4. Długość ma znaczenie
        • 2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie
          • Poziom K0. Czego ode mnie chcesz?
          • Poziom K1. Powiedz mi coś o tym
          • Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie?
          • Poziom K3. Dziękuję, już mam
          • Poziom K4. Co dalej?
          • Poziom K5. Co nowego?
        • 2.6. Zamknij sprzedaż
      • 3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu
        • 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów)
        • 3.2. 7D/HD
        • 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza
          • 1. Odchudzanie
          • 2. Sterydy dla zdań
          • 3. Zmysłowe obrazy
          • Podsumowanie
    • CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Biblia copywritingu"
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Aspekty prawne planowania i zagospodarowania przestrzennego
Aspekty prawne planowania i zagospodarowania przestrzennego
Krzysztof Kucharski Tomasz Brzezicki Henryk Nowicki
Wolters Kluwer
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw Problemy - motywy - dylematy
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw Problemy - motywy - dylematy
Zajkowska Monika
CEDEWU
Od Ramajany do Slumdoga Filmowe adaptacje literatury indyjskiej
Od Ramajany do Slumdoga Filmowe adaptacje literatury indyjskiej
Stachówna Grażyna, Szurlej Tatiana
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Komentarz Wydanie 6
Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Komentarz Wydanie 6
Nowińska Ewa, Vall Michał
LexisNexis
Lasery w stomatologii
Lasery w stomatologii
Dembowska Elżbieta
Czelej
Prawo rzeczowe Testy Kazusy Tablice
Prawo rzeczowe Testy Kazusy Tablice
Górecki Wojciech, Grzesik Kamil, Hałgas Marcin
C.H. Beck
 Koszyk
1 x Blog jako nowa forma komunikowania politycznego
1 x Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych
1 x Prawo właściwe dla autorskoprawnej umowy licencyjnej
1 x Kodeks karny - część ogólna Pytania kazusy tablice
1 x Egzaminy prawnicze Ministerstwa Sprawiedliwości 2016 Tom 4. Wzory pism
1 x Prawo upadłościowe Komentarz
1 x Prawo Budowlane 2019
1 x Księgi wieczyste Zasady materialnoprawne Wydanie 2
1 x Nauka skarbowości
1 x Podatek od towarów i usług w budownictwie i obrocie nieruchomościami
1 x Dynamika zmian w prawie
1 x Egzaminy prawnicze Ministerstwa Sprawiedliwości 2018 Tom 3 Kazusy do egzaminu adwokackiego i radcowskiego
1 x Ubezwłasnogłowieni
1 x Apelacje cywilne i karne Komentarz praktyczny z orzecznictwem Wzory pism procesowych
1 x Kodeks wyborczy Komentarz
1 x Kodeks karny - część wojskowa Komentarz
1 x Kontrola skarbowa w systemie kontroli państwowej
1 x Autor Wydawca Poradnik prawa autorskiego Wydanie 6
1 x Gospoda pod Bocianem
1 x Podstawy konstrukcji maszyn Wydanie 2
1 x Matematyka finansowa Instrumenty pochodne
1 x Angielsko-polski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie
1 x Down Shift. Bez hamulców. Seria Driven
1 x Kodeks pracy Wydanie 10
1 x Książka do zrobienia
1 x Aplikacje prawnicze 2013 Egzamin wstępny i końcowy Testy Tom 2 Wydanie 4
1 x Bezpieczeństwo energetyczne we współczesnych stosunkach międzynarodowych
1 x Księgi wieczyste i hipoteka Komentarz Ustawa o księgach wieczystych i hipotece. Postępowanie wieczystoksięgowe
1 x Egzaminy prawnicze Ministerstwa Sprawiedliwości 2017 Tom 4 Wzory pism
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 1 Elementy
1 x Nieruchomości Aspekty podatkowe i cywilnoprawne
1 x Prawo restrukturyzacyjne Komentarz
1 x Uleczone dusze. Kaci Hadesa
1 x Mój agent Masa
1 x Ekonomiczny słownik polsko-rosyjsko-ukraiński Wprowadzenie do terminologii
1 x Fotografia cyfrowa Kompedium
1 x Komputerowy detektyw Algorytmiczna opowieść o przestępstwach, spiskach i obliczeniach
1 x Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego Studium prawnoporównawcze
1 x BHP w budownictwie
1 x Kodeks pracy oraz ustawy towarzyszące Wydanie 4
1 x Postępowanie w sprawach upadłościowych i rejestrowych
1 x Design Historia projektowania
1 x Akty wykonawcze prawa pracy Komentarz
1 x Czynności procesowe obrońcy i pełnomocnika w sprawach karnych Wydanie 2
1 x Prawa i obowiązki małżonków
1 x Kodeks cywilny Komentarz Tom 2 Własność i inne prawa rzeczowe
1 x Prawo wekslowe i czekowe i inne akty prawne
1 x Arbitraż w prawie międzynarodowym
1 x Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym
1 x Konsolidacja sprawozdań finansowych. Koncepcje, regulacje polskie i MSSF, zastosowania praktyczne Tom 2
1 x Dance, sing, love. W rytmie serc
1 x Elementarz stylu w typografii Wydanie 4
1 x Aplikacja 2010 Prawo cywilne część 1
1 x Zranieni
1 x Dochodzenie roszczeń w postępowaniu grupowym Komentarz
1 x Dostęp do informacji publicznej jako kategoria ochrony interesu prawnego jednostki w regulacjach
1 x Atlas muszli
5,364.88zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Liczby nadrzeczywiste Jak dwoje byłych studentów nakręciło się na czystą matematykę i odnalazło pełnię szczęścia

Liczby nadrzeczywiste Jak dwoje byłych studentów nakręciło się na czystą matematykę i odnalazło pełnię szczęścia

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium