Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Biblia copywritingu 39.90zł 28.33zł
Biblia copywritingu

Tytuł: Biblia copywritingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-2700-9
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2017
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!

Rozdziały:

    • WSTĘP Pawła Tkaczyka
    • WPROWADZENIE BOHATERA Dla kogo ta książka i co Ci może dać?
    • CZĘŚĆ I Genesis. Zacznij od siebie
      • 1. Czy każdy może być copywriterem?
        • 1.1. Pozbądź się ograniczeń
        • 1.2. Musisz uwierzyć
        • 1.3. Zasady pracy trzy kapelusze
      • 2. Klient. Poznaj Tomka
        • Pragnienia
        • Problemy i przeszkody
        • Potrzeby
        • 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta
        • 2.2. Trzy wymiary motywacji
          • Wątpliwości i obiekcje
        • 2.3. Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO
        • 2.4. Uwierzyć
      • 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści
        • 3.1. Przewaga nad konkurencją DROZD
        • 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy
        • 3.3. Metakorzyść
    • CZĘŚĆ II Księga słów
      • 1. Pierwszy kapelusz. Skup się
        • 1.1. PEN
        • 1.2. Obietnica więź z klientem
        • 1.3. Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy
        • 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli
        • 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest?
        • 1.6. Bariery i obiekcje
        • 1.7. Dopasuj się do przekonań
        • 1.8. Wiarygodność sześć elementów
        • 1.9. RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co?
        • 1.10. To musi się udać
        • 1.11. Konfrontacja ze status quo
        • 1.12. Nowe zamiast starego
        • 1.13. Koszty utraconych korzyści
        • 1.14. Przenieś go na inny poziom
        • 1.15. Tylko TY
        • 1.16. CTA trzy obietnice
      • 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie?
        • 2.1. Bullet points
        • 2.2. Interaktywna struktura tekstu
        • 2.3. Szablon tekstu
        • 2.4. Długość ma znaczenie
        • 2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie
          • Poziom K0. Czego ode mnie chcesz?
          • Poziom K1. Powiedz mi coś o tym
          • Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie?
          • Poziom K3. Dziękuję, już mam
          • Poziom K4. Co dalej?
          • Poziom K5. Co nowego?
        • 2.6. Zamknij sprzedaż
      • 3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu
        • 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów)
        • 3.2. 7D/HD
        • 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza
          • 1. Odchudzanie
          • 2. Sterydy dla zdań
          • 3. Zmysłowe obrazy
          • Podsumowanie
    • CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Biblia copywritingu"
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kodeks cywilny Kodeks postępowania cywilnego Wydanie 15
Kodeks cywilny Kodeks postępowania cywilnego Wydanie 15
Flisek Aneta
C.H. Beck
Opracowania tematów z chemii Poziom podstawowy dla uczniów gimnazjów, liceów i techników
Opracowania tematów z chemii Poziom podstawowy dla uczniów gimnazjów, liceów i techników
Mizerski Witold
Adamantan
Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów
Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów
Piotr Zawojski
Oficyna Naukowa
Siła woli Autonomia samoregulacja i kontrola działania
Siła woli Autonomia samoregulacja i kontrola działania
Romana Kadzikowska-Wrzosek
SAW Smak Słowa
Coaching kadry kierowniczej Wolters
Coaching kadry kierowniczej Wolters
Stuart McAdam
Wolters Kluwer
Systemy ubezpieczeń w Polsce Aspekty finansowe
Systemy ubezpieczeń w Polsce Aspekty finansowe
Znaniecka Krystyna, Wieczorek-Kosmala Monika
CEDEWU
 Koszyk
1 x Kursywa Wyróżnienie w typografii
1 x Czas pracy kierowców z wzorcowymi informacjami o czasie pracy dla kierowców + CD
1 x Słowo i miecz
1 x Anestezja bariatryczna
1 x Inna Blue
1 x Pielęgniarstwo onkologiczne
1 x Szczepionki. Nie daj się zwariować
1 x 100 najpiękniejszych starówek Europy
1 x Kardiologia dla lekarzy rodzinnych
1 x Art deco
1 x Polsko-niderlandzki rozmównik
1 x Choroby zapalne układu nerwowego u dzieci
1 x Metody łagodzenia bólu podczas porodu
1 x Obróbka skrawaniem
1 x Gen Ukryta historia
1 x Ci którzy przekonać nie umieją Idea porozumienia polsko-niemieckiego w publicystyce Władysława Studnickiego i wileńskiego "Słowa"
1 x Inżynieria produkcji Kompendium wiedzy
1 x Biblioterapia w praktyce Poradnik dla nauczycieli, wychowawców i terapeutów
1 x Wirusologia roślinna
1 x Jak projektuję książki Estetyka książki
1 x Wielka interna Kardiologia z elementami angiologii Część 1
1 x Interesujące przypadki neurologiczne
1 x Anatomia układu ruchu Kompendium z elementami diagnostyki reumatologicznej Kompendium
1 x Niszczący sekret
1 x Agorafilia Sztuka i demokracja w postkomunistycznej Europie
1 x Neuroanatomia czynnościowa i kliniczna
1 x Blaski i cienie pracy mózgu O miłości sztuce i pogoni za szczęściem.
1 x Architektura Urbanistyka Nauka
1 x Dance, sing, love. Miłosny układ
1 x Blaski i cienie władzy
1 x Człowiek w przestrzeni lokalnej dobre praktyki wspierania rozwoju, aktywizacji i integracji społecznej
1 x "Migracje. Podróże w dziejach". Nowożytność. Mare Integrans. Studia nad dziejami wybrzeży Morza Bałtyckiego
1 x Chiński model zarządzania przedsiębiorstwem
1 x Wybrane zagadnienia z pediatrii Tom 3 Choroby układu pokarmowego, choroby układu nerwowego, choroby układu moczowego
1 x Ferrari włoska legenda
1 x Bonobo i ateista W poszukiwaniu humanizmu wśród naczelnych
1 x Wywiad i badanie w pediatrii
1 x Etyka lekarska Wydanie 2
1 x Gwiazdeczka
1 x Aktywność autonarracyjna osób z różnym poziomem organizacji osobowości
1 x Ilustrowany słownik francusko-polski
1 x Bezpieczeństwo międzynarodowe Współczesne koncepcje
1 x Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym
1 x Mózg a ciało w psychoterapii
1 x Żyję z chorobą Parkinsona
1 x Zranieni
1 x Chroń i lecz swoje serce Naukowo udowodniona dieta która wydłuży Twoje życie
1 x Carl Schmitt i Leo Strauss Krytyka pozytywizmu prawniczego w niemieckiej myśli politycznej
1 x Mikrobiologia Krótkie wykłady Wydanie 2
1 x Album mojego dziecka Chłopiec
1 x Dyplomacja od podstaw w opowieściach ekspertów
1 x Procedury kliniczne w medycynie ratunkowej Część 1
1 x Dodatki katalizatory i emulgatory w mieszankach mineralno-asfaltowych
1 x 100 lat mody
1 x Fotografia cyfrowa Edycja zdjęć Wydanie VII
3,330.42zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Biologia
Blizny po ewolucji

Blizny po ewolucji

31.00zł
26.35zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft