Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Choroba stłuszczeniowa wątroby

Choroba stłuszczeniowa wątroby

39.00zł
Biblia copywritingu 39.90zł 28.33zł
Biblia copywritingu

Tytuł: Biblia copywritingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 978-83-283-2700-9
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2017
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!

Rozdziały:

    • WSTĘP Pawła Tkaczyka
    • WPROWADZENIE BOHATERA Dla kogo ta książka i co Ci może dać?
    • CZĘŚĆ I Genesis. Zacznij od siebie
      • 1. Czy każdy może być copywriterem?
        • 1.1. Pozbądź się ograniczeń
        • 1.2. Musisz uwierzyć
        • 1.3. Zasady pracy trzy kapelusze
      • 2. Klient. Poznaj Tomka
        • Pragnienia
        • Problemy i przeszkody
        • Potrzeby
        • 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta
        • 2.2. Trzy wymiary motywacji
          • Wątpliwości i obiekcje
        • 2.3. Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO
        • 2.4. Uwierzyć
      • 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści
        • 3.1. Przewaga nad konkurencją DROZD
        • 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy
        • 3.3. Metakorzyść
    • CZĘŚĆ II Księga słów
      • 1. Pierwszy kapelusz. Skup się
        • 1.1. PEN
        • 1.2. Obietnica więź z klientem
        • 1.3. Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy
        • 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli
        • 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest?
        • 1.6. Bariery i obiekcje
        • 1.7. Dopasuj się do przekonań
        • 1.8. Wiarygodność sześć elementów
        • 1.9. RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co?
        • 1.10. To musi się udać
        • 1.11. Konfrontacja ze status quo
        • 1.12. Nowe zamiast starego
        • 1.13. Koszty utraconych korzyści
        • 1.14. Przenieś go na inny poziom
        • 1.15. Tylko TY
        • 1.16. CTA trzy obietnice
      • 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie?
        • 2.1. Bullet points
        • 2.2. Interaktywna struktura tekstu
        • 2.3. Szablon tekstu
        • 2.4. Długość ma znaczenie
        • 2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie
          • Poziom K0. Czego ode mnie chcesz?
          • Poziom K1. Powiedz mi coś o tym
          • Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie?
          • Poziom K3. Dziękuję, już mam
          • Poziom K4. Co dalej?
          • Poziom K5. Co nowego?
        • 2.6. Zamknij sprzedaż
      • 3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu
        • 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów)
        • 3.2. 7D/HD
        • 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza
          • 1. Odchudzanie
          • 2. Sterydy dla zdań
          • 3. Zmysłowe obrazy
          • Podsumowanie
    • CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Biblia copywritingu"
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Praca z grupą szkoleniową Wszystko, co powinien wiedzieć trener, aby osiągnąć sukces
Praca z grupą szkoleniową Wszystko, co powinien wiedzieć trener, aby osiągnąć sukces
Małgorzata Torój
GWP
Odkrywcy grobu Faraona
Odkrywcy grobu Faraona
Marcin Przewoźniak
Zielona Sowa
Biologia w gimnazjum Doświadczenia
Biologia w gimnazjum Doświadczenia
Urszula Poziomek, Maria Sielatycka
WSiP
Polska prezydencja wobec wyzwań współczesnej Unii Europejskiej
Polska prezydencja wobec wyzwań współczesnej Unii Europejskiej
Legucka Agnieszka
Difin
Android Flash Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych
Android Flash Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych
Stephen Chin, Dean Iverson, Oswald Campesato, Paul Trani
HELION
Gianni Versace Biografia
Gianni Versace Biografia
Tony Corcia
Rebis
 Koszyk
1 x Power Pivot dla Excela Zaawansowane możliwości
1 x Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość Wydanie 3
1 x 50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami
1 x Pocket PC ćwiczenia praktyczne
1 x Jak czytać kościoły Krótki kurs architektury chrześcijańskiej
1 x Ciekawość świata Wynalazki które wyprzedziły swój czas
1 x Bezuzyteczna.pl Codzienna dawka wiedzy bezużytecznej
238.46zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Proekologiczne odnawialne źródła energii Kompendium

Proekologiczne odnawialne źródła energii Kompendium

89.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN