Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów
Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm — nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję".
Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.
Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących.
Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.
- Zasady pracy handlowca
- Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
- Sztuka autoprezentacji
- Przedstawianie oferty
- Negocjowanie z klientem
- Obsługa klienta po procesie sprzedaży
- Nawiązywanie nowych kontaktów
Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.
Rozdziały:
Część 1. Reguły, sekrety, dobra zabawa 1.1. Księga Stworzenia (25) 1.2. Księga Reguł (49) 1.3. Księga Sekretów (57) 1.4. Księga Wielkich Sekretów (77) 1.5. Księga Humoru (95)
Część 2. Jak olśnić klienta 2.1. Księga Zachwytów (99) 2.2. Księga Pytań (113) 2.3. Księga Mocy (123)
Część 3. Pozwólcie, że się przedstawię 3.1. Księga Autoprezentacji (127) 3.2. Księga Ofert (141)
Część 4. Jak zrobić dobrą prezentację 4.1. Księga Prezentacji (159)
Część 5. Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia 5.1. Księga Wątpliwości (185) 5.2. Księga Zamknięcia (215) 5.3. Księga Wytrwałości (231)
Część 6. Przeciwności i przeciwnicy 6.1. Księga Lamentów i Biadolenia (261) 6.2. Księga Konkurencji (269)
Część 7. Niech żyje Król Klient Wielki 7.1. Księga Obsługi Klienta (273)
Część 8. Głoszenie nowiny 8.1. Księga Komunikacji (285) 8.2. Księga Targów (307)
Część 9. Nawiązywanie kontaktów 9.1. Księga Nawiązywania Kontaktów (321)
Część 10. Prorocy i zyski 10.1. Księga Przywództwa (347) 10.2. Księga Trendów (357) 10.3. Księga Proroków (367)
Część 11. W górę dochodzie! 11.1. Księga Liczb (379)
Część 12. Rozgrzeszenie 12.1. Księga Wyjścia (387)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 47,57zł
|