Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie 3 69.00zł 48.99zł
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie 3

Tytuł: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie 3
Autor: Jeffrey Gitomer
ISBN: 978-83-283-1266-1
Ilość stron: 352
Data wydania: 03/2016
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 69.00zł 48.99zł


Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!

  • Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
  • Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
  • Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.

Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
  • 10,5 przykazania sprzedaży
  • 12,5 wartości dobrego sprzedawcy
  • Olśniewanie klienta
  • Dobra prezentacja
  • Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
  • Głoszenie nowiny
  • Nawiązywanie kontaktów
  • Prorocy i zyski
  • W górę, dochodzie!

Rozdziały:

Praktyczne porady sprzedażowe, z którymi możesz zapoznawać się na co dzień i bezzwłocznie stosować je w praktyce.

Przeczytaj tę książkę od deski do deski. Otwórz ją w dowolnym miejscu i ucz się tego, czego w danej chwili potrzebujesz. Natychmiast zastosuj zdobyte informacje.

10,5 przykazania skutecznej sprzedaży Jeffreya Gitomera (17)

12,5 wartości zawodowego sprzedawcy (40)

CZĘŚĆ 1. REGUŁY, SEKRETY, DOBRA ZABAWA (43)

  • 1.1. Księga stworzenia (43)
    • Co nowego można znaleźć w książce sprzed dwudziestu lat? (44)
    • "Niestety, nie ma takiej możliwości" (45)
    • No dobrze, więc co będziesz z tego miał? (48)
    • 8,5 sposobu, jak najlepiej wykorzystać tę książkę (50)
    • Dawne metody sprzedaży już się nie liczą... czy coś w tym rodzaju (53)
    • Samoprzylepne karteczki Twoim kluczem do sukcesu (56)
  • 1.2. Księga reguł (59)
    • 39,5 sposobu na sukces w sprzedaży (60)
    • DHD (66)
  • 1.3. Księga sekretów (69)
    • Dlaczego handlowcom nie zawsze się udaje? (70)
    • Nie jesteś urodzonym handlowcem - naucz się zarabiać! (73)
    • Co jest nie tak z tą transakcją? Problemem jesteś Ty! (75)
    • Łącznik między pozytywnym a negatywnym (78)
    • Jak klient (naprawdę) chce być traktowany (81)
    • Jak (tak naprawdę) chce być traktowany handlowiec (84)
    • Jak znaleźć czuły punkt klienta? (87)
  • 1.4. Księga wielkich sekretów (91)
    • Najlepsze transakcje robi się z przyjaciółmi (92)
    • Twój obecny klient jest Twoim najlepszym przyszłym klientem (95)
    • Poniedziałek - najlepszy dzień na zamykanie transakcji (98)
    • Życiowe kredo (100)
  • 1.5. Księga humoru (103)
    • Nie macie pojęcia, co mi się przytrafiło po drodze! (104)

CZĘŚĆ 2. JAK OLŚNIĆ KLIENTA (107)

  • 2.1. Księga zachwytów (107)
    • Efekt WOW pomoże Ci zrobić dobry interes (108)
    • Czy korzystasz z efektu WOW? (112)
    • Pamięta mnie pan? Jestem handlowcem. Jak wszyscy inni (116)
  • 2.2. Księga pytań (119)
    • Sprzedawać czy nie sprzedawać? Oto jest (MOCne) pytanie (120)
    • Czy potrafisz przeprowadzić transakcję w pięciu pytaniach? (123)
  • 2.3. Księga Mocy (127)
    • Jesteś teraz w mojej MOCy (128)

CZĘŚĆ 3. POZWÓLCIE, ŻE SIĘ PRZEDSTAWIĘ (131)

  • 3.1. Księga autoprezentacji (131)
    • Przepis na trzydziestosekundową autoreklamę (132)
    • Jak zaprezentować się w 30 sekund? (135)
    • Jak najlepiej wykorzystać zdobyte referencje? (137)
  • 3.2. Księga ofert (141)
    • "Akwizytorom wstęp wzbroniony" - ulubiony napis handlowców (142)
    • Jak dotrzeć do odpowiedniej osoby decyzyjnej i przedstawić jej ofertę? (144)
    • Rozpoczęcie jest tak samo ważne jak zakończenie (148)
    • Składanie oferty to dobra zabawa. Jeśli sam w to wierzysz (150)
    • Etapy składania oferty (153)

CZĘŚĆ 4. JAK ZROBIĆ DOBRĄ PREZENTACJĘ (157)

  • 4.1. Księga prezentacji (157)
    • Jak ułatwić sobie sprzedaż? Trzeba nawiązać dobry kontakt z klientem (158)
    • 12,5 sposobu na przekonanie klienta do kupna (161)
    • Gdzie i kiedy rodzi się zaufanie klienta do sprzedającego? (164)
    • Słowa i zwroty, których należy unikać za wszelką cenę (167)
    • Fizyczne zaangażowanie klienta = sprzedaż (169)
    • Głupota prezentacyjna. Nie robisz tego, prawda? (172)

CZĘŚĆ 5. WĄTPLIWOŚCI, ZAMKNIĘCIE I KOLEJNE PODEJŚCIA (175)

  • 5.1. Księga wątpliwości (175)
    • Wątpliwości - wystąp! (176)
    • Przeszkody w praktyce. Praktyczne rozwiązania (179)
    • Przewidywanie wątpliwości (183)
    • Sprzedaż zaczyna się wtedy, kiedy klient zaczyna wątpić (186)
  • 5.2. Księga zamknięcia (201)
    • Pierwsze 19,5 oznaki gotowości klienta do kupna (202)
    • Odpowiadając na pytania klienta, unikaj odpowiedzi "Tak" lub "Nie" (205)
    • Jak zadawać pytanie zamykające? (207)
    • Sprzedaż na pieska (209)
    • Niech piesek goni Ciebie (211)
    • Najpierw zjedz deser! (213)
    • Najlepsze zamknięcie transakcji wcale nie jest zamknięciem! (215)
  • 5.3. Księga wytrwałości (219)
    • Narzędzia sprzedaży odgrywają ważną rolę w procesie rozwijania kontaktów z klientem (220)
    • Człowieku, jesteś handlowcem od dziecka! (222)
    • Och, nie... Tylko nie automatyczna sekretarka! (224)
    • "Zostaw wiadomość po sygnale, na pewno do ciebie oddzwonię". Na pewno... (226)
    • Nie możesz się umówić na spotkanie? (229)

CZĘŚĆ 6. PRZECIWNOŚCI I PRZECIWNICY (231)

  • 6.1. Księga lamentów i biadolenia (231)
    • Gdy zła sprzedaż przytrafia się dobrym ludziom (232)
    • 18,5 cechy nieudanej kariery sprzedawcy (235)
  • 6.2. Księga konkurencji (239)
    • Tańczysz z konkurencją? Nie pomyl kroków! (240)

CZĘŚĆ 7. NIECH ŻYJE KRÓL KLIENT WIELKI (243)

  • 7.1. Księga obsługi klienta (243)
    • Tajemnica świetnej obsługi klienta (244)
    • Doskonała obsługa klienta to potężne narzędzie sprzedaży (246)
    • Reklamacje rodzą sprzedaż... jeśli dobrze na nie zareagujesz (249)

CZĘŚĆ 8. GŁOSZENIE NOWINY (253)

  • 8.1. Księga komunikacji (253)
    • Cotygodniowe spotkania działu sprzedaży miejscem generowania nowych transakcji (254)
    • Oferta zadziała, jeżeli tylko ją napiszesz (257)
    • Chcesz sfinalizować więcej transakcji? Uważniej słuchaj! (260)
    • Nauka słuchania w dwóch słowach: zamknij się! (264)
    • Istnieje 100 mld różnych typów nabywców. Przekonaj się sam (268)
  • 8.2. Księga targów (273)
    • 35,5 zasady sukcesu na targach (274)

CZĘŚĆ 9. NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW (279)

  • 9.1. Księga nawiązywania kontaktów (279)
    • Nawiązywanie kontaktów - sztuka poznawania właściwych osób (280)
    • ABC nawiązywania kontaktów - jak rozpracować uczestników spotkania (283)
    • DEF nawiązywania kontaktów - czerpać korzyści ze spotkania (286)
    • Tworzenie więzi przy nawiązywaniu kontaktów (289)
    • Gra w kontakty (293)

CZĘŚĆ 10. PROROCY I ZYSKI (295)

  • 10.1. Księga trendów (295)
    • Nowy gatunek handlowca - niehandlowiec (296)
    • Co ma z tym wspólnego Bob Salvin? Wiele! (299)

CZĘŚĆ 11. W GÓRĘ, DOCHODZIE! (307)

  • 11.1. Księga liczb (307)
    • Źródło sukcesu (308)

CZĘŚĆ 12. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE (315)

  • 12.1. Księga mediów społecznościowych i społecznościowej sprzedaży (315)
    • Ewolucja powabu mediów społecznościowych prowadząca do skutecznej sprzedaży (316)
    • Sprzedaż w mediach społecznościowych. W każdym razie coś w tym stylu (320)
    • Co robisz każdego dnia w celu przyciągania innych i budowania marki? (323)
    • LinkedIn świetnie się sprawdza w biznesie, o ile używa się go z głową (326)

CZĘŚĆ 13. ROZGRZESZENIE (331)

  • 13.1. Księga wyjścia (331)
    • Ojcowie nieświadomie uczą nas, jak osiągnąć sukces w sprzedaży (332)
    • Zaangażuj się! (334)
    • Posłowie... Kiedy dorosnę (339)
    • Klucz do przyszłości kryje się w Twojej teraźniejszości i przeszłości (343)

Skorowidz (351)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,99zł

Tytuł książki: "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie 3"
Autor: Jeffrey Gitomer
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 48.99zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu
CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu
Krystyna Bałakier
Onepress
Spółki Skarbu Państwa na rynku kapitałowym
Spółki Skarbu Państwa na rynku kapitałowym
Kidyba Andrzej, Michalski Marek
Wolters Kluwer
Wojska amerykańskie w Wietnamie 1965-1973
Wojska amerykańskie w Wietnamie 1965-1973
Gordon L. Rottman
Bellona
Prawa narodzin życia i śmierci Wydanie 11
Prawa narodzin życia i śmierci Wydanie 11
Roman Tokarczyk
Wolters Kluwer
Życie bez bólu Rewolucyjna metoda leczenia przewlekłego bólu
Życie bez bólu Rewolucyjna metoda leczenia przewlekłego bólu
Egoscue i Roger Gittines Pete
Studio Astropsychologii
Matematyka dyskretna dla praktyków. Algorytmy i uczenie maszynowe w Pythonie
Matematyka dyskretna dla praktyków. Algorytmy i uczenie maszynowe w Pythonie
Ryan T. White, Archana Tikayat Ray
HELION
 Koszyk
1 x W drodze do dofinansowania Jak napisać dobry wniosek
1 x Bad Things. Tristan i Danika. Tom I
1 x Decyzja należy do ciebie Wolność wyboru - przejmij odpowiedzialność za swoje życie
1 x Hale z poligonalnym chórem zintegrowanym w architekturze gotyckiej na terenie Polski
1 x Bóg i Stephen Hawking Czyj to w końcu projekt?
191.25zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia wad i zaburzeń rozwojowych Wybrane zagadnienia

Chirurgia wad i zaburzeń rozwojowych Wybrane zagadnienia

149.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL