Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Alergologia

Alergologia

159.00zł
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie 3 69.00zł 48.99zł
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie 3

Tytuł: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie 3
Autor: Jeffrey Gitomer
ISBN: 978-83-283-1266-1
Ilość stron: 352
Data wydania: 03/2016
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 69.00zł 48.99zł


Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!

  • Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
  • Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
  • Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.

Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
  • 10,5 przykazania sprzedaży
  • 12,5 wartości dobrego sprzedawcy
  • Olśniewanie klienta
  • Dobra prezentacja
  • Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
  • Głoszenie nowiny
  • Nawiązywanie kontaktów
  • Prorocy i zyski
  • W górę, dochodzie!

Rozdziały:

Praktyczne porady sprzedażowe, z którymi możesz zapoznawać się na co dzień i bezzwłocznie stosować je w praktyce.

Przeczytaj tę książkę od deski do deski. Otwórz ją w dowolnym miejscu i ucz się tego, czego w danej chwili potrzebujesz. Natychmiast zastosuj zdobyte informacje.

10,5 przykazania skutecznej sprzedaży Jeffreya Gitomera (17)

12,5 wartości zawodowego sprzedawcy (40)

CZĘŚĆ 1. REGUŁY, SEKRETY, DOBRA ZABAWA (43)

  • 1.1. Księga stworzenia (43)
    • Co nowego można znaleźć w książce sprzed dwudziestu lat? (44)
    • "Niestety, nie ma takiej możliwości" (45)
    • No dobrze, więc co będziesz z tego miał? (48)
    • 8,5 sposobu, jak najlepiej wykorzystać tę książkę (50)
    • Dawne metody sprzedaży już się nie liczą... czy coś w tym rodzaju (53)
    • Samoprzylepne karteczki Twoim kluczem do sukcesu (56)
  • 1.2. Księga reguł (59)
    • 39,5 sposobu na sukces w sprzedaży (60)
    • DHD (66)
  • 1.3. Księga sekretów (69)
    • Dlaczego handlowcom nie zawsze się udaje? (70)
    • Nie jesteś urodzonym handlowcem - naucz się zarabiać! (73)
    • Co jest nie tak z tą transakcją? Problemem jesteś Ty! (75)
    • Łącznik między pozytywnym a negatywnym (78)
    • Jak klient (naprawdę) chce być traktowany (81)
    • Jak (tak naprawdę) chce być traktowany handlowiec (84)
    • Jak znaleźć czuły punkt klienta? (87)
  • 1.4. Księga wielkich sekretów (91)
    • Najlepsze transakcje robi się z przyjaciółmi (92)
    • Twój obecny klient jest Twoim najlepszym przyszłym klientem (95)
    • Poniedziałek - najlepszy dzień na zamykanie transakcji (98)
    • Życiowe kredo (100)
  • 1.5. Księga humoru (103)
    • Nie macie pojęcia, co mi się przytrafiło po drodze! (104)

CZĘŚĆ 2. JAK OLŚNIĆ KLIENTA (107)

  • 2.1. Księga zachwytów (107)
    • Efekt WOW pomoże Ci zrobić dobry interes (108)
    • Czy korzystasz z efektu WOW? (112)
    • Pamięta mnie pan? Jestem handlowcem. Jak wszyscy inni (116)
  • 2.2. Księga pytań (119)
    • Sprzedawać czy nie sprzedawać? Oto jest (MOCne) pytanie (120)
    • Czy potrafisz przeprowadzić transakcję w pięciu pytaniach? (123)
  • 2.3. Księga Mocy (127)
    • Jesteś teraz w mojej MOCy (128)

CZĘŚĆ 3. POZWÓLCIE, ŻE SIĘ PRZEDSTAWIĘ (131)

  • 3.1. Księga autoprezentacji (131)
    • Przepis na trzydziestosekundową autoreklamę (132)
    • Jak zaprezentować się w 30 sekund? (135)
    • Jak najlepiej wykorzystać zdobyte referencje? (137)
  • 3.2. Księga ofert (141)
    • "Akwizytorom wstęp wzbroniony" - ulubiony napis handlowców (142)
    • Jak dotrzeć do odpowiedniej osoby decyzyjnej i przedstawić jej ofertę? (144)
    • Rozpoczęcie jest tak samo ważne jak zakończenie (148)
    • Składanie oferty to dobra zabawa. Jeśli sam w to wierzysz (150)
    • Etapy składania oferty (153)

CZĘŚĆ 4. JAK ZROBIĆ DOBRĄ PREZENTACJĘ (157)

  • 4.1. Księga prezentacji (157)
    • Jak ułatwić sobie sprzedaż? Trzeba nawiązać dobry kontakt z klientem (158)
    • 12,5 sposobu na przekonanie klienta do kupna (161)
    • Gdzie i kiedy rodzi się zaufanie klienta do sprzedającego? (164)
    • Słowa i zwroty, których należy unikać za wszelką cenę (167)
    • Fizyczne zaangażowanie klienta = sprzedaż (169)
    • Głupota prezentacyjna. Nie robisz tego, prawda? (172)

CZĘŚĆ 5. WĄTPLIWOŚCI, ZAMKNIĘCIE I KOLEJNE PODEJŚCIA (175)

  • 5.1. Księga wątpliwości (175)
    • Wątpliwości - wystąp! (176)
    • Przeszkody w praktyce. Praktyczne rozwiązania (179)
    • Przewidywanie wątpliwości (183)
    • Sprzedaż zaczyna się wtedy, kiedy klient zaczyna wątpić (186)
  • 5.2. Księga zamknięcia (201)
    • Pierwsze 19,5 oznaki gotowości klienta do kupna (202)
    • Odpowiadając na pytania klienta, unikaj odpowiedzi "Tak" lub "Nie" (205)
    • Jak zadawać pytanie zamykające? (207)
    • Sprzedaż na pieska (209)
    • Niech piesek goni Ciebie (211)
    • Najpierw zjedz deser! (213)
    • Najlepsze zamknięcie transakcji wcale nie jest zamknięciem! (215)
  • 5.3. Księga wytrwałości (219)
    • Narzędzia sprzedaży odgrywają ważną rolę w procesie rozwijania kontaktów z klientem (220)
    • Człowieku, jesteś handlowcem od dziecka! (222)
    • Och, nie... Tylko nie automatyczna sekretarka! (224)
    • "Zostaw wiadomość po sygnale, na pewno do ciebie oddzwonię". Na pewno... (226)
    • Nie możesz się umówić na spotkanie? (229)

CZĘŚĆ 6. PRZECIWNOŚCI I PRZECIWNICY (231)

  • 6.1. Księga lamentów i biadolenia (231)
    • Gdy zła sprzedaż przytrafia się dobrym ludziom (232)
    • 18,5 cechy nieudanej kariery sprzedawcy (235)
  • 6.2. Księga konkurencji (239)
    • Tańczysz z konkurencją? Nie pomyl kroków! (240)

CZĘŚĆ 7. NIECH ŻYJE KRÓL KLIENT WIELKI (243)

  • 7.1. Księga obsługi klienta (243)
    • Tajemnica świetnej obsługi klienta (244)
    • Doskonała obsługa klienta to potężne narzędzie sprzedaży (246)
    • Reklamacje rodzą sprzedaż... jeśli dobrze na nie zareagujesz (249)

CZĘŚĆ 8. GŁOSZENIE NOWINY (253)

  • 8.1. Księga komunikacji (253)
    • Cotygodniowe spotkania działu sprzedaży miejscem generowania nowych transakcji (254)
    • Oferta zadziała, jeżeli tylko ją napiszesz (257)
    • Chcesz sfinalizować więcej transakcji? Uważniej słuchaj! (260)
    • Nauka słuchania w dwóch słowach: zamknij się! (264)
    • Istnieje 100 mld różnych typów nabywców. Przekonaj się sam (268)
  • 8.2. Księga targów (273)
    • 35,5 zasady sukcesu na targach (274)

CZĘŚĆ 9. NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW (279)

  • 9.1. Księga nawiązywania kontaktów (279)
    • Nawiązywanie kontaktów - sztuka poznawania właściwych osób (280)
    • ABC nawiązywania kontaktów - jak rozpracować uczestników spotkania (283)
    • DEF nawiązywania kontaktów - czerpać korzyści ze spotkania (286)
    • Tworzenie więzi przy nawiązywaniu kontaktów (289)
    • Gra w kontakty (293)

CZĘŚĆ 10. PROROCY I ZYSKI (295)

  • 10.1. Księga trendów (295)
    • Nowy gatunek handlowca - niehandlowiec (296)
    • Co ma z tym wspólnego Bob Salvin? Wiele! (299)

CZĘŚĆ 11. W GÓRĘ, DOCHODZIE! (307)

  • 11.1. Księga liczb (307)
    • Źródło sukcesu (308)

CZĘŚĆ 12. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE (315)

  • 12.1. Księga mediów społecznościowych i społecznościowej sprzedaży (315)
    • Ewolucja powabu mediów społecznościowych prowadząca do skutecznej sprzedaży (316)
    • Sprzedaż w mediach społecznościowych. W każdym razie coś w tym stylu (320)
    • Co robisz każdego dnia w celu przyciągania innych i budowania marki? (323)
    • LinkedIn świetnie się sprawdza w biznesie, o ile używa się go z głową (326)

CZĘŚĆ 13. ROZGRZESZENIE (331)

  • 13.1. Księga wyjścia (331)
    • Ojcowie nieświadomie uczą nas, jak osiągnąć sukces w sprzedaży (332)
    • Zaangażuj się! (334)
    • Posłowie... Kiedy dorosnę (339)
    • Klucz do przyszłości kryje się w Twojej teraźniejszości i przeszłości (343)

Skorowidz (351)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,99zł

Tytuł książki: "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie 3"
Autor: Jeffrey Gitomer
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 48.99zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Stymulowanie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstwa w otoczeniu globalnej gospodarki wiedzy
Stymulowanie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstwa w otoczeniu globalnej gospodarki wiedzy
Balcerzak Adam P., Rogalska Elżbieta
WUMK
Mity demokracji
Mity demokracji
Karsten Frank, Beckman Karel
FIJORR PUBLISHING
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
Katarzyna Prędkiewicz Robert Golej
Marina
Kleopatra
Kleopatra
Wolfgang Schuller
Świat Książki
Najgroźniejsze zwierzęta świata
Najgroźniejsze zwierzęta świata
Praca zbiorowa
SBM
Procedury zabiegowe
Procedury zabiegowe
Tim Nutbeam, Ron Daniels
PZWL
 Koszyk
1 x Kultura czytelnicza i informacyjna Teoria i praktyka. Wybrane zagadnienia
1 x Geomancja dla początkujących Sztuka wróżenia z Ziemi
1 x Król bez skrupułów
1 x 365 dni z ojcem Pio
1 x ABC miłości według Prymasa Tysiąclecia
1 x Biologia i teodycea Homo poeticus Czesława Miłosza
1 x Bolesław Śmiały Szczodry i biskup Stanisław Dzieje konfliktu
1 x Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia Tom 1 Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0
1 x Niszczący sekret
1 x 365 Pytań i odpowiedzi
1 x 50 twarzy Tindera
1 x 333 lokomotywy Najsłynniejsze pojazdy szynowe
1 x Demokracja bezpośrednia w samorządzie terytorialnym
1 x Rzuć palenie na zawsze
1 x 101 rzeczy lepszych od diety czyli jak schudnąć bez odchudzania
1 x Ochrona środowiska glebowego
1 x Bez parabenów Jak bronić się przed kosmetycznymi oszustwami i mądrze dbać o urodę
1 x Audrey i Bill
1 x Między czasem minionym a przyszłym
1 x Gryf Pałacyk Michla, Żytnia, Wola
1 x Bierut i Wasilewska Agent i dewotka
1 x Aby nas bolało cierpienie innych
1 x Anglicy Przewodnik podglądacza
1 x Cultores Deorum Stowarzyszenia religijne w Italii w okresie wczesnego cesarstwa I-III w. n.e.
1 x Adaptywny kod Zwinne programowanie wzorce projektowe i SOLID-ne zasady. Wydanie II
1 x Kobiety despotów
1 x Budda Podróż ku oświeceniu
1 x Diagnoza i terapia logopedyczna osób z niepelnosprawnością intelektualną
1 x Encyklopedia ogrodu
1 x Anioły obok nas
1 x Szlak Wielkich Jezior Mazurskich
1 x Dziewięć odsłon literatury brytyjskiej Wiek XX po współczesność
1 x Matematyka finansowa Instrumenty pochodne
1 x Napięcia więzadłowo-stawowe Osteopatyczne techniki manipulacyjne
1 x Czego pragną kobiety? O kobiecym pożądaniu w przełomowych badaniach seksuologów
1 x Ekoinnowacje w przedsiębiorstwie Zarządzanie, pomiar i wpływ na wyniki finansowe
1 x Demonolodzy Ed i Lorraine Warren Relacje ze spraw prowadzonych przez małżeństwo Warrenów
1 x Jak być najlepszym przyjacielem psa
1 x Angielski Problem Verbs Kłopotliwe czasowniki Warto się uczyć
1 x Dziewczyny, na start!
1 x Tiger Woods
1 x Kompendium Elektryka 2014
1 x Dziecko w sieci
1 x Aisthesis Zmysłowość i racjonalność w estetyce tradycyjnej i współczesnej
1 x Encyklopedia psów
1 x Rozwiń swoją inteligencję seksualną Żyj zmysłowo rozkosznie i w szczęśliwym związku
1 x Był sobie chłopczyk
1 x Diagnozowanie podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych
1 x Diagnoza i psychoterapia sprawców przemocy domowej Bezpieczeństwo i Zmiana
1 x Badanie i projektowanie komunikacji 1
1 x Dyscyplina w klasie Poradnik pedagogiczny
1 x Co dzień bardziej samodzielne Program wspomagania rozwoju małych dzieci w zakresie samoobsługi dla terapeutów, nauczycieli i rodzi
1 x Coś wam powiem + 2CD Podręcznik do nauki języka polskiego ćwiczenia komunikacyjne Poziom podstawowy i średni ogólny B1-B2
1 x Ksiądz Opowiadania i wspomnienia o księżach
1 x Bogactwo Księgi Jonasza
1 x 1000 greckich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-grecki grecko-polski
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1 x Jak przejść przez cierpienie i stać się silniejszym
1 x 7 tajemnic żółwia Zwolnij, odkryj życie
1 x Angielski Konwersacje dla początkujących i średnio zaawansowanych ekstra
1 x Fizjoterapia w neurologii i neurochirurgii
1 x Bieganie i odchudzanie dla kobiet Zdrowa i piękna każdego dnia
1 x Etyka medyczna z elementami filozofii
1 x Dotacje dla szkół i przedszkoli
1 x Edukacja regionalna na I etapie kształcenia Twórczy rozwój dziecka
1 x Od słowa do sensu Studia o metaforze
1 x Ilustrowany słownik angielsko-polski
1 x Bosacka po polsku Nowoczesne przepisy kuchni polskiej
1 x Antyki Poradnik kolekcjonera
1 x Bóg dał mi kopa w górę Mama Jaśka Meli o ostrych zakrętach, bolesnych kryzysach
1 x Studia mitoznawcze Tom 2 Współczesna obecność mitu
1 x Brakująca połowa dziejów
1 x Ćwiczenia propriocepcji w rehabilitacji
1 x Czytelnicy - zasoby informacji i wiedzy Tradycja i przemiany w czasach kultury cyfrowej
1 x Baranów Sandomierski
3,115.01zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Biologia
Biologia systemów Strategia działania organizmu żywego

Biologia systemów Strategia działania organizmu żywego

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press