Twoja firma jest warta tyle, ile posiadane przez jej pracowników umiejętności tworzenia, rozwijania i wykorzystywania relacji ze wszystkimi grupami interesu, wewnątrz i na zewnątrz organizacji. To istota nowego, lecz sprawdzonego modelu prowadzenia biznesu -- zarządzania relacjami jako aktywami.
"Biznes to sport kontaktowy" przedstawia 12 zasad zarządzania, na wszystkich szczeblach organizacji, każdą relacją biznesową jako aktywem. Przez relacje biznesowe rozumiemy kontakty z klientami, akcjonariuszami, dostawcami, pracownikami czy liderami lokalnych społeczności. Zarządzając relacjami jako aktywami, w maksymalnym stopniu wykorzystasz w biznesie nie tylko to, co wiesz, ale też to, kogo znasz. W tym celu musisz rozpoznać wszystkie relacje w Twojej firmie, dostrzec w nich strategiczne aktywa i odpowiednio nimi zarządzać.
Z powodzeniem wykorzystasz relacje -- strategiczne aktywa Twojej firmy -- w celu:
- poprawiania wyników sprzedaży, marketingu i dystrybucji,
- zdobywania zaufania inwestorów i innych dawców kapitału,
- poprawiania relacji z lokalną społecznością i zdobywania pozytywnego rozgłosu w mediach,
- wzmacniania pozycji konkurencyjnej Twojej firmy,
- tworzenia sojuszy z ludźmi, którzy mogą Ci pomóc i którym Ty możesz pomóc,
- korzystania z wiedzy, umiejętności i pomysłów znacznie szerszego kręgu osób niż obecnie.
Rozdziały:
Wprowadzenie (7) Zasada 1. Traktuj relacje jak cenne aktywa (15) Zasada 2. Opracuj plan gry (37) Zasada 3. Każda relacja musi mieć swojego właściciela (55) Zasada 4. Przekształcaj kontakty w więzi (75) Zasada 5. Wejdź do strefy "korzyść za korzyść" (93) Zasada 6. Poznaj swoich udziałowców (113) Zasada 7. Ze wszystkimi udziałowcami buduj więzi oparte na zaufaniu (129) Zasada 8. Unikaj niszczycieli relacji (145) Zasada 9. Jeśli coś się zepsuje, napraw to od razu (163) Zasada 10. Nabierz rozpędu i utrzymuj tempo (183) Zasada 11. Maksymalizuj długoterminową wartość relacji (203) Zasada 12. Stale zapewniaj korzyści każdemu ze swoich udziałowców (223) Epilog Zdrowy rozsądek zawsze w cenie (247) Dodatek Docelowe korzyści w relacjach między firmą a jej udziałowcami (249) Skorowidz (263)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł
|