Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II 89.00zł
Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II

Tytuł: Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II
Autor: Piotr Chlipalski
ISBN: 978-83-283-2896-9
Ilość stron: 528
Data wydania: 09/2018
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 89.00zł


Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce!

  • Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia
  • Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła
  • Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów

Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości, prosta obsługa, duża częstotliwość aktualizacji oraz fakt, że jest dostępny... zupełnie za darmo, również do zastosowań komercyjnych. Z tej aplikacji korzystają zarówno hobbyści, jak i wielkie studia, a efekty, które można za jej pomocą uzyskać, nie odbiegają od tego, co da się osiągnąć przy użyciu płatnych - i zwykle bardzo drogich - rozwiązań oferowanych przez gigantów branży 3D.

Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezentuje podstawy tworzenia animacji. Dzięki tej książce poznasz możliwości programu w praktyce i zyskasz solidny fundament, dzięki któremu będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności związane z projektowaniem przy użyciu Blendera.

  • Instalacja i interfejs środowiska
  • Modelowanie obiektów i modyfikatory
  • Definiowanie i ustawianie kamer
  • Oświetlanie i renderowanie scen
  • Stosowanie materiałów i tekstur
  • Podstawy animacji
  • Opis wtyczek (add-ons) do zastosowań architektonicznych
  • Renderowanie za pomocą Blender Internal, Cycles i Freestyle

Z tą książką nauka Blendera to czysta przyjemność!

Rozdziały:

Wstęp (11)

CZĘŚĆ I

Rozdział 1. Podstawy (17)

  • 1.1. Skąd wziąć Blendera i jak to jest z tymi wersjami? (17)
  • 1.2. Jak się nie pogubić - interfejs (18)
    • 1.2.1. Zmiana motywu kolorystycznego (19)
    • 1.2.2. Panowanie nad sytuacją - okna (21)
    • 1.2.3. Poruszanie się (w) przestrzeni 3D (23)
    • 1.2.4. Klawiatura numeryczna (26)
    • 1.2.5. Wirtualna klawiatura numeryczna (27)
    • 1.2.6. Perspektywa/rzut prostokątny (29)
    • 1.2.7. Wybieranie obiektów i manipulator (30)
  • 1.3. Obiekty w 3D (32)
    • 1.3.1. Ale gdzie ja jestem? (32)
    • 1.3.2. 3D Cursor (32)
    • 1.3.3. Dodawanie obiektów (35)
    • 1.3.4. Usuwanie obiektów (36)
    • 1.3.5. Przemieszczanie obiektów (37)
    • 1.3.6. Obracanie obiektów (39)
    • 1.3.7. Skalowanie obiektów (40)

Rozdział 2. Modelowanie (podstawy) (43)

  • 2.1. Kropka, kreska, ściana, bryła (43)
    • 2.1.1. Tryb edycji (43)
    • 2.1.2. Punkt (wierzchołek) (45)
    • 2.1.3. Krawędź (45)
    • 2.1.4. Obrót (47)
    • 2.1.5. Pivot Point (47)
    • 2.1.6. Połącz kropki (49)
    • 2.1.7. Ściany (51)
    • 2.1.8. Tryb wyboru siatki - wierzchołek/krawędź/ściana (54)
    • 2.1.9. Extrude (55)
    • 2.1.10. Extrude w trzech wymiarach (56)
    • 2.1.11. Zapisywanie projektu (57)
  • 2.2. Stół, krzesło (59)
    • 2.2.1. Loopcut - cięcie w pętli (60)
    • 2.2.2. Edge slide - przesuwanie krawędzi (61)
    • 2.2.3. Nogi (63)
    • 2.2.4. Duplikaty (63)
    • 2.2.5. Snap (65)
    • 2.2.6. Widok siatki (Wireframe) (67)
    • 2.2.7. Snap Element (67)
    • 2.2.8. Border Select (70)
    • 2.2.9. Nazwy obiektów (73)
  • 2.3. Modyfikatory (na początek dwa) (74)
    • 2.3.1. Modyfikator Mirror (lustro) (75)
    • 2.3.2. Modyfikator Array (szereg) (77)
    • 2.3.3. Dwa słowa o skali (78)

Rozdział 3. Garść podstaw przeróżnych (85)

  • 3.1. Render (85)
    • 3.1.1. Pierwszy render (86)
    • 3.1.2. Wielkość renderu (87)
  • 3.2. Kamera (90)
    • 3.2.1. Właściwości kamery (91)
    • 3.2.2. Obiektyw (91)
    • 3.2.3. Rzut prostopadły w kamerze (93)
    • 3.2.4. Połączenie kamery z widokiem (93)
    • 3.2.5. Ustawianie kamery na podstawie widoku (95)
  • 3.3. Świat (World) (96)
    • 3.3.1. Horyzont, zenit, otoczenie (101)
  • 3.4. Warstwy (Layers) i chowanie obiektów (Hide) (103)
    • 3.4.1. Chowanie obiektów (106)
  • 3.5. Menu podręczne (106)

Rozdział 4. Modelowanie (konkrety) (109)

  • 4.1. Rysunki referencyjne (109)
  • 4.2. Budujemy nowy dom (112)
    • 4.2.1. Punkt Origin (114)
    • 4.2.2. Modyfikator Solidify (116)
    • 4.2.3. Modyfikator Boolean (121)
    • 4.2.4. Rozdzielanie obiektów (127)
    • 4.2.5. Łączenie obiektów i duble (135)
    • 4.2.6. Normals - prostopadłe (143)
    • 4.2.7. Właściwości ostatnio wykonanej operacji (146)
    • 4.2.8. Rodzic - dziecko (154)
  • 4.3. Schody (157)
    • 4.3.1. Empty (pusta) (158)

Rozdział 5. Rendery, materiały, światła (165)

  • 5.1. Silnik renderowy Cycles (165)
    • 5.1.1. Cycles (167)
    • 5.1.2. Materiały (168)
    • 5.1.3. Shader (174)
    • 5.1.4. Butelka (175)
    • 5.1.5. Subdivision Surface i opcje wyświetlania działania modyfikatorów (180)
    • 5.1.6. Współczynnik załamania światła (IOR) i szorstkość materiałów (183)
  • 5.2. Renderowanie za pomocą karty graficznej (GPU) (186)
  • 5.3. Oświetlenie w Cycles (i inne ważne tematy, które pojawią się przy okazji) (187)
    • 5.3.1. Filiżanka (192)
    • 5.3.2. Bridge Edge Loops (194)
    • 5.3.3. Materiały o łączonych właściwościach (Mix Shader) (198)
    • 5.3.4. Lampy specjalne - Spot (200)
    • 5.3.5. Lampa typu Point (206)
    • 5.3.6. Słońce (Sun) (207)
    • 5.3.7. Niewidoczne świecące ściany i Ray Visibility (208)

Rozdział 6. Węzły (Nodes), tekstury i UV (213)

  • 6.1. Węzły (Nodes) (213)
  • 6.2. Tekstury (224)
  • 6.3. Tekstury z plików zewnętrznych i rozpakowywanie UV (226)
    • 6.3.1. Rozpakowywanie UV kostki (231)
  • 6.4. Faktura materiałów (233)
    • 6.4.1. Fotel i modyfikator Bevel (233)
    • 6.4.2. Tekstura specjalna - UV Grid (235)
    • 6.4.3. Displacement ("bumpmap") (237)
    • 6.4.4. Matematyka w Nodes i dwa zdania o kropkach (240)

Rozdział 7. Krzywe i n-gony (247)

  • 7.1. Krzywe (247)
    • 7.1.1. Krzywe na bazie rysunku referencyjnego (252)
    • 7.1.2. Rysowanie krzywych (259)
    • 7.1.3. Bevel Object (271)
    • 7.1.4. Taper Object (277)
  • 7.2. Tryb lokalny i globalny (281)
  • 7.3. Zmiana krzywych w siatkę i sprzątanie (284)
  • 7.4. N-gon (291)
    • 7.4.1. Inset Faces (293)

Rozdział 8. Animacja - absolutne podstawy (297)

  • 8.1. Czwarty wymiar - czas (297)
    • 8.1.1. Klatka kluczowa (keyframe) (300)
    • 8.1.2. Obracający się obiekt (304)
    • 8.1.3. Graph Editor (307)
    • 8.1.4. Ruch po krzywej (310)
  • 8.2. Eksport animacji (316)
    • 8.2.1. Błyskawiczny eksport animacji OpenGL (318)
    • 8.2.2. Sklejanie serii plików w animację (Video Sequence Editor) (320)

Rozdział 9. Rendery na poważnie (327)

  • 9.1. Kamera - podejście drugie (327)
    • 9.1.1. Prowadnice kompozycji obrazu (Composition Guides) (327)
    • 9.1.2. Obiektyw (Lens) (329)
    • 9.1.3. Przekroje (i Clipping) (330)
    • 9.1.4. Głębia ostrości (331)
    • 9.1.5. Kilka kamer (340)
  • 9.2. Node Editor - compositing i postprodukcja (341)
    • 9.2.1. Przezroczystość (Alpha) (343)
    • 9.2.2. Viewer Node (350)
    • 9.2.3. Rozmycie (Blur) i łączenie obrazów (353)
    • 9.2.4. Podkręcanie kolorów (Color Balance) (355)
    • 9.2.5. Dodawanie niedoskonałości (Lens Distortion) (357)
    • 9.2.6. Winieta (358)
    • 9.2.7. Mnożenie obrazów (Multiply) (360)
    • 9.2.8. Wyłączanie węzłów (Mute) (361)
    • 9.2.9. Nanoszenie przezroczystych obrazów (Alpha Over) (363)

Rozdział 10. Freestyle (365)

  • 10.1. UV/Image Editor - Render Result Slots (365)
  • 10.2. Ustawienia Freestyle (368)
  • 10.3. Modyfikatory grubości linii (373)
  • 10.4. Linia przerywana (376)
  • 10.5. Wybór linii (376)
  • 10.6. Linie oznaczone (378)
  • 10.7. Modyfikatory geometrii linii (382)
  • 10.8. Grupy obiektów w Blenderze (382)
  • 10.9. Przypisanie grupy obiektów do zestawu linii Freestyle (385)
  • 10.10. Kolory materiałów we Freestyle (386)

CZĘŚĆ II

Rozdział 11. Blender tapas (393)

  • 11.1. Jednostki miary w Blenderze (a także wymiarowanie, obliczanie obwodów, powierzchni i objętości) (393)
    • 11.1.1. Ustawienia jednostek (394)
    • 11.1.2. Wyświetlanie wymiarów (395)
    • 11.1.3. Linijka z kątomierzem (Ruler/Protractor) (397)
    • 11.1.4. Pomiary na poważnie (MeasureIt) (398)
  • 11.2. Woskowy ołówek (Grease Pencil) (406)
    • 11.2.1. Właściwości warstw Grease Pencil (408)
    • 11.2.2. Zestawy kolorów i wypełnienie (410)
    • 11.2.3. Właściwości ołówka (413)
    • 11.2.4. Umiejscowienie rysunków w przestrzeni (416)
    • 11.2.5. Onion Skinning (418)
    • 11.2.6. Zmiana rysunku w krzywe (419)
  • 11.3. Obrus, firana, ubrania - Cloth Simulation (420)
    • 11.3.1. Grupowanie wierzchołków (Vertex Groups) (424)
  • 11.4. Edycja proporcjonalna (Proportional Editing) (427)
  • 11.5. Obrazy 2D w 3D (431)
    • 11.5.1. Drzewa i przezroczystość (433)
  • 11.6. Oświetlanie globalne, tekstury otoczenia i HDRi (435)
    • 11.6.1. Przesuwanie tła (437)
    • 11.6.2. Mirrorball (438)
    • 11.6.3. Słowo o HDRi (441)
  • 11.7. Import modeli i własna biblioteka materiałów (441)
    • 11.7.1. Linkowanie materiałów (443)
    • 11.7.2. Linkowanie obiektów (446)
    • 11.7.3. Edycja linkowanych obiektów (448)
    • 11.7.4. Miniaturki materiałów i obiektów (449)
  • 11.8. Modyfikator Curve (tory kolejowe, płoty itp.) (450)
  • 11.9. Gotowce - śruby, rury i czajniczek (456)
    • 11.9.1. Prefabrykaty (456)
  • 11.10. Wtyczki architektoniczne (458)
    • 11.10.1. Archipack (462)
    • 11.10.2. Archimesh (468)
  • 11.11. Tekst (471)
  • 11.12. Drzewa i bluszcze (475)
    • 11.12.1. Drzewa (Sapling Tree Gen) (475)
    • 11.12.2. Bluszcz (wtyczka IvyGen) (480)
  • 11.13. Kształtowanie terenu i wanna (Bsurfaces) (482)
    • 11.13.1. Pagórek (484)
    • 11.13.2. Wanna (486)
  • 11.14. Modyfikator Build (488)
    • 11.14.1. Zmiana kolejności budowania (489)
  • 11.15. Cięcie (Knife, Knife Project i Bisect) (492)
    • 11.15.1. Wycinanie dziur (Knife Project) (494)
    • 11.15.2. Przekrój (Bisect) (495)
  • 11.16. Rozpiętość tonalna (i Filmic Blender) (498)
  • 11.17. Portale (502)
  • 11.18. Import z innych programów (i modyfikatory Decimate oraz Remesh) (505)
    • 11.18.1. Modyfikator Decimate (506)
    • 11.18.2. Modyfikator Remesh (508)
  • 11.19. Projekty na wynos (509)
    • 11.19.1. Sposób zapisywania ścieżek (509)
  • 11.20. Przykładowy tryb pracy (510)
  • 11.21. Co dalej? (512)
    • 11.21.1. Blender Wiki (512)
    • 11.21.2. Google (512)
    • 11.21.3. Blender (513)
    • 11.21.4. BlenderNation (513)
    • 11.21.5. CG Cookie (513)
    • 11.21.6. Blender 3D Architect (513)
    • 11.21.7. BlenderGuru (513)
    • 11.21.8. Creative Shrimp (513)
    • 11.21.9. Yanal Sosak (513)
    • 11.21.10. BlendSwap (514)
    • 11.21.11. BlenderMarket (514)
    • 11.21.12. BlenderArtists (514)
    • 11.21.13. Google (514)
    • 11.21.14. Polski Kurs Blendera (514)
    • 11.21.15. Blenderownia (514)
    • 11.21.16. Google (514)
    • 11.21.17. Farma Render Street (i jej podobne) (515)
    • 11.21.18. Wirtualne modelarstwo (515)
    • 11.21.19. "Blender dla kreatywnych" (515)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Ustawa o nadzorze nad rynkiem kapitałowym Komentarz
Ustawa o nadzorze nad rynkiem kapitałowym Komentarz
Tomasz Sójka, Tomasz Nieborak
Wolters Kluwer
Mimesis a teorie siedemnastowiecznej powieści francuskiej
Mimesis a teorie siedemnastowiecznej powieści francuskiej
Pawłowska Maja
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Projekcja astralna dla początkujących Sześć technik podróżowania do innych sfer
Projekcja astralna dla początkujących Sześć technik podróżowania do innych sfer
Edain McCoy
Illuminatio
Proces Jezusa w świetle prawa rzymskiego Studium prawno historyczne
Proces Jezusa w świetle prawa rzymskiego Studium prawno historyczne
Paulina Święcicka
Wolters Kluwer
Lwów Dzieje miasta
Lwów Dzieje miasta
Czarnowski Ryszard Jan, Wojdecki Eugeniusz
Jedność
Sceny z życia rodzinnego Strajk klimatyczny Grety
Sceny z życia rodzinnego Strajk klimatyczny Grety
Greta Thunberg, Malena Ernman
Sonia Draga
 Koszyk
1 x Psychologia sukcesu Zbiór technik i narzędzi dla doradców oraz prowadzących szkolenia + CD
1 x Ekonometria skłonności
1 x Dalsze gawędy o sztuce VI-XX wiek
1 x Diagnoza psychiatryczna Praktyczny podręcznik dla klinicystów
1 x Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej Problemy dydaktyki archiwistyki
1 x Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie III
1 x Automatyzacja przemysłu spożywczego
1 x Atlas historyczny Soboru Watykańskiego II
1 x Sieci społeczne i technologiczne Jak zrozumieć, jak wykorzystać
1 x Ekonomia zdrowia i opieki zdrowotnej
1 x Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego
1 x Ekonometria Wybrane zagadnienia
1 x Encyklopedia Karabinów i Karabinków
1 x OpenCV 3. Komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy użyciu biblioteki OpenCV
1 x 300 uczonych prywatnie i na wesoło
1 x Album mojego dziecka Chłopiec
1 x Dyplom z Internetu Jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe?
1 x Artyści uliczni polskich miast
1 x Bruno Schulz
1 x Crowdfunding Podręcznik Jak realizować swe popmysły za pomocą nowych narzędzi finansowania online
1 x Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci
1 x Angielsko-polski słownik fizyczny Słownik podręczny
1 x E-podręcznik Kierowca doskonały B + CD
1 x 150 lat malarstwa polskiego
1 x Maryna Mniszech
1 x Bezdroża sprawiedliwości Rozważania o liberalnych teoriach sprawiedliwości ponadnarodowej
1 x Instytucje prawa ochrony środowiska
1 x Corporate governance Banki na straży efektywności przedsiębiorstw Wydanie 2
1 x Automatyka Technika regulacji
1 x Nikotyna alkohol kokaina
1 x Kodeks spółek handlowych Komentarz
1 x Czarno-biały obraz świata Problemy ochrony i konserwacji dawnych fotografii
1 x 1001 obrzydliwych obrzydliwości
1 x Domena internetowa jako przedmiot polubownego rozstrzygania sporów
1 x English Adverbial Collocations Wydanie 6
1 x Upadek Cesarstwa Rzymskiego
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 1 Elementy
1 x ABC CorelDRAW 2018 PL
1 x Bloki w słońcu Mała historia Ursynowa Północnego
1 x Autonomia pacjenta a polskie prawo karne
1 x Apacze
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 2 Układy
1 x Analiza porównawcza polityki energetycznej importerów i eksporterów surowców energetycznych na przykładzie Niemiec i Arabii Saudyj
1 x Hunowie
1 x Encyklopedia najmłodszych Psy Obszerny przewodnik po rasach psów
1 x Admirałowie polskiej floty Od Mieszka I do admirałów XXI wieku
1 x Design Historia projektowania
1 x Jak uratować świat? Czyli co dobrego możesz zrobić dla planety
1 x Epistemologiczna rola obrazu fotograficznego
1 x Fotografia cyfrowa nieoficjalny podręcznik
1 x Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości
1 x Najdroższy sąsiad
1 x Ekonomika szpitalna
1 x Budownictwo zrównoważone Wybrane zagadnienia z fizyki budowli
1 x 72 godziny
1 x Nasz świat Historia
1 x Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x 1001 porad wędkarskich
1 x Co nam daje równość? Wpływ równości płci na jakość życia i rozwój społeczny w Polsce
1 x Aspiracje a rzeczywistość - wizerunek banku jako efekt sieci interakcji Teoria, narzędzia pomiaru, praktyka
1 x Analiza przeżycia i tablice wymieralności
1 x Starożytny Egipt Anatomia cywilizacji
1 x Kodeks spółek handlowych Komentarz tom 1
1 x Apelacje karne Zagadnienia praktyczne akta i kazusy Wydanie 6
1 x Biostatystyka
1 x Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm
1 x OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II
1 x Dziecko w świecie ruchomych obrazów
1 x Co jak dlaczego Tajemnice ludzkości w pytaniach i odpowiedziach
1 x Hale z poligonalnym chórem zintegrowanym w architekturze gotyckiej na terenie Polski
1 x Biblia ludowa Interpretacje wątków biblijnych w kulturze ludowej
1 x Cyfrowa rewolucja w badaniach eksperymentalnych
1 x Nowotwory w otorynolaryngologii Wydanie 2
1 x Sentymentalna bzdura
1 x Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań Wydanie 3
1 x Zanim zawisły psy
1 x Aktywność dyplomacji USA wobec państw członkowskich Unii Europejskiej w latach 2009-2013
1 x Inżynieria produkcji Kompendium wiedzy
1 x Marketing w elektroenergetyce
1 x Kodeks spółek handlowych Krajowy Rejestr Sądowy Prawo upadłościowe i naprawcze
1 x Pan O
1 x Badania operacyjne z wykorzystaniem WinQSB
1 x Ilustrowany słownik hiszpańsko-polski
1 x Kodeks spółek handlowych Przepisy
1 x Ekologiczna praca 100 sposobów, aby ochrona środowiska stała się naszym znakiem firmowym
1 x Odpowiedzialność karna lekarza w związku z wykonywaniem czynności medycznych
1 x Katastrofy budowlane
1 x System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania
1 x Czas i ortodoksja Hermeneutyka teologii w świetle Prawdy i metody Hansa-Georga Gadamera
1 x Encyklopedia dla dzieci Już wiem
1 x Przekładnie śrubowe kulkowe
1 x Drgania układów ciągłych
1 x Audi A4 i A4 Avant modele 1994-2000 Wydanie 5
1 x Gospodarka a środowisko i ekologia Wydanie 4
1 x Badanie polityki zagranicznej państwa Stany Zjednoczone, Azja Wschodnia, Bliski Wschód & Ameryka Łacińska
1 x Azjatyckie strategie bezpieczeństwa
1 x SAP Zrozumieć system ERP
1 x Tajemnice świata
1 x Agencje ratingowe a rynki akcji i obligacji
1 x Adekwatność dochodowa efektywność i redystrybucja w systemach emerytalnych
1 x Inna Blue
1 x Ekologia roślin Wydanie 3
1 x Agentki Egzekutorki, uwodzicielki, zdrajczynie
1 x Skarby UNESCO na świecie Przyroda
1 x Metody prowadzenia szkoleń
1 x Procesy restrukturyzacji warunkiem poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa
1 x Z albumu Romana Jasińskiego
1 x Czas a trwanie idei politycznych i prawnych
1 x Ameryka: polityka, prawo, społeczeństwo
1 x Pocket PC podręcznik użytkownika wydanie II
1 x Ilustrowany słownik francusko-polski
1 x Czarno-biały kadr Kreatywna fotografia
1 x 70 największych bitew świata
1 x Banki centralne wobec kryzysu Niestandardowe narzędzia polityki pieniężnej
1 x Jak stworzyć wegański świat Podejście pragmatyczne
1 x Pocket PC
1 x Analiza finansowa w przedsiębiorstwie Przykłady zadania i rozwiązania
1 x 101 najsławniejszych pisarzy w dziejach Polski i świata
1 x Julian Tuwim Opowieść o poecie
1 x Atlas ptaków
1 x Lead. Stage Dive
1 x Fotografia kulinarna Od zdjęcia do arcydzieła
1 x Meritum Prawo medyczne
1 x Tak sobie wyobrażałam śmierć
1 x OpenGL w praktyce
1 x Chińskie marzenia o konstytucjonalizmie
1 x Design Wykłady i rozmowy o projektowaniu przyszłości
1 x Mierzenie efektywności w ochronie zdrowia
1 x 365 Pytań i odpowiedzi
1 x Berlin 1945
1 x Newton
1 x Filozofia a nadzieja na lepsze społeczeństwo
1 x Algorytmy analizy skupień
1 x Aplikacja komornicza Pytania odpowiedzi tabele Wydanie 9
1 x Badacze kosmosu Poznaj tajemnice wszechświata
1 x Gospoda pod Bocianem
1 x CCNA 200-125. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco
1 x Grupowy trening balintowski
1 x Cienkie warstwy i nanostruktury cienkowarstwowe eksperymentalne metody wytwarzania i badania właściwości
1 x Adam Daniel Rotfeld W poszukiwaniu strategii
1 x Encyklopedia Gołębie hodowlane
1 x Człowiek jako projekt
1 x Audi A3 od czerwca 1996 do kwietnia 2003
1 x Bezpieczeństwo Polski w XXI wieku
1 x Czy można żyć bez Facebooka? Rola serwisów społecznościowych w sieciowym społeczeństwie informacyjnym
1 x Co decyduje o konkurencyjności polskiej gospodarki
1 x Chris Niedenthal 1989 Rok nadziei
1 x Roger II Twórca państwa Normanów włoskich
1 x Europejczycy i Afrykanie Wzajemne odkrycia i pierwsze kontakty
1 x Kronika życia i twórczości Stanisława Ignacego Witkiewicza
1 x Cytobiochemia Biochemia niektórych struktur komórkowych
1 x Detal Historia malarstwa w zbliżeniu
1 x Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
1 x Intranet Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji
1 x Dance, sing, love. Miłosny układ
1 x 1000 pytań i odpowiedzi
1 x Cuda Alp Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy
1 x 1000 koni
1 x Kursywa Wyróżnienie w typografii
1 x Kodeks spółek handlowych Komentarz Tom 1
1 x Nieuczciwe praktyki rynkowe Ocena regulacji Wydanie 2
1 x ESB Magistrala usług korporacyjnych
1 x Ciało w kulturze konsumpcji
9,700.46zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Geografia
Geochemia krajobrazu

Geochemia krajobrazu

40.00zł
34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION