Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 49.00zł
Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0

Tytuł: Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
Autor: Michael Tasner
ISBN: 978-83-264-1113-7
Ilość stron: 280
Data wydania: 04/2011
Format: 148 × 210 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 49.00zł


Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.

Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, Android
Jak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe?

Nowy "marketing treści"
Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania?

Plurk? Ustream? Joost? Tumblr? iGoogle?
Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś?

Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym
Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci?

Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem.
Tony Hsieh, prezes Zappos, autor "Delivering Happiness"

Ta wspaniała książka jest pełna doskonałych pomysłów, które pomogą Ci błyskawicznie przyciągnąć więcej klientów!
Brian Trący, autor "Maksimum osiągnięć"

Rozdziały:
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0
2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?
3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany
4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek
5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej
6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo
7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych
8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych
9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych
10. Firmy ze świata Web 3.0
11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów
12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Wojny Polski z Zakonem Krzyżackim (1308-1521)
Wojny Polski z Zakonem Krzyżackim (1308-1521)
Marian Biskup
Napoleon V
Bądź młodsza biologiczny wiek trzymaj pod kontrolą
Bądź młodsza biologiczny wiek trzymaj pod kontrolą
Sara Gottfried
Medium
Samouczek języka niemieckiego dla początkujących + 2CD
Samouczek języka niemieckiego dla początkujących + 2CD
Basse Monika
Literat
Wielka encyklopedia PWN Tom 12
Wielka encyklopedia PWN Tom 12
Praca zbiorowa
PWN
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta
Onepress
Regulacje w zakresie prawa celnego i podatku akcyzowego po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej Doświadczenia i perspektywy
Regulacje w zakresie prawa celnego i podatku akcyzowego po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej Doświadczenia i perspektywy
Tomasz Nowak , Piotr Stanisławiszyn
Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Fizyka
Odkryj smak fizyki Wydanie 2

Odkryj smak fizyki Wydanie 2

44.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press