Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
250 badań laboratoryjnych Kiedy zlecać Jak interpretować Wydanie 3

250 badań laboratoryjnych Kiedy zlecać Jak interpretować Wydanie 3

129.00zł
Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu 47.00zł
Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu

Tytuł: Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
Autor: Alex Wipperfürth
ISBN: 83-246-0035-3
Ilość stron: 328
Data wydania: 01/2006
Oprawa: twarda
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 47.00zł


Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej -- zdawałoby się -- przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się do tych marek?

Konsumenci porwali te marki: to oni nadali im kształt i kultowy wpływ. A producenci im w tym pomogli: zaoferowali początkową wizję, z którą ludzie zaczęli się identyfikować i w której rozwój chcieli się zaangażować. Potem producenci oddali konsumentom kontrolę nad tymi markami. Przyjęli postawę: "Niech się dzieje co chce". Ta strategia wiele razy okazała się skuteczna i dochodowa. Jej efektem są kultowe marki, szeroko akceptowane przez rynek.

Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii -- to sporo kosztuje. Może lepiej po prostu zaoferować produkt i pozwolić, by ukształtował go rynek? Konsumenci lepiej odbierają markę, którą sami tworzą i są jej bardziej lojalni.

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak stworzyć silną markę bez masowej reklamy: Napster (marka Apple), eBay, Dr Martens, Pabst Blue Ribbon (piwo antyelitarne) i inne;
  • jak przekazywać ideę marki tak, aby konsumenci chcieli ją dalej kształtować;
  • jak być bliżej klientów: odrzucić sztuczną postawę i skończyć z manipulacją gustami;
  • jak stworzyć luzacką markę: zaskakującą i niedoskonałą, lecz konsekwentnie zaprojektowaną;
  • jak przeniknąć do kultury konsumentów i wprowadzić markę do nowego pokolenia;
  • jak stworzyć świat emocji: bombardowanie uczuciami i inne chwyty psychologiczne;
  • jak zbudować lojalność: obiecać za mało i przekroczyć oczekiwania;
  • jak stworzyć silnie pożądaną markę: kreowanie wrażenia, że produkt jest trudno dostępny.

Rozdziały:

I Marketing bez marketingu (7)
1. O micie "marketingu bez marketingu" (9)

II Porwanie (17)
2. Własność publiczna - spontaniczne porwanie (19)
3. Spontaniczne porwanie - przewodnik dla specjalistów od marketingu (43)
4. Złudny "marketing bez marketingu" - porwanie wspomagane (63)
5. Niebezpieczne podejście (95)
6. Porwanie wspomagane - przewodnik dla specjalistów od marketingu (107)
III Porwanie w stylu korporacyjnym (115)
7. Kandydaci do porwania (117)
8. Porwanie korporacyjne - przewodnik dla specjalistów od marketingu (127)
9. Początek ery nowego marketingu (151)
IV Porywacz (165)
10. Konsument zbiorowy (167)
11. Procesy zachodzące wewnątrz plemienia marki (181)
12. Jak pozyskać sobie oddanie klientów (207)
V Porwanie marki - mapa drogowa (217)
13. Punkt wyjścia - pomysł na porwanie (219)
14. Faza pierwsza - marketing plemienny (231)
15. Faza druga - współtworzenie (257)
16. Faza trzecia - marketing masowy (269)
VI Zagrożenia i szanse związane z porwaniem (283)
17. Zagrożenia: "Prosimy naszego sponsora o zabranie głosu" (285)
18. Szanse: końcowy rezultat (303)
Skorowidz (319)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Potęga militarna państwa i jej ekonomiczne aspekty
Potęga militarna państwa i jej ekonomiczne aspekty
Bogumił Stęplewski
Difin
Atlas onkologii praktycznej
Atlas onkologii praktycznej
Piotr Plecka
Adam Marszałek
Gospodarka nieruchomościami Zbiór przepisów
Gospodarka nieruchomościami Zbiór przepisów
Jerzy Dydenko
Wolters Kluwer
Planowanie leczenia i dozymetria w radioterapii Tom 1
Planowanie leczenia i dozymetria w radioterapii Tom 1
Malicki Julian, Ślosarek Krzysztof
Via Medica
Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce Diagnoza, analiza, scenariusze rozwoju
Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce Diagnoza, analiza, scenariusze rozwoju
Steinerowska-Streb Izabella
C.H. Beck
Skuteczny biznesplan a fundusze europejskie
Skuteczny biznesplan a fundusze europejskie
Katarzyna Świerszcz
Atla 2
 Koszyk
1 x Android Podręcznik hackera
1 x Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
1 x Ciężkie figury w akcji
1 x Dzieci które gorszą
1 x Na lepszy początek Jak dobrze kończyć żeby lepiej zaczynać
1 x Innowacja. Droga do wzrostu zysków
1 x Kurs rysowania i malowania Portrety
1 x Jak odnieść sukces w negocjacjach
1 x 100 fotografii które zmieniły świat
1 x Partycypacja Przewodnik Krytyki Politycznej
1 x Deadline Zdążyć przed terminem Opowieść (sensacyjna) o zarządzaniu projektami
1 x Kategoria punktu widzenia w przekładzie ustnym z perspektywy językoznawstwa kognitywnego
1 x AngularJS Profesjonalne techniki
1 x Granice pojęciowe metafizyki
1 x Ciekawa matematyka dla uczniów liceum
1 x Nowe uzależnienia Wydanie 2
1 x Moda Projektowanie
1 x Nie tylko zespół
1 x Historia powszechna Wiek XVI-XVII Wydanie 12
1 x Marketing
1 x Dzieje malarstwa w Polsce Tom 1 Średniowieczne malarstwo w Polsce
1 x Bogumił Kobiela Sztuka aktorska
1 x Ford Focus III (od kwietnia 2011) Sam naprawiam samochód
1 x Dieta bezglutenowa - co wybrać?
1 x Barcelona Przewodnik ilustrowany
1 x Nanomateriały inżynierskie konstrukcyjne i funkcjonalne
1 x Historia świata Atlas ilustrowany
1 x Magia wystąpień publicznych Techniki narzędzia i sztuczki NLP
1 x Dalej na czterech łapach
1 x Czy muzułmanin może być dobrym obywatelem? Postawy obywatelskie młodych muzułmanów z Polski, Turcji i Wielkiej Brytanii
1 x Krav Maga Podręcznik zawierający 230 technik ataku i obrony
1 x Art deco
1 x Dźwięki szepty zgrzyty Wywiady z kompozytorami
1 x Prawa do nadań programów radiowych i telewizyjnych w prawie autorskim
1 x Egzamin na licencję syndyka
1 x Czarna książeczka budowania kontaktów 6,5 atutów, które pozwolą zbudować sieć bogatych kontaktów
1 x Komunikacja interpersonalna i masowa Wybrane teorie i praktyki
1 x Tarcza i miecz Stalina Wojska NKWD na froncie wschodnim
1 x Bezpieczeństwo międzynarodowe w XXI wieku
1 x 5 minut dla stawów 100 ćwiczeń ze zdjęciami
1 x Aberagiba
1 x Chomik
1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku
1 x Dlaczego jesteśmy ateistami
1 x Excel 2016 PL. Ćwiczenia praktyczne
1 x Trójwymiarowe zagadnienia teorii płyt w polu temperaturowym
1 x Rachunek prawdopodobieństwa dla studentów studiów ekonomicznych
1 x Atlas przypraw 70 gatunków aromatycznych roślin
1 x Dawaj czasy! Czyli wyzwolenie po sowiecku
1 x Prawo upadłościowe i naprawcze
1 x Cywilnoprawna ochrona dziecka poczętego a stosowanie procedur medycznych
1 x Historie alternatywne i kontrfaktyczne Wizje - narracje - metodologia
1 x Święte zioła poleskich znachorek Tom 2
1 x Ekscentryczne namiętności Poznać i zrozumieć człowieka
1 x Koniec z kacem
1 x Bierut i Wasilewska Agent i dewotka
1 x Instytucja ułaskawienia w prawie polskim
1 x Kresy nowoczesne Architektura na ziemiach wschodnich II Rzeczypospolitej 1921-1939
1 x Twój drugi mózg Komunikacja umysł - jelita
2,937.59zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Biologia
Repetytorium maturzysty biologia

Repetytorium maturzysty biologia

19.99zł
16.99zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press