Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Budowanie lojalności klientów 37.00zł
Budowanie lojalności klientów

Tytuł: Budowanie lojalności klientów
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-246-0468-5
Ilość stron: 208
Data wydania: 04/2007
Oprawa: twarda
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 37.00zł


Marketing partnerski w polskich firmach:

  • skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club)
  • zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank)
  • wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary)

Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście. Kupujemy markowe przyprawy, których smaku jesteśmy pewni, nawet jeśli domowe danie staje się przez to droższe od serwowanego w restauracji. A przejściowe promocje nie powodują, że co parę miesięcy przełączamy się do innych sieci komórkowych. Czyż to nie zabawne? Wkroczyliśmy w bardziej dojrzałą erę marketingu relacji, lecz konsumenci wciąż łudzą się, że ich decyzje zakupowe są racjonalne, a wiele firm sprzedaje niemal po kosztach -- w przekonaniu, że najsilniejszą zachętą jest niska cena.

W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. O firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny. Z tej książki dowiesz się:

  • jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych,
  • czym jest wartość życiowa klienta i jak ją zwiększać,
  • jak działają programy lojalnościowe (internet i karty stałego klienta),
  • jakie korzyści pozacenowe są ważne dla klientów,
  • jak podnosić klientom koszty zmiany dostawcy,
  • jak analizować i filtrować informacje o klientach.

Rozdziały:

Rozdział 1. Lojalność jako podstawa działalności firmy (7)

  • 1.1. Marketing partnerski jako nowa orientacja marketingowa skierowana na klienta (7)
  • 1.2. Strategia zorientowana na klienta (21)
  • 1.3. Tożsamość firmy w strategii zorientowanej na klienta (35)
  • Podsumowanie (41)

Rozdział 2. Zarządzanie klientami (45)

  • 2.1. Czy klient jest klientowi równy? (45)
  • 2.2. Rentowność klientów. Segmentacja klientów według opłacalności i lojalności (54)
  • 2.3. Poziomy lojalności (59)
  • Podsumowanie (65)

Rozdział 3. Czynniki neutralne oraz mające wpływ na lojalność (67)

  • 3.1. Od czego zależy lojalność klientów? (67)
  • 3.2. Elementy wpływające na lojalność klientów - wiedza i antycypacja (74)
  • 3.3. Komunikacja jako czynnik wpływający na lojalność (80)
  • Podsumowanie (94)

Rozdział 4. Pracownicy a lojalność klientów (97)

  • 4.1. Lojalny pracownik jako klucz do lojalności klientów (97)
  • 4.2. Więź pomiędzy lojalnym pracownikiem a klientami. Obsługa klienta a lojalność (105)
  • 4.3. Personalizacja obsługi i wysoka satysfakcja klienta jako wytyczne lojalności (113)
  • Podsumowanie (122)

Rozdział 5. Rola działań promocyjnych oraz produktów markowych w budowaniu lojalności klientów (123)

  • 5.1. Plasowanie produktu w świadomości klienta przy użyciu działań promocyjnych (123)
  • 5.2. Reklama jako narzędzie zdobywania lojalności klientów (133)
  • 5.3. Marka i jej wpływ na klientów (137)
  • Podsumowanie (143)

Rozdział 6. Programy lojalnościowe (145)

  • 6.1. Etapy budowania programów lojalnościowych (145)
  • 6.2. Programy lojalnościowe oparte na korzyściach (149)
  • 6.3. Programy lojalnościowe oparte na emocjach (152)
  • Podsumowanie (157)

Rozdział 7. Lojalność w internecie (159)

  • 7.1. Działania firm w internecie (159)
  • 7.2. Przyciągnięcie klientów na stronę WWW (163)
  • 7.3. Zatrzymanie klienta na dłużej - programy lojalnościowe (167)
  • Podsumowanie (173)

Rozdział 8. Przykłady realizacji programów lojalnościowych w Polsce (175)

  • 8.1. Programy lojalnościowe oparte na zbieraniu punktów - program VITAY, SMART oraz Premium Club (175)
  • 8.2. Programy lojalnościowe oparte na korzyściach i emocjach - Tesco oraz Orange (182)
  • 8.3. Programy lojalnościowe w internecie - PayBACK i Allegro (186)
  • Podsumowanie (190)

Bibliografia (191)
Skorowidz (199)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kompendium pielęgniarstwa
Kompendium pielęgniarstwa
Andreas Huber, Barbara Karasek-Kreutzinger, Ursula Jobin-Howald
PZWL
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce
Grażyna Białopiotrowicz
Poltext
Kraj smutny pełen humoru Dzieje Rumunii po 1989 roku
Kraj smutny pełen humoru Dzieje Rumunii po 1989 roku
Adam Burakowski
Trio
Bezpieczna dieta wysokobiałkowa
Bezpieczna dieta wysokobiałkowa
Charles Clark, Maureen Clark
G+J Gruner+Jahr Polska
Życie po europejsku
Życie po europejsku
Wolfgang Reinghard
PWN
Czytanie Konopnickiej
Czytanie Konopnickiej
Płaszczewska Olga
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Wstęp do fizyki materii skondensowanej

Wstęp do fizyki materii skondensowanej

64.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION