Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Budowanie związków z klientami na rynku business to business 39.00zł
Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Tytuł: Budowanie związków z klientami na rynku business to business
Autor: Olgierd (red.) Witczak
ISBN: 978-83-600-8972-9
Ilość stron: 192
Data wydania: 2008
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 39.00zł


Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business. Monografia powstała w związku z ogólnopolską konferencją naukowo-biznesową pn.: Budowanie związków z klientami na rynku business to business, która miała miejsce we Wrocławiu. Przedmiotem zainteresowania autorów niniejszej publikacji są zagadnienia związane z budowaniem związków pomiędzy podmiotami rynku B2B. Autorzy, w przeważającej większości przypadków, skoncentrowali się na kwestiach związanych z kształtowaniem przez przedsiębiorstwo związków z klientami. Stąd szczególnego znaczenia nabiera marketing relacji, jako stosunkowo nowa filozofia prowadzenia działalności marketingowej przez funkcjonujące w Polsce firmy. Należy jednak dodać, iż marketing relacji w warstwie teoretycznej charakteryzuje się już na tyle bogatym dorobkiem, iż niniejsza publikacja prezentuje tylko wybór z szerokiej problematyki budowania związków na płaszczyźnie przedsiębiorstwo - klient.

„…wykorzystanie najnowszego krajowego i zagranicznego dorobku piśmienniczego z zakresu zarządzania relacjami z klientem, a także zilustrowanie części teoretycznej opisami przypadków z wdrożeń marketingu relacji w wybranych przedsiębiorstwach”.
Andrzej Bajdak (recenzent)

„Książka adresowana do praktyków gospodarczych. I to bez względu na szczebel zarządzania, ponieważ prezentowane treści będą przydatne zarówno przedstawicielowi handlowemu, jak również członkom kadry zarządzającej. Pozycja powinna być przedmiotem zainteresowania wszystkich specjalistów z zakresu rynku business to business. Wpływa na to różnorodność oraz aktualność prezentowanych wyników badań”.
Olgierd Witczak (Wstęp)

„Dzięki uczestnictwu właśnie w tego typu forach wymiany myśli i doświadczeń, dostrzegamy wiele możliwości współpracy, które w naszym przekonaniu mogą owocować wspólnymi projektami, z korzyścią zarówno dla środowiska nauki, jak i biznesu.”
Tomasz Balin, Janusz Latacz, Zarząd Simple Sp. z o.o

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Harvard Business Review Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Harvard Business Review Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Harvard Business School Press
Onepress
Środowisko przyrodnicze w zarządzaniu przestrzenią i rozwojem lokalnym na obszarach wiejskich
Środowisko przyrodnicze w zarządzaniu przestrzenią i rozwojem lokalnym na obszarach wiejskich
Baran-Zgłobicka Bogusława
UMCS
Encyklopedia PWN Tom 1+2
Encyklopedia PWN Tom 1+2
Praca zbiorowa
PWN
Kompendium licealisty Język polski
Kompendium licealisty Język polski
Surowiec Anna, Tomczyk-Maryon Marta, Zabawa Krystyna
Szkolne PWN
Prawo cywilne - część ogólna Prawo rzeczowe
Prawo cywilne - część ogólna Prawo rzeczowe
Arkadiusz Krzysztof Bieliński, Maciej Pannert
C.H. Beck
Historia sztuki Architektura
Historia sztuki Architektura
Maria Brodzka-Bestry
SBM
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Chirurgia
Transplantologia praktyczna Tom 10 Transplantologia - medycyna przypadków, czy przypadek medycyny?

Transplantologia praktyczna Tom 10 Transplantologia - medycyna przypadków, czy przypadek medycyny?

90.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press