Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metodyczne aspekty modelowania matematycznego maszyn indukcyjnych

Metodyczne aspekty modelowania matematycznego maszyn indukcyjnych

49.00zł
C# 7.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie VI 129.00zł 96.75zł
C# 7.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie VI

Tytuł: C# 7.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie VI
Autor: Michaelis Mark
ISBN: 978-83-283-5780-8
Ilość stron: 840
Data wydania: 11/2019
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: HELION

Cena: 129.00zł 96.75zł


C# jest jednym z lepiej dopracowanych języków programowania. Cechują go dojrzałość, prostota, nowoczesność i bezpieczeństwo. Został od podstaw zaprojektowany jako obiektowy. Stanowi integralną część platformy Microsoft .NET Framework. Jest ulubionym narzędziem profesjonalnych programistów, którym zależy na pisaniu kodu bezpiecznego, przejrzystego, wydajnego i prostego w konserwacji. W wersji 7.0 tego języka pojawiły się nowe usprawnienia, dzięki którym programowanie stało się jeszcze bardziej efektywne i satysfakcjonujące.

Ta książka jest szóstym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem jednego z najlepszych podręczników programowania. Poza znakomitym kompendium języka C# znalazły się tu informacje o poszczególnych metodykach programowania, od sekwencyjnego aż po podstawy programowania deklaratywnego z wykorzystaniem atrybutów. Szczegółowo przedstawiono funkcje wprowadzone do wersji 7.0 języka, a także w platformie .NET Framework 4.7/.NET Core 2.0. Książka jest też wygodnym źródłem wiedzy o pewnych rzadko stosowanych konstrukcjach składniowych, specyficznych szczegółach i subtelnościach języka C#. Jasny i przejrzysty sposób prezentowania treści pozwoli na szybkie zrozumienie nawet najbardziej zawiłych zagadnień.

W tej książce między innymi:

  • przewodnik po C# oraz różne paradygmaty programowania
  • interfejsy, dziedziczenie, typy bezpośrednie
  • obsługa wyjątków
  • delegaty, technologia LINQ i mechanizm refleksji
  • zarządzanie wątkami i programowanie asynchroniczne

C#. Nowoczesny, elegancki, bezpieczny!

Rozdziały:

  • Przedmowa
  • Wprowadzenie
    • Dla kogo przeznaczona jest ta książka?
    • Cechy tej książki
      • Wskazówki dotyczące pisania kodu w języku C#
      • Przykładowy kod
      • Mapy myśli
      • Pomocne uwagi
    • Struktura książki
  • Podziękowania
  • O autorze
    • O redaktorze technicznym
  • 1. Wprowadzenie do języka C#
    • Witaj, świecie
      • Tworzenie, edytowanie, kompilowanie i uruchamianie kodu źródłowego w języku C#
        • Używanie narzędzia Dotnet CLI
        • Używanie środowiska Visual Studio 2017
      • Tworzenie projektu
      • Kompilowanie i wykonywanie kodu
      • Kod źródłowy do książki C# 7.0
        • Używanie Dotnet CLI
        • Używanie Visual Studio
    • Podstawy składni języka C#
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Słowa kluczowe
      • Słowa kluczowe języka C#
      • Identyfikatory
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Słowa kluczowe
      • Definicja typu
      • Metoda Main
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Czym jest metoda
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Deklaracja metody Main
      • Instrukcje i ograniczniki instrukcji
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Instrukcje bez średników
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Czym są odstępy?
      • Odstępy
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Formatowanie kodu za pomocą odstępów
    • Korzystanie ze zmiennych
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Zmienne lokalne
      • Typy danych
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Czym jest typ danych?
      • Deklarowanie zmiennej
      • Przypisywanie wartości do zmiennej
      • Korzystanie ze zmiennej
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wartość łańcuchów znaków jest niezmienna
    • Dane wejściowe i wyjściowe w konsoli
      • Pobieranie danych wejściowych z konsoli
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Metoda System.Console.Read()
      • Wyświetlanie danych wyjściowych w konsoli
      • Komentarze
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • XML
    • Wykonywanie kodu w środowisku zarządzanym i platforma CLI
      • Język CIL i narzędzie ILDASM
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Dane wyjściowe w języku CIL z programu HelloWorld.exe
    • Różne wersje platformy .NET
      • Interfejsy API
      • Wersje języka C# i platformy .NET
      • .NET Standard
    • Podsumowanie
  • 2. Typy danych
    • Podstawowe typy liczbowe
      • Typy całkowitoliczbowe
      • Typy zmiennoprzecinkowe (float i double)
      • Typ decimal
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Analiza typów zmiennoprzecinkowych
      • Literały liczbowe
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Zachowaj ostrożność, gdy zapisujesz wartości na sztywno
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Notacja szesnastkowa
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wyświetlanie liczb w formacie szesnastkowym
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Formatowanie dwustronne
    • Inne podstawowe typy
      • Typ logiczny (bool)
      • Typ znakowy (char)
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Standard Unicode
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • 16 bitów nie wystarcza do przedstawienia wszystkich znaków Unicode
      • Łańcuchy znaków
        • Literały
        • Interpolacja łańcuchów znaków
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wewnętrzne mechanizmy interpolacji łańcuchów znaków
        • Metody dla typu string
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Dyrektywy using i using static
        • Formatowanie łańcuchów znaków
        • Nowy wiersz
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Właściwości w języku C#
        • Długość łańcuchów znaków
        • Łańcuchy znaków są niezmienne
        • Typ System.Text.StringBuilder
    • Wartości null i void
      • Słowo kluczowe null
      • Typ void
    • Konwersje typów danych
      • Jawne rzutowanie
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Konwersje kontrolowane i niekontrolowane
        • Konwersja niejawna
      • Konwersja typów bez rzutowania
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Metoda TryParse()
    • Podsumowanie
  • 3. Jeszcze o typach danych
    • Kategorie typów
      • Typy bezpośrednie
      • Typy referencyjne
    • Modyfikator umożliwiający stosowanie wartości null
      • Zmienne lokalne z niejawnie określanym typem danych
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Typy anonimowe
    • Krotki
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Typ System.ValueTuple<>
    • Tablice
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Tablice
      • Deklarowanie tablicy
      • Tworzenie instancji tablic i przypisywanie do nich wartości
      • Korzystanie z tablicy
        • Długość
        • Inne metody dla tablic
        • Metody instancyjne tablicy
      • Łańcuchy znaków jako tablice
      • Typowe błędy związane z tablicami
    • Podsumowanie
  • Operatory i przepływ sterowania
    • Operatory
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Operatory
      • Operatory jednoargumentowe plus (+) i minus ()
      • Arytmetyczne operatory dwuargumentowe (+, , *, /, %)
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Nawiasy, łączność, priorytety i określanie wartości
        • Używanie operatora dodawania dla łańcuchów znaków
        • Używanie znaków w operacjach arytmetycznych
        • Wyjątkowe cechy typów zmiennoprzecinkowych
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Nieoczekiwane nierówności wartości typów zmiennoprzecinkowych
      • Złożone operatory przypisania (+=, =, *=, /=, %=)
      • Operatory inkrementacji i dekrementacji (++, )
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Przykładowa dekrementacja w pętli
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Inkrementacja i dekrementacja bezpieczna ze względu na wątki
      • Wyrażenia o stałej wartości i stałe lokalne
    • Zarządzanie przepływem sterowania
      • Instrukcja if
      • Zagnieżdżone instrukcje if
    • Bloki kodu ({})
    • Bloki kodu, zasięgi i przestrzenie deklaracji
    • Wyrażenia logiczne
      • Operatory relacyjne i równości
      • Operatory logiczne
        • Operator OR (||)
        • Operator AND (&&)
        • Operator XOR (^)
      • Logiczny operator negacji (!)
      • Operator warunkowy (?:)
      • Operator ??
      • Operator ?.
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Stosowanie operatora ?. razem z delegatami
    • Operatory bitowe (<<, >>, |, &, ^, ~)
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Bity i bajty
      • Operatory przesunięcia (<<, >>, <<=, >>=)
      • Operatory bitowe (&, |, ^)
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Objaśnienie operatorów logicznych
      • Bitowe złożone operatory przypisania (&=, |=, ^=)
      • Bitowy operator dopełnienia (~)
    • Instrukcje związane z przepływem sterowania ciąg dalszy
      • Pętle while i do/while
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Kiedy należy stosować pętlę while?
      • Pętla for
      • Pętla foreach
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • W jakich sytuacjach sensowne jest stosowanie instrukcji switch?
      • Podstawowa postać instrukcji switch
    • Instrukcje skoku
      • Instrukcja break
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Sprawdzanie pozycji za pomocą operatorów bitowych
      • Instrukcja continue
      • Instrukcja goto
    • Dyrektywy preprocesora języka C#
      • Wykluczanie i dołączanie kodu (#if, #elif, #else, #endif)
      • Definiowanie symboli preprocesora (#define, #undef)
      • Generowanie błędów i ostrzeżeń (#error, #warning)
      • Wyłączanie komunikatów z ostrzeżeniami (#pragma)
      • Opcja nowarn:
      • Określanie numerów wierszy (#line)
      • Wskazówki dla edytorów kodu z interfejsem graficznym (#region, #endregion)
    • Podsumowanie
  • 5. Metody i parametry
    • Wywoływanie metody
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Czym jest metoda?
      • Przestrzenie nazw
      • Nazwa typu
      • Zasięg
      • Nazwa metody
      • Parametry i argumenty
      • Wartości zwracane przez metody
      • Instrukcje a wywołania metod
    • Deklarowanie metody
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Refaktoryzacja kodu przez umieszczanie go w metodach
      • Deklarowanie parametrów formalnych
      • Deklaracja typu wartości zwracanej przez metodę
      • Metody z ciałem w postaci wyrażenia
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Przestrzenie nazw
    • Dyrektywa using
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Zagnieżdżone dyrektywy using
      • Dyrektywa using static
      • Tworzenie aliasów
    • Zwracane wartości i parametry metody Main()
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Odróżnianie od siebie różnych metod Main()
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Stos wywołań i miejsce wywołania
    • Zaawansowane parametry metod
      • Parametry przekazywane przez wartość
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Dopasowywanie zmiennych z jednostki wywołującej do nazw parametrów
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Typy referencyjne a typy bezpośrednie
      • Parametry przekazywane przez referencję (z modyfikatorem ref)
      • Parametry wyjściowe (z modyfikatorem out)
      • Przekazywanie przez referencję w trybie tylko do odczytu (in)
      • Zwracanie przez referencję
      • Tablice parametrów (params)
    • Rekurencja
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Błąd nieskończonej rekurencji
    • Przeciążanie metod
    • Parametry opcjonalne
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Określanie wywoływanej metody
    • Podstawowa obsługa błędów z wykorzystaniem wyjątków
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Wartość 42 jako łańcuch znaków i jako liczba całkowita
      • Przechwytywanie błędów
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Dziedziczenie klas wyjątków
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Ogólny blok catch
      • Zgłaszanie błędów za pomocą instrukcji throw
        • Unikaj stosowania obsługi wyjątków do radzenia sobie z oczekiwanymi sytuacjami
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Przekształcanie liczb za pomocą instrukcji TryParse()
    • Podsumowanie
  • 6. Klasy
    • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
      • Programowanie obiektowe
      • Hermetyzacja
      • Dziedziczenie
      • Polimorfizm
    • Deklarowanie klasy i tworzenie jej instancji
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Czym są obiekty, a czym klasy?
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Hermetyzacja, część 1. Obiekty łączą dane z metodami
    • Pola instancji
      • Deklarowanie pola instancji
      • Dostęp do pól instancji
    • Metody instancji
    • Stosowanie słowa kluczowego this
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Wykorzystywanie stylu programowania do unikania wieloznaczności
      • Zapisywanie i wczytywanie plików
    • Modyfikatory dostępu
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Hermetyzacja, część 2. Ukrywanie informacji
    • Właściwości
      • Deklarowanie właściwości
      • Automatycznie implementowane wartości
      • Wskazówki dotyczące właściwości i pól
      • Używanie właściwości ze sprawdzaniem poprawności
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Operator nameof
      • Właściwości przeznaczone tylko do odczytu i tylko do zapisu
      • Właściwości jako pola wirtualne
      • Modyfikatory dostępu w getterach i setterach
      • Właściwości i wywołania metod nie są dozwolone jako wartości parametrów ref i out
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wewnętrzne mechanizmy właściwości
    • Konstruktory
      • Deklarowanie konstruktora
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Szczegóły implementacji operatora new
      • Konstruktory domyślne
      • Inicjatory obiektów
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Inicjatory kolekcji
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Finalizatory
      • Przeciążanie konstruktorów
      • Łączenie konstruktorów w łańcuch wywoływanie innego konstruktora za pomocą słowa kluczowego this
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Centralizowanie inicjowania
      • Dekonstruktory
    • Składowe statyczne
      • Pola statyczne
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Dane można powiązać zarówno z klasą, jak i z obiektami
      • Metody statyczne
      • Konstruktory statyczne
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Preferuj statyczną inicjację w deklaracji
      • Właściwości statyczne
      • Klasy statyczne
    • Metody rozszerzające
    • Hermetyzacja danych
      • Modyfikator const
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Stałe publiczne powinny być niezmiennymi wartościami
      • Modyfikator readonly
    • Klasy zagnieżdżone
    • Klasy częściowe
      • Definiowanie klasy częściowej
      • Metody częściowe
    • Podsumowanie
  • Dziedziczenie
    • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
      • Definicje z obszaru dziedziczenia
    • Tworzenie klas pochodnych
      • Rzutowanie między typami bazowymi i pochodnymi
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Rzutowanie w łańcuchu dziedziczenia
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Definiowanie niestandardowych konwersji
      • Modyfikator dostępu private
      • Modyfikator dostępu protected
      • Metody rozszerzające
      • Dziedziczenie po jednym typie
      • Klasy zamknięte
    • Przesłanianie składowych z klas bazowych
      • Modyfikator virtual
      • Modyfikator new
      • Modyfikator sealed
      • Składowa base
      • Konstruktory
    • Klasy abstrakcyjne
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Klasy abstrakcyjne
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Polimorfizm
    • Wszystkie klasy są pochodne od System.Object
    • Sprawdzanie typu za pomocą operatora is
    • Dopasowanie do wzorca z użyciem operatora is
    • Dopasowanie do wzorca w instrukcji switch
    • Konwersja z wykorzystaniem operatora as
    • Podsumowanie
  • 8. Interfejsy
    • Wprowadzenie do interfejsów
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Po co stosować interfejsy?
    • Polimorfizm oparty na interfejsach
    • Implementacja interfejsu
      • Składowe z jawnie podawanym interfejsem
      • Składowe bez jawnie podawanego interfejsu
      • Porównanie implementacji z jawnie podawanym interfejsem i bez podawania interfejsu
    • Przekształcanie między klasą z implementacją i interfejsami
    • Dziedziczenie interfejsów
    • Dziedziczenie po wielu interfejsach
    • Metody rozszerzające i interfejsy
    • Implementowanie wielodziedziczenia za pomocą interfejsów
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Diagramy interfejsów
    • Zarządzanie wersjami
    • Interfejsy a klasy
    • Interfejsy a atrybuty
    • Podsumowanie
  • 9. Typy bezpośrednie
    • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
      • Kategorie typów
      • Typy bezpośrednie
      • Typy referencyjne
    • Struktury
      • Inicjowanie struktur
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Używanie operatora new do typów bezpośrednich
      • Używanie operatora default
      • Dziedziczenie i interfejsy a typy bezpośrednie
    • Opakowywanie
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Typy bezpośrednie w instrukcji lock
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Jak uniknąć opakowywania w wywołaniach metod?
    • Wyliczenia
      • Zgodność typów wyliczeniowych
      • Konwersja między wyliczeniami a łańcuchami znaków
      • Wyliczenia jako flagi
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Atrybut FlagsAttribute
    • Podsumowanie
  • 10. Dobrze uformowane typy
    • Przesłanianie składowych z klasy object
      • Przesłanianie metody ToString()
      • Przesłanianie metody GetHashCode()
      • Przesłanianie metody Equals()
        • Tożsamość obiektów a równe wartości obiektów
        • Implementowanie metody Equals()
      • Przeciążanie funkcji GetHashCode() i Equals() z użyciem krotek
    • Przeciążanie operatorów
      • Operatory porównania (==, !=, <, >, <=, >=)
      • Operatory dwuargumentowe (+, , *, /, %, &, |, ^, <<, >>)
      • Łączenie przypisania z operatorami dwuargumentowymi (+=, =, *=, /=, %=, &=, )
      • Logiczne operatory warunkowe (&&, ||)
      • Operatory jednoargumentowe (+, , !, ~, ++, , true, false)
      • Operatory konwersji
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Operator rzutowania ()
      • Wytyczne dotyczące operatorów konwersji
    • Wskazywanie innych podzespołów
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Biblioteki klas
      • Wskazywanie biblioteki
      • Wskazywanie projektu lub biblioteki w Dotnet CLI
      • Wskazywanie projektu lub biblioteki w Visual Studio 2017
      • Pakiety NuGet
      • Referencje do pakietów NuGet w Dotnet CLI
      • Dodawanie referencji do pakietów NuGet w Visual Studio 2017
      • Wywoływanie pakietu NuGet
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Hermetyzacja typów
          • Modyfikatory dostępu public i internal w deklaracjach typów
        • Modyfikator protected internal dla składowych w typach
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Modyfikatory dostępu dla składowych w typach
    • Definiowanie przestrzeni nazw
    • Komentarze XML-owe
      • Wiązanie komentarzy XML-owych z konstrukcjami programistycznymi
      • Generowanie pliku z dokumentacją w formacie XML
    • Odzyskiwanie pamięci
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Odzyskiwanie pamięci w platformie .NET
      • Słabe referencje
    • Porządkowanie zasobów
      • Finalizatory
      • Deterministyczna finalizacja z wykorzystaniem instrukcji using
      • Odzyskiwanie pamięci, finalizacja i interfejs IDisposable
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Przekazywanie wyjątków z konstruktorów
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Ponowne tworzenie usuwanych obiektów
    • Leniwe inicjowanie
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Leniwe inicjowanie za pomocą typów generycznych i wyrażeń lambda
    • Podsumowanie
  • 11. Obsługa wyjątków
    • Wiele typów wyjątków
    • Przechwytywanie wyjątków
      • Ponowne zgłaszanie przetwarzanego wyjątku
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Zgłaszanie istniejącego już wyjątku bez zastępowania informacji na stosie
    • Ogólny blok catch
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Ogólne bloki catch w języku C# 1.0
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Wewnętrzne mechanizmy pustego bloku catch
    • Wskazówki związane z obsługą wyjątków
    • Definiowanie niestandardowych wyjątków
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Wyjątki z obsługą serializacji
    • Ponowne zgłaszanie opakowanego wyjątku
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Konwersje z kontrolą i bez kontroli
    • Podsumowanie
  • 12. Typy generyczne
    • Język C# bez typów generycznych
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Inny przykład typy bezpośrednie z możliwą wartością null
    • Wprowadzenie do typów generycznych
      • Używanie klasy generycznej
      • Definiowanie prostej klasy generycznej
      • Zalety typów generycznych
      • Wskazówki związane z tworzeniem nazw parametrów określających typy
      • Generyczne interfejsy i struktury
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wielokrotne implementowanie jednego interfejsu w tej samej klasie
      • Definiowanie konstruktora i finalizatora
      • Określanie wartości domyślnej
      • Wiele parametrów określających typ
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Krotki typy o różnej arności
      • Zagnieżdżone typy generyczne
    • Ograniczenia
      • Ograniczenia dotyczące interfejsu
      • Ograniczenia dotyczące klasy
      • Ograniczenia wymagające struktury lub klasy (struct i class)
      • Zestawy ograniczeń
      • Ograniczenia dotyczące konstruktora
      • Ograniczenia dotyczące dziedziczenia
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wymogi związane z ograniczeniami
          • Ograniczenia dotyczące operatorów są niedozwolone
          • Relacja LUB między ograniczeniami nie jest obsługiwana
          • Ograniczenia dotyczące delegatów i wyliczeń są niedozwolone
          • W ograniczeniu dotyczącym konstruktora można podawać tylko konstruktory domyślne
    • Metody generyczne
      • Inferencja typów w metodach generycznych
      • Dodawanie ograniczeń
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Rzutowanie w metodach generycznych
    • Kowariancja i kontrawariancja
      • Umożliwianie kowariancji za pomocą modyfikatora out stosowanego do parametru określającego typ (od wersji C# 4.0)
      • Umożliwianie kontrawariancji z użyciem modyfikatora in dla parametru określającego typ (od wersji C# 4.0)
      • Obsługa niezabezpieczonej kowariancji w tablicach
    • Wewnętrzne mechanizmy typów generycznych
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Reprezentacja typów generycznych w kodzie CIL
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Tworzenie obiektów typów generycznych opartych na typach bezpośrednich
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Tworzenie obiektów typów generycznych opartych na typach referencyjnych
    • Podsumowanie
  • 13. Delegaty i wyrażenia lambda
    • Wprowadzenie do delegatów
      • Opis scenariusza
      • Typ danych w postaci delegata
    • Deklarowanie typu delegata
      • Typy delegatów do ogólnego użytku System.Func i System.Action
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Deklarowanie typu delegata
      • Tworzenie instancji delegata
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Tworzenie instancji delegatów w wersji C# 1.0
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wewnętrzne mechanizmy delegatów
    • Wyrażenia lambda
      • Lambdy w postaci instrukcji
      • Lambdy w postaci wyrażeń
    • Metody anonimowe
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Bezparametrowe metody anonimowe
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Skąd się wzięła nazwa lambda?
      • Delegaty nie zapewniają równości strukturalnej
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wewnętrzne mechanizmy wyrażeń lambda i metod anonimowych
      • Zmienne zewnętrzne
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Implementacja zmiennych zewnętrznych w kodzie CIL
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Przypadkowe przechwytywanie zmiennych z pętli
      • Drzewo wyrażeń
        • Używanie wyrażeń lambda jako danych
        • Drzewa wyrażeń są grafami obiektów
        • Delegaty a drzewa wyrażeń
        • Badanie drzewa wyrażeń
    • Podsumowanie
  • 14. Zdarzenia
    • Implementacja wzorca publikuj-subskrybuj za pomocą delegatów typu multicast
      • Definiowanie metod subskrybujących
      • Definiowanie klasy publikującej zdarzenia
      • Łączenie subskrybentów z nadawcą
      • Wywoływanie delegata
      • Sprawdzanie, czy wartość jest różna od null
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Operator = delegatów zwraca nową instancję
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wywoływanie delegata z zachowaniem bezpieczeństwa ze względu na wątki
      • Operatory używane do delegatów
      • Wywołania sekwencyjne
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wewnętrzne mechanizmy delegatów typu multicast
      • Obsługa błędów
      • Wartości zwracane przez metodę i przekazywanie danych przez referencję
    • Zdarzenia
      • Po co stosować zdarzenia?
        • Hermetyzacja subskrypcji
        • Hermetyzacja procesu publikacji
      • Deklarowanie zdarzeń
      • Konwencje programistyczne
      • Typy generyczne a delegaty
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wewnętrzne mechanizmy zdarzeń
      • Modyfikowanie implementacji zdarzeń
    • Podsumowanie
  • 15. Interfejsy kolekcji ze standardowymi operatorami kwerend
    • Inicjatory kolekcji
    • Interfejs IEnumerable sprawia, że klasa staje się kolekcją
      • Instrukcja foreach dla tablic
      • Instrukcja foreach dla interfejsu IEnumerable
        • Współdzielony stan
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Porządkowanie zasobów po iteracji
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Pętla foreach bez interfejsu IEnumerable
      • Nie modyfikuj kolekcji w trakcie iterowania z wykorzystaniem pętli foreach
    • Standardowe operatory kwerend
      • Filtrowanie danych za pomocą metody Where()
      • Projekcje z wykorzystaniem metody Select()
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Równoległe wykonywanie kwerend w technologii LINQ
      • Zliczanie elementów za pomocą metody Count()
      • Opóźnione wykonanie
      • Sortowanie z wykorzystaniem metod OrderBy() i ThenBy()
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Złączanie
      • Przeprowadzanie złączania wewnętrznego za pomocą instrukcji Join()
      • Grupowanie wyników za pomocą metody GroupBy()
      • Implementowanie relacji jeden do wielu za pomocą metody GroupJoin()
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Implementowanie złączeń zewnętrznych za pomocą metody GroupJoin()
      • Wywoływanie metody SelectMany()
      • Inne standardowe operatory kwerend
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Klasa Queryable z metodami rozszerzającymi interfejs IQueryable
    • Typy anonimowe w technologii LINQ
      • Typy anonimowe
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Zmienne lokalne o niejawnie określanym typie (zmienne var)
      • Pobieranie danych do zmiennych typu anonimowego za pomocą technologii LINQ
      • Więcej o typach anonimowych i zmiennych lokalnych o niejawnie określanym typie
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Generowanie typów anonimowych
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Inicjatory kolekcji a typy anonimowe
    • Podsumowanie
  • 16. Technologia LINQ i wyrażenia z kwerendami
    • Wprowadzenie do wyrażeń z kwerendami
      • Projekcja
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Opóźnione wykonywanie wyrażeń z kwerendą
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Implementacja opóźnionego wykonywania
      • Filtrowanie
      • Sortowanie
      • Klauzula let
      • Grupowanie
      • Kontynuowanie kwerendy za pomocą klauzuli into
      • Spłaszczanie sekwencji składających się z sekwencji za pomocą kilku klauzul from
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Niepowtarzalne elementy
    • Wyrażenia z kwerendą to tylko wywołania metod
    • Podsumowanie
  • 17. Tworzenie niestandardowych kolekcji
    • Inne interfejsy implementowane w kolekcjach
      • Porównanie interfejsów IList i IDictionary
      • Interfejs ICollection
    • Podstawowe klasy kolekcji
      • Kolekcje w postaci list List
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Modyfikowanie procesu sortowania kolekcji
      • Porządkowanie całkowite
      • Przeszukiwanie kolekcji typu List
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wyszukiwanie wielu elementów za pomocą metody FindAll()
      • Kolekcje w postaci słownika Dictionary
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Modyfikowanie sprawdzania równości w słowniku
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Wymogi związane ze sprawdzaniem równości
      • Kolekcje posortowane SortedDictionary i SortedList
      • Kolekcje w postaci stosu Stack
      • Kolekcje w postaci kolejek Queue
      • Listy powiązane LinkedList
    • Udostępnianie indeksera
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Określanie nazwy indeksera za pomocą atrybutu IndexerName
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Definiowanie operatora indeksowania przyjmującego różną liczbę parametrów
    • Zwracanie wartości null lub pustej kolekcji
    • Iteratory
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Początki iteratorów
      • Definiowanie iteratora
      • Składnia iteratora
      • Zwracanie wartości przez iterator
      • Iteratory i stan
      • Inne przykładowe iteratory
      • Umieszczanie instrukcji yield return w pętli
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Zagrożenia związane z iteratorami rekurencyjnymi
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Struktury a klasy
      • Anulowanie dalszych iteracji za pomocą instrukcji yield break
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Jak działają iteratory
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Kontekstowe słowa kluczowe
      • Tworzenie wielu identyfikatorów w jednej klasie
      • Wymagania związane z instrukcją yield
    • Podsumowanie
  • 18. Refleksja, atrybuty i programowanie dynamiczne
    • Mechanizm refleksji
      • Dostęp do metadanych za pomocą obiektu typu System.Type
        • Metoda GetType()
        • Operator typeof()
      • Wywoływanie składowych
      • Refleksja dotycząca typów generycznych
        • Ustalanie typów podanych w parametrach określających typ
        • Określanie, czy klasa lub metoda ma parametry generyczne
        • Pobieranie parametrów określających typ z klas lub metod generycznych
    • Operator nameof
    • Atrybuty
      • Niestandardowe atrybuty
      • Wyszukiwanie atrybutów
      • Inicjowanie atrybutu za pomocą konstruktora
      • Atrybut System.AttributeUsageAttribute
      • Parametry nazwane
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Atrybut FlagsAttribute
        • Predefiniowane atrybuty
        • Atrybut System.ConditionalAttribute
        • Atrybut System.ObsoleteAttribute
        • Atrybuty związane z serializacją
        • Atrybut System.NonSerializable
          • Udostępnianie niestandardowej serializacji
          • Zarządzanie wersjami w trakcie serializacji
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Atrybut System.SerializableAttribute i kod CIL
    • Programowanie z wykorzystaniem obiektów dynamicznych
      • Korzystanie z refleksji za pomocą instrukcji dynamic
      • Zasady i operacje związane z typem dynamic
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Omówienie typu dynamic
      • Po co stosować wiązanie dynamiczne?
      • Statyczna kompilacja a programowanie dynamiczne
      • Tworzenie niestandardowych obiektów dynamicznych
    • Podsumowanie
  • 19. Wielowątkowość
    • Podstawy wielowątkowości
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Słownictwo związane z wielowątkowością
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Co, jak i dlaczego w dziedzinie wielowątkowości
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Uwagi dotyczące wydajności
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Problemy z wątkami
          • Większość operacji nie jest atomowa
          • Niepewność spowodowana sytuacją wyścigu
          • Modele zarządzania pamięcią są skomplikowane
          • Blokady mogą skutkować zakleszczeniem
    • Używanie klasy System.Threading
      • Wykonywanie operacji asynchronicznych za pomocą klasy System.Threading.Thread
      • Zarządzanie wątkami
      • Nie usypiaj wątków w kodzie produkcyjnym
      • Nie usuwaj wątków w kodzie produkcyjnym
      • Pule wątków
    • Zadania asynchroniczne
      • Od wątków do zadań
      • Wprowadzenie do asynchronicznych zadań
      • Kontynuacja zadania
      • Używanie wyjątków AggregateException do obsługi nieobsłużonych wyjątków w zadaniach
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Radzenie sobie z nieobsłużonymi wyjątkami w wątku
    • Anulowanie zadania
      • Task.Run() skrócona i uproszczona wersja wywołania Task.Factory.StartNew()
      • Długotrwałe zadania
      • Zadania pozwalają zwalniać zasoby
    • Wzorzec obsługi asynchroniczności za pomocą zadań
      • Synchroniczne wywoływanie operacji o dużej latencji
      • Asynchroniczne wywoływanie operacji o dużej latencji za pomocą biblioteki TPL
      • Asynchroniczność oparta na zadaniach oraz instrukcjach async i await
      • Zwracanie wartości w metodach asynchronicznych
      • Dodanie możliwości zwracania typu ValueTask w metodach asynchronicznych
      • Zwracanie wartości void w metodach asynchronicznych
      • Asynchroniczne lambdy i funkcje lokalne
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Tworzenie niestandardowej metody asynchronicznej
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Oczekiwanie na wartości inne niż obiekt typu Task
      • Programy szeregujące zadania i kontekst synchronizacji
      • Modyfikatory async i await w programach z interfejsem użytkownika z systemu Windows
      • Operatory await
    • Równoległe wykonywanie iteracji pętli
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • W jaki sposób biblioteka TPL dostraja wydajność
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Używanie typu AggregateException do obsługi wyjątków w pętlach równoległych
      • Anulowanie wykonywania pętli równoległej
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Opcje pętli równoległych
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Wychodzenie z pętli równoległej
    • Równoległe wykonywanie kwerend LINQ
      • Anulowanie kwerendy PLINQ
    • Podsumowanie
  • 20. Synchronizowanie wątków
    • Po co stosować synchronizację?
      • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
        • Wiele wątków i zmienne lokalne
      • Synchronizacja z wykorzystaniem klasy Monitor
      • Stosowanie słowa kluczowego lock
        • ZAGADNIENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
          • Zwracanie obiektu typu Task bez operatora await
      • Wybieranie obiektu reprezentującego blokadę
      • Dlaczego należy unikać blokad opartych na słowie kluczowym this, wyrażeniu typeof(typ) lub typie string?
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Unikaj synchronizacji z wykorzystaniem atrybutu MethodImplAttribute
      • Deklarowanie pól jako zmiennych (volatile)
      • Stosowanie klasy System.Threading.Interlocked
      • Powiadomienia o zdarzeniach kierowane do wielu wątków
      • Najlepsze praktyki z obszaru projektowania synchronizacji
        • Unikanie zakleszczenia
        • Kiedy należy zapewniać synchronizację?
        • Unikanie zbędnych blokad
      • Inne typy związane z synchronizacją
        • Korzystanie z klasy System.Threading.Mutex
        • Klasa WaitHandle
        • Zdarzenia resetujące ManualResetEvent i ManualResetEventSlim
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Przedkładaj typ ManualResetEvent i semafory nad typ AutoResetEvent
        • Typy Semaphore, SemaphoreSlim i CountdownEvent
        • Klasy kolekcji przetwarzanych równolegle
      • Pamięć lokalna wątków
        • ThreadLocal
        • Pamięć lokalna wątku tworzona za pomocą atrybutu ThreadStaticAttribute
    • Zegary
      • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
        • Kontrolowanie modelu wątkowego w technologii COM za pomocą atrybutu STAThreadAttribute
    • Podsumowanie
  • 21. Współdziałanie między platformami i niezabezpieczony kod
    • Mechanizm P/Invoke
      • Deklarowanie funkcji zewnętrznych
      • Typy danych parametrów
      • Stosowanie parametrów ref zamiast wskaźników
      • Używanie atrybutu StructLayoutAttribute do zapewniania układu sekwencyjnego
      • Obsługa błędów
      • Używanie typu SafeHandle
      • Wywoływanie funkcji zewnętrznych
      • Upraszczanie wywołań interfejsów API za pomocą nakładek
      • Odwzorowywanie wskaźników do funkcji na delegaty
      • Wskazówki
    • Wskaźniki i adresy
      • Kod niezabezpieczony
      • Deklarowanie wskaźników
      • Przypisywanie wartości do wskaźników
        • Zapewnianie stałej lokalizacji danych
        • Alokowanie danych na stosie
      • Dereferencja wskaźników
      • Dostęp do składowych typu docelowego
    • Wykonywanie niezabezpieczonego kodu za pomocą delegata
    • Podsumowanie
  • 22. Standard CLI
    • Definiowanie standardu CLI
    • Implementacje standardu CLI
      • Microsoft .NET Framework
      • .NET Core
      • Xamarin
    • Specyfikacja .NET Standard
    • Biblioteka BCL
    • Kompilacja kodu w języku C# na kod maszynowy
    • Środowisko uruchomieniowe
      • Odzyskiwanie pamięci
      • Odzyskiwanie pamięci w platformie .NET
      • Bezpieczeństwo ze względu na typ
        • ZAGADNIENIE DLA ZAAWANSOWANYCH
          • Omijanie hermetyzacji i modyfikatorów dostępu
      • Przenośność między platformami
      • Wydajność
    • Podzespoły, manifesty i moduły
    • Język Common Intermediate Language
    • Common Type System
    • Common Language Specification
    • Metadane
    • Architektura .NET Native i kompilacja AOT

  • Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 96,75zł

    Tytuł książki: "C# 7.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie VI"
    Autor: Michaelis Mark
    Wydawnictwo: HELION
    Cena: 129.00zł 96.75zł
    Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
    Prawo jazdy dla każdego kat.B Podręcznik
    Prawo jazdy dla każdego kat.B Podręcznik
    Zbigniew Papuga Dariusz Chyćko
    Liwona
    Nadciśnienie tętnicze a nerki Kontrowersje wokół nefropatii nadciśnieniowej
    Nadciśnienie tętnicze a nerki Kontrowersje wokół nefropatii nadciśnieniowej
    Rysz Jacek, Banach Maciej
    Termedia
    Odpowiedzialność kierownika i głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych w zakresie rachunkowości i gospodarki
    Odpowiedzialność kierownika i głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych w zakresie rachunkowości i gospodarki
    Ewaryst Kowalczyk
    ODDK
    Sztuka argumentacji Ćwiczenia w badaniu argumentów Wydanie 2
    Sztuka argumentacji Ćwiczenia w badaniu argumentów Wydanie 2
    Krzysztof Szymanek, Krzysztof A. Wieczorek, Andrzej S. Wójcik
    PWN
    100 najpiękniejszych miejsc UNESCO
    100 najpiękniejszych miejsc UNESCO
    praca zbiorowa
    Dragon
    Ustrojowopolityczny taran Polityka NSZZ "Solidarność" a przemiany ustrojowe w PRL w latach 1980-1982
    Ustrojowopolityczny taran Polityka NSZZ "Solidarność" a przemiany ustrojowe w PRL w latach 1980-1982
    Lech Mażewski
    VON BOROWIECKY
     Koszyk
    1 x Bank w sądzie Hipoteka po nowelizacji oraz bankowe tytuły egzekucyjne Wydanie 2
    1 x Duże mosty wieloprzęsłowe
    1 x Ekonometria i badania operacyjne Zbiór zadań
    1 x Dictionary of Insurance Terms Angielsko-polski i polsko-angielski słownik terminologii ubezpieczeniowej
    1 x Teatr publiczny 1765-2015 Wiek XIX Przedstawienia
    1 x Matematyka finansowa Podstawy teoretyczne Przykłady zadania
    1 x Animacja w systemie zależności instytucjonalnych Uwarunkowania rozwoju animacji społeczno-kulturalnej
    1 x Couchsurfing w Rosji W poszukiwaniu rosyjskiej duszy
    1 x Podstawy sieci komputerowych
    1 x Pakt z diabłem
    1 x Płonąca namiętność. Życiowi bohaterowie
    1 x Kodeks spółek handlowych Krajowy Rejestr Sądowy Monitor Sądowy i Gospodarczy Prawo upadłościowe i naprawcze Wydanie 24
    1 x Ardeny 1944-1945 Tajne operacje Skorzenego
    1 x Alternatywne instrumenty inwestycyjne
    1 x Duży słownik polsko-niemiecki niemiecko-polski
    1 x Fotografia krajobrazu
    1 x Ekonomika zdrowia Teoria i praktyka
    1 x Aplikacje prawnicze Testy i komentarze Wydanie 3
    1 x Można odejść na zawsze, by stale być blisko
    1 x Inkunabuły zawierające treści geograficzne w zbiorach polskich
    1 x Kości nie kłamią
    1 x Budowanie związków z klientami na rynku business to business
    1 x Bezpieczeństwo energetyczne we współczesnych stosunkach międzynarodowych
    1 x Ciężar dowodu w polskim prawie ochrony środowiska
    1 x 100 lat mody
    1 x Czas pracy kierowców. Zagadnienia prawne i praktyczne
    1 x Człowiek i wszechświat
    1 x Konstytucyjnoprawne wytyczne dla konstruowania systemów opieki zdrowotnej w Niemczech i w Polsce
    1 x Artyleria niemiecka II wojny światowej
    1 x Encyklopedia najmłodszych Koty Obszerny przewodnik po rasach kotów
    1 x Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego
    1 x 1000 niderlandzkich słówek Ilustrowany słownik niderlandzko-polski polsko-niderlandzki
    1 x 100 najpiękniejszych plaż w Europie
    1 x Budownictwo ogólne tom 5 Stalowe konstrukcje budynków Projektowanie według eurokodów z przykładami obliczeń
    1 x Ekspozycja Sekrety doskonałego naświetlania
    1 x Słodki Romeo
    1 x 300 faktów Ludzkie ciało
    1 x Nasz świat Ciało człowieka
    1 x Chorzy u władzy Sekrety przywódców politycznych ostatnich stu lat
    1 x Architektura Elementy stylu architektonicznego
    1 x Dwory i pałace wiejskie w Wielkopolsce
    1 x Armia rezerwowa II Rzeczypospolitej Społeczeństwo pod bronią 1918-1939
    1 x TCP/IP od środka Protokoły Wydanie 2
    1 x Zranieni
    1 x Elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe efektywność energetyczna i ekonomiczna
    1 x Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
    1 x 18 brumaire'a Ludwika Bonaparte
    1 x Czekolada Leksykon
    1 x Błąd Darwina
    1 x Ilustrowany słownik budowlany polsko-angielsko-niemiecki
    1 x Ciekawość zakazana! Pytania, znaleziska, fakty
    1 x 1001 wizerunków Matki Boskiej Tradycja i kultura
    1 x Francusko-polski i polsko-francuski Sprytny Słownik z Lexiconem na CD
    1 x Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie VIII
    1 x Dalsze gawędy o sztuce XVII wiek
    1 x Czujniki
    1 x Opiniowanie sądowo-lekarskie w przestępstwach przeciwko zdrowiu
    1 x 1000 norweskich słówek Ilustrowany słownik norwesko-polski polsko-norweski
    1 x Człowiek vs Komputer
    1 x Rosja Dziedzictwo caratu i władzy radzieckiej
    1 x Ciekawość świata Wynalazki które wyprzedziły swój czas
    1 x Dezynfekcja chemiczna zabytków na podłożu papierowym - skuteczność i zagrożenia
    1 x Ekologizm
    1 x Arcydzieła malarstwa Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
    3,488.35zł
    Wydawnictwo
    Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

    Wydawnictwo Helion
     Kategoria:
     Fizyka
    Wykłady z fizyki Tom 1 Mechanika Fizyka cząsteczkowa

    Wykłady z fizyki Tom 1 Mechanika Fizyka cząsteczkowa

    59.00zł
    Informacje
    Regulamin sklepu.
    Koszty wysyłki.
    Polityka prywatności.
    Jak kupować?
    Napisz do Nas.
     Wydawnictwa
     Polecamy
    Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
    Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
    Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
    Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
    Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
    Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
    Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
    Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
    Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT